Το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας επιστρέφει με 3 παγκόσμιες πρεμιέρες και 31 παραγωγές

mobius Facebook Twitter
0

Η Καλαμάτα, η καλλιτεχνική διευθύντρια του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Λίντα Καπετανέα και οι συνεργάτες της μπορούν να υπερηφανεύονται ότι κατάφεραν να διοργανώσουν ένα από τα λίγα φεστιβάλ παγκοσμίως εν μέσω πανδημίας, το καλοκαίρι του 2020. Το φεστιβάλ που δίνει ζωή στην πόλη της Καλαμάτας και κύρος στην Ελλάδα, που βρίσκεται με αυτό στην πρώτη γραμμή των διοργανώσεων του χορού, παρουσίασε πέρσι ένα πλήρες πρόγραμμα με διεθνείς μετακλήσεις και ελληνικά σχήματα, εξασφαλίζοντας συνθήκες απόλυτης ασφάλειας για το κοινό, τους εργαζόμενους και τους καλλιτέχνες.

Το φετινό, πιο αισιόδοξο καλοκαίρι φιλοξενεί ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει 31 συνολικά παραγωγές, 18 ξένες ομάδες από τις οποίες οι 14 έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες, εξακτίνωση των παραστάσεων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, ισχυρές νέες συνεργασίες και ένα πλούσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για επαγγελματίες αλλά και για τους κατοίκους της Καλαμάτας.

Ο τίτλος του φετινού καλλιτεχνικού προγράμματος είναι Σε κίνηση. Διαρκώς σε κίνηση. Μαζί; Ή μόνοι; συνοψίζοντας την ανάγκη της ομάδας του φεστιβάλ να τροφοδοτεί τη συζήτηση για την ανθρώπινη κατάσταση στη σύγχρονη εποχή.

Οι χορευτές, μιλώντας μια παγκόσμια γλώσσα, ξεδιπλώνουν μέσα από τα σώματα και την πνευματικότητά τους έννοιες παγκόσμια αποδεκτές και καθόλου αυτονόητες όπως η εμπιστοσύνη, η αλληλεγγύη, η αποδοχή, η σύγκρουση, η διαπραγμάτευση, η αυτονομία, η ατομική ταυτότητα και η ελευθερία.

Το 27ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί φέτος από τις 16 έως τις 25 Ιουλίου, περνάει σε μια νέα φάση με την προγραμματική σύμβαση που διασφαλίζει το πλαίσιο συνεργασίας και τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους για την ανάπτυξή του την επόμενη τριετία, κάτι που δίνει στη διοργάνωση τον «αέρα» για να ενισχύσει τις συνεργασίες της και την εξωστρέφειά της σε διεθνές επίπεδο, να στηρίξει Έλληνες καλλιτέχνες, να ανοιχτεί σε όλο και νεότερες ηλικιακές ομάδες και να επενδύσει στην υψηλού επιπέδου εκπαίδευση των χορευτών.

Linda Kapetanea Facebook Twitter
Η καλλιτεχνική Διευθύντρια του φεστιβάλ χορού Λίντα Καπετανέα. Φωτ.: Ελίνα Γιουνανλή

Το αμιγώς καλλιτεχνικό πρόγραμμα του φετινού φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 16 έως τις 25 Ιουλίου 2021 και αποτελείται από τις παραστάσεις της Κεντρικής Σκηνής / Main Stage στο Αμφιθέατρο Κάστρου Καλαμάτας και της Κεντρικής Σκηνής του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας, τις μικρότερης κλίμακας παραγωγές στο Black Box, την Εναλλακτική Σκηνή του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας και τις παραστάσεις στην Κεντρική Πλατεία της Καλαμάτας.

Θα φιλοξενήσει παραστάσεις χορού που συνδυάζουν διαφορετικά είδη, από σύγχρονο χορό και hip hop μέχρι ακροβατικά και σύγχρονους αστικούς αφρικανικούς χορούς. Οι καλλιτέχνες του εξωτερικού που θα παρουσιάσουν τα έργα τους στο φεστιβάλ προέρχονται από τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, την Πορτογαλία, την Ολλανδία, τη Σουηδία, την Ιταλία, το Ισραήλ, την Ιρλανδία, τη Νιγηρία και τη Σλοβακία. Επίσης από τις 18 ξένες ομάδες, οι 14 παρουσιάζουν για πρώτη φορά το έργο τους στην Ελλάδα ενώ από τα 13 ελληνικά έργα, τα 3 θα κάνουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους και ένα θα κάνει τη δια ζώσης πρεμιέρα του στο Φεστιβάλ, μετά από την πρώτη του διαδικτυακή παρουσίαση.

Το φετινό θέμα συνδέει την ατομική με τη συλλογική εμπειρία, ενθαρρύνει τη σημασία της κοινότητας και τον ρόλο του κάθε προσώπου μέσα σε αυτή, επισημαίνει την ανάγκη δημιουργίας κοινού τόπου συνάντησης και συνεννόησης, ως βασικούς τρόπους επιβίωσης αλλά και ευημερίας.

Οι χορευτές, μιλώντας μια παγκόσμια γλώσσα, ξεδιπλώνουν μέσα από τα σώματα και την πνευματικότητά τους έννοιες παγκόσμια αποδεκτές και καθόλου αυτονόητες όπως η εμπιστοσύνη, η αλληλεγγύη, η αποδοχή, η σύγκρουση, η διαπραγμάτευση, η αυτονομία, η ατομική ταυτότητα και η ελευθερία.

BLKDOG Facebook Twitter
BLKDOG του Botis Seva

Πρεμιέρα στο φεστιβάλ, στις 16 Ιουλίου, κάνει ο χορογράφος Rachid Ouramdane με το έργο Möbius της ομάδας ακροβατών και χορευτών Compagnie XY από τη Γαλλία. Η πολυπρόσωπη αυτή παραγωγή θα παρουσιαστεί τη Δευτέρα 19 Ιουλίου και στο Σαϊνοπούλειο Αμφιθέατρο στη Σπάρτη.

Οι βραβευμένοι με Olivier καλύτερης νέας χορευτικής παράστασης Far From the Norm παρουσιάζουν το επαναστατικό έργο BLKDOG του Botis Seva, ενώ ακολουθούν οι χορευτές της ομάδας The QDance Company του Qudus Onikeku από το Λάγος της Νιγηρίας. Στο έργο Re:INCARNATION παρακολουθούμε εννέα πολύ εντυπωσιακούς χορευτές να επιβεβαιώνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο γιατί η Αφρική είναι η μητέρα της ανθρωπότητας.

Η ομάδα RootlessRoot, σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, θα παρουσιάσει την πρεμιέρα του έργου Stones and Bones, στο οποίο τέσσερις ερμηνεύτριες δημιουργούν ένα ποίημα για την εύθραυστη φύση της ανθρώπινης ύπαρξης και την ανάγκη να αφήσουμε το σημάδι μας στον κόσμο.

Η εναλλακτική σκηνή που ονομάζεται από φέτος Black Box, θα ξεκινήσει με τέσσερα μικτά ντουέτα χορευτών με και χωρίς αναπηρία, υπό τον γενικό τίτλο Mixed Doubles, σε συνεργασία με τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. Πρόκειται για τα ντουέτα Cornered της Faizah Grootens, Re-call της χορογράφου Βενετσιάνας Καλαμπαλίκη, Feeling Good με αναφορές στον «Άνθρωπο του Βιτρούβιου» σε χορογραφία Diego Tortelli και Fine Lines που χορογραφεί η Roser López Espinosa.

Στο πρόγραμμα παραστάσεων ακολουθεί το έργο One More Thing του Ισραηλινού Adi Boutrous, το DEN.TRO της Maria Fonseca από την Πορτογαλία και η Ευαγγελία Ράντου με το Ǝ V A: Το νέο σόλο της γνωστής χορεύτριας παρουσιάζεται σε παγκόσμια πρεμιέρα.

DEN.TRO Facebook Twitter
DEN.TRO της Maria Fonseca από την Πορτογαλία. Φωτ.: Helena Goncalves

Στη συνέχεια θα δούμε την ελληνική πρεμιέρα του ντουέτου Zeppelin Bend της Κατερίνας Ανδρέου, σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, το οποίο είχε παρουσιαστεί ως work in progress στο 7ο Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης το 2020. Ακολουθούν το νέο έργο της Αθανασίας Κανελλοπούλου Nadja – Who am I? που κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο φεστιβάλ και το Through the Grapevine της ομάδας not standing του Βέλγου Alexander Vantournhout, ένα ιδιόμορφο pas de deux μεταξύ δύο ανδρών.

Τέλος, η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα και διεθνώς βραβευμένη Oona Doherty από την Ιρλανδία παρουσιάζει το Hope Hunt and the Ascension into Lazarus που κινείται μεταξύ σωματικού θεάτρου, κοινωνικής διακήρυξης και χορού.

