5 υπέροχες εκθέσεις στην Αθήνα, τώρα που θα 'χεις λίγο ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Εικονογραφημένο θεατρικό βιβλίο «Το περίπτερο του κίτρινου γερανού», Δυναστεία Qing (1644-1911) από την έκθεση στο Mουσείο της Aκρόπολης

5 υπέροχες εκθέσεις στην Αθήνα, τώρα που θα 'χεις λίγο ελεύθερο χρόνο

0

Moυσείο Ακρόπολης

Από την Απαγορευμένη Πόλη: Αυτοκρατορικά διαμερίσματα του Qianlong

 

Προσωπικά αντικείμενα, έργα τέχνης και έπιπλα που αντιπροσωπεύουν έναν αιώνα κινεζικού πολιτισμού βγαίνουν για πρώτη φορά από την Απαγορευμένη Πόλη του Πεκίνου και τα κλειστά διαμερίσματα του Αυτοκράτορα της Κίνας Qianlong (1711-1799) που παρέμεινε για 60 χρόνια στον θρόνο, αναμορφώνοντας τη χώρα και διπλασιάζοντας παράλληλα την έκταση και τον πληθυσμό της. Φρόντισε για την ευημερία των πολιτών της και υποστήριξε με πάθος τις τέχνες και τα γράμματα, σφραγίζοντας με τις προσωπικές του επιλογές την τέχνη της Κίνας του 18ου αιώνα.


Το Μουσείο Ακρόπολης έστησε μια «σκηνογραφία» εμπνευσμένη από τα παλάτια της Απαγορευμένης Πόλης και υποδέχτηκε 154 εκπληκτικής αισθητικής εκθέματα που φωτίζουν τον ιδιαίτερο και προσωπικό χώρο όπου ο Αυτοκράτορας πέρασε τα νεανικά του χρόνια και, όπως έλεγε ο ίδιος, εμπνεύστηκε τα μελλοντικά του σχέδια για την πετυχημένη διοίκηση της απέραντης χώρας του.

Το Μουσείο Ακρόπολης έστησε μια «σκηνογραφία» εμπνευσμένη από τα παλάτια της Απαγορευμένης Πόλης και υποδέχτηκε 154 εκπληκτικής αισθητικής εκθέματα


Παρουσιάζονται επίσης αφιερώματα, σπουδαία αποφθέγματα και εξαιρετικά πολύτιμα σκεύη βουδιστικής λατρείας, με κυρίαρχα τα αγάλματα του νεαρού Βούδα, του τρίτου Δαλάι Λάμα και ενός βουδιστή ιεραπόστολου.

Μουσείο Ακρόπολης, Αίθουσα Περιοδικών Εκθέσεων, Διονυσίου Αρεοπαγίτου 15, www.theacropolismuseum.gr

 

Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Κρήτη. Αναδυόμενες πόλεις: Άπτερα - Ελεύθερνα - Κνωσός. Τρεις αρχαίες πόλεις ζωντανεύουν

5 υπέροχες εκθέσεις στην Αθήνα, τώρα που θα 'χεις λίγο ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Στην έκθεση υπάρχουν περί τις 500 αρχαιότητες από παλιότερες και νέες ανασκαφές, ευρήματα κάθε είδους που χρονολογούνται από τα νεολιθικά έως και τα βυζαντινά χρόνια.


Η έκθεση εστιάζει σε τρεις σημαντικές αρχαίες πόλεις της Κρήτης με βάση την εξέλιξή τους μέσα στον χρόνο. Από τη δημιουργία τους στην ακμή και στην παρακμή μέχρι την καταστροφή και την οριστική εγκατάλειψή τους, όταν πια παραδόθηκαν στη λήθη. Τρεις πόλεις με ιστορία αιώνων που εγκαταλείφθηκαν και ξεχάστηκαν, αλλά η ανάδυσή τους χάρη στην αρχαιολογική σκαπάνη αποκάλυψε σημεία ταύτισης.


Πρόκειται για την Κνωσό, καταγεγραμμένη πολλαπλώς από τον Καλοκαιρινό και τον Evans έως και σήμερα, την Ελεύθερνα, που είχε διαφορετική ερευνητική ιστορία και διαφορετικό τρόπο προσέγγισης της σχετικά πρόσφατης συντήρησης, αναστήλωσης και ανάδειξης των αρχαιοτήτων της, και την Άπτερα, την πόλη που δεσπόζει στη θάλασσα του κόλπου της Σούδας και στην αρχή του κάμπου του Αποκόρωνα. Η ταύτιση έχει γίνει από το 1834 και οι πρώτες ανασκαφικές έρευνες το 1862.


Περί τις 500 αρχαιότητες από παλιότερες και νέες ανασκαφές, ευρήματα κάθε είδους που χρονολογούνται από τα νεολιθικά έως και τα βυζαντινά χρόνια, προφυλαγμένα και διατηρημένα για χρόνια στις αποθήκες εφορειών αρχαιοτήτων και στις προθήκες μουσείων της Κρήτης, εκτίθενται σε αυτήν τη σημαντική έκθεση. Αγάλματα, ανάγλυφα, ειδώλια, επιγραφές, αγγεία, όπλα, εργαλεία, κοσμήματα, νομίσματα και άλλα πολύτιμα αντικείμενα λίθινα, πήλινα, μαρμάρινα, μεταλλικά από χαλκό, σίδηρο, ασήμι και χρυσό, μάρμαρο αλλά και φαγεντιανή, γυαλί, ελεφαντόδοντο και ημιπολύτιμους λίθους.


Στα εκθέματα περιλαμβάνονται, επίσης, χάρτες και αναγεννησιακά βιβλία, μεταξύ των οποίων και ο περίφημος χάρτης του Coronelli (1707) με τον φρουτοπλοχμό του, τη γιρλάντα του και τα ονόματα των εκατό πόλεων της Κρήτης που αναφέρονται στον Όμηρο. Η έκθεση κλείνει με δύο κεφαλές ταύρων που υπερίπτανται, μία από τα χέρια ενός Μινωίτη δημιουργού και μία του Πικάσο.


Νεοφύτου Δούκα 4, www.cycladic.gr

Ίδρυμα Β&Μ Θεοχαράκη

Άρωμα γυναίκας στην ελληνική ζωγραφική

 

5 υπέροχες εκθέσεις στην Αθήνα, τώρα που θα 'χεις λίγο ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Γεώργιος Ιακωβίδης, Άνοιξη, 1927. Λάδι σε μουσαμά, Συλλογή Ιδρύματος Ε. Κουτλίδη


Ογδόντα πέντε εξαίρετοι πίνακες της νεοελληνικής ζωγραφικής παρουσιάζονται στην έκθεση με σκοπό να προβάλουν την εικόνα της γυναίκας κατά τον 19ο και 20ό αιώνα, τους δύο αιώνες του ελεύθερου εθνικού μας βίου, καθώς η τέχνη είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εποχή της. Η έκθεση αυτή δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να γνωρίσει τις μεταμορφώσεις της εικόνας της Ελληνίδας μέσα από αντιπροσωπευτικές προσωπογραφίες, ηθογραφικές και οριενταλιστικές σκηνές, συμβολισμούς, αλληγορίες και πίνακες σύγχρονων ζωγράφων.

Έργα των σημαντικότερων Ελλήνων ζωγράφων συνθέτουν έναν ύμνο στη γυναίκα, ενώ παράλληλα μας μιλούν έμμεσα για τη θέση της στην ελληνική κοινωνία. Σημαντικοί Έλληνες δημιουργοί, όπως οι Θεόδωρος Βρυζάκης, Διονύσιος Τσόκος, Νικηφόρος Λύτρας, Νικόλαος Κουνελάκης, Σπυρίδωνας Προσαλέντης, Νικόλαος Γύζης, Γεώργιος Ιακωβίδης, Περικλής Πανταζής, Γεώργιος Άβλιχος, Γεώργιος Ροϊλός, Συμεών Σαββίδης, Ιάκωβος Ρίζος, Θεόδωρος Ράλλης κ.ά., προβάλλουν τη θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία και τα κοινωνικά στερεότυπα της εποχής.

Από τις αρχές του 20ού αιώνα, μέσα από τις αλλεπάλληλες πρωτοποριακές τεχνοτροπίες της τέχνης, θα παρακολουθήσουμε τη μορφή της γυναίκας και τον αθέατο εσωτερικό της κόσμο στα έργα Ελλήνων καλλιτεχνών, όπως οι Παύλος Μαθιόπουλος, Κωνσταντίνος Παρθένης, Γιώργος Μπουζιάνης, Νίκος Λύτρας, Σπύρος Βασιλείου, Γιάννης Τσαρούχης, Νίκος Νικολάου, Γιώργος Μαυροΐδης, Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας, Γιάννης Μόραλης, Παναγιώτης Τέτσης, Σωτήρης Σόρογκας, Σάββας Χαρατσίδης, Αλέκος Φασιανός, Βασίλης Σπεράντζας, Τάκης Κατσουλίδης, Χρίστος Καράς, Γιώργος Ρόρρης κ.ά., καθώς η γυναικεία μορφή αποτελεί σημείο εικαστικού προβληματισμού και αναζήτησης καθ' όλη τη διάρκεια του 20ού αιώνα. (Κ.Φ)


Βασ. Σοφίας 9 & Μέρλιν 1, www.thf.gr


Mέγαρο Μουσικής Αθηνών

Τριλογία: Η Άγραφη Βιβλιοθήκη

 

5 υπέροχες εκθέσεις στην Αθήνα, τώρα που θα 'χεις λίγο ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Κύριλλος Σαρρής, 11 μήνες


Τα βιβλία ως αντικείμενο επιθυμίας και πρωταγωνιστές νέων μυθοπλασιών αναδεικνύει το δεύτερο μέρος της έκθεσης που παρουσιάζει το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Μια σειρά από «βιβλία», όπως τα συνέλαβαν Έλληνες και ξένοι εικαστικοί, τα οποία γοητεύουν, συγκινούν και διασταυρώνονται με τις άλλες μας αισθήσεις.


Περισσότερα από 100 έργα ζωγραφικής, γλυπτά, εγκαταστάσεις και βιντεο-εγκαταστάσεις, βιβλία καλλιτεχνών, ηχητικά και διαδικτυακά έργα, περφόρμανς, ανάμεσά τους και νέες παραγωγές, ο μνημειακός χαρακτήρας των οποίων εντυπωσιάζει. Το ίδιο συμβαίνει και με την «μπούκα», μια πτέρυγα που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και παραμένει γιαπί, ενώ σχεδιάστηκε για να συνδέει το Μέγαρο με το μετρό.

Ουσιαστικά, πρόκειται για μια καταβύθιση στα άδυτα του μετρό, όπου γίνεται μια βιντεοπροβολή του εικαστικού Gary Hill. Πολύ ιδιαίτερο είναι και το ύψους 7 μέτρων έργο «Print Wikipedia from Aachen to Zylinderdrunkpresse» του Michael Mandiberg, μια απόπειρα υλοποίησης της ιντερνετικής Βικιπαίδειας σε πραγματικά δεμένα βιβλία. Εξίσου ιδιαίτερος είναι και ο 200 μέτρων διάδρομος με τα 2.500 κεραμικά φίδια σε φυσικό μέγεθος του Γιώργου Ξένου. Έντονη είναι και η παρουσία της Νίνας Παπακωνσταντίνου με μια σειρά από εξαιρετικής λεπτότητας έργα από καρμπόν. Άλλοι, διεθνώς αναγνωρισμένοι καλλιτέχνες που συμμετέχουν είναι οι Fiona Banner, Jorge Mendez Blake, Irma Blank, Benny Brunner, Ulises Carrion, Didem Erk, Dora Garcia, Shilpa Gupta, William Kentridge, Julien Levesque, Rivane Neuenschwander, Estefania Penafiel Loaiza, Dayanita Singh, Michelle Stuart, Stephanie Syjuco και Thu Van Tran, ενώ παρουσιάζονται έργα των Ανδρέα Εμπειρίκου, Ράνιας Μπέλλου, Κύριλλου Σαρρή, Βλάση Κανιάρη και Γιώργου Χατζημιχάλη.


Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη, www.megaron.gr


Μουσείο Μπενάκη

Γιάννης Μόραλης

 

5 υπέροχες εκθέσεις στην Αθήνα, τώρα που θα 'χεις λίγο ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Γιάννης Μόραλης, Πανσέληνος


Μια μνημειώδης έκθεση του σημαντικού Έλληνα ζωγράφου, στην οποία παρουσιάζεται το σύνολο του έργου του από τη δεκαετία του 1930 μέχρι το 2000. Περί τα 400 εκθέματα από δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές, έργα ζωγραφικής, πολλά από τα οποία παρουσιάζονται για πρώτη φορά, πορτρέτα σημαντικών προσωπικοτήτων της αθηναϊκής κοινωνίας, σχέδια, χαρακτικά, εικονογραφήσεις βιβλίων, συνθέσεις σε κεραμικά πλακίδια, μεγάλου μεγέθους γλυπτά και μικρογλυπτά, κοστούμια και μακέτες σκηνικών θεατρικών παραστάσεων, πρωτότυπα αρχειακά έγγραφα και φωτογραφίες.


