Ενώθηκαν οι διαφημιστικοί κολοσσοί Publicis και Omnicom

Ενώθηκαν οι διαφημιστικοί κολοσσοί Publicis και Omnicom Facebook Twitter
0

Τα σχέδιά τους να συγχωνευθούν και να δημιουργήσουν έναν διαφημιστικό κολοσσό ανακοίνωσαν η Publicis και η Omnicom. Η αξία της συγχώνευσης ανέρχεται στα 35,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η κίνηση έχει και στρατηγική σημασία, αναγκάζοντας τον ανταγωνισμό να προχωρήσει σε ανάλογες κινήσεις. Η συγχώνευση γίνεται επί ίσοις όροις, καθώς οι μετοχές του νέου ομίλου θα μοιραστούν εξίσου στους μετόχους των παλαιών σχημάτων.

 

 

ΠΗΓΗ: Euronews

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επίδομα αδείας: Πότε καταβάλλεται, ποιοι το δικαιούνται και πώς υπολογίζεται

Οικονομία / Επίδομα αδείας: Πότε καταβάλλεται, ποιοι το δικαιούνται και πώς υπολογίζεται

Τι ισχύει το καλοκαίρι του 2025 για τις θερινές άδειες στον ιδιωτικό τομέα – Πότε καταβάλλεται το επίδομα αδείας, πόσο είναι, πώς επιμερίζεται και τι προβλέπει το νέο νομοσχέδιο
LIFO NEWSROOM
Έρχεται νέος φόρος σε καύσιμα και φυσικό αέριο – Πώς θα επηρεαστούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Οικονομία / Έρχεται νέος φόρος σε καύσιμα και φυσικό αέριο – Πώς θα επηρεαστούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Ο κανονισμός της ΕΕ για την απανθρακοποίηση φέρνει αυξήσεις σε βενζίνη, πετρέλαιο και μαζούτ – Αντιδράσεις για τον αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και την καθημερινότητα
LIFO NEWSROOM
ΑμεΑ: Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» – Ωφελούμενοι 2.500 πολίτες

Οικονομία / ΑμεΑ: Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» – Ωφελούμενοι 2.500 πολίτες

Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν εργασίες διαμόρφωσης, εγκατάσταση ραμπών και αναβατορίων, τοποθέτηση αυτοματισμών και ειδικού εξοπλισμού, καθώς και αμοιβές μηχανικών
LIFO NEWSROOM