Το live action «Hercules» της Disney θα είναι «πιο πειραματικό», με έμπνευση από το TikTok

Το live action «Hercules» της Disney θα είναι «πιο πειραματικό», με έμπνευση από το TikTok Facebook Twitter
Φωτ.: Buena Vista Pictures
0

Ο παραγωγός και σκηνοθέτης Τζο Ρούσο αποκάλυψε ότι το επερχόμενο live-action «Hercules» θα διευρύνει τα όρια του κινηματογράφου.

«[Το "Hercules" είναι] λίγο πιο πειραματικό στον τόνο και την εκτέλεση», δήλωσε. «Νομίζω περιμένουν με ενθουσιασμό να δουν τι μπορούμε όλοι να προσφέρουμε με έναν τρόπο που δεν είναι απλώς εκ νέου ερμηνεία της ταινίας κινουμένων σχεδίων».

Ο σκηνοθέτης του «Avengers: Endgame» ανέφερε την εμμονή με το TikTok ως κύρια πηγή έμπνευσης για το ριμέικ.

«Το κοινό πλέον εκπαιδεύεται από το TikTok, σωστά; Ποιες είναι οι προσδοκίες τους για το πώς μοιάζει αυτό το μιούζικαλ», συνέχισε. «Μπορεί να είναι πολύ διασκεδαστικό και να μας βοηθήσει να διευρύνουμε λίγο τα όρια για το πώς εκτελείται ένα σύγχρονο μιούζικαλ».

Το live action «Hercules» της Disney θα είναι «πιο πειραματικό», με έμπνευση από το TikTok Facebook Twitter
Φωτ.: Buena Vista Pictures

Η ταινία κινουμένων σχεδίων, που κυκλοφόρησε από τη Disney το 1997, αφηγείται την ιστορία του Έλληνα ημίθεου ως μια ανερχόμενη διασημότητα που αποκτά φήμη χάρη στις ηρωικές του πράξεις.

Ο Τζο Ρούσο αποκάλυψε επίσης ότι εργάζονται για τη νέα ταινία με τον Γκάι Ρίτσι, ο οποίος σκηνοθέτησε το ριμέικ του «Aladdin» το 2019.

«Ο Γκάι είναι τέλειος γι' αυτό γιατί έχει μια τάση για πειραματισμό», πρόσθεσε.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για αντισυμβατικό μέρος για μιούζικαλ, το TikTok έχει γεννήσει δύο αυτοσχέδιες παραγωγές με τη βοήθεια των φανς της πλατφόρμας, όπως το «Ratatouille: The TikTok Musical», καθώς και το αμφιλεγόμενο «Unofficial Bridgerton Musical», το οποίο παρουσιάστηκε στο Kennedy Center στην Ουάσινγκτον.

Το Netflix μήνυσε αργότερα τους δημιουργούς του τελευταίου - τις TikTokers Άμπιγκέιλ Μπάρλοου, 23 ετών, και Έμιλι Μπέαρ, 20 ετών - για να κλείσει το βραβευμένο με Grammy δίδυμο και το live act τους.

@danieljmertzlufft Remy: The Musical OG Song @e_jaccs add. Vocals @cjaskier #remy #ratatouille #musicaltheatre #broadway #singer #musical #disney #fyp #disneymusicals ♬ original sound - danieljmertzlufft

Με πληροφορίες από Vanity Fair

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη θέση της διοικήτριας της FED ενώ «μάχεται» για την απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Διεθνή / ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη FED ενώ θα «μάχεται» ενάντια στην απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Ομοσπονδιακός δικαστής μπλόκαρε προσωρινά τον Τραμπ από το να αποπέμψει την Κουκ από τη θέση της διοικήτριας της FED, έπειτα από καταγγελίες για απάτη σε στεγαστικά δάνεια
LIFO NEWSROOM
Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM