Δωρεάν ταινίες αφού δείτε υποχρεωτικά διαφημίσεις, με σύστημα που παρακολουθεί τα μάτια σας

Δωρεάν ταινίες αφού δείτε υποχρεωτικά διαφημίσεις, με σύστημα που παρακολουθεί τα μάτια σας Facebook Twitter
0

Η υπηρεσία streaming ταινιών MoviePass θα προσφέρει πλέον τις υπηρεσίες της και με εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής. 

Δύο χρόνια μετά τη χρεοκοπία , οι δημιουργοί της πλατφόρμας έχουν συνειδητοποιήσει πως το μοντέλο για απεριόριστα φιλμ έναντι 10 δολαρίων δεν άντεξε τον πιο ισχυρό ανταγωνισμό, και αυτή την φορά οι συνδρομητές θα μπορούν να «πληρώνουν» χωρίς χρήματα, με τον - πολύτιμο ή μη - χρόνο τους. 

Για να δει κανείς οποιαδήποτε ταινία θα έχει την δυνατότητα πληρώνει σε «μονάδες» - ανάλογα με την δημοφιλία και τη διάρκεια του εκάστοτε φιλμ.

Πώς όμως θα συγκεντρώνουν οι θεατές αυτές τις μονάδες; Βλέποντας διαφημίσεις υποχρεωτικά και χωρίς να μπορούν να πάρουν τα μάτια τους από την οθόνη

Έτσι, στους όρους χρήσης θα ζητείται η συγκατάθεση των θεατών για την εγκατάσταση ενός λογισμικού που, σε συνεργασία με την εμπρόσια κάμερα του κινητού τους, θα παρακολουθεί τις κινήσεις των ματιών τους για να διασφαλίσει ότι όντως βλέπουν τις διαφημίσεις

Η ιδρύτρια του MoviePass, Στέισι Σπάικς, εξηγεί πως οι διαφημίσεις θα είναι «κομμένες και ραμένες» στις καταναλωτικές συνήθειες, αναζητήσεις και αγορές του κάθε θεατή. Και πρακτικά την ταινία θα του την εξασφαλίζει το εκάστοτε brand που θα διαφημίζεται στην οθόνη του, για τα μάτια του μόνο

«Το τηλέφωνό σας, η συσκευή σας, θα χρησιμοποιεί το σύστημα αναγνώρισης του προσώπου σας», σχολιάζει η Σπάικς. Σε επίδειξη του συστήματος, οι διαφημίσεις «πάγωναν» όταν οι θεατές έπαιρναν τα μάτια τους από την οθόνη, και συνεχίζονταν μόλις το βλέμμα επέστρεφε σε αυτήν. «Είχαμε μια προηγούμενη έκδοση όπου, ξέρετε όλοι τι συνέβαινε - οι άνθρωποι έβαζαν το κινητό τους κάτω και δεν πρόσεχαν» την διαφήμιση.

Η υπηρεσία προορίζεται να λειτουργεί με όλα τα smartphone που θα έχουν σύστημα αναγνώρισης προσώπου. Το ερώτημα παραμένει βέβαια ανοικτό, ως προς το πόσοι θα θέλουν να δουν μια ολόκληρη ταινία στην οθόνη του κινητού τους. 

Με πληροφορίες από CBS

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΠΑΤΜΑΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Τech & Science / Νέα μελέτη: Τι είναι το «φαινόμενο Μπάτμαν» που βελτιώνει την ανθρώπινη συμπεριφορά σε δημόσιους χώρους

Οι ερευνητές έβαλαν έναν άνδρα ντυμένο ως Μπάτμαν να στέκεται σε βαγόνι του μετρό για να δουν αν αυτό επηρέαζε τις καθημερινές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των επιβατών
LIFO NEWSROOM
Μπορεί η υπνική άπνοια να οδηγήσει στη νόσο του Πάρκινσον; - Τι έδειξε νέα μελέτη

Τech & Science / Μπορεί η υπνική άπνοια να οδηγήσει στη νόσο του Πάρκινσον; - Τι έδειξε νέα μελέτη

Ερευνητές του Πανεπιστημίου Υγείας και Επιστημών του Όρεγκον και του Συστήματος Υγειονομικής Περίθαλψης Βετεράνων του Πόρτλαντ, ανέλυσαν ηλεκτρονικά ιατρικά αρχεία άνω των 11 εκατομμυρίων βετεράνων του στρατού
LIFO NEWSROOM