«Unexpected Wonders»: Αν Χάθαγουεϊ και Zendaya μαζί για τον οίκο Bulgari σε σκηνοθεσία Πάολο Σορεντίνο

Αν Χάθαγουεϊ και Zendaya μαζί για τον οίκο Bulgari και σκηνοθετεί ο Πάολο Σορεντίνο Facebook Twitter
0

Η νέα καμπάνια του οίκου Bulgari ονομάζεται «Unexpected Wonders» και οι δυο πρωταγωνίστριες κατάφεραν σε λίγες ώρες να γίνουν η νέα εμμονή του Twitter, με χρήστες και διάσημα σάιτ να γράφουν διθυράμβους. 

Αν και κανείς δεν είχε βάλει ποτέ μαζί τις δύο ηθοποιούς, η ιδέα λειτούργησε άψογα και η Anne Hathaway με την Zendaya έχουν ήδη προκαλέσει κύματα ενθουσιασμού, ειδικά εφόσον από πίσω κρύβεται ο Paolo Sorrentino- ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης του «La Grande Bellezza».

Η Anne Hathaway έγινε πρέσβειρα του διάσημου ιταλικού οίκου μόδας και στην νέα καμπάνια «Unexpected Wonders» συμπράττει με την έτερη πρέσβειρα Zendaya σε ένα βίντεο με εμφανείς κινηματογραφικές επιρροές, εντυπωσιακά κοσμήματα και μαγευτικά πλάνα της Ρώμης.

Η καμπάνια γυρίστηκε στην ιταλική πρωτεύουσα υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Paolo Sorrentino με τις δυο σταρ να περιφέρονται σε ένα παλάτι, φορώντας διάφορα πολυτελή κοσμήματα του οίκου Βulgari, ενώ ακούγονται εναλλάξ οι φωνές τους. Την φωτογράφιση ανέλαβε ο Dan Jackson. 

«Αποδεχθείτε τη συγκινητική πρόσκληση της Ρώμης και αναζητήστε χαρά και θαύμα σε κάθε στιγμή, ομορφιά στα πιο αναπάντεχα μέρη — γνωρίζοντας ότι το να παραμένεις περίεργος ανοίγει άπειρες ευκαιρίες ευτυχίας. Ανακαλύψτε το #UnexpectedWonders, τη νέα ταινία της #Bulgari», γράφει στο Twitter.

Όσο για το Twitter, φαίνεται πως κατενθουσιάστηκε με την σύμπραξη των δυο γυναικών, με χρήστες να λένε πως η συνεργασία τους «γεμίζει ένα κενό που δεν γνώριζαν ότι υπήρχε», άλλοι να ξεκινούν εκστρατεία για να τις δουν σε κάποια ταινία, ενώ κάποιος σχολίασε πως τα πλάνα που τις δείχνουν μαζί «πρέπει να θεωρηθούν τέχνη!».

Η Anne Hathaway έκανε το ντεμπούτο της ως πρέσβειρα του οίκου Βulgari στο Φεστιβάλ των Καννών, την περασμένη εβδομάδα, όταν εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί με ένα φόρεμα Armani Privé, το κολιέ Mediterranean Reverie και ένα δαχτυλίδι με ζαφείρι- όλα από την καινούργια συλλογή του brand.

Στη νέα καμπάνια συμμετέχουν επίσης οι Lisa Manoban, Shu Qi και Priyanka Chopra Jonas, που θα παρουσιάσουν κοσμήματα και την συλλογή ρολογιών του οίκου μόδας.

Αν Χάθαγουεϊ και Zendaya μαζί για τον οίκο Bulgari και σκηνοθετεί ο Πάολο Σορεντίνο Facebook Twitter
Αν Χάθαγουεϊ και Zendaya μαζί για τον οίκο Bulgari και σκηνοθετεί ο Πάολο Σορεντίνο Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαναέ Τακαΐτσι: Η πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός της Ιαπωνίας δηλώνει

Διεθνή / Σαναέ Τακαΐτσι: Από μηχανόβια και ντράμερ στην κορυφή της ανδροκρατούμενης πολιτικής σκηνής της Ιαπωνίας

Η ίδια δηλώνει εργασιομανής, θαυμάστρια της Θάτσερ και αποφεύγει να μιλά για ζητήματα ισότητας φύλου - Ποια είναι η πρώτη πρωθυπουργός της Ιαπωνίας;
LIFO NEWSROOM
«Ο κόρες μου είναι μικρότερες από εσένα»: Τι αποκαλύπτει η Βιρτζίνια Τζουφρέ για τον πρίγκιπα Άντριου στο βιβλίο

Διεθνή / «Ο κόρες μου είναι μικρότερες από εσένα»: Τι αποκαλύπτει η Βιρτζίνια Τζουφρέ για τον πρίγκιπα Άντριου στο βιβλίο

Η κυκλοφορία του έρχεται την ώρα που ο πρίγκιπας Άντριου δήλωσε ότι παραιτείται από τους τίτλους και τις τιμές του λόγω των απανωτών σκανδάλων στα οποία έχει εμπλακεί το όνομά του
LIFO NEWSROOM
Ληστεία στο Λούβρο: Ανέλαβε τις έρευνες η ειδική ομάδα που εξιχνίασε την υπόθεση της Κιμ Καρντάσιαν

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: Ανέλαβε τις έρευνες η ειδική ομάδα που εξιχνίασε την υπόθεση της Κιμ Καρντάσιαν

Το 2016 κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού η Κιμ Καρντάσιαν έπεσε θύμα ένοπλης ληστείας όπου της αφαίρεσαν κοσμήματα αξίας περίπου 10 εκατομμυρίων δολαρίων
LIFO NEWSROOM
ΛΗΣΤΕΙΑ ΛΟΥΒΡΟ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΠΩΛΕΙΟ

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: Γιατί μπήκαν σε ένα παγκοσμίου φήμης μουσείο και όχι σε ένα γνωστό κοσμηματοπωλείο

Πώς η υλική αξία πιθανότατα ώθησε τους δράστες να επιλέξουν το Λούβρο - Οι εκτιμήσεις των ειδικών που παρατηρούν τις τάσεις στο διεθνές έγκλημα τέχνης
LIFO NEWSROOM