Μελέτη IWG: Απρόθυμο να επιστρέψει στο γραφείο το 67% των εργαζομένων

Μελέτη IWG: Απρόθυμο να επιστρέψει στο γραφείο το 67% των εργαζομένων Facebook Twitter
pixabay
0

Αν και οι εμβολιασμοί προχωρούν και αρκετές επιχειρήσεις ζητούν από τους υπαλλήλους τους να εργάζονται δια ζώσης από τα γραφεία, η πλειονότητα των εργαζομένων, σύμφωνα με σχετική έρευνα, προτιμά να μην επιστρέψει στο γραφείο από το φθινόπωρο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με μελέτη της IWG στην Ελλάδα που δημοσιεύει το euro2day.gr, το 67% δείχνει απρόθυμο να επιστρέψει στο γραφείο από το φθινόπωρο, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα προτιμά ένα «υβριδικό μοντέλο εργασίας», όπου οι εργαζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να εργάζονται εξ αποστάσεως δύο με τρεις ημέρες την εβδομάδα.

Τι λείπει περισσότερο στους εργαζόμενους λόγω της εργασίας από το σπίτι

Σύμφωνα με την έρευνα, αυτό που λείπει από τους περισσότερους εργαζόμενους λόγω της εργασίας από το σπίτι ( ποσοστό 74%) είναι η αλληλεπίδραση με τους συναδέλφους, ενώ το 33% αντιμετωπίζει καθυστερήσεις στη διεξαγωγή των καθημερινών υποχρεώσεων λόγω της απόστασης.

Βασικός παράγοντας η απόσταση; Πόσο μακριά μπορούμε να φτάσουμε για μία δουλειά;

Όπως επισημαίνεται στη μελέτη, για το 49% των ερωτηθέντων η εγγύτητα του τόπου εργασίας από την κατοικία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες επιλογής. Την εργασία εξ αποστάσεως, επίσης, δήλωσε ότι προτιμά το 50% των ερωτηθέντων.

Ο Χρήστος Μισαηλίδης, CEO της IWG, ανέφερε σχετικά με τα αποτελέσματα της μελέτης: «Καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν τον βηματισμό και να δημιουργήσουν νέα βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα, σε έναν εργασιακό κόσμο που εξελίσσεται συνεχώς, οι ευέλικτοι χώροι εργασίας μοιάζουν να αποτελούν μία ελκυστική επιλογή, τόσο από την πλευρά των επιχειρήσεων όσο και από την πλευρά των εργαζομένων. Έτσι το 52% των συμμετεχόντων, σύμφωνα με την έρευνα, προτιμά την εργασία σε ευέλικτους χώρους αρχικά εξαιτίας της εγγύτητάς τους από την κατοικία αλλά και γιατί δουλεύοντας σε ευέλικτους χώρους καλύπτεται η ανάγκη τους για αλληλεπίδραση με τους συναδέλφους».

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM