«Στα Άδυτα»: Έγκλημα στο υποβρύχιο

Στα Άδυτα: Φόνος στο Υποβρύχιο Facebook Twitter
O Πίτερ Μάντσεν φωτογραφίζεται στο υποβρύχιο UC3 Nautilus.
0

Στις 10 Αυγούστου 2017 η δημοσιογράφος Κιμ Βαλ επιβιβάστηκε στο υποβρύχιο «Ναυτίλος» του Πίτερ Μάντσεν, ενός εκκεντρικού, λίγο τρελούτσικου επιστήμονα-εφευρέτη με πάθος για τη μηχανική και την επιστήμη, για να του πάρει συνέντευξη για το «Wired». Το επόμενο πρωί είχε εξαφανιστεί. Το μυστήριο της εξαφάνισης του σκάφους και της Βαλ, τα γεγονότα που ακολούθησαν και η τρομακτική αλήθεια πίσω από αυτό το σύντομο ταξίδι της βραβευμένης δημοσιογράφου και του Μάντσεν αποκαλύπτονται στο ντοκιμαντέρ του Netflix «Into the deep».

Το σκηνοθετεί η Αυστραλή Έμα Σάλιβαν η οποία έναν χρόνο νωρίτερα, το 2016, είχε ξεκινήσει να σκηνοθετεί ένα ντοκιμαντέρ για τον εκκεντρικό Δανό που ήταν κάτι σαν διασημότητα στη χώρα του, γνωστός για την κατασκευή τριών υποβρυχίων. Στα σχέδιά του ήταν και ένας διαστημικός πύραυλος.

Η ταινία υποτίθεται ότι αρχικά θα κατέγραφε το τελευταίο εγχείρημα του larger-than-life Mάντσεν, το οποίο δούλευε στο εργαστήριό του RMC με φοιτητές θετικών επιστημών που είχαν γοητευτεί από την προσωπικότητά του. Τελικά το ντοκιμαντέρ της Σάλιβαν πήρε μια πολύ απροσδόκητη και δυσοίωνη τροπή, αφού κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων συνέβη η εξαφάνιση του υποβρυχίου του.

Η σοκαριστική αποκάλυψη της αλήθειας δεν αφορά μόνο τη δολοφονία της Κιμ Βαλ, τη σκληρότητα μιας αναίτιας πράξης, το κίνητρο που ίσως δεν θα εξιχνιαστεί ποτέ, αλλά και τη συνειδητοποίηση ότι ο Μάντσεν δεν ήταν δύο διαφορετικοί άνθρωποι, ήταν ο ίδιος άνθρωπος, ένας σαδιστής δολοφόνος που έψαχνε να βρει ένα θύμα για να ικανοποιήσει τις διεστραμμένες επιθυμίες του.

Εν τω μεταξύ, η Σάλιβαν τράβηξε πλάνα με τον Μάντσεν να οδηγεί τη Βαλ σε ένα από τα υποβρύχιά του, τα οποία ήταν και η τελευταία καταγραφή της δημοσιογράφου ζωντανής. Αυτό ήταν ένα μέρος από το ενοχοποιητικό υλικό που βοήθησε στην καταδίκη του Μάντσεν.

Υπάρχει μια δανέζικη σειρά με τίτλο «The Investigation» σε σκηνοθεσία του Tobias Lindholm με το ίδιο θέμα. Ασχολείται με την ιστορία της Κιμ Βαλ και χωρίζεται σε έξι μέρη. Το ντοκιμαντέρ της Σάλιβαν είναι εντελώς διαφορετικό, γυρισμένο στις εγκαταστάσεις των εργαστηρίων του, με πρωταγωνιστές τους στενούς του συνεργάτες, ανθρώπους που τον θαύμαζαν και τον θεωρούσαν διάνοια.

Στα Άδυτα: Φόνος στο Υποβρύχιο Facebook Twitter
Η δημοσιογράφος Κιμ Βαλ. Φωτο: Benjamin Haas

Την επομένη της εξαφάνισης του υποβρυχίου, ο φίλος της Κιμ Βαλ σήμανε συναγερμό. Ο Μάντσεν δήλωσε τότε λυπημένος που το δεκαοκτώ μέτρων σκάφος του βυθίστηκε και είπε ότι η Κιμ Βαλ είχε αποβιβαστεί πριν από το «ναυάγιο». Ενώ αρχικά υποστήριξε αυτή την εκδοχή, την επόμενη μέρα, όταν βρέθηκε ένας γυναικείος κορμός στο μέρος όπου βυθίστηκε το υποβρύχιο, άλλαξε την κατάθεσή του, λέγοντας ότι η γυναίκα χτύπησε στο πλοίο και ο ίδιος έριξε τη σορό της στη θάλασσα.

