Τέμπη - Πρώην διευθυντής ασφαλείας ΟΣΕ: «Από το 2020 δεν μπαίνω σε τρένο»

Τέμπη- Πρώην διευθυντής ασφαλείας ΟΣΕ: «Από το 2020 δεν μπαίνω σε τρένο» Facebook Twitter
Φωτ.: ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
0

Χείμαρρος ο πρώην Διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πρώην μέλος της Επιτροπής Ερευνών Χρήστος Ρετσινάς, όσον αφορά στις συνθήκες ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με αφορμή την τραγωδία στα Τέμπη

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Ρετσινάς σημείωσε πως χωρίς να υπάρξουν, παράλληλα, αρκετά λάθη «δεν μπορεί να γίνει μία τέτοια τραγωδία». 

«Μέχρι τέλος του 2020 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης της κυκλοφορίας. Ο πρώτος έλεγχος γινόταν από τον σταθμάρχη και ο δεύτερος από τα κεντρικά. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε κάποιο λάθος σταθμάρχη ή μηχανοδηγού» είπε ο ίδιος, έχοντας υπηρετήσει σε αυτό το πόστο.

Στο κέντρο αυτό, όπως ενημέρωσε, υπήρχε ένας σταθμάρχης, ένας προϊστάμενος μηχανοδηγών και ένας προϊστάμενος του προσωπικού κινήσεων και λειτουργούσε όλο το 24ωρο, με 8ώρες βάρδιες.

Ωστόσο, από το 2020 «δεν υπάρχει γιατί μετακόμισε. Πήγε στη Συγγρού και πήρε τους ανθρώπους εκεί, έκανε ένα υποτυπώδες κέντρο παρακολούθησης η Hellenic. Έχουν βάλει gps στα τρένα και βλέπουν πού είναι» συνέχισε, παρατηρώντας πως «δεν υπάρχει καμία ασφάλεια». 

Παράλληλα, σε σχετική ερώτηση, διευκρίνισε πως το σύστημα σηματοδότησης έχει να δουλέψει «από τα τέλη του 2011, αρχές 2012. Εάν δεν υπάρχει το κέντρο, πάνε στα τυφλά» και μπορεί να γίνει οποιοδήποτε λάθος από σταθμάρχη, τόνισε.

Ερωτώμενος εάν ο ίδιος θα έβαζε τα τρένα πάλι στις ράγες υπό τις παρούσες συνθήκες, απάντησε αρνητικά και ενημέρωσε πως ο ίδιος έχει να μπει σε τρένο από τέλος του '20, όταν και σταμάτησε η λειτουργία του κέντρο. «Από τέλος του 2020, δεν μπαίνω σε τρένο» σημείωσε, ειδικότερα. 

 Αναφέρθηκε και στον σταθμάρχη, που έχει συλληφθεί και βρίσκεται αντιμέτωπος με βαρύ κατηγορητήριο, εκφράζοντας τις απορίες του για το πώς βρέθηκε στη θέση. «Υπάρχουν ευθύνες τόσο γιατί τον έφεραν πίσω, τον εκπαίδευσαν και τον έκαναν σταθμάρχη, όσο γιατί τον έβαλε στη Λάρισα» και όχι κάποιον τερματικό σταθμό, παραδείγματος χάριν.

«Ο σταθμάρχης μού δίνει την εντύπωση ότι ήταν υπό την επήρεια κάποιας ουσίας» είπε, δύο φορές, αλλά δεν παρείχε κάποια εξήγηση ή στοιχείο για τα λεγόμενά του. 

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΑΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΦΕΣΕΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ

Ελλάδα / Μάτι: «Οι ΟΤΑ ασκούν εφέσεις» κατήγγειλε ο Σύλλογος Θανόντων και Εγκαυματιών - «Αποσυρόμαστε άμεσα» απαντούν

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του Κυριάκου Πιερρακάκη με Νίκο Χαρδαλιά και δημάρχους Ραφήνας και Μαραθώνα, αποσύρονται οι εφέσεις για Μάτι και Μάνδρα
LIFO NEWSROOM
Ποιος είναι ο Χρήστος Μαυρίκης: Από τα «ΚΑΦΑΟ» των υποκλοπών στην απόπειρα δωροδοκίας αεροπαγίτη

Ελλάδα / Ποιος είναι ο Χρήστος Μαυρίκης: Από τα «ΚΑΦΑΟ» των υποκλοπών στην απόπειρα δωροδοκίας αεροπαγίτη

Γνωστός από τη δεκαετία του 1990 για τον ρόλο του στο σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών, ο Χρήστος Μαυρίκης βρίσκεται και πάλι στην επικαιρότητα, αυτή τη φορά μετά τη σύλληψή του για φερόμενη απόπειρα δωροδοκίας ανώτατου δικαστικού
LIFO NEWSROOM