Μητσοτάκης: Για τον αυτοκινητόδρομο Ε-65 θα δημιουργηθούν 1.000 θέσεις εργασίας

Μητσοτάκης για Ε 65: Θα δημιουργηθούν τουλάχιστον 1.000 θέσεις εργασίας Facebook Twitter
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ / EUROKINISSI
0

Ο Ε-65 αποτελεί τμήμα ενός νέου παραγωγικού μοντέλου, το οποίο οικοδομείται με μεθοδικό σχέδιο αλλά και με προγραμματική συνέπεια, ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην ομιλία του στη Βουλή για την κύρωση της συμφωνίας για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε-65.

Ξεκινώντας την ομιλία του ο πρωθυπουργός σημείωσε πως με την κύρωση της σύμβασης για τη μελέτη, την κατασκευή και τη λειτουργία του βόρειου σκέλους του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος, «γνωστού σε όλους μας ως Ε65, η μεγάλη αυτή περιφέρεια εντάσσεται πια στον σύγχρονο εθνικό οδικό σχεδιασμό».

Παράλληλα, σημείωσε πως όταν ολοκληρωθεί το έργο, θα συνδέει τις δύο σημαντικότερες αρτηρίες της χώρας: τον άξονα Πάτρα - Θεσσαλονίκη και την Εγνατία Οδό.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι η ψήφιση της σύμβασης σηματοδοτεί το τέλος μιας εκκρεμότητας 14 ετών,  καθώς ο Ε65 ήταν ένας από τους πέντε αυτοκινητόδρομους που δημοπρατήθηκαν το 2007, από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.


«Οι πρόδρομες εργασίες, όμως, σκόνταψαν στην οικονομική κρίση και σταμάτησαν το 2011. Για να ξεκινήσουν και πάλι δύο χρόνια μετά, όταν με επαναδιαπραγμάτευση επελέγη να προχωρήσει το πιο ώριμο από πλευράς απαλλοτριώσεων τμήμα, αυτό το οποίο συνδέει την Ξυνιάδα με τα Τρίκαλα. Είναι αυτό το οποίο παραδόθηκε τα Χριστούγεννα του 2017. Ενώ στις αρχές του 2019 ακολούθησε το νότιο κομμάτι, που ενώνει τη Λαμία με την Ξυνιάδα και από εκεί τα Τρίκαλα» είπε ο πρωθυπουργός συμπληρώνοντας  ότι σήμερα έχει ήδη ολοκληρωθεί σχεδόν κατά το 75%, και σύντομα μάλιστα θα παραδοθούν στην κυκλοφορία και τα πρώτα 14 χιλιόμετρα.

Στη συνέχεια ο πρωθυπουργός  επισήμανε ότι η βόρεια απόληξη του αυτοκινητοδρόμου κεντρικής Ελλάδος διαθέτει πλέον και τα δύο αναγκαία στοιχεία για την άμεση έναρξη κατασκευής του: αφενός τα σχεδόν 450 εκατομμύρια με τα οποία προικοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και αφετέρου τον πλήρη σχεδιασμό, ώστε το έργο να είναι έτοιμο σε τρία χρόνια.

«Μιλάμε πάλι για 70 χιλιόμετρα, τέσσερις σήραγγες, 31 γέφυρες, έξι κόμβους, θα είναι μια τεχνική πρόκληση, αλλά δεν έχω καμία αμφιβολία ότι ο ανάδοχος θα ανταποκριθεί και θα είναι συνεπής στα χρονοδιαγράμματα για τα οποία έχει δεσμευτεί» είπε προσθέτοντας ότι το έργο θα δημιουργήσει περίπου 1.000 θέσεις εργασίας στην κατασκευή του και σχεδόν 150 θέσεις εργασίας στη φάση λειτουργίας του.

Αναφερόμενος στα οφέλη από την ολοκλήρωση του Ε65 είπε ότι ως εθνική αρτηρία ακολουθεί ουσιαστικά την σπονδυλική στήλη της χώρας, εξυπηρετώντας με ταχύτητα και ασφάλεια τρεις περιφέρειες, τη Θεσσαλία, τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο.