Στην Κεντρική Πλατεία της Καλαμάτας θα πραγματοποιηθούν 16 υπαίθριες παραστάσεις σε οκτώ βραδιές χορού, όλες με δωρεάν είσοδο. Στο καθιερωμένο πλέον βραδινό ραντεβού στις 21:00 στην πλατεία, θα δούμε:

Tο έργο LIOV του Diego Sinniger από την Ισπανία και το έργο SAHASRARA, απόσπασμα της Maria Fonseca από την Πορτογαλία. Το έργο You Wonder What I See των Ελένης Ρόμπερτς από την Ελλάδα και Solal Mariotte από τη Γαλλία και το έργο Know It All με τον Jos Baker από το Ηνωμένο Βασίλειο. Το έργο Enter Illusion του Κώστα Τσουκαλά ή Phoenix και το έργο WHATEVERISTRENDINGNOW με τη Lívia Balážová από τη Σλοβακία. Tο έργο Bowling Ball με τον Alexander Vantournhout και το Ορλάντο της Λαμπρινής Γκόλια. Το έργο Hito με τους Akira Yoshida και Chey Jurado από την Ισπανία. Το έργο Articulated Dynamics της Ειρήνης Αποστολάτου και το Κάθε πολύτιμη στιγμή (απόσπασμα) του Αλέξανδρου Ελ Γκρέκο. Το έργο There Is A Place με την Πετρίνα Γιαννάκου και το Us με τον Arias Fernandez της The Jokerz Company, από την Ισπανία.

QUDUS Facebook Twitter
Re:INCARNATION από τους χορευτές της ομάδας The QDance Company του Qudus Onikeku από το Λάγος της Νιγηρίας. Φωτ.: Jean Couturier

Το φεστιβάλ φέτος συνεργάζεται με τρεις επαγγελματικές σχολές χορού, δίνοντας την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα τους μαθήτριες της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης, της επαγγελματικής σχολής χορού Ραλλού Μάνου και της επαγγελματικής σχολής χορού ΑΚΤΙΝΑ. Πρόκειται για τα έργα Επανάσταση του σώματος με τη Λασάντρα Τσύπι, Φάσμα Περιορισμού με την Ασπασία Κυραδενίδου και Οργανώνοντας την απαισιοδοξία με την Άννα Μαρία Καρούνου.

Ένας από τους βασικούς στόχους του φεστιβάλ είναι η διοργάνωση σεμιναρίων χορού για επαγγελματίες αλλά και για όλους όσοι αγαπούν τον χορό, συμπεριλαμβάνοντας όλες τις ηλικίες και τις κοινωνικές ομάδες. Στα σεμινάρια για σπουδαστές και επαγγελματίες χορευτές που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του 27ου Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, συνεχίζεται η στρατηγική του φεστιβάλ που προβλέπει την εκπαίδευση των χορευτών μέσω της εντατικής και σε βάθος έρευνας καθώς και μέσω ολοκληρωμένων προσεγγίσεων ανάπτυξης τεχνικής. Το φετινό πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης αποτελείται από δύο βασικά σεμινάρια και πέντε masterclasses.

Μία νέα πρωτοβουλία που προωθεί φέτος το φεστιβάλ με στόχο τoν καλλιτεχνικό διάλογο είναι η εκδήλωση Αrt within One, ένα κάλεσμα στους φιλοξενούμενους καλλιτέχνες του φεστιβάλ και σε σπουδαστές των επαγγελματικών σεμιναρίων να βρεθούν όλοι μαζί και να μοιραστούν την τέχνη τους. Πρόκειται για ένα καλλιτεχνικό δρώμενο με συνοδεία μουσικής στο οποίο οι προσκεκλημένοι θα κληθούν να συνομιλήσουν χορευτικά με τους συναδέλφους τους και να παρουσιάσουν στην κοινότητα τον προσωπικό τους τρόπο έκφρασης στην κίνηση και τον χορό, μέσα σε ένα λεπτό. Η εκδήλωση θα είναι ανοιχτή στο κοινό και θα διεξαχθεί στις 21 Ιουλίου στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας, στις 17:00.

Εκτός από το πρόγραμμα για επαγγελματίες, συνεχίζονται τα προγράμματα και τα εργαστήρια χορού για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Καλαμάτας, με έμφαση στις μικρές και μεγάλες ηλικίες, σε όλη την οικογένεια και σε ειδικές ομάδες πληθυσμού. Τα εργαστήρια έχουν στόχο να ενδυναμώσουν τη σχέση του Φεστιβάλ με την πόλη και να εκπαιδεύσουν το κοινό πάνω στον σύγχρονο χορό και την κίνηση.

Stones and Bones Facebook Twitter
Η ομάδα RootlessRoot, σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, θα παρουσιάσει την πρεμιέρα του έργου Stones and Bones. Φωτ.: Αλέξανδρος Παπαθανασόπουλος
Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Το έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τhis that keeps on – a personal archaeology –

Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάς

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Θέατρο / Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Διεθνείς σκηνοθέτες και σχήματα, δυνατά καστ, κλασικά και σύγχρονα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων: Το φθινοπωρινό ρεπερτόριο των αθηναϊκών σκηνών το λες και φιλόδοξο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