To καλύτερο status update της χρονιάς!

To καλύτερο status update της χρονιάς! Facebook Twitter
0

To καλύτερο status update της χρονιάς! Facebook Twitter

[Πάνω, το έργο της Tracy Emin "Love is what you want".] 



TAXI DRIVER:

Με έκπληξη οι φίλοι ενός νεαρού Αμερικανού διάβασαν στον τοίχο του facebook του ένα μήνυμα που πάνω κάτω έλεγε:

«Φέρθηκα σαν μαλάκας χτες σ’ έναν ταξιτζή και δεν ήθελα να τον πληρώσω στο τέλος της διαδρομής - και τον απείλησα. Τότε αυτός ξεκίνησε να οδηγεί προς το αστυνομικό τμήμα κι εγώ τρόμαξα κι αποφάσισα να φύγω τρέχοντας. Βγήκα έξω κι εξαφανίστηκα. Ξέχασα όμως το κινητό μου στο ταξί και τώρα, αυτήν τη στιγμή, ο ταξιτζής μού δίνει ένα μάθημα, γράφοντας όλα αυτά απ’ το κινητό μου, εδώ στο facebook μου.

Αν και ήμουν τρομερά αγενής και μαλάκας, ο ταξιτζής δέχεται να μου επιστρέψει το κινητό μου. Αρκεί να του πληρώσω την κούρσα και ν’ αναρτήσω ένα σημείωμα με το οποίο θα ζητάω συγγνώμη στον τοίχο του facebook. Και μάλιστα οι φίλοι μου θα πρέπει να κάνουν like για να εξευτελιστώ στα μάτια τους, να δουν τον πραγματικό μου εαυτό.

Ο ταξιτζής θα ξαναμπεί αύριο στο facebook κι αν υπάρχει αυτό το σημείωμα ακόμα, αλλά και η απολογία, θα μου στείλει το κινητό».

Οι φίλοι του νεαρού έκαναν like στο ποστ-εκδίκηση του ταξιτζή, αλλά και στην απολογία του φίλου τους, και το status update έγινε viral...

To καλύτερο status update της χρονιάς! Facebook Twitter

H (ΣΩΣΤΗ) ΑΠΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

«Απ’ όλη την ελληνική ιστορία που μας μάθανε στο σχολείο, εμείς διαλέξαμε τελικά την κακομοιριά του αδικημένου για να πορευτούμε στην οικουμένη;». (@gregoryfarmakis)




ΡΙΚ ΠΕΡΙ:

Ο υποψήφιος των Ρεπουμπλικανών έβγαλε στο YouΤube μια ομοφοβική διαφήμιση, στην οποία γκρίνιαζε που οι γκέι έχουν δικαιώματα, ενώ τα παιδάκια δεν μπορούν να προσεύχονται (με το ζόρι) στα σχολεία. Σύμφωνα με την αξιολόγηση των χρηστών, η διαφήμισή του είναι το πιο μισητό βίντεο όλων των εποχών, ξεπερνώντας και αυτό της Ρεμπέκα Μπλακ για το απαίσιο βιντεοκλίπ της «Friday» και μάλιστε μέσα σε λίγες ώρες...

To καλύτερο status update της χρονιάς! Facebook Twitter

Είναι ευχάριστο, πιστεύω, το ότι οι νέοι Αμερικανοί δεν μισούν μόνο την κακή μουσική αλλά και τους συντηρητικούς, ομοφοβικούς υποψηφίους για την Προεδρία της χώρας τους...

ΤΟ ΣΑΪΤ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

Στο cuteroulette.com, κάθε φορά που πατάς το κουμπί, βλέπεις ένα διαφορετικό, χαριτωμένο βίντεο με μωρά ή ζωάκια. Όχι για διαβητικούς.



---





WE WASTE TIME:

H Μερόπη Κοκκίνη ανέβασε τις προάλλες στο lifo.gr μια συνέντευξη με τους δημιουργούς του μπλογκ We Waste Time που είναι άκρως εθιστικό και διαμορφώνει άποψη πάνω στο ντιζάιν, την αρχιτεκτονική και τη μόδα.

Αυτό που μ’ άρεσε ήταν πως στο τέλος η Μερόπη τους είπε: «Μπορείτε να κάνετε ένα ποστ ειδικά για τους αναγνώστες της LifO;», κι αυτοί το έκαναν και της απάντησαν: «Φτιάξαμε ένα που απευθύνεται μόνο στους αναγνώστες της LifO και είναι password protected. Βρείτε το στο μπλογκ μας (wewastetime.wordpress.com). Το password είναι: lovelifo».




Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

«Το να κάνεις like σε κάτι στο facebook αντί να σχολιάζεις είναι σαν να κάνεις νεύμα σε κάποιον στο ασανσέρ αντί να του λες γεια». (@jordanrubin)

---

Περισσότερα, κάθε μέρα στο Bits and Pieces.




TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όζι Όζμπορν: Ο «νονός της heavy metal» και «πατέρας» του ριάλιτι

TV & Media / Όζι Όζμπορν: Ο «νονός της heavy metal» και «πατέρας» του ριάλιτι

Η σειρά «The Osbournes» έγινε τεράστια επιτυχία και έκανε πρωταγωνιστές τη σύζυγό του, Σάρον, και τα παιδιά τους, Τζακ και Κέλι , όμως έφερε στο προσκήνιο την ήπια εκδοχή του Όζι Όσμπορν και στην πορεία, άλλαξε τα ριάλιτι
LIFO NEWSROOM
Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

TV & Media / Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Η ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία του Γεράσιμου Μιχελή που πέθανε σε ηλικία 60 ετών - Όσα είχε μοιραστεί στα social media ο αγαπημένος «κακός» της ελληνικής τηλεόρασης
LIFO NEWSROOM
YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM