Το Channel 4 αγόρασε πίνακα του Χίτλερ- Το κοινό εκπομπής θα αποφασίσει αν θα καταστραφεί

Ο Τζίμι Καρ Facebook Twitter
Φωτ.: Channel 4
0

Το Channel 4 αγόρασε πίνακα του Αδόλφου Χίτλερ και το κοινό εκπομπής θα αποφασίσει αν θα καταστραφεί, μια απόφαση του βρετανικού καναλιού που έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις. 

Το κανάλι αγόρασε έργα διάφορων «προβληματικών» ή ακόμα και εγκληματιών- καλλιτεχνών, μεταξύ των οποίων του καταδικασμένου παιδόφιλου Ρολφ Χάρις, του Έρικ Γκιλ που κακοποίησε σεξουαλικά τις κόρες του και του Πάμπλο Πικάσο, σύμφωνα με τον Guardian. 

Ο Τζίμι Καρ, παρουσιαστής της εκπομπής, θα διευθύνει τη συζήτηση για το εάν ένα έργο τέχνης μπορεί να διαχωριστεί από τον δημιουργό του. Στο τέλος, το κοινό στο στούντιο θα αποφασίσει εάν ο Καρ θα πρέπει να καταστρέψει το έργο. Εάν το κοινό πάρει την απόφαση να καταστραφεί ο πίνακας του Χίτλερ, αυτός θα τεμαχιστεί, δήλωσε στο CNN εκπρόσωπος του Channel 4. Άλλα έργα τέχνης μπορεί «να πυρποληθούν με φλογοβόλο» στο πλαίσιο της εκπομπής, σημείωσε ο ίδιος. 

Όμως, οι ανακοινώσεις για το «Jimmy Carr Destroys Art», που θα βγει στον «αέρα» στις 24 Οκτωβρίου, έχουν προκαλέσει σφοδρές επικρίσεις. 

Η οργάνωση Holocaust Memorial Day Trust κατηγόρησε την εκπομπή ότι «κάνει τον Χίτλερ θέμα ελαφριάς ψυχαγωγίας». «Δεν υπάρχει τίποτα διασκεδαστικό ή αστείο για τον Χίτλερ ή τη δολοφονία 6 εκατομμυρίων Εβραίων και τον διωγμό εκατομμυρίων περισσοτέρων», δήλωσε στο CNN η Ολίβια Μαρκς- Γόλντμαν, διευθύνουσα σύμβουλος της οργάνωσης. «Είναι βαθιά ανάρμοστο», συμπλήρωσε. 

Το Channel 4 υπεραμύνθηκε της εκπομπής, την οποία περιέγραψε ως «προσεγμένη εξερεύνηση των ορίων της ελεύθερης έκφρασης στην τέχνη και του εάν αξίζει να βλέπει κανείς ένα έργο ηθικά απαράδεκτων καλλιτεχνών». Το σόου, σημείωσε ο εκπρόσωπος του καναλιού, ασχολείται ευθέως με την τρέχουσα συζήτηση για την κουλτούρα της ακύρωσης. 

«Το ερώτημα του πόσο η τέχνη μπορεί να συνδεθεί με τους δημιουργούς της είναι σημαντικό, αλλά αυτό το πρόγραμμα είναι απλώς ένα κόλπο για να προκαλέσει», αντέτεινε η Μαρκς- Γόλντμαν.

Η επιλογή του Καρ για την παρουσίαση επίσης είναι αμφιλεγόμενη. Φέτος προκάλεσε αντιδράσεις για «αστείο» αναφερόμενο στους Ρομά που δολοφονήθηκαν στο Ολοκαύτωμα. «Η επιλογή του Τζίμι Καρ είναι εσκεμμένα προκλητική και εμπρηστική», υπογράμμισε η Μαρκς- Γόλντμαν. 

Το Channel 4 προσέλαβε έναν ειδικό της τέχνης για να αγοράσει τα έργα «από αξιόπιστους οίκους δημοπρασιών», αν και υπάρχει ιστορικό αμφιβολιών σχετικά με δημιουργίες τέχνης που αποδίδονται στον Χίτλερ, σημειώνει ο Guardian. 
 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μονή Σινά: «Απογοητευμένο» το Πατριαρχείο με την απόφαση του δικαστηρίου

Διεθνή / Μονή Σινά: «Απογοητευμένο» το Πατριαρχείο με την απόφαση του δικαστηρίου

Με γραπτή ανακοίνωσή της, η Πρωτόθρονη Εκκλησία της Ορθοδοξίας απευθύνει έκκληση στην κυβέρνηση της Αιγύπτου να βρει τρόπο ώστε να διατηρηθεί το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Μονής Σινά
LIFO NEWSROOM
Σαουδική Αραβία προειδοποιεί Ιράν: Συμφωνία με Τραμπ ή κίνδυνος ισραηλινού πλήγματος

Διεθνή / Η Σαουδική Αραβία προειδοποιεί το Ιράν: Συμφωνία με Τραμπ ή κίνδυνος ισραηλινού πλήγματος

Ο υπουργός Άμυνας της Σαουδικής Αραβίας, Πρίγκιπας Χάλιντ μπιν Σαλμάν, μετέφερε μυστικό μήνυμα του Βασιλιά Σαλμάν στην ηγεσία του Ιράν, προειδοποιώντας για τον κίνδυνο ισραηλινού πλήγματος εάν απορριφθεί η πρόταση Τραμπ για πυρηνική συμφωνία
LIFO NEWSROOM
Ανατροπή στη Γάζα: Η Χαμάς λέει πως δεν την ικανοποιεί η πρόταση των ΗΠΑ για κατάπαυση πυρός με Ισραήλ

Διεθνή / Ανατροπή στη Γάζα: Η Χαμάς λέει πως δεν την ικανοποιεί η πρόταση των ΗΠΑ για κατάπαυση πυρός με Ισραήλ

Η Χαμάς απορρίπτει την πρόταση των ΗΠΑ για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, παρά την αποδοχή της από το Ισραήλ - Παραμένει εκρηκτική η κατάσταση στον παλαιστινιακό θύλακα με δεκάδες νεκρούς καθημερινά
LIFO NEWSROOM
Η πτώση της Novo Nordisk του Ozempic: Πώς η Eli Lilly «έκλεψε» τους παχύσαρκους με τα Wegovy και Zepbound

Διεθνή / Η πτώση της Novo Nordisk του Ozempic: Πώς η Eli Lilly «έκλεψε» τους παχύσαρκους με τα Wegovy και Zepbound

Η Novo Nordisk έχασε την πρωτοκαθεδρία στην αγορά φαρμάκων κατά της παχυσαρκίας λόγω ελλείψεων και αργής αντίδρασης, ενώ η Eli Lilly κερδίζει έδαφος με πιο αποτελεσματικά φάρμακα και επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ
LIFO NEWSROOM