«Νήματα επιλογής»: Μια αθηναϊκή έκθεση δένει φωνές και γενιές

Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe Facebook Twitter
Ένας διάλογος με το ασπρόμαυρο σχέδιο-βράχο της Ύδρας του Περικλή Βυζάντιου αποδεικνύεται εξαιρετικά επίκαιρος, καθότι ο καλλιτέχνης ήδη από τη δεκαετία του 1960 προείδε, έθιξε και πάλεψε για την αποτροπή της αλλοίωσης του ελληνικού πολιτιστικού τοπίου.
0

Μια ομαδική έκθεση στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών που θα διαρκέσει έως τις 27 Σεπτεμβρίου παρουσιάζει Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες διαφορετικών γενεών και αναφορών που συναντώνται μέσα από έργα ζωγραφικής, γλυπτικής και φωτογραφίας στον ιστορικό χώρο της γκαλερί.

Ο τίτλος, «Νήματα επιλογής», προέκυψε μέσα από τις αισθητικές επιλογές και προσωπικές αναζητήσεις της Ελίζας Γρηγοράκη που επιμελείται την έκθεση, με κάθε έργο να αφηγείται μια ιστορία που την άγγιξε. Όλα μαζί, ωστόσο, συνυπάρχουν σε έναν κοινό τόπο και σε ένα πεδίο αισθητικής αρμονίας, όπου διαφορετικές φωνές δένουν μεταξύ τους σιωπηλά και καλούν τον θεατή να ανακαλύψει τα δικά του «νήματα επιλογής».

Ξετυλίγοντας το νήμα της ιστορίας της γκαλερί από το 1963, κάποιοι από τους καλλιτέχνες που παρουσιάζονται σηματοδοτούν την αισθητική, τις επιλογές και τις συνεργασίες της ιδρύτριάς της, Μαριλένας Λιακοπούλου, όπως ο Γιάννης Μπουτέας, του οποίου η πρώτη ατομική έκθεση πραγματοποιήθηκε το 1972, ο Harold Stevenson, αγαπημένος καλλιτέχνης του Αλέξανδρου Ιόλα, του οποίου το έργο «Ηνίοχος» μας φέρνει στον νου τη γόνιμη συνεργασία της ιδρύτριας της γκαλερί με τον Ιόλα. Το έργο του καλλιτέχνη της διασποράς Δημήτρη Περδικίδη σηματοδοτεί την πρωτοβουλία της ιδρύτριας να τον συστήσει στο αθηναϊκό κοινό με την πρώτη του ατομική έκθεση στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών-Χίλτον το 1963.

Ξετυλίγοντας το νήμα της ιστορίας της γκαλερί από το 1963, κάποιοι από τους καλλιτέχνες που παρουσιάζονται σηματοδοτούν την αισθητική, τις επιλογές και τις συνεργασίες της ιδρύτριάς της, Μαριλένας Λιακοπούλου.

Το οπτικοκινητικό έργο του Victor Vasarely που παρουσιάζεται μάς υπενθυμίζει μια άλλη σημαντική πτυχή της ιστορίας της γκαλερί, καθότι η Μαριλένα Λιακοπούλου σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο έφερε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών-Χίλτον, την οπτικοκινητική τέχνη, σε μια έκθεση με τίτλο «Vasarely, ses maitres, ses amis». Το έργο του Jean Tinguely με τίτλο «Meta-Meta, Roto-Zaza» από την έκθεση «Πενήντα διεθνείς καλλιτέχνες εμπνέονται από τον ολυμπισμό», που παρουσιάστηκε το 2003, έρχεται ως φόρος τιμής για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του καλλιτέχνη. Μέσα από το παιχνιδιάρικο και γεμάτο χιούμορ ύφος του αποτελεί ένα σχόλιο για τη σύγχρονη κοινωνία και τεχνολογία ενώ ταυτόχρονα έρχεται να απαλύνει τα γεμάτα υπαρξιακές αγωνίες έργα του Δημήτρη Περδικίδη και του Ηλία Καρρά. 

Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe Facebook Twitter
Harrold Stevenson, Miracle at Delphi.

