Η θρυλική Tupperware υπέβαλε αίτηση χρεοκοπίας

Η θρυλική Tupperware υπέβαλε αίτηση χρεοκοπίας Facebook Twitter
φωτ.: Getty
0

Η αμερικανική εταιρεία Tupperware κατέθεσε αίτηση πτώχευσης καθώς αγωνίζεται να επιβιώσει, ελέω ραγδαίας μείωσης των πωλήσεων.

Η εταιρεία με τα διάσημα δοχεία αποθήκευσης τα οποία εξαιτίας της όλοι αποκαλούν πλέον τάπερ, είπε ότι θα ζητήσει την άδεια του δικαστηρίου για να ξεκινήσει την πώληση της επιχείρησης και ότι σκοπεύει να συνεχίσει τη λειτουργία της.

Παρά τις προσπάθειες να ανανεώσει τα προϊόντα της τα τελευταία χρόνια και να επανατοποθετηθεί σε ένα νεότερο κοινό, δεν κατάφερε να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές. Πέρυσι, η εταιρεία προειδοποίησε ότι μπορεί να καταρρεύσει εκτός και αν μπορούσε να συγκεντρώσει γρήγορα νέα κεφάλαια. Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν κατά περισσότερο από 50% αυτή την εβδομάδα μετά τις αναφορές ότι σχεδίαζε να κηρύξει πτώχευση.

Μετά από μια σύντομη αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς περισσότεροι άνθρωποι άρχισαν να μαγειρεύουν στο σπίτι, η εταιρεία είδε τη ζήτηση να συνεχίζει να μειώνεται. Το αυξανόμενο κόστος των πρώτων υλών, οι υψηλότεροι μισθοί και το κόστος μεταφοράς έχουν επίσης επηρεάσει τα περιθώρια κέρδους της.

Η Tupperware ιδρύθηκε το 1946 από τον Earl Tupper, ο οποίος κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας την εύκαμπτη αεροστεγή σφράγιση των δοχείων. Η Tupperware ήταν μια σημαντική καινοτομία, καθώς χρησιμοποιούσε νέα πλαστικά για να διατηρεί τα τρόφιμα φρέσκα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, κάτι που ήταν ανεκτίμητο όταν τα ψυγεία ήταν ακόμα πολύ ακριβά για πολλές οικογένειες. 

Ωστόσο, η επιτυχία δεν ήρθε αμέσως. Ήταν η πρωτοπόρος πωλήτρια Brownie Wise που βοήθησε να μετατραπεί η μάρκα σε δημοφιλές όνομα, κυριολεκτικά. Ανέπτυξε μια προσέγγιση στην οποία οι πωλητές, οι οποίοι ήταν κυρίως γυναίκες, πουλούσαν Tupperware σε άλλες γυναίκες στα σπίτια τους, πιο γνωστά ως «επιδείξεις τάπερ».

Σύμφωνα με την εταιρεία, η Tupperware πωλείται πλέον σε 70 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM