Αυτά τα κρεμμύδια «παραήταν σέξι» για το Facebook και τα έκοψε

Αυτά τα κρεμμύδια «παραήταν σέξι» για το Facebook και τα έκοψε Facebook Twitter
0

Το Facebook απαγόρευσε τη διαφήμιση μιας καναδικής εταιρείας σπόρων με μια φωτογραφία κρεμμυδιών, καθώς ο αλγόριθμος της πλατφόρμας λογόκρινε τα λαχανικά ως «προφανώς σεξουαλικά».

«Υποθέτω ότι έχει να κάνει με τα δύο στρογγυλά σχήματα θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ως γυναικεία στήθη ή κάτι τέτοιο, γυμνό με κάποιο τρόπο», δήλωσε ο Τζάκσον ΜακΛίν, διευθυντής της εταιρείας που εδρεύει στο Newfoundland. «Θα έπρεπε να έχεις μια αρκετά ζωηρή φαντασία για να το δεις και να σου έρθει κάτι σεξουαλικό απ' αυτό» πρόσθεσε.


Ο ΜακΛίν δημοσίευσε ένα στιγμιότυπο οθόνης των όχι ιδιαίτερα πρόστυχων λαχανικών στο Facebook το Σάββατο, γράφοντας: «Μόλις ειδοποιήθηκα από το Facebook ότι η φωτογραφία που χρησιμοποιήθηκε για τον σπόρο κρεμμυδιού Walla Walla είναι "ανοιχτά σεξουαλική"... Μπορείτε να το διακρίνετε;"»


Αργότερα ζήτησε από τον ιστότοπο να αναθεωρήσει την παράξενη απαγόρευση αλλά δεν είχε νέα επί μέρες, όπως είπε.
Ωστόσο, αφού τα τοπικά μέσα ενημέρωσης άρχισαν να προβάλουν το περιστατικό, το Facebook παραδέχτηκε ότι είχε κάνει λάθος, σύμφωνα με την καναδική εφημερίδα National Post.


«Χρησιμοποιούμε αυτοματοποιημένη τεχνολογία για να κρατήσουμε το γυμνό εκτός των εφαρμογών μας, αλλά μερικές φορές δεν ξεχωρίζει (η τεχνολογία) ένα κρεμμύδι walla walla από, καλά, ξέρετε», δήλωσε την Τετάρτη η Μεγκ Σινκλέρ, εκπρόσωπος του Facebook Canada. «Επαναφέραμε τη διαφήμιση και λυπούμαστε για το πρόβλημα της επιχείρησης»

Η εταιρεία του ΜακΛίν ψηφιοποιεί αυτή την εποχή των κατάλογο όλων των προϊόντων της για να διευκολύνει τις διαδικτυακές αγορές εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού. Στο πλαίσιο αυτό, επιχείρησε να ρίξει την αθώα διαφήμιση στο Facebook. 

«Τις τελευταίες τρεις ημέρες έχουμε πουλήσει περισσότερο από τα τελευταία πέντε χρόνια», σχολιάζει ο ΜακΛίν, λέγοντας πως πλέον έχει προστεθεί και η κατηγορία «σέξι κρεμμυδιών».

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM