ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ: Στο live των Parov Stelar στο Βοτανικό

ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ: Στο live των Parov Stelar στο Βοτανικό Facebook Twitter
0

Η ουρά του κόσμου έξω από το «Βοτανικό» απλώνεται μέχρι την Γεωπονική. Ένα «σεληνιασμένο» πλήθος όλων των ηλικιών κάτω από την πανσέληνο του Μαΐου στέκεται υπομονετικά, «ευρωπαϊκά», χωρίς φωνές. Οι οδηγοί κοιτούν έκπληκτοι το πλήθος της Ιεράς Οδού. «MTV, κηδεία, Μύκονος, Audi, σημειώσεις, βδομαδούλα διακοπές». Οι συζητήσεις του κόσμου μπλέκονται με την φωνή της Πάολα που ακούγεται από τα ανοιχτά παράθυρα των αυτοκινήτων.

Μετά από μια ώρα στην ουρά περνάμε την πόρτα του «Βοτανικού» και μια Swing διασκευή του «Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω» έχει κάνει τον κόσμο να μερακλώσει. Σφυρίγματα, κούνημα γοφών, νταλκάς. Το νέο πιο μοντέρνο πρόσωπο του Βοτανικού δεν υπάρχει περίπτωση να κρύψει το παρελθόν του έστω για τα μάτια του κόσμου. Και γιατί να το κάνει; Ο  Marcus Füreder με την μπάντα του που είχα δει πρώτη φορά στο μισογεμάτο Fuzz πριν μερικά χρόνια έχει γίνει πια ο «Stelaras μας» (σ.σ Μου το είχε πει ο Β ότι τους προσφωνούν έτσι στο Facebook και δεν τον πίστευα). Εμφανίζεται εδώ, που ακόμα γλιστράει το πάτωμα από τα γαρύφαλλα και τους τόνους ουίσκι.

Το ξύλινο πάτωμα του «Βοτανικού» τρίζει λίγο μετά της έντεκα όταν κάνουν την εμφάνιση τους στην σκηνή. Τα χέρια είναι όλα ψηλά σαν να παρακολουθείς στο youtube το άνοιγμα της σεζόν στα κλαμπ της Ibiza (σ.σ Έφτασε η εποχή που οι αναμνήσεις μας είναι και ψηφιακές;). Ο κόσμος επιτέλους χορεύει λυσσασμένα. Το κέφι είναι περισσότερο πανηγυριώτικο παρά συναυλιακό. Και αυτό δεν είναι κακό. Αν σκεφτείς πόση πόζα έχουμε φάει σε συναυλίες με κόσμο που δεν διασκεδάζει αλλά «πρέπει να είναι στο live  για να είναι» τότε αυτό το κοινό(που αποκλείεται οι περισσότεροι να μην ξέρουν απέξω την δισκογραφία της Νατάσας Θεοδωρίδου) παίρνει δέκα. Η σχέση καλλιτέχνη και κοινού σε όλες τις συναυλίες είναι μια σχέση αμφίδρομη. Δεν καταθέτεις μόνο το ποσό στο ταμείο. Πρέπει να καταθέσεις στο live και ένα κομμάτι του εαυτού σου. Όσο περισσότεροι το κάνουν τόσο το καλύτερο.

Αν  έχει δει live τους Parov Stelar πριν γίνουν γνωστοί από τις ραδιοφωνικές τους επιτυχίες στην χώρα μας θα νόμιζες ότι βλέπεις μια άλλη μπάντα. Και οι ιαχές «Γεια σου ρε Stelara» που ακούγονται δίπλα σου δεν αφήνουν περιθώριο για «κάτι διαφορετικό πιο ήρεμο». Υπάρχει διάθεση μόνο για πάρτι και η μπάντα τα δίνει όλα. Μετά από ένα δίωρο και τρεις επανεμφανίσεις στην σκηνή, με τα ποδοβολητά του κόσμου να σε κάνουν να νομίζεις ότι θα ανοίξει το πάτωμα και θα προσγειωθείς σε ένα αφράτο στρώμα λαϊκής καψούρας, με χειροκροτήματα και γέλια κατευθυνόμαστε προς την έξοδο.

Περπατάμε μέσα στο χορτάτο από χορό πλήθος και το παντελόνι μου είναι βρεγμένο με μπύρα που κάποιος έριξε κατά λάθος πάνω μου. Το τελευταίο μέρος που θα περίμενα να με λούσουν με μπύρα στην Αθήνα είναι ο «Βοτανικός» αλλά ποτέ μην λες ποτέ.