Τα φοιτητικά του χρόνια στη Σχολή Καλών Τεχνών, οι σχέσεις του με τον δάσκαλό του Γιάννη Κεφαλληνό, οι σπουδές στη Ρώμη και στο Παρίσι μαζί με τον επιστήθιο φίλο του Νίκο Νικολάου, τα χρόνια της Κατοχής, η εκλογή του ως καθηγητή στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, οι συνεργασίες σε παραστάσεις του Ελληνικού Χοροδράματος, του Θεάτρου Τέχνης, του Εθνικού Θεάτρου, η Biennale Βενετίας του 1958, η συνεργασία του με την κεραμίστρια Ελένη Βερναδάκη, η εικονογράφηση και η δημιουργία εξωφύλλων για τις εκδόσεις Ίκαρος, η γκαλερί Ζουμπουλάκη και η είσοδός του στην ώριμη περίοδο της αφαίρεσης-απλοποίησης των μορφών φωτίζονται μοναδικά σε αυτή την πρώτη μεγάλη αναδρομική για τον Γιάννη Μόραλη.


Πειραιώς 138 & Ανδρονίκου, www.benaki.gr

 

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έτσι θα είναι η νέα εποχή του Μουσείου Μπενάκη

Γιώργης Μαγγίνης, επιστημονικός διευθυντής του Μουσείου Μπενάκη / Έτσι θα είναι η νέα εποχή του Μουσείου Μπενάκη

Συζητώντας χωρίς περιστροφές για τις προκλήσεις, τα μεγάλα ανοίγματα, τις επικρίσεις και την κατεύθυνση του μουσείου μετά την απώλεια του Άγγελου Δεληβορριά
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με Chryssa και Iannis Xenakis η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Εικαστικά / Με Chryssa και Ιάννη Ξενάκη η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Μέσα από 100 έργα και 40 καλλιτέχνες επιχειρείται η διερεύνηση της διεθνούς εξέλιξης του κινήματος το οποίο από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 επαναπροσδιόρισε ριζικά την έννοια του καλλιτεχνικού έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ειρήνη Παναγοπούλου

Εικαστικά / Ειρήνη Παναγοπούλου: Η μεγάλη Ελληνίδα συλλέκτρια Τέχνης μιλά στη LIFO

Η γνωστή συλλέκτρια μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στην τέχνη μέσα από τη συγκρότηση της μεγάλης και σπάνιας συλλογής της, μέρος της οποίας θα δούμε με αφορμή την έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Εικαστικά / Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Η γεννημένη στο Ελσίνκι καλλιτέχνιδα που κέρδισε το βραβείο Young Artist της φετινής Art Athina μιλάει για το έργο της που βασίζεται στην αίσθηση του κατεπείγοντος, στη χειρωνακτική εργασία και στη σχέση της με τη γλώσσα. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα «χρονικό της αναισθησίας» με έργα υψηλής δόνησης 

Εικαστικά / Κωνσταντίνος Λαδιανός: «Πού πήγε όλη αυτή η επιδεξιότητα των χεριών που είχαν οι παλιότεροι»

Η παράδοση, η αγιολογική γραμματεία και η λαϊκή μυθολογία συνυπάρχουν στον κόσμο του ταλαντούχου καλλιτέχνη, εμπλέκοντας το προσωπικό βίωμα με καθηλωτικές αλληγορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Εικαστικά / Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Με το έργο του στον εξωτερικό χώρο του μουσείου ο Michael Rakowitz συνομιλεί με τα έργα της κλασικής αρχαιότητας και υπενθυμίζει τα μάταια ταξίδια ανθρώπων και πολιτιστικών αγαθών που «ξεσπιτώνονται».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Εικαστικά / Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Με πυρήνα της συλλογής του Λόντερ ένα από τα διασημότερα έργα του Κλιμτ, που εκτιμάται ότι η πώλησή του θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια δολάρια, η βραδιά της δημοπρασίας στον οίκο Sotheby’s φιλοδοξεί να προσελκύσει ξανά τους μεγάλους συλλέκτες. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σεπτέμβρης της Art Athina 2025

Εικαστικά / Art Athina 2025: Το τώρα και το μετά της σύγχρονης τέχνης

Ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, ψηφιακή τέχνη: Το ανάγλυφο του παγκόσμιου εικαστικού χάρτη έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από την ελληνική και ξένη παραγωγή, και αναδεικνύεται στην ετήσια φουάρ που πραγματοποιείται ξανά στο Ζάππειο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