Ενώθηκαν οι διαφημιστικοί κολοσσοί Publicis και Omnicom

Ενώθηκαν οι διαφημιστικοί κολοσσοί Publicis και Omnicom Facebook Twitter
0

Τα σχέδιά τους να συγχωνευθούν και να δημιουργήσουν έναν διαφημιστικό κολοσσό ανακοίνωσαν η Publicis και η Omnicom. Η αξία της συγχώνευσης ανέρχεται στα 35,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η κίνηση έχει και στρατηγική σημασία, αναγκάζοντας τον ανταγωνισμό να προχωρήσει σε ανάλογες κινήσεις. Η συγχώνευση γίνεται επί ίσοις όροις, καθώς οι μετοχές του νέου ομίλου θα μοιραστούν εξίσου στους μετόχους των παλαιών σχημάτων.

 

 

ΠΗΓΗ: Euronews

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναβάθμιση-ορόσημο από τον οίκο Fitch: Η Ελλάδα στη βαθμίδα BBB με σταθερές προοπτικές

Οικονομία / Αναβάθμιση-ορόσημο από τον οίκο Fitch: Η Ελλάδα στη βαθμίδα BBB με σταθερές προοπτικές

Με αυτή την αναβάθμιση ο οίκος κλείνει έναν ισχυρά θετικό γύρο αξιολογήσεων για το 2025, ενδυναμώνοντας το προφίλ σταθερότητας της ελληνικής οικονομίας απέναντι στις παγκόσμιες αγορές
LIFO NEWSROOM