H ιστορία πίσω από ένα τραγούδι: "Pandemic Blues" του Egg Hell.

H ιστορία πίσω από ένα τραγούδι: "Pandemic Blues" του Egg Hell. Facebook Twitter
0

 

(Tο video τραβήχτηκε στο Buenos Aires για την Radιο La Tribu και την εκπομπή "Serenata Invertida".) 

Πολύ συχνά το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό όταν γράφω ένα τραγούδι είναι μια εικόνα, συνήθως κλεμμένη από κάποιο γεγονός που μου προκάλεσε ενδιαφέρον. Στην περίπτωση του “Pandemic Blues”, η εικόνα ήταν του Elliott Smith να προσπαθεί να αυτοκτονήσει πηδώντας από έναν γκρεμό, να σακατεύεται και να μένει στο έδαφος με τις ώρες, να σκέφτεται τους λόγους για τους οποίους το έκανε και αν θα έπρεπε να νιώθει απογοητευμένος που απέτυχε η όχι. Αυτό έγινε στα αλήθεια. Ο Elliott Smith κάποια στιγμή προσπάθησε να αυτοκτονήσει έτσι, απέτυχε και λίγα χρόνια αργότερα τα κατάφερε με έναν, θα μπορούσε να πει κανείς, ακόμα πιο οδυνηρό τρόπο. Η εικόνα λοιπόν ενός ανθρώπου που εκτιμώ τόσο πολύ και που έχω στο μυαλό μου ως μια τόσο ευάλωτη ενέργεια να μπαίνει στην διαδικασία του να βουτήξει στο κενό, να χτυπήσει στις πέτρες και στα δέντρα και να σακατεύεται τζάμπα, χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα δηλαδή, με συγκινεί πολύ. Σκεπτόμενος λοιπόν την όλη προκατάληψη, όλες τις τύψεις που θα ένιωθε σε σχέση με τους γνωστούς του, οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα θα τον αντιμετώπιζαν ως τρελό, ο αφηγητής του “Pandemic Blues” μιλάει για την δικιά του απόπειρα αυτοκτονίας και ανάρρωση, και για το πως οι "γνωστοί του," όταν αυτός αποφάσισε τελικά να επιστρέψει στην πόλη του, τον αντιμετώπισαν ως προδότη, ως εγκληματία. Ύστερα οι εικόνες γίνονται γκροτέσκες όταν ο αφηγητής αναφέρει πως όχι μόνο είναι όμηρος των αρχών της πόλης του, αλλά και πως έχει καταδικαστεί σε θάνατο. Το τραγούδι τελειώνει με την εκτέλεση του αφηγητή: οι κάτοικοι της πόλης τον τρώνε ζωντανό, μπουκιά μπουκιά, ενώ ο ίδιος φαίνεται ικανοποιημένος πως με αυτόν τον τρόπο μεταφέρει την ασθένεια του, αυτήν που κόλλησε ενώ περίμενε με τις ώρες να αναρρώσει μακριά από όλους, η οποία θα σκοτώσει τους ανθρώπους που αδυνατούν να νιώσουν συμπόνια για την αδυναμία του.

Ι: Ο Egg Hell είναι ο Jef Maarawi και όσο έχει τσίπα ακόμα πάνω του θα διηγείται μια ιστορία με μένα, μια κιθάρα και το Gagarin. Επίσης, όσο έχει τσίπα, ακόμα πάνω του θα είναι ένα από τα πιο δημιουργικά παιδιά αυτής της πόλης. Όχι μόνο επειδή είναι από τους λίγους ανθρώπους που τους στέλνεις ένα μήνυμα και σου απαντάνε «κοίτα, είμαι στη Βραζιλία τώρα και όταν βρω ίντερνετ θα σου στείλω» αλλά γιατί  έχει πολύ ταλέντο και δεν το κρύβει. Είτε στη ζαχαροπλαστική είτε στη μουσική είτε στο θέατρο. Και στα video games. Αυτόν τον καιρό ηχογραφεί τον καινούριο του δίσκο.

Ακούστε περισσότερα από αυτόν εδώ

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Μουσική / O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Ένας από τους σημαντικότερους λαϊκούς τραγουδιστές μίλησε στη LiFO λίγο πριν αποσυρθεί από το τραγούδι. Με αφορμή τις ανακοινώσεις για την επιστροφή του αναδημοσιεύουμε μια σπάνια συνέντευξη.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Μουσική / Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Το «For those dancing alone in their apartment» είναι ένα μουσικό πείραμα για όσα άτομα ψάχνουν ευκαιρία να ξεφύγουν, χορεύοντας μόνα στο σαλόνι, στην κουζίνα, στο υπνοδωμάτιο, ανάλογα με τη διάθεσή τους και για όσο το επιθυμούν.
M. HULOT
Ody Icons Περφόρμερ, μουσικός, δραματουργός, συνθέτης 

Οι Αθηναίοι / Ody Icons: «Δεν γίνεται να μη διεκδικήσεις τον χώρο που σου αναλογεί»

Περφόρμερ, μουσικός. Μεγάλωσε σε περιβάλλον που αγαπούσε την Ανατολή, ήταν λαϊκό και καθόλου εστέτ, κι αυτό επηρέασε τη μουσική του. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνει τι εννοούν στην Ελλάδα όταν τον ρωτούν «γιατί τόσο τουμπερλέκι;». Ο Ody Icons αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Σεμίνα Διγενή / Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ της Σεμίνας Διγενή για τον αγνό πρίγκηπα του rock and roll. Ακούγονται:  Δημήτρης Πουλικάκος, Μελίνα Σιδηροπούλου,  Δήμητρα Γαλάνη, Κώστας Φέρρης, Γιάννης Αγγελάκας κ.α.
THE LIFO TEAM
Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Μουσική / Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Σιχαίνονται τις πελατειακές σχέσεις, είναι unapologetic, αγαπούν τα συμπεριληπτικά dancefloors, αδιαφορούν για τον αλγόριθμο και προσπαθούν να επιβιώσουν σε μια πολύ ανταγωνιστική σκηνή. 7 νέοι λόκαλ DJs μιλούν στη LifO.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Γιώργος Χατζηνάσιος

Μουσική / Γιώργος Χατζηνάσιος: «Ότι τι; Είναι ηλίθιοι όσοι ακούνε ελαφρολαϊκά;»

Έγινε συνθέτης για να μπορέσει να παντρευτεί τη γυναίκα του. Πιστεύει πως όποιος λέξη «ελαφρός» είναι απαίσια. Πρόλαβε την εποχή που τους τραγουδιστές τούς καταλάβαινες από τον ήχο της φωνής τους - τώρα δεν τους ξεχωρίζει. Ο Γιώργος Χατζηνάσιος αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral χορευτικά πάρτι της χρονιάς

Μουσική / Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral πάρτι της χρονιάς

Η Βάσω Καζαντζίδου και η Μαρινέλα Αμπντουραχμάνι γνωρίστηκαν τυχαία σε ένα αθηναϊκό κλαμπ. Δύο χρόνια μετά, αυτή η συνάντηση γέννησε ένα από τα πιο δημοφιλή mobile queer events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το Τριπλό Κοντσέρτο του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν με τρεις λαμπερούς σολίστ: ο Μαξίμ Βενγκέροφ, ο Στίβεν Ίσερλις και η Θεοδοσία Ντόκου ενώνονται υπό την μπαγκέτα του Φίνεγκαν Ντάουνι Ντίαρ την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
MARCEL DETTMANN INTERVIEW

Μουσική / Marcel Dettmann: «Η τέκνο δεν γεννήθηκε για VIP τραπέζια»

Ένας από τους επιδραστικότερους εκπροσώπους της τέκνο, λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή του στο Ωδείο Αθηνών, μιλάει για την αγαπημένη του μουσική ως έναν τρόπο να σχετίζεται με τον κόσμο και την πολιτική του nightlife.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τίνα Τέρνερ (1939-2023): Ένας αληθινός θρύλος

Μουσική / Τίνα Τέρνερ: «Ούτε ένας δεν με αγάπησε στη ζωή μου, ούτε καν ο πατέρας και η μάνα μου»

Παρ’ όλες τις επιτυχίες και τις εκρηκτικές εμφανίσεις, η Τίνα Τέρνερ έζησε τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής της με μοναξιά, κακοποίηση και στερημένη από αγάπη. Ο τρόπος που άφησε πίσω της τον τρόμο και την ενδοοικογενειακή βία και έγινε σύμβολο τόλμης και περηφάνιας και η πορεία της προς τη σαρωτική επιτυχία είναι είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της ζωής της.
M. HULOT