Ο σύγχρονος χορός δίνει ραντεβού σε ένα διεθνές φεστιβάλ στα Χανιά

Ο σύγχρονος χορός δίνει ραντεβού σε ένα διεθνές φεστιβάλ στα Χανιά Facebook Twitter
Πάνος Μαλακτός, “SADBOI” (CY). Φωτ.: Παύλος Βρυωνίδης
0

Το συνειδητό σώμα είναι ο άξονας του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Χανίων, που ανανεώνει το ραντεβού του με το κοινό για 13η χρονιά στη διοργάνωση Dance Days Chania για να γιορτάσει τη ζωή χορεύοντας. Το φεστιβάλ αισθάνεται, αποκωδικοποιεί, ακούει τους παλμούς σωμάτων σε αναμονή, εξέγερση, σωμάτων σε αμφισβήτηση, εγρήγορση αλλά και αφύπνιση. Παρακολουθεί τις μετατοπίσεις τους στον χώρο και στον χρόνο. 

Το DDC φιλοξενεί παραστάσεις δημιουργών από 8 χώρες, παρουσιάζοντας διαφορετικές πτυχές της σύγχρονης χορευτικής σκηνής και δημιουργίας. Οι παραστάσεις θα πραγματοποιηθούν στο Θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης», στην καρδιά της παλιάς πόλης, αλλά και σε επιλεγμένα σημεία και γειτονιές. 

Η φετινή διοργάνωση επικεντρώνεται στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για επικοινωνία, έρευνα και δημιουργία, δίνοντας χώρο σε νέες/ους αλλά και έμπειρες/ους καλλιτέχνες. Συνάπτει νέες συνεργασίες και συνεχίζει να επενδύει στην εξωστρέφεια, την εκπαίδευση και τη σχέση με την τοπική και διεθνή κοινότητα.

To Dance Days Chania προσκαλεί έργα δυναμικά, με γενναίες θέσεις, ρομαντικές, τολμηρές αλλά πάντα ανθρώπινες, με ενσυναίσθηση, ευαισθησία και έντονο προβληματισμό μπροστά σε έναν κόσμο διαρκώς μεταβαλλόμενο.

Προσκαλεί έργα δυναμικά, με γενναίες θέσεις, ρομαντικές, τολμηρές αλλά πάντα ανθρώπινες, με ενσυναίσθηση, ευαισθησία και έντονο προβληματισμό μπροστά σε έναν κόσμο διαρκώς μεταβαλλόμενο. Προκαλεί και συμμετέχει σε αυθεντικές συνομιλίες και αντιστέκεται στα στερεότυπα, την καθήλωση, τους αποκλεισμούς, επιδιώκοντας συνδέσεις, συνειδητές αναζητήσεις, ειλικρινείς συνομιλίες.

Ο σύγχρονος χορός δίνει ραντεβού σε ένα διεθνές φεστιβάλ στα Χανιά Facebook Twitter
Ηλίας Χατζηγεωργίου, “A BOUNCE 4 MEN” (GR). Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

Το 13ο Dance Days Chania παρουσιάζει 17 παραστάσεις, 12 σεμινάρια, την ενότητα «Νέοι δημιουργοί και δημόσιος χώρος», διήμερο Video Dance (26.07 & 02.08), διακρατικό καλλιτεχνικό residency σε συνεργασία με τη Στέγη Χορού Λεμεσού, ημερίδα με θέμα «Σώμα στον δημόσιο χώρο ως βίωμα και ως πράξη» σε συνεργασία με τη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Π.Κ. (23.07, KAM) καθώς και έκθεση φωτογραφίας και ζωγραφικής από παιδιά και εφήβους με θέμα «Το δικό μου σώμα μιλά» (21.07 -30.07, Αγ. Ρόκκος), απόρροια του προγράμματος που υλοποιείται σε συνεργασία με σχολεία του δήμου Χανίων από τον Απρίλιο του 2023.

H έναρξη του προγράμματος των παραστάσεων θα γίνει στις 22 Ιουλίου στην πλατεία Γυαλί Τζαμισί με το έργο «The Sad-Mad Method» από τη Cia Carla Sistere (ES), μια παράσταση για όλη την οικογένεια, που μοιάζει βγαλμένη από ταινία βωβού κινηματογράφου. Η βραδιά θα ολοκληρωθεί με την παράσταση «A Signal that Travels Down Through Your Heart episode #1» της Εύας Γεωργιτσοπούλου. «Ένα κινητικό εγκώμιο στη ρομαντική αγάπη, όπου οι στερεοτυπικές αφηγήσεις για τον έρωτα υπολείπονται».

Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσουν έργα που αφορούν μικρές καθημερινές μας στιγμές, το γυναικείο σώμα ως πεδίο μαχών, τον έρωτα, τον θάνατο και την απώλεια, την κατάρριψη των στερεοτύπων κ.ά.

Ο σύγχρονος χορός δίνει ραντεβού σε ένα διεθνές φεστιβάλ στα Χανιά Facebook Twitter
M Studio, “Elevator” (RO).

Στο έργο «Elevator» από τους M Studio (RO) συναντάμε σκηνές που διαδραματίζονται σε ένα ασανσέρ και μπορεί, ή και όχι, να έχουμε ζήσει, όπου 3 ερμηνευτές  ξεδιπλώνουν το κινησιολογικό τους λεξιλόγιο σε 4 τ.μ. Στις 24 Ιουλίου, το «The Rite» των Compagnia Naturalis Labor (IT) και το «AMAE» των Eliana Stragapede & Borna Babic (BE) θέτουν θεμελιώδη ερωτήματα όπως το ιερό και το βέβηλο, η φροντίδα και η εμμονή. Στη συνέχεια οι Teatr A Part από την Πολωνία με την παράσταση «Four More» φέρνουν τέσσερις γυναίκες επί σκηνής, ως χορεύτριες, ως γλυπτά, ως μαχήτριες, ως κάθε ρόλο που τους αναλογεί.

Το «Vulture» από την Ching-Ying Chien (UK/TW) πραγματεύεται την ελευθερία και τη σχέση του ανθρώπου με τη φύση, έχοντας ως αφορμή έναν θιβετιανό μύθο για τους γύπες. Το έργο της ερμηνεύτριας της ομάδας του Akram Khan επιλέχθηκε και παρουσιάστηκε στο Aerowaves, SpringForward 2023. Στις 28 Ιουλίου δύο παραγωγές από την Κύπρο μας μεταφέρουν σε μια «άλλη διάσταση». Οι bytheway productions με το «The Awesome Performance» και η Julia Anna Brendle με το «Radical Kindness» επεκτείνουν τα όρια της performance και της ηλικίας, αναζητούν το «δέος» και καλούν το σώμα να θυμηθεί.

Ο σύγχρονος χορός δίνει ραντεβού σε ένα διεθνές φεστιβάλ στα Χανιά Facebook Twitter
Ching-Ying Chien, “Vulture” (TW/UK).

Η Αναστασία Βαλσαμάκη στο έργο «W REST L ING», θέτοντας στο επίκεντρο τους διαφορετικούς τρόπους να εννοήσει κανείς την πάλη, μας μεταφέρει σε ένα underground πάρτι. Ένα πάρτι που συνεχίζεται και την επόμενη ημέρα μέσα από μια μικρή ιστορία για δύο στο έργο «Last Night You Forgot an Onion in my Pocket» της Agnese Bargero (IT) στην πλατεία Κατεχάκη και μας εισάγει στο θέατρο για το «A BOUNCE 4 MEN» από την ομάδα του Ηλία Χατζηγεωργίου. «Πίσω από τα στερεότυπα της ανδροκρατούμενης hip hop κουλτούρας, που ζητά αποδείξεις δύναμης, επικράτησης και εξουσίας, τέσσερις άνδρες μάχονται για να βρουν τον παλμό τους και να οδηγηθούν σε κάτι πιο βαθύ, ουσιώδες και αρχέγονο. Άλλοτε με χιούμορ και αυτοσαρκασμό και άλλοτε με σκληρότητα, βία και φόβο».

Στις 31 Ιουλίου, σε μια βραδιά με στόχο την κατάρριψη των στερεοτύπων και την αποδοχή, ο Πάνος Μαλακτός (CY) με το έργο «SADBOI» και οι Αμάλια Μπένετ, Αντιγόνη Γύρα, Κινητήρας με το «ehS Came from Another Planet» συναντιούνται. Ένα σόλο για την ετερότητα και μια «διφορούμενη και σύνθετη αφήγηση, η οποία διερευνά το σεξ, τον έρωτα και τη θλίψη στην πλήρως τεχνολογική και σεξουαλικοποιημένη μεταμοντέρνα εποχή» έρχονται να συνομιλήσουν και να «ταράξουν τα νερά».