[Από το blog ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ]

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT
Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Daily / Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Τα δώδεκα επεισόδια της ομώνυμης σειράς βρίσκονται στο Ertflix, η παρακολούθηση της σειράς όμως υπονομεύεται συχνά από την συμβατική και στεγνή προσέγγιση, και η στημένη παρουσία της Χάρις Αλεξίου στο ρόλο της παρουσιάστριας-αφηγήτριας δεν βοηθάει.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πολυαγαπημένη μου Βίβιαν»: Στο φως η επιστολή που έγραψε ο Μάλκολμ ΜακΛάρεν στην Βίβιαν Γουέστγουντ λίγο πριν τον θάνατό του

Μουσική / Η επιστολή μεταμέλειας του Μάλκολμ ΜακΛάρεν προς τη Βίβιαν Γουέστγουντ, λίγο πριν τον θάνατό του

Τα αποκαλυπτήρια μιας επιστολής γεμάτης μετάνοια αλλά και πικρία, την οποία έγραψε –αλλά δεν έστειλε ποτέ– ο διαβόητος μάνατζερ των Sex Pistols προς την πρώην σύντροφο και συνοδοιπόρο του.
THE LIFO TEAM
APON: «Δεν είναι θέμα συγκυριών, είναι θέμα αξίας το αν θα ξεχωρίσεις μέσα στο χάος της σημερινής μουσικής»

Μουσική / APON: «Όταν πήγα να δειγματίσω τα πρώτα μου τραγούδια, γελάγανε»

Η πρωτοφανής επιτυχία ενός νεαρού τραγουδοποιού που με το πρώτο άλμπουμ του προκαλεί πανδαιμόνιο στο ραδιόφωνο και στις μουσικές πλατφόρμες, ενώνοντας μουσικά ένα ετερόκλητο κοινό κάθε ηλικίας.
M. HULOT
H βαθιά υπνωτική ενέργεια του DJ Nobu

Μουσική / H βαθιά υπνωτική ενέργεια του DJ Nobu

Κάθε σετ του είναι μια κατάδυση, μια αργή πτώση σε υποσυνείδητα μοτίβα, σε αχαρτογράφητους ήχους, σε σκοτεινούς διαδρόμους που παραπέμπουν περισσότερο σε τελετουργία παρά σε πάρτι. Ένας από τους σημαντικότερους DJ's της εποχής μας έρχεται στην Αθήνα για ένα βράδι.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Χελμός

Μουσική / Χελμός: 30 στιγμές από το πιο «ψηλό» φεστιβάλ του καλοκαιριού

Στημένο στα 1.700 μέτρα, το 3ο Helmos Mountain Festival υποδέχτηκε μερικά από τα πιο αγαπημένα ονόματα της εγχώριας σκηνής, σε ένα τριήμερο που συνδύασε μουσική, φύση και κορυφές - κυριολεκτικά και μεταφορικά.
LIFO NEWSROOM
Μυρτώ Βασιλείου: «Μου έχουν πει υποτιμητικά "πες κανένα λαϊκό, αυτό τραβάει"»

Μουσική / Μυρτώ Βασιλείου: «Μου έχουν πει υποτιμητικά "πες κανένα λαϊκό, αυτό τραβάει"»

Η νέα φωνή της ελληνικής μουσικής είναι, όπως λέει, «λίγο καθαρίστρια, λίγο ιδιωτική υπάλληλος, λίγο τραγουδίστρια». Μόλις έκλεισε τα τριάντα, ετοιμάζεται να ανέβει ξανά στη σκηνή με τη Νατάσσα Μποφίλιου και δείχνει πως έχει πολλά να προσφέρει.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Tsoula Festival

Μουσική / Tsoula Festival: Το πιο φρέσκο νησιώτικο φεστιβάλ στήνεται στην Αστυπάλαια

Με όνομα εμπνευσμένο από το παραδοσιακό φυλαχτό του νησιού, το φεστιβάλ που οραματίστηκαν τρεις δημοσιογράφοι στρέφει τα βλέμματα στην «πεταλούδα του Αιγαίου» – και έχουμε αποκλειστικά το πλήρες πρόγραμμά του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Σαίξπηρ, η Αθήνα και ένα Καλοκαιρινό Όνειρο

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ο Σαίξπηρ, η Αθήνα και ένα Καλοκαιρινό Όνειρο

Η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στο «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας» του Φέλιξ Μέντελσον που εμπνέεται από τον Σαίξπηρ και θα ζωντανέψει, όπως και στο κείμενο, «στην Αθήνα, μια καλοκαιρινή νύχτα».
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Στέφανος Αθανασίου

Μουσική / Στέφανος Αθανασίου: «Γράφω για τον έρωτα, ο οποίος δεν έχει φύλο, δεν έχει καταγωγή»

Ο νεαρός τραγουδοποιός από τα Γιάννενα δεν είχε σκοπό να πει δημοτικά, αλλά συνόδεψε τη θεία του, Παγώνα Αθανασίου, σε δύο νεο-παραδοσιακά τραγούδια της Ηπείρου που του προκάλεσαν ανατριχίλα.
M. HULOT