Ανάμεσα στα έργα της νεότερης γενιάς θα δούμε έργα καλλιτεχνών όπως ο Ηλίας Καρράς, η Αγγελική Ξυνού, ο Παναγιώτης Πασάντας, ο Γιώργος Ταξίδης, η Μαριάννα Τρώντσιου αλλά και ο Darryl Keith Babatunde Smith, που η πρώτη τους ατομική έκθεση πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών.

Τα έργα της Αγγελικής Ξυνού πάλλονται από την αγάπη της για τη λογοτεχνία και το θέατρο. Κάθε ένα μπορεί να ιδωθεί σαν ένα μονόπρακτο που αφηγείται μια μυστήρια ιστορία και προκαλεί τον θεατή να ανακαλύψει τα νήματα που συνδέουν αυτά τα πρόσωπα και τις ιστορίες. Η διάσημη αναφορά του Σαίξπηρ «Όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή, και όλοι οι άνδρες και οι γυναίκες απλώς ηθοποιοί» δεν θα μπορούσε να ταιριάζει καλύτερα. Τα έργα αυτά συνδιαλέγονται με το αφαιρετικό έργο του Ντίκου Βυζάντιου, για το οποίο έγραψε ο Ευγένιος Ιονέσκο δύο αισθητικά δοκίμια.

Ο ηδυπαθής «Ηνίοχος» του Αμερικανού Harold Stevenson δημιουργεί έναν απρόσμενο διάλογο με τα έργα του Αφροαμερικανού καλλιτέχνη Darryl Keith Babatunde Smith, τα οποία διαπνέονται από την αμέριστη αγάπη του και τον θαυμασμό του για την αρχαιοελληνική τέχνη και φιλοσοφία. Ανάμεσά τους το εκτυφλωτικό κιτρινόμαυρο έργο του Victor Vasarely έρχεται να φωτίσει ακόμη περισσότερο τον διάλογο αυτόν αλλά και την ιστορία της Αίθουσας Τέχνης Αθηνών.

Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe Facebook Twitter
Γιάννης Μπουτέας
Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe Facebook Twitter
Victor Vasarely
Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe Facebook Twitter
Δημήτρης Περδικίδης

Οι ασπρόμαυρες ακουαρέλες του Ηλία Καρρά συνομιλούν γόνιμα με το έργο του Δημήτρη Περδικίδη (1975) που είναι μια διαχρονική κραυγή αγωνίας για τα δεινά του κόσμου αλλά και ένα δυνατό κάλεσμα για κοινωνική αφύπνιση. Τα μαυρόασπρα έργα του Γιώργου Ταξίδη, του οποίου το έργο θίγει θέματα ταυτότητας, μνήμης, αφηγήσεων και ξεριζωμού, εντείνονται από το εντυπωσιακό κίτρινο φως του έργου του Γιάννη Μπουτέα, σαν να συνεργούν και τα δύο προκειμένου να τονίσουν τη λεπτή ισορροπία ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι. Αλλά μήπως και την προσπάθεια του ανθρώπου να βγει από το σκοτάδι;

Μια σειρά από δυστοπικά ψυχικά τοπία, βράχια και θάλασσες της Μαριάννας Τρώντσιου αντανακλούν θέματα επαναπροσδιορισμού της σχέσης μας με τη φύση και το τοπίο. Ένας διάλογος με το ασπρόμαυρο σχέδιο-βράχο της Ύδρας του Περικλή Βυζάντιου αποδεικνύεται εξαιρετικά επίκαιρος, καθότι ο καλλιτέχνης ήδη από τη δεκαετία του 1960 προείδε, έθιξε και πάλεψε για την αποτροπή της αλλοίωσης του ελληνικού πολιτιστικού τοπίου.

Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe Facebook Twitter
Αγγελική Ξυνού, Invisible one for the other
Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe Facebook Twitter
Η έκθεση φαίνεται πως μας κλείνει το μάτι μέσα από μια φωτογραφία του Robert McCabe που δείχνει μια άλλη Ελλάδα.
Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe Facebook Twitter
Ηλίας Καρράς

Τα δύο γλυπτά που παρουσιάζονται στην έκθεση λειτουργούν συμπληρωματικά. Το «Επώασις» του Παναγιώτη Πασάντα, ως σύμβολο προσμονής και υπόσχεσης, μάς οδηγεί απαλά στο γλυπτό αθώο παιδικό κεφαλάκι του Ηλία Καρρά, σύμβολο για τα αθώα παιδιά του κόσμου, θύματα του παραλόγου.

«Η έκθεση φαίνεται πως μας κλείνει το μάτι μέσα από μια φωτογραφία του Robert McCabe που δείχνει μια άλλη Ελλάδα. Την Ελλάδα που είδαμε και στο σχέδιο του Περικλή Βυζάντιου. Σε ένα καφενείο κάποιοι άνθρωποι, πίνοντας με αξιοπρέπεια τον καφέ τους, παρακολουθούν το “νήμα επιλογής” της έκθεσης που ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια τους. Βλέπουν, αφουγκράζονται, στοχάζονται. Είναι οι άνθρωποι των οποίων τα πρόσωπα χαρακτηρίζονται από αξιοπρέπεια και καλλιέργεια ψυχής. Στην ερώτηση του Albert Camus, παρμένη από τον “Μύθο του Σίσυφου”, “να αυτοκτονήσω ή να φτιάξω έναν καφέ”, επιλέγουν τον καφέ!», λέει η Ελίζα Γρηγοράκη. 

Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe Facebook Twitter
Μαριάννας Τρώντσιου, Velvet words.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την έκθεση εδώ

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το εξαίσιο ελληνικό φως του Περικλή Βυζάντιου / Περικλής Βυζάντιος: από το Παρίσι της Μπελ Επόκ στο φως της Ύδρας 

Εικαστικά / Το εξαίσιο ελληνικό φως του Περικλή Βυζάντιου

Μια ανασκόπηση της ζωής και του έργου του ζωγράφου, που ήταν γνωστός για τα ελληνικά τοπία και την Ύδρα, με αφορμή την αναδρομική έκθεση του Περικλή και του Ντίκου Βυζάντιου στο Ίδρυμα Θεοχαράκη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ξεκινάει το Back to Athens 2025

Εικαστικά / Back to Athens: Ο ετήσιος εικαστικός θεσμός επιστρέφει στο Μέγαρο Ησαΐα

Με κεντρική θεματική «Η διαίρεση της ζωής», το Back to Athens 2025 παρουσιάζει 30 εκθέσεις, εγκαταστάσεις, performance και προβολές από καλλιτέχνες και επιμελητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Η Ελλάδα που πρωτοείδα ήταν βουτηγμένη στη φτώχεια» ή «Γνώρισα/πρόλαβα μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». ή «Οι άνθρωποι στα νησιά δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει τουρίστας»

Οι Αθηναίοι / «Τώρα η γλώσσα του Οδυσσέα είναι η γλώσσα μου. Και το Αιγαίο είναι η θάλασσά μου»

Γεννημένος στο Σικάγο, η αληθινή αλλαγή στη ζωή του ήρθε όταν ταξίδεψε για πρώτη φορά στα ελληνικά νησιά και την Αθήνα το 1954. Αποτύπωσε φωτογραφικά «τα χρόνια της ελπίδας σε μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». Σήμερα, εκφράζει την ανησυχία του για τα όμορφα τοπία της και τις γειτονιές, όπως η Πλάκα, που «είναι γεμάτες από καταστήματα με σουβενίρ». Ο φιλέλληνας φωτογράφος Ρόμπερτ Μακέιμπ είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μόλις τελείωσε το αριστούργημά του, ο Γκογκέν επιχείρησε να αυτοκτονήσει

Εικαστικά / Μόλις τελείωσε το αριστούργημά του, ο Γκογκέν επιχείρησε να αυτοκτονήσει

Ο πίνακας με τίτλο «Από πού ερχόμαστε; Τι είμαστε; Πού πάμε;» θα ήταν η τελευταία του διαθήκη, ένα έργο που θα έλυνε επιτέλους, όπως ο ίδιος έλεγε, το «παράδοξο μεταξύ του κόσμου των συναισθημάτων και του κόσμου του μυαλού».
THE LIFO TEAM
Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Εικαστικά / Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Το πρώτο διεθνές πολυθεματικό φεστιβάλ ποίησης «Σολοικισμός», έρχεται το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025 στον Ελαφότοπο, στα Ζαγοροχώρια. Ο εμπνευστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του μίλησε στη LifO.
M. HULOT
Δυο νέες εκθέσεις στο φθινοπωρινό πρόγραμμα του ΕΜΣΤ

