Η Unilever αφαιρεί τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς

Η Unilever βγάζει τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς Facebook Twitter
Getty Images
0

Η Unilever αποσύρει τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς της και θα απαγορεύσει την υπερβολική επεξεργασία των φωτογραφιών των μοντέλων της σε μια προσπάθεια για ισότητα την ομορφιά.

Η μητρική εταιρεία της Dove είπε ότι η απαγόρευση της επεξεργασίας θα ισχύει για την περιγραφή στο «το σχήμα του σώματος, το μέγεθος, την αναλογία και το χρώμα του δέρματος» και το «κανονικό» θα αφαιρεθεί από 200 προϊόντα.

Πρόσθεσε ότι θέλει να δημιουργήσει έναν «πιο περιεκτικό ορισμό της ομορφιάς».

Η εταιρεία αντιμετώπισε στο παρελθόν κατηγορίες ότι προωθούσε στερεότυπα σε ό,τι αφορά στους σκούρους τόνους δέρματος και τώρα είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει τις αλλαγές αυτές μέσα στον επόμενο χρόνο.

Σχετικά με την αλλαγή στη στρατηγική μάρκετινγκ, η πρόεδρος των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας της εταιρείας, Sunny Jain, δήλωσε πως «Γνωρίζουμε ότι η αφαίρεση της λέξης «κανονικό» από τα προϊόντα και τις συσκευασίες μας δεν θα επιλύσει το πρόβλημα από μόνη της, αλλά είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα μπροστά».

Η λέξη «κανονικό» χρησιμοποιείται συνήθως σε σαμπουάν, μαλακτικά και προϊόντα προσώπου, όπως για «κανονικό ή λιπαρό δέρμα».

Ωστόσο, η Roshida Khanom της εταιρείας έρευνας αγοράς Mintel είπε πως «Το «κανονικό» είναι ένας τόσο βαρύς όρος, επειδή δείχνει ότι υπάρχει κάτι «μη κανονικό» και δεν περιγράφει τίποτα, οπότε είναι καιρός να φύγει».

«Ειδικά οι νέοι αλλάζουν τη θεματική. Οι  παραδοσιακές έννοιες της ομορφιάς δεν ισχύουν πλέον για τη Generation Z, που βλέπει την ομορφιά ως αποδεκτή με τις ατέλειές της» πρόσθεσε,

Αντί για τη λέξη «κανονικό», η Unilever θα χρησιμοποιεί διαφορετικές περιγραφές για πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένες ιδιότητες στα προϊόντα ομορφιάς τους.

Για παράδειγμα, το σαμπουάν για «κανονικά ή ξηρά» μαλλιά θα έχει την επισήμανση για «ξηρά και κατεστραμμένα» μαλλιά.

Η Unilever δήλωσε την Τρίτη ότι θα προχωρήσει επίσης μια σειρά από άλλα βήματα, στην προσπάθειά της να προωθήσει μια «νέα εποχή ομορφιάς χωρίς αποκλεισμούς, δίκαιη και βιώσιμη».

Δεσμεύτηκε να αυξήσει τον αριθμό των διαφημίσεων, που απεικονίζουν άτομα από υποεκπροσωπούμενες ομάδες και να χρησιμοποιεί πιο φυσικά συστατικά σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της.

Η Jain πρόσθεσε, μεταξύ άλλων, ότι οι καταναλωτές «ανταμείβουν» όλο και περισσότερο τις εταιρείες που αναλαμβάνουν δράση σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα.

Είπε ότι η προσωπική εκστρατεία ομορφιάς θα κάνει τη Unilever μια «πιο επιτυχημένη επιχείρηση».

Με πληροφορείς του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rob και Michele Reiner: Ποιος είναι ο γιος τους Nick, που συνελήφθη για τη δολοφονία τους

Διεθνή / Rob και Michele Reiner: Ποιος είναι ο γιος τους Nick, που συνελήφθη για τη δολοφονία τους

Η οικογένεια Reiner είχε μιλήσει ανοιχτά για τους μακροχρόνιους αγώνες του Nick με την κατάχρηση ουσιών και τον εθισμό σε σκληρά ναρκωτικά -  μπαινόβγαινε σε κέντρα αποκατάστασης επί χρόνια
THE LIFO TEAM
Τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: Xιλιάδες πολίτες θρηνούν σε αγρυπνίες σε όλη την Αυστραλία

Διεθνή / Τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: Xιλιάδες πολίτες θρηνούν σε αγρυπνίες σε όλη την Αυστραλία

Πολίτες σε όλη την Αυστραλία πενθούν για τους 16 νεκρούς που έχασαν τη ζωή τους την Κυριακή - 25 άτομα εξακολουθούν να νοσηλεύονται σε νοσοκομεία της χώρας, ανάμεσά τους και ο δράστης
THE LIFO TEAM
Η Ευρώπη έτοιμη να ηγηθεί «πολυεθνικής δύναμης» στην Ουκρανία

Διεθνή / Η Ευρώπη έτοιμη να ηγηθεί «πολυεθνικής δύναμης» στην Ουκρανία

Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, της Γερμανία και άλλα ευρωπαϊκά κράτη αναφέρουν, ότι στρατεύματα από τη «συμμαχία των προθύμων», με τη στήριξη των ΗΠΑ, θα μπορούσαν να συνδράμουν στην ενίσχυση της ασφάλειας των ουκρανικών δυνάμεων
THE LIFO TEAM
IRC: Το Σουδάν για τρίτη χρονιά πρώτο στη λίστα της με τις σοβαρότερες ανθρωπιστικές κρίσεις του κόσμου

Διεθνή / IRC: Το Σουδάν για τρίτη χρονιά πρώτο στη λίστα της με τις σοβαρότερες ανθρωπιστικές κρίσεις του κόσμου

Την ώρα που συνεχίζονται οι συγκρούσεις μεταξύ των αντιμαχόμενων πλευρών σε έναν εμφύλιο πόλεμο που έχει ήδη προκαλέσει τον θάνατο δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων, η «κραυγή» φορέων και οργανώσεων για βοήθεια στο Σουδάν ενισχύεται
THE LIFO TEAM