Ο σύγχρονος χορός δίνει ραντεβού σε ένα διεθνές φεστιβάλ στα Χανιά Facebook Twitter
Αναστασία Βαλσαμάκη, “W REST L ING” (GR). Φωτ.: Albert Vidal

Οι βραδιές παραστάσεων του 13ου Dance Days Chania ολοκληρώνονται την Τρίτη 1η Αυγούστου με 3 ντουέτα. Το «In the Country of Last Things» της Elena Cattardico (DE/IT) «πηγάζει από ένα ξεκαρδιστικό ανέκδοτο που περιλαμβάνει ένα καλάθι με ψώνια, ένα παιδί που κοιμάται και μια μητέρα χωρίς καροτσάκι…». Οι Bente Bulens & Beata Rekemova (BE/SK) στο «Attracted by Repulsion» δημιουργούν έναν «μαγνητικό χώρο», μέσα στον οποίο δύο σώματα προσπαθούν να συνδεθούν μεταξύ τους. Τέλος, ο Adriano Bolognino (IT) με το έργο «Come Neve» επιχειρεί να «εισβάλει στον θεατή με μια ξαφνική χιονόπτωση σωμάτων σε κίνηση, κάνοντας τον χρόνο να σταματήσει σε μια κατάσταση γαλήνιας περισυλλογής. Ένα έργο που συντίθεται ως έργο με βελονάκι: μια περίπλοκη αλλά εξελιγμένη πλοκή, μια συνειδητή ύφανση που δημιουργεί νέες μορφές».

Για 5η συνεχή χρονιά η ενότητα «Νέοι δημιουργοί και δημόσιος χώρος» στοχεύει στην ενίσχυση, φιλοξενία, εξέλιξη και παρουσίαση 2 project εν εξελίξει. Σε άρρηκτη σύνδεση με σημεία της πόλης, το DDC προσφέρει χώρο για έρευνα σε νέες/ους δημιουργούς από την Ελλάδα και παράλληλα στους κατοίκους της πόλης και τους επισκέπτες της τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα έργο σε όλα του τα δημιουργικά στάδια. Οι δράσεις έχουν ελεύθερη είσοδο.

Το πρόγραμμα του φεστιβάλ περιλαμβάνει διήμερο αφιέρωμα στην ενότητα Video Dance, στις 26 Ιουλίου και 2 Αυγούστου, όπου περισσότερα από 28 επιλεγμένα έργα θα προβληθούν σε επιλεγμένα σημεία της πόλης. Οι δράσεις έχουν ελεύθερη είσοδο για το κοινό.

Ο σύγχρονος χορός δίνει ραντεβού σε ένα διεθνές φεστιβάλ στα Χανιά Facebook Twitter
Agnese Bargero, “Last Night you Forgot an Onion in my Pocket” (IT). Φωτ.: Agnese Bargero

Αναπόσπαστο μέρος του Dance Days Chania αποτελεί το εκπαιδευτικό του πρόγραμμα, με σεμινάρια τα οποία αφορούν επαγγελματίες, ερασιτέχνες, σπουδαστές, εφήβους και κάθε ενδιαφερόμενο. Οι εγγραφές στα σεμινάρια συνεχίζονται.

Το DDC για δεύτερη χρονιά θα υλοποιήσει το διακρατικό καλλιτεχνικό residency σε συνεργασία με τη Στέγη Χορού Λεμεσού, κατά τη διάρκεια του οποίου δύο δημιουργοί, μία Κύπρια και μία Ελληνίδα, θα έχουν ευκαιρία να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν από κοινού ένα εν εξελίξει project το οποίο θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του 13ου Dance Days Chania. Τον Σεπτέμβριο το residency θα συνεχιστεί στη Λεμεσό, όπου και θα παρουσιαστεί η εξέλιξή του στο Open House Festival της Στέγης Χορού Λεμεσού.

Το Dance Days Chania διοργανώνεται από τον Σύλλογο Εκφραστικού Χορού Συν-Κίνηση από το 2011 με εθελοντική εργασία των μελών του. Το 13ο Dance Days Chania έχει ως συν-διοργανωτές τον δήμο Χανίων –ΚΕΠΠΕΔΗΧ-ΚΑΜ– και την Περιφέρεια Κρήτης - Π.Ε. Χανίων. Λαμβάνει την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Ιωάννου Φ. Κωστοπούλου, του Instituto Cervantes Atenas και του υφυπουργείου Πολιτισμού της Κύπρου. Συνεργαζόμενοι φορείς είναι η Εφορεία Αρχαιοτήτων Χανίων, η Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Διεύθυνση του δήμου Χανίων και η Στέγη Ιδρύματος Ωνάση.

Ο σύγχρονος χορός δίνει ραντεβού σε ένα διεθνές φεστιβάλ στα Χανιά Facebook Twitter
bytheway productions, “The Awesome Performance” (CY). Φωτ.: Αριάνα Μαρκουλίδου

Το αναλυτικό πρόγραμμα του φεστιβάλ

22.07
Cia Carla Sistere, “The Sad-Mad Method” (ES) - Πλατεία Γιαλί Τζαμισί
--Είσοδος ελεύθερη—
*Με την υποστήριξη του Instituto Cervantes Atenas.
Εύα Γεωργιτσοπούλου, “A SIGNAL THAT TRAVELS DOWN THROUGH YOUR HEART episode #1” (GR/DE)

23.07
M Studio, “Elevator” (RO)

24.07
Compagnia Naturalis Labor, “The Rite” (IT) 
Eliana Stragapede & Borna Babic, “AMAE” (BE)

25.07
Teatr A Part, “Four More” (PL)

27.07
Ching-Ying Chien, “Vulture” (TW/UK)

28.07
bytheway productions, “The Awesome Performance” (CY) 
Julia Brendle, “Radical kindness” (CY/DE) 
*Με την υποστήριξη του υφυπουργείου Πολιτισμού Κύπρου

29.07
Αναστασία Βαλσαμάκη, “W REST L ING” (GR)

30.07
Agnese Bargero, “Last night you forgot an onion in my pocket” (IT) | Πλατεία Κατεχάκη
Ηλίας Χατζηγεωργίου, “A BOUNCE 4 MEN” (GR)
*Μία παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων 9. Η παρουσίαση στο DANCE DAYS CHANIA υποστηρίζεται από το «Πρόγραμμα Εξωστρέφεια» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση.

31.07
Αμάλια Μπένετ, Αντιγόνη Γύρα, Κινητήρας, “ehS came from another planet” (GR) 
Πάνος Μαλακτός, “SADBOI” (CY) 

01.08
Bente Bulens & Beata Rekemova, “Attracted by repulsion” (BE/SK)
Elena Cattardico, “In The Country of Last Things” (IT/DE)
Adriano Bolognino, “Come Neve” (IT) 



 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

29ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας: Όσα θα δούμε στη φετινή διοργάνωση

Πολιτισμός / 29ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας: Όσα θα δούμε στη φετινή διοργάνωση

Η χορογράφος και καλλιτεχνική διευθύντρια του φεστιβάλ Λίντα Καπετανέα ανακοίνωσε το πρόγραμμα και το θέμα που διατρέχει τις φετινές εκδηλώσεις, με τίτλο «Επιστροφή στο Σώμα».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σύγχρονος χορός στην Πειραιώς 260

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Σύγχρονος χορός στην Πειραιώς 260

H Πειραιώς 260 παίρνει φωτιά με όλες τις εκφάνσεις του σύγχρονου χορού, από χιπ-χοπ και street dance μέχρι πειραματικές χορογραφίες με έντονο ρυθμό και corps de ballet, που τονίζει τη δύναμη της διαφορετικότητας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κατερίνα Ευαγγελάτου

Θέατρο / Κατερίνα Ευαγγελάτου: «Δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για την καλλιτεχνική κοινότητα, με τρομερή αυταπάρνηση»

Η σκηνοθέτις και καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου κάνει έναν απολογισμό της πρώτης τριετίας της θητείας της, απαντά στην κακόβουλη κριτική και αποκαλύπτει τι θα δούμε στον «Ιππόλυτο» που ετοιμάζει για την Επίδαυρο.
ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