Εικαστικά / Δυο νέες εκθέσεις στο φθινοπωρινό πρόγραμμα του ΕΜΣΤ

Η καλλιτεχνική πρωτοπορία εκτός συνόρων και έργα που ενσωματώνουν και συνάμα απεικονίζουν φυσικά τοπία και τις απροσδιόριστες ανθρώπινες παρεμβάσεις που αυτά προδίδουν, στο νέο πρόγραμμα του μουσείου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε – ενεργεί, αντιδρά και μεταβάλλεται συνεχώς»

Εικαστικά / Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε»

Η εικαστικός μιλάει για την εγκατάσταση με την οποία θα εκπροσωπήσει στην Μπιενάλε της Βενετίας το 2026 την Κύπρο, για την επιρροή της χώρας στο έργο της και για τη θέση του καλλιτέχνη στη σύγχρονη κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το μαγευτικό, υπερβατικό σύμπαν της Yayoi Kusama προσγειώνεται στην Ευρώπη

Εικαστικά / Tα πλοκάμια και οι κολοκύθες της Yayoi Kusama προσγειώνονται στην Ευρώπη

Από τη Βασιλεία ξεκίνησε η ευρωπαϊκή περιοδεία της μεγάλης αναδρομικής έκθεσης της πιο διάσημης και πιο επιτυχημένης εν ζωή εικαστικού στον κόσμο, με περισσότερα από 300 έργα που καλύπτουν επτά δεκαετίες.
THE LIFO TEAM
Τι μυστήριο κρύβει η ιστορία της αυτοπροσωπογραφίας του Κουρμπέ;

Εικαστικά / «Ο απελπισμένος»: Ο περίφημος πίνακας του Κουρμπέ εκτίθεται ξανά μετά από 20 χρόνια

Ίσως το πιο γνωστό έργο του μεγάλου Γάλλου ζωγράφου, «Ο απελπισμένος» θα εκτεθεί στο Μουσείο Ορσέ αρχικά και έπειτα στο Μουσείο Art Mill στη Ντόχα. Ποια είναι η ιστορία του; Σε ποιον ανήκει τώρα ο πίνακας;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα έκθεση αναδεικνύει τη συμβολή των γυναικών στην τέχνη της γεωμετρικής αφαίρεσης

Εικαστικά / Έξι γυναίκες. Έξι πρωτοποριακές καλλιτέχνιδες της γεωμετρικής αφαίρεσης

Έργα των Όπυ Ζούνη, Etel Adnan, Samia Halaby, Saloua Raouda Choucair, Ebtisam Abdulaziz και Lubna Chowdhary, αποτελούν το υλικό της έκθεσης του Ιδρύματος Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη που ξεκίνησε μόλις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Εικαστικά / Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Αμέτρητες είναι οι ιστορίες που κρύβονται πίσω από την έκδοση «Ελληνικαί Εθνικαί Ενδυμασίαι», φέρνοντας στο φως την επίδραση που άσκησε η ενδυμασία στη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης και στην κυρίαρχη μόδα του Μεσοπολέμου.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
«Και λοιπόν τι;»: Μία έκθεση στον Ταύρο «φωτίζει» το θρυλικό άλμπουμ των Εν Πλω

Εικαστικά / «Οι Εν πλω άφησαν πίσω τραγούδια που συνδέουν όσους ονειρεύονται με παρόμοιο τρόπο»

Έγιναν θρύλοι της εγχώριας μουσικής σκηνής με την κυκλοφορία ενός μόνο άλμπουμ. Μετά, εξαφανίστηκαν. Ο Κωνσταντίνος Χατζηνικολάου, ο Απόστολος Βασιλόπουλος και η Μαρία-Θάλεια Καρρά επιμελήθηκαν, μετά από δεκαετή έρευνα, μια έκθεση για ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ελληνικής δισκογραφίας. Mίλησαν στη LifO.
M. HULOT
Με Chryssa και Iannis Xenakis η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Εικαστικά / Με Chryssa και Ιάννη Ξενάκη η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Μέσα από 100 έργα και 40 καλλιτέχνες επιχειρείται η διερεύνηση της διεθνούς εξέλιξης του κινήματος το οποίο από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 επαναπροσδιόρισε ριζικά την έννοια του καλλιτεχνικού έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