«Για παράδειγμα, η διαδρομή από τη Λαμία μέχρι τον κόμβο της Εγνατίας Οδού σε σχέση με το οδικό δίκτυο πριν από τον Ε65 θα είναι συντομότερη κατά σχεδόν μιάμιση ώρα» εξήγησε, συμπληρώνοντας πως οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση θα παρέχουν μέγιστη ασφάλεια, αντικαθιστώντας τη σημερινή δύσβατη και σε πολλά σημεία επικίνδυνη χάραξη. Η νέα αρτηρία θα συνδέει επίσης το Βόλο με την Ηγουμενίτσα, δηλαδή τα δυο σημαντικότερα διαμετακομιστικά λιμάνια της Κεντρικής Ελλάδος και της Ηπείρου.

Επιπλέον, όπως είπε ο πρωθυπουργός θα ενώνει και καθέτως όλη τη δυτική Θεσσαλία με τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα.


Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο πρωθυπουργός κάλεσε  όλα τα κόμματα, να ψηφίσουν την κύρωση της συμφωνίας γιατί, όπως χαρακτηριστικά σημείωσε «ο Ε65 είναι ένας νέος δρόμος που ανοίγει νέους δρόμους για την πατρίδα μας και ειδικά για τη Θεσσαλία».
 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρουλάκης για Τέμπη: Τη Δευτέρα κατατίθεται η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για προανακριτική

Πολιτική / Ανδρουλάκης για Τέμπη: Τη Δευτέρα κατατίθεται η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για προανακριτική

Κατηγόρησε την κυβέρνηση για συγκάλυψη, φέρνοντας ως παράδειγμα την καταψήφιση της πρότασης διερεύνησης υπουργικής ευθύνης στην υπόθεση της σύμβασης 717, παρά την αναφορά σχετικής δικογραφίας από την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη
LIFO NEWSROOM
«Η Ελλάδα πρέπει να φτιάξει τα τρένα, τελεία»

LiFO politics / «Η Ελλάδα πρέπει να φτιάξει τα τρένα, τελεία»

Η νέα εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου συζητά με τη Βασιλική Σιούτη για τα θέματα της πολιτικής επικαιρότητας και εξηγεί γιατί «οι γυναίκες πολλές φορές χρειάζεται να καταβάλουν παραπάνω προσπάθεια για να αποδείξουν την αξία τους».
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Βασιλική Σιούτη για Τέμπη: «Υπάρχει πολλή προπαγάνδα και λίγη ενημέρωση»

Lifo Videos / Τέμπη: «Υπάρχει πολλή προπαγάνδα και λίγη ενημέρωση»

Από τα αναπάντητα ερωτήματα γύρω από την υπόθεση των Τεμπών, μέχρι τη στασιμότητα του ΠΑΣΟΚ και την παρουσία της Ζωής Κωνσταντοπούλου και του Στέφανου Κασσελάκη στην πολιτική σκηνή – Μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση του Γιάννη Πανταζόπουλου με την υπεύθυνη του πολιτικού ρεπορτάζ της LIFO Βασιλική Σιούτη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Η Ελλάδα βιώνει πολιτικές συνθήκες που δεν έχει ξαναζήσει»

LiFO politics / Έχουμε τελικά αντιπολίτευση, ή όχι;

Ο δημοσιογράφος Χάρης Ιωάννου συζητά με τη Βασιλική Σιούτη για το αν τελικά έχουμε αντιπολίτευση, για την ιδιαίτερη πολιτική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, καθώς και για τις προκλήσεις του πολιτικού ρεπορτάζ.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ο Μητσοτάκης παρέλαβε βραβείο για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας

Πολιτική / Ο Μητσοτάκης παρέλαβε βραβείο για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισε η χώρα, υπογραμμίζοντας πως: «Ο ελληνικός λαός υπέμεινε σοβαρές δυσκολίες και έκανε θυσίες, όμως επέδειξε θάρρος, αγκάλιασε την αλλαγή και απέδειξε την ανθεκτικότητά του»
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης για αξιολόγηση: Το δημόσιο πρέπει να υπηρετεί τους πολίτες και όχι τον εαυτό του

Πολιτική / Μητσοτάκης για αξιολόγηση: Το δημόσιο πρέπει να υπηρετεί τους πολίτες και όχι τον εαυτό του

Τι αναφερει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην εβδομαδιαία ανασκόπησή του - Εθνική Στρατηγική για την Πρόληψη της Βίας και την Αντιμετώπιση της Παραβατικότητας Ανηλίκων
LIFO NEWSROOM