Google Veo 2: Το νέο AI μοντέλο βίντεο με κόστος 50 σεντς το δευτερόλεπτο

Google Veo 2: Το νέο AI μοντέλο βίντεο με κόστος 50 σεντς το δευτερόλεπτο Facebook Twitter
0

Η Google αποκάλυψε αθόρυβα την τιμολόγηση του Veo 2, του νέου μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργεί βίντεο, το οποίο παρουσίασε τον Δεκέμβριο.

Σύμφωνα με τη σελίδα τιμολόγησης της εταιρείας, το κόστος χρήσης του Veo 2 ανέρχεται σε 50 σεντς ανά δευτερόλεπτο βίντεο, δηλαδή 30 δολάρια ανά λεπτό ή 1.800 δολάρια ανά ώρα. Ο ερευνητής της Google DeepMind, Jon Barron, σύγκρινε αυτό το ποσό με τον προϋπολογισμό του blockbuster της Marvel "Avengers: Endgame", το οποίο κόστισε περίπου 32.000 δολάρια το δευτερόλεπτο στην παραγωγή του.

Φυσικά, οι χρήστες δεν θα χρησιμοποιούν απαραίτητα κάθε δευτερόλεπτο βίντεο που παράγει το Veo 2, ενώ το μοντέλο δεν είναι ακόμα σε θέση να δημιουργήσει ταινίες μεγάλου μήκους. Στην ανακοίνωση της Google τονίζεται ότι μπορεί να παράγει κλιπ διάρκειας δύο λεπτών ή και περισσότερο.

Ανταγωνισμός με OpenAI και το Sora

Η τιμολόγηση του Veo 2 συγκρίνεται άμεσα με τη στρατηγική της OpenAI, η οποία πρόσφατα έκανε διαθέσιμο το Sora, το μοντέλο δημιουργίας βίντεο, μέσω συνδρομής 200 δολαρίων τον μήνα στο ChatGPT Pro.

Το κόστος ανά δευτερόλεπτο καθιστά το Veo 2 ένα εργαλείο premium κατηγορίας, στοχευμένο κυρίως σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Παρόλο που η τιμή μπορεί να φαίνεται υψηλή, η ευελιξία και η ταχύτητα παραγωγής του AI μπορούν να μειώσουν δραστικά τα κόστη και τους χρόνους παραγωγής, καθιστώντας το μια ελκυστική λύση για διαφημιστικά, επαγγελματικά και εμπορικά βίντεο.

Οι χρήστες, ωστόσο, θα πρέπει να διαχειρίζονται προσεκτικά την παραγωγή περιεχομένου τους, ώστε να διατηρούν την αποδοτικότητα κόστους και να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητες του Veo 2.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη

Οι συγγραφείς της μελέτης υποστηρίζουν ότι η εξάπλωση των UPF τροφοδοτείται από «επιθετικές εμπορικές πρακτικές» πολυεθνικών εταιρειών, οι οποίες επηρεάζουν τον δημόσιο διάλογο και αναστέλλουν ρυθμιστικές πρωτοβουλίες
LIFO NEWSROOM
Το Τρίτο Στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Τech & Science / Το τρίτο στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Η ικανότητα των κυττάρων να προσαρμόζονται και να μεταμορφώνονται μετά τον θάνατο υποδηλώνει ότι ο θάνατος ενός οργανισμού μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες για την εμφάνιση νέων μορφών ζωής με την πάροδο του χρόνου
LIFO NEWSROOM