Η Unilever αφαιρεί τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς

Η Unilever βγάζει τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς Facebook Twitter
Getty Images
0

Η Unilever αποσύρει τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς της και θα απαγορεύσει την υπερβολική επεξεργασία των φωτογραφιών των μοντέλων της σε μια προσπάθεια για ισότητα την ομορφιά.

Η μητρική εταιρεία της Dove είπε ότι η απαγόρευση της επεξεργασίας θα ισχύει για την περιγραφή στο «το σχήμα του σώματος, το μέγεθος, την αναλογία και το χρώμα του δέρματος» και το «κανονικό» θα αφαιρεθεί από 200 προϊόντα.

Πρόσθεσε ότι θέλει να δημιουργήσει έναν «πιο περιεκτικό ορισμό της ομορφιάς».

Η εταιρεία αντιμετώπισε στο παρελθόν κατηγορίες ότι προωθούσε στερεότυπα σε ό,τι αφορά στους σκούρους τόνους δέρματος και τώρα είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει τις αλλαγές αυτές μέσα στον επόμενο χρόνο.

Σχετικά με την αλλαγή στη στρατηγική μάρκετινγκ, η πρόεδρος των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας της εταιρείας, Sunny Jain, δήλωσε πως «Γνωρίζουμε ότι η αφαίρεση της λέξης «κανονικό» από τα προϊόντα και τις συσκευασίες μας δεν θα επιλύσει το πρόβλημα από μόνη της, αλλά είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα μπροστά».

Η λέξη «κανονικό» χρησιμοποιείται συνήθως σε σαμπουάν, μαλακτικά και προϊόντα προσώπου, όπως για «κανονικό ή λιπαρό δέρμα».

Ωστόσο, η Roshida Khanom της εταιρείας έρευνας αγοράς Mintel είπε πως «Το «κανονικό» είναι ένας τόσο βαρύς όρος, επειδή δείχνει ότι υπάρχει κάτι «μη κανονικό» και δεν περιγράφει τίποτα, οπότε είναι καιρός να φύγει».

«Ειδικά οι νέοι αλλάζουν τη θεματική. Οι  παραδοσιακές έννοιες της ομορφιάς δεν ισχύουν πλέον για τη Generation Z, που βλέπει την ομορφιά ως αποδεκτή με τις ατέλειές της» πρόσθεσε,

Αντί για τη λέξη «κανονικό», η Unilever θα χρησιμοποιεί διαφορετικές περιγραφές για πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένες ιδιότητες στα προϊόντα ομορφιάς τους.

Για παράδειγμα, το σαμπουάν για «κανονικά ή ξηρά» μαλλιά θα έχει την επισήμανση για «ξηρά και κατεστραμμένα» μαλλιά.

Η Unilever δήλωσε την Τρίτη ότι θα προχωρήσει επίσης μια σειρά από άλλα βήματα, στην προσπάθειά της να προωθήσει μια «νέα εποχή ομορφιάς χωρίς αποκλεισμούς, δίκαιη και βιώσιμη».

Δεσμεύτηκε να αυξήσει τον αριθμό των διαφημίσεων, που απεικονίζουν άτομα από υποεκπροσωπούμενες ομάδες και να χρησιμοποιεί πιο φυσικά συστατικά σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της.

Η Jain πρόσθεσε, μεταξύ άλλων, ότι οι καταναλωτές «ανταμείβουν» όλο και περισσότερο τις εταιρείες που αναλαμβάνουν δράση σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα.

Είπε ότι η προσωπική εκστρατεία ομορφιάς θα κάνει τη Unilever μια «πιο επιτυχημένη επιχείρηση».

Με πληροφορείς του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Είμαστε παρόντες αλλά απόντες»: Η Κέιτ Μίντλετον προειδοποίεί για την επίδραση των κινητών στην οικογένεια

Διεθνή / «Είμαστε παρόντες αλλά απόντες»: Η Κέιτ Μίντλετον προειδοποιεί για την επίδραση των κινητών στην οικογένεια

«Ενώ οι ψηφιακές συσκευές υπόσχονται να μας κρατούν συνδεδεμένους, στην πραγματικότητα συχνά κάνουν το αντίθετο», έγραψε η Πριγκίπισσα της Ουαλίας σε άρθρο που συνέγραψε με καθηγητή του Χάρβαρντ
LIFO NEWSROOM
Μετά τον πόλεμο, οι νάρκες εμποδίζουν την ανοικοδόμηση στη Συρία

Διεθνή / Μετά τον πόλεμο, οι νάρκες εμποδίζουν την ανοικοδόμηση στη Συρία

Η επιστροφή εκτοπισμένων στη Συρία φέρνει νέες τραγωδίες: εγκαταλελειμμένα εκρηκτικά σκοτώνουν παιδιά και ενήλικες στο Mrei’iyeh, καθιστώντας την εκκαθάριση νάρκων άμεση προτεραιότητα για την ανοικοδόμηση
LIFO NEWSROOM
Κίνδυνος για ζεστό νερό στην Ευρώπη: Το μέταλλο «άφνιο» και οι νέοι κανονισμοί στην ΕΕ

Διεθνή / Κίνδυνος για ζεστό νερό στην Ευρώπη: Το μέταλλο «άφνιο» και οι νέοι κανονισμοί στην ΕΕ

Η έλλειψη έγκρισης του χάφνιου και ζιρκονίου στους κανονισμούς ΕΕ απειλεί το 90% των θερμοσιφώνων και τα νοικοκυριά κινδυνεύουν με αυξημένα κόστη και περιορισμένη πρόσβαση σε ζεστό νερό από το 2027
LIFO NEWSROOM