Bad Romance

Bad Romance Facebook Twitter
Θα προτιμούσα να ξέρω ότι κάνεις σεξ με άλλο κόσμο αν είναι να μην ασχολείσαι μαζί μου. Eικονογράφηση: bianka/LIFO
0


ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ γίνουμε «φίλοι» στο Facebook. Δεν θέλω να με κάνεις follow στο Instagram. Δεν θέλω να κάνουμε match στο Tinder. Ούτε θέλω να μου στείλεις το location σου στο Grindr. Θέλω να τρακάρουμε τυχαία, από το πουθενά, στους δρόμους της πόλης, στα υπόγεια, κάτω από τις γέφυρες, μέσα στα βαγόνια, πάνω στα βράχια, στις άδειες λεωφόρους.

Βαριέμαι να συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο του OkCupid, έτσι κι αλλιώς μέχρι αύριο μπορεί να έχω αλλάξει και γούστα και δουλειά και γειτονιά. Εμείς που μένουμε στο κέντρο της Αθήνας δεν έχουμε τίποτα πιο σταθερό από την επισφάλεια.

Φοβάμαι πως αν δω το προφίλ σου στα σόσιαλ μίντια θα περάσω κρίση κοινωνικοηθικής αηδίας. Δεν θα ήθελα να ξέρω σε ποιο γυμναστήριο κάνεις προπόνηση, γιατί θα πρέπει να σβήσω τον δρόμο από τον χάρτη μου. Δεν θέλω να μου στέλνεις στο Messenger «klmr kvl m». Δεν θα ήθελα να ξέρω τους κοινούς μας «φίλους» γιατί θα πρέπει να τους κάνω unfriend και block. Όλα αυτά θα αποσπάσουν την προσοχή μου από αυτό που θέλω. Θέλω να σε φάω ολόκληρο.

Δεν θέλω να μου στέλνεις στο Messenger «klmr kvl m». Δεν θα ήθελα να ξέρω τους κοινούς μας «φίλους» γιατί θα πρέπει να τους κάνω unfriend και block. Όλα αυτά θα αποσπάσουν την προσοχή μου από αυτό που θέλω.

Τα τατουάζ σου με τρομάζουν όταν τα βλέπω να κινούνται πάνω στο δέρμα σου, όταν τα ρουθούνια σου ατμίζουν και το πρόσωπό σου παραμορφώνεται. Θέλω να εκτυπώνεις τις dick pics σου και να μου τις αφιερώνεις. Θέλω να έρχεσαι νύχτα και να φεύγεις νύχτα. Αν μπορούσα θα γύριζα τον χρόνο πίσω, θα απέφευγα την περιπέτεια με τον αδερφό σου, αλλά δυστυχώς είναι αδύνατον. Όλα τα βράδια που εσύ δεν ήρθες, εκείνος ήρθε. Γιατί το ήθελε. Μη με ρωτήσεις ποιον από τους δύο σας προτιμώ, μάλλον κανέναν, αφού δεν μπορώ να έχω και τους δυο σας.

Θα προτιμούσα να ξέρω ότι κάνεις σεξ με άλλο κόσμο αν είναι να μην ασχολείσαι μαζί μου. Θα προτιμούσα να αράζεις με καλές παρέες και να αποφεύγεις τις καφρίλες. Να παρτάρεις και να γλεντάς στο φουλ. Να μη γελάς με ηλίθια αστεία. Να αντιστέκεσαι σε κάτι που σε χαλάει, χωρίς τη μεσολάβηση ενός πληκτρολογίου. Να προβληματίζεσαι όταν σου χαρίζεται κάτι χωρίς να κοπιάσεις γι’ αυτό. Και να μην τα θες όλα δικά σου.

Όταν σε ρωτάνε αν γνωριζόμαστε, να λες «όχι», δεν θέλω να ξέρει κανείς. Δεν θέλω να μου μιλάς μπροστά στον κόσμο, περίμενε να φύγω και μετά πες μια καληνύχτα, πάρε το κράνος σου και φύγε από το πάρτι. Έλα στο σπίτι μου. Κάνε μου κάτι. Πείραξέ με. Έλα πιο κοντά. Φλέξαρέ τα όλα. Μίλα μου βρόμικα. Μίλα στη γάτα μου. Χάιδεψε τον αφαλό σου όσο σε χαζεύω καπνίζοντας.

Μη με βάλεις στο πρόγραμμα. Βαριέμαι να μιλάμε για δουλειές. Βγάλε τις κάλτσες σου. Όλη μέρα δουλεύουμε. Πιάσε τ’ αρχίδια σου, ξέρω τι κρύβεις εκεί μέσα. Βγάλε την τσοκομπάλα. Στρίψε ένα. Κάθε φορά που γδύνεσαι, το σπίτι μου ευωδιάζει χασίσι. Δεν είναι ότι δεν θέλω να κοιμηθούμε μαζί, αλλά δεν το βρίσκω και απαραίτητο. Άσε που σε περιμένει κι ο Σίμπα να τον βγάλεις βόλτα.

Θα περιμένω να ακούσω το ασανσέρ να κατεβαίνει, την πόρτα της εισόδου της πολυκατοικίας να κλείνει, τη μηχανή σου να παίρνει μπρος, και όσο θα σε φαντάζομαι να κατεβαίνεις μέχρι την Πατησίων, θα βλέπω στα σεντόνια τα ίχνη που αφήνουν τα καμένα λάστιχα στην άσφαλτο.

Και την επόμενη φορά, αν το θυμηθώ, θα σε ρωτήσω ποιο είναι αυτό το τραγουδάκι που σφυρίζεις φεύγοντας.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η μόνη καλλιέργεια που σώθηκε είναι της καταναλωτικής πλάνης»

Ρεπορτάζ / «Η μόνη καλλιέργεια που σώθηκε είναι της καταναλωτικής πλάνης»

Ο συγγραφέας Γιάννης Μακριδάκης, που ζει στη Χίο και καλλιεργεί εκεί ο ίδιος τη δική του γη, περιγράφει στη LiFo την καθημερινότητα, που έχει αλλάξει ριζικά μετά τις φωτιές, και την προσπάθεια των κατοίκων να σταθούν ξανά στα πόδια τους.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Θα λήξει τον πόλεμο στην Ουκρανία ο Τραμπ και με ποιους όρους;

Βασιλική Σιούτη / Θα λήξει τον πόλεμο στην Ουκρανία ο Τραμπ και με ποιους όρους;

Πώς θα τελειώσει ο πόλεμος στην Ουκρανία και πόσο κοντά βρισκόμαστε σε αυτό το τέλος; Τραμπ και Πούτιν μοιάζουν αποφασισμένοι, αλλά ο Ζελένσκι και οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν βιάζονται.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μαζωνάκης: Το χρονικό μιας (ακόμα) διαπόμπευσης

Οπτική Γωνία / Μαζωνάκης: Το χρονικό μιας (ακόμα) διαπόμπευσης

Αν έβγαζε κάποιος ένα συμπέρασμα από τον χειρισμό της υπόθεσης αυτής, θα έλεγε πως «όλα ήταν ένα λάθος». Ένα λάθος το οποίο πολλοί δεν το βλέπουν ως τέτοιο, καθώς θεωρούν αυτονόητο να μαθαίνουν πληροφορίες για τις ζωές των άλλων, ακόμα και αν αυτές έχουν δυσκολίες και απαιτούν σεβασμό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Οπτική Γωνία / Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Από που προκύπτει το αναρχικό, πόσο μάλλον κάποιο «κομμουνιστικό» προφίλ των «εμπρηστών»; Από ένα σκουλαρίκι, την είδηση για το χασίς και τα τσίπουρα, τα ρούχα που είναι αυτά που συναντάς σε πλήθος εικοσάρηδων σε πλατείες και δρόμους της χώρας;
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Οπτική Γωνία / Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Υπάρχει ανάγκη στην πολιτική ζωή για ένα νέο κόμμα; Υπάρχει κρίσιμος ζωτικός χώρος που δεν έχει εκπροσώπηση; Μπορεί να ξεπεραστούν ή, έστω, να αμβλυνθούν οι έντονα αρνητικές μνήμες από τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ; Είναι ο Αλέξης Τσίπρας το ιδανικό πρόσωπο;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Σουδάν: Ο ξεχασμένος πόλεμος και τα «παιδιά-πρόσφυγες» που κατηγορούνται ως διακινητές

Οπτική Γωνία / Σουδάν: Η μεγαλύτερη τραγωδία του αιώνα δεν γίνεται ποτέ πρωτοσέλιδο

Οι νεκροί από τις συγκρούσεις, την πείνα και τις επιδημίες υπολογίζεται συνολικά περί το 1 εκατ., και περισσότεροι από τους μισούς εξ αυτών είναι παιδιά. Μια εφιαλτική κατάσταση, που έχει όμως την «ατυχία» να περνά σε δεύτερη ή και τρίτη μοίρα, καθώς ούτε τα ΜΜΕ και τους διεθνείς οργανισμούς φαίνεται να συγκινεί ιδιαίτερα ούτε εντάσσεται εύκολα σε κάποιο πολιτικό αφήγημα ώστε να εμπνεύσει μαζικά κινήματα αλληλεγγύης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Οπτική Γωνία / Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Σκέψεις πάνω στην απόφαση του Oposito, ενός μικρού εκδοτικού οίκου που έχει δώσει ενδιαφέροντα δείγματα ανήσυχης κοινωνικής και πολιτισμικής σκέψης, για την «αποδέσμευσή» του σε σχέση με το βιβλίο της κοινωνιολόγου Eύα Ιλούζ «Ψυχρή τρυφερότητα. Η άνοδος του συναισθηματικού καπιταλισμού».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ακροβατώντας / Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ένα εντυπωσιακά μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας είναι διατεθειμένο να δώσει «συγχωροχάρτι» για ένα μεγάλο οικονομικό σκάνδαλο, αρκεί οι εμπλεκόμενοι να τηρήσουν ακροδεξιά και ρατσιστική στάση στο μεταναστευτικό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πέντε ιδρύματα πρώην πρωθυπουργών και ένα ινστιτούτο. Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Ρεπορτάζ / Τα ιδρύματα των πρώην πρωθυπουργών: Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Τυπικά, σκοπός τους είναι η διατήρηση των αρχείων και η προβολή του έργου πρώην πρωθυπουργών. Στην πράξη, όμως, λειτουργούν και ως think tanks και πολιτικά εργαλεία επιρροής.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Ρεπορτάζ / Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Τα πρόσφατα ατυχήματα με αστικά λεωφορεία φέρνουν στο προσκήνιο το θέμα της εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και καταγγελίες για θεσμικές αστοχίες. Οι εμπλεκόμενες πλευρές μιλάνε στη LiFO.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