Η κάμερα παρακολουθεί τους εμβρόντητους συνεργάτες του να ακούνε την επίσημη εκδοχή της αστυνομίας της Κοπεγχάγης, με τον εκπρόσωπο Τύπου να μιλά για την ταυτοποίηση αλλά και για τραύματα στον κορμό προκειμένου να αφαιρεθούν τα αέρια και τα υγρά από το σώμα ώστε να μη βγει στην επιφάνεια. Στη συνέχεια απαγγέλθηκαν κατηγορίες για φόνο και ακολούθησε η σύλληψη του Μάντσεν.

«Ελπίζω να ήταν ατύχημα, αλλά, σύμφωνα με τα στοιχεία, δεν ήταν», λέει ένας συνεργάτης του. «Ήθελε να το δοκιμάσει. Να δει πώς είναι να αφαιρείς τη ζωή κάποιου», συνεχίζει. Ο νεαρός επιστήμονας είναι εμβρόντητος, σοκαρισμένος, νιώθει προδομένος, δεν μπορεί να συλλάβει ότι αυτός στον οποίο πίστευε σχεδίασε και εκτέλεσε τη δολοφονία της δημοσιογράφου Κιμ Βαλ.

Στα Άδυτα: Φόνος στο Υποβρύχιο Facebook Twitter
Μία από τις τελευταίες εικόνες της Κιμ που τραβήχτηκαν στο υποβρύχιο UC3 Nautilus με τον Πίτερ Μάντσεν.

Το σημαντικό είναι ότι κανένας από τους συνεργάτες του δεν είχε υποψιαστεί καν την πραγματική φύση του ανθρώπου και όσα τρομερά μπορούσε να διαπράξει. Όταν είπε ότι η Βαλ είχε αποβιβαστεί από το υποβρύχιο, όλη η ομάδα του άρχισε να ψάχνει τις ακτές μήπως τη βρουν τραυματισμένη κάπου. Σκέφτηκαν ακόμα και ότι μπορεί να είχε πέσει θύμα απαγωγής. «Προφανώς ήταν όλα ψέματα», λέει άλλος συνεργάτης και φίλος του επί σειρά ετών, ο ίδιος που θα πει αργότερα: «Ο Πίτερ που γνώριζα για δέκα χρόνια και ο Πίτερ που μπήκε στο υποβρύχιο στις 10 Αυγούστου και στη συνέχεια βγήκε από αυτό είναι δύο διαφορετικοί άνθρωποι». Ομολογεί ότι δεν μετανιώνει που στάθηκε δίπλα του εκείνες τις πρώτες μέρες, αφού ήταν φίλος του, αν και στο δικαστήριο κατέθεσε εναντίον του, όπως οι περισσότεροι συνεργάτες του.

Η σοκαριστική αποκάλυψη της αλήθειας δεν αφορά μόνο τη δολοφονία της Κιμ Βαλ, τη σκληρότητα μιας αναίτιας πράξης, το κίνητρο που ίσως δεν θα εξιχνιαστεί ποτέ, αλλά και τη συνειδητοποίηση ότι ο Μάντσεν δεν ήταν δύο διαφορετικοί άνθρωποι, ήταν ο ίδιος άνθρωπος, ένας σαδιστής δολοφόνος που έψαχνε να βρει ένα θύμα για να ικανοποιήσει τις διεστραμμένες επιθυμίες του.

Όταν οι συνεργάτες του έδωσαν τις πρώτες τους καταθέσεις, ήλπιζαν ότι η Βαλ θα εμφανιζόταν. Ήταν ζήτημα ωρών να καταλάβουν ότι κάτι τέτοιο δεν θα συνέβαινε, ότι είχε πέσει θύμα ενός ψυχρού δολοφόνου που κατάφερε να την ακρωτηριάσει και να αδειάσει τον αέρα από τα πνευμόνια της.

Στα Άδυτα: Φόνος στο Υποβρύχιο Facebook Twitter
Ο Πίτερ Μάντσεν.

Μία από τις συνεργάτιδες του Μάντσεν αποκαλύπτει ότι ήταν μία από τις πολλές γυναίκες που προσκλήθηκαν στο μοιραίο ταξίδι με το υποβρύχιο εκείνη την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι ο Μάντσεν είχε οργανώσει το έγκλημα και έψαχνε το θύμα του. Κανείς τους δεν μπορεί να πιστέψει ότι ο φίλος τους, το πρότυπό τους, είναι ένας ψυχρός δολοφόνος.

Οι άνθρωποι που μιλάνε για τον Μάντσεν προσπαθούν να συμπληρώσουν τα κενά, να ενώσουν τις τελείες, να βρουν τα σημάδια που μετά τη δολοφονία παίρνουν άλλο νόημα. Είναι στενόχωρο να τους βλέπεις να προσπαθούν να συμβιβαστούν με την ιδέα ότι δούλευαν, ζούσαν και διασκέδαζαν με έναν άνθρωπο που σαφώς έκρυβε απελπιστικά σκοτεινές πλευρές.

Ενώ μαζεύουν τα πράγματά τους από το εργαστήριο, οι συνεργάτες του μοιάζουν να έχουν καταστραφεί. Πώς θα μπορέσουν να εμπιστευτούν ξανά κάποιον, από τη στιγμή που ο Πίτερ Μάντσεν, ο πιο κουλ και «εναλλακτικός» συνεργάτης, αποδείχθηκε ότι ήταν ένα αρπακτικό, ένας παρανοϊκός σαδιστής;

Στο υλικό που προβάλλεται ο ίδιος ο Μάντσεν μιλάει για αρπακτικά και ψυχοπαθείς που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Είναι και ο ίδιος ένας από αυτούς. Απλώς ήταν καλός στο να το κρύβει, ένας λευκός άνδρας με βίαιες τάσεις που ήξερε ακριβώς τι έκανε. Επέλεξε το θύμα του στην τύχη.

Στα Άδυτα: Φόνος στο Υποβρύχιο Facebook Twitter
Ο Πίτερ Μάντσεν απαντά σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων. Φωτο: EPA

Yπάρχουν πολλές στιγμές στο ντοκιμαντέρ που μας προϊδεάζουν για την πραγματική φύση του Μάντσεν και το επικείμενο βάναυσο εγκλήμά του. Δυστυχώς, όλα βγάζουν νόημα μόνο μετά τη διάπραξή του. Η μοχθηρή πλευρά του θύτη αποκαλύπτεται βήμα-βήμα. Στην αρχή εμφανίζεται ως ένας γοητευτικός, ευγενικός χαρακτήρας και αργότερα ως κάτι διαφορετικό. Η απεικόνιση των πραγματικών γεγονότων βοηθά στην αποκάλυψη μιας άγνωστης μέχρι πρότινος ψυχοπαθούς πλευράς του Δανού εφευρέτη.

Εκτός από το χειροποίητο υποβρύχιό του, ο αδιαμφισβήτητα χαρισματικός αυτός τύπος είχε κατασκευάσει και αρχίσει να δοκιμάζει ένα πυραυλικό σκάφος που είχε σκοπό να κάνει τον σχεδιαστή του τον πρώτο «ερασιτέχνη» αστροναύτη. Παραμένει ασαφές εάν το διαστημόπλοιο είχε πιθανότητα να βγει από την ατμόσφαιρα, κάτι που πίστευαν οι υπάλληλοί του, όλοι κάτω των τριάντα, αρκετά νέοι ώστε να μη ζητούν μεγάλους μισθούς και να κάνουν ό,τι τους έλεγε το εκκεντρικό αφεντικό.

Η Σάλιβαν παραδίδει ένα ντοκιμαντέρ χωρίς προκαταλήψεις, πιθανότατα είχε συμπαθήσει τον Μάντσεν στη διάρκεια της χρονιάς που τον κινηματογραφούσε. Σε μερικές δηλώσεις του διαφαίνεται ότι θεωρούσε τον εαυτό του υπεράνω του νόμου. Δεν υπάρχουν πλάνα του μετά τη σύλληψη, επομένως δεν ξέρουμε τι θα έλεγε τώρα. Ο Μάντσεν ανήκει στην κατηγορία αυτών που θα έβρισκαν τρόπο να δικαιολογήσουν τις ενέργειές τους, ανεξαρτήτως της σοβαρότητάς τους.

Ο άνθρωπος στον οποίο επιβλήθηκε ισόβια ποινή για φόνο εκ προμελέτης είναι προφανώς κάποιου είδους ιδιοφυΐα και ήταν θέμα χρόνου να αποκαλυφθεί η διαβολική φύση του.

Στα Άδυτα: Φόνος στο Υποβρύχιο Facebook Twitter
Η αστυνομία ετοιμάζεται να συλλάβει τον καταδικασμένο δολοφόνο Πίτερ Μάντσεν μετά την απόπειρά του να αποδράσει από τη φυλακή.
Στα Άδυτα: Φόνος στο Υποβρύχιο Facebook Twitter
Το υποβρύχιο Ναυτίλος.

«Into the deep» | Official Trailer | Netflix

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Δανός εφευρέτης Πίτερ Μάντσεν αρνήθηκε ενώπιον του δικαστηρίου ότι σκότωσε τη δημοσιογράφο Κιμ Βαλ

Διεθνή / Ο Δανός εφευρέτης Πίτερ Μάντσεν αρνήθηκε ενώπιον του δικαστηρίου ότι σκότωσε τη δημοσιογράφο Κιμ Βαλ

Ο Μάντσεν ισχυρίστηκε ότι λόγω τεχνικής βλάβης η Βαλ εγκλωβίστηκε μέσα στο υποβρύχιο το οποίο γέμιζε με μονοξείδιο του άνθρακα ενώ ο ίδιος βρισκόταν στο κατάστρωμα και αδυνατούσε να επέμβει για να την σώσει

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
movies

Οθόνες / Η Σταχτοπούτα αλλιώς και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το διάσημο παραμύθι γίνεται ταινία τρόμου, εφηβικά δράματα και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Φαίδων Παπαμιχαήλ: «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Pulp Fiction / «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Με αφορμή τη νέα του ταινία, ο σημαντικός διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης Φαίδων Παπαμιχαήλ αφηγείται στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο τη συναρπαστική διαδρομή της ζωής του από τα πρώτα του βήματα μέχρι τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

Daily / El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

«Ο κοσμοναύτης του απείρου» έκανε πρεμιέρα πριν από μερικές μέρες, σε μια μεταφορά αντάξια του θρύλου που συνοδεύει τόσο το έργο όσο και τον δημιουργό του, ο οποίος βρήκε τραγικό τέλος στα χέρια της αργεντινής χούντας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πόσο θα τα έσπαγε/γαμάτη θα ήταν μια θρησκεία με θεό τον Νίκολας Κέιτζ»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Ναταλίας Σουίφτ / «Αν μοιραστώ μαζί σου την ταινία που αγαπάω, μόνο αγάπη έχω να σου δώσω»

Μυθολογίες / «Φαντάζεστε μια θρησκεία με θεό τον Κέιτζ;»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Ναταλίας Σουίφτ

Από το After Hours του Σκορσέζε, που την απελευθέρωσε, μέχρι τη Γλυκιά Συμμορία του Νικολαΐδη, που τη σημάδεψε με τη μουσική της, η ηθοποιός μοιράζεται μια ετερόκλητη κινηματογραφική λίστα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το ακαταμάχητο ντεμπούτο της Λουίζ Κουρβουαζιέ που σάρωσε εισπρακτικά στη Γαλλία και η επίσημη πρόταση της Τσεχίας για το περσινό Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας ξεχωρίζουν αυτή την κινηματογραφική εβδομάδα.
THE LIFO TEAM
Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οθόνες / Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οι Αθηναίοι σινεφίλ δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για να εξασκήσουν την αγαπημένη τους καλοκαιρινή συνήθεια. Συγκεντρώσαμε όλες τις ημερομηνίες που έχουν γίνει γνωστές για την έναρξη λειτουργίας των θερινών σινεμά της πρωτεύουσας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Στα εννιά μου προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε το λεωφορείο με την Μπλανς Ντιμπουά» / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Μυθολογίες / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Η κινηματογραφική λίστα του Έλληνα συγγραφέα είναι συγκινησιακά φορτισμένη και γεμάτη παιδικές αναμνήσεις όπως και τα βιβλία του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Μυθολογίες / «Μου αρέσουν οι ιστορίες εκδίκησης στο σινεμά»: Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Από το φιλιππινέζικο σινεμά και τον Ζακ Τατί, μέχρι μια ταινία με μαχητές kung-fu που εξεγείρονται ενάντια στη γραφειοκρατία -και μία που τον ώθησε να ζητήσει από τη Marthe Keller να τον κάνει φίλο στο Facebook- η λίστα του φωτογράφου είναι γεμάτη εκπλήξεις.
ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΒΕΡΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM