Βασίλης Παπαβασιλείου: «Ζούμε στην εποχή του απόλυτου θορύβου των γνωμών» Facebook Twitter
Ο έρωτας είναι πάντα εδώ για να νικά το πένθος που ο ίδιος γεννά.

Βασίλης Παπαβασιλείου: «Ζούμε στην εποχή του απόλυτου θορύβου των γνωμών»

0

Λατρεύω τα άρθρα και τις συνεντεύξεις για τα πάθη του έρωτα. Προτού συναντηθώ με τον σημαντικό θεατράνθρωπο και διανοούμενο Βασίλη Παπαβασιλείου, που σκηνοθετεί τη «Δεύτερη έκπληξη του έρωτα» του Μαριβό, ξαναδιάβασα το έργο, που γράφτηκε 62 χρόνια πριν από τη Γαλλική Επανάσταση, και ευχαριστήθηκα για άλλη μια φορά τον εκλεπτυσμένο τρόπο γραφής αυτού του μεγάλου Γάλλου συγγραφέα του Διαφωτισμού, του ιδανικού ζωγράφου της γέννησης του έρωτα.


«Γιατί, τί είναι ο έρωτας, αν όχι μια έκπληξη που ταράζει την ύπαρξή μας, μια συνάντηση με τον εαυτό μας μέσα στα μάτια του άλλου; Και σε τι περιπέτειες μας βάζει η συνειδητοποίηση ότι η συνάντηση αυτή είναι ικανή να μας οδηγήσει στην απώλεια της εικόνας που χτίζουμε για τον εαυτό μας;»

Λίγο πριν τον συναντήσω σκεφτόμουν κάτι που συνέβη πριν από πολλά χρόνια. Ο Γιάννης Τσαρούχης, που μόλις είχε παρακολουθήσει κάποια παράστασή του, του είπε το εξής: «Αγαπητέ μου, πετύχατε κάτι σπάνιο, που στη ζωγραφική λέγεται "νικήθηκε το θέμα". Και αν με ρωτούσαν τι είναι αυτό που είδα, θα έλεγα "δεν ξέρω, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να πάτε να το δείτε"».

Κριτικοί σήμερα είναι οι πάντες. Μην ξεχνάτε, ζούμε στην εποχή της παγκόσμιας εκφραστικής δημοκρατίας ή αλλιώς της γνωμοκρατίας, δηλαδή του απόλυτου θορύβου των γνωμών.

— Κύριε Παπαβασιλείου, επιστρέφετε στη γενέτειρά σας, τη Θεσσαλονίκη, και στο ΚΘΒΕ με ένα έργο που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας, αλλά πρόκειται και για την πέμπτη φορά που ο ίδιος σκηνοθετείτε έργο του Μαριβό. Γιατί τον αγαπάτε;

Αν μπορούσα να το εξηγήσω, δεν θα τον αγαπούσα. Αγάπες που εξηγούνται είναι, εξάλλου, εξ ορισμού ατελείς. Άλλωστε, τον χαρακτηρίσατε ήδη «ζωγράφο του έρωτα». Υπάρχουν πολλοί ζωγράφοι του έρωτα;

— Αφαιρεί τη λογική ο έρωτας;

Μπορεί να πει κανείς ότι την αφαιρεί, πολλαπλασιάζοντάς την, και την πολλαπλασιάζει, αφαιρώντας την. Η ερωτική κατάσταση τροποποιείται, παραμένοντας αναλλοίωτη ανά τους αιώνες, από τη στιγμή που ο άνθρωπος παραδόθηκε στη γλώσσα.

Βασίλης Παπαβασιλείου: «Ζούμε στην εποχή του απόλυτου θορύβου των γνωμών» Facebook Twitter
Η «Δεύτερη έκπληξη του έρωτα» του Μαριβό θα παρουσιαστεί στο Βασιλικό Θέατρο, σε πανελλήνια πρώτη, το Σάββατο 31 Οκτωβρίου.

ΕΡΩΤΑΣ, ΠΕΝΘΟΣ ΚΑΙ ΝΙΚΕΣ

— Τα λεκτικά παιχνίδια κατέχουν ρόλο κεντρικό επί σκηνής. Πώς σας φαίνεται η ατάκα: «Χάνετε μια αγαπητικιά; Βρείτε μίαν άλλη»;

Ο έρωτας είναι πάντα εδώ για να νικά το πένθος που ο ίδιος γεννά.

— Στο έργο, η μαρκησία και ο ιππότης πενθούν. Η πρώτη κυριολεκτικά, ο δεύτερος μεταφορικά. Το πένθος, κυριολεκτικό ή μεταφορικό, τι αποτέλεσμα έχει;

Πάντα το ίδιο: ανατροπή της τάξης του κόσμου, διασάλευση της εύθραυστης σχέσης του μέσα με το έξω. Όπως λέει κάποιος καθ' ύλην αρμόδιος, «στην περίπτωση του πένθους απορρυθμίζεται η σχέση με τον κόσμο, ενώ στην περίπτωση της μελαγχολίας, η σχέση με τον εαυτό».

— Οι θεατές της «Δεύτερης έκπληξης του έρωτα» θα κληθούν να απαντήσουν στο ερώτημα «χρωστάμε την καρδιά μας σε όσους μας προσφέρουν τη δική τους ή μονάχα σ' αυτούς που την κατακτούν»; Εσείς τι απαντάτε;

Σύμφωνα με τον Βάλτερ Μπένγιαμιν, «αγαπώ μια γυναίκα στην ιπποτική εποχή σημαίνει νικώ τους ανταγωνιστές μου». Αυτό το πνεύμα διασώζεται στη φράση του Μαριβό.

— Πώς θα περιγράφατε το σύγχρονο θεατρικό τοπίο;

Με ένα ερωτηματικό;

— Είναι τελικά το θέατρο μια υπόθεση που αφορά κοινωνικές μειονότητες;

Αν στην εποχή των αιρέσεων η θεατροφιλία θεωρείται αίρεση, ασφαλώς ναι.

— Είστε ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης. Ποια ιδιότητα καταπιέζει τις άλλες;

Είμαι απλώς ένας σκηνίτης, άρα φαίνεται πως έχω ξεπεράσει τον εμφύλιο των ιδιοτήτων.

Βασίλης Παπαβασιλείου: «Ζούμε στην εποχή του απόλυτου θορύβου των γνωμών» Facebook Twitter
Η ερωτική κατάσταση τροποποιείται, παραμένοντας αναλλοίωτη ανά τους αιώνες, από τη στιγμή που ο άνθρωπος παραδόθηκε στη γλώσσα.

— Ποιοι είναι οι μεγάλοι πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζεται σήμερα το θέατρο;

Η ανάγκη των ανθρώπων να συναντηθούν με τον εαυτό τους μέσω τρίτου, όπως συμβαίνει σε όλες τις κορυφαίες στιγμές της ζωής.

— Πώς συνδέονται τόσα διαφορετικά μεταξύ τους έργα στο ρεπερτόριό σας;

Αν αυτό συμβαίνει, θα πρέπει να οφείλεται στην κοινή πατρίδα τους, το αρχέγονο σπήλαιο της σκηνής.

— Είστε ένας πολύτιμος δάσκαλος. Ποια είναι η γνώμη σας για τις σχολές και ακαδημίες θεάτρου που προκύπτουν συνεχώς; Πώς κρίνετε τους αισθητικούς προσανατολισμούς τους;

Ο πληθωρισμός των «σχολών», ασχέτως ελατηρίων σχολαρχών, ένα πράγμα επιτελεί, συστήνει ως εύκολο κάτι που είναι τερατωδώς δύσκολο. Επομένως, δεν τίθεται θέμα προσανατολισμών αλλά απλώς συμφερόντων.

— Ο ρόλος των θεατρικών κριτικών σήμερα;

Κριτικοί σήμερα είναι οι πάντες. Μην ξεχνάτε, ζούμε στην εποχή της παγκόσμιας εκφραστικής δημοκρατίας ή αλλιώς της γνωμοκρατίας, δηλαδή του απόλυτου θορύβου των γνωμών.


Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

Όταν τον ρώτησα, φεύγοντας, να μου πει ειλικρινά τι πιστεύει πως έχει να πει ο Μαριβό, το 2020, μου απάντησε σχεδόν αυστηρά: «τα πάντα!».


Πρέπει να έχει δίκιο, γιατί και τώρα, όπως και τότε, πολλοί αισθάνονται παγιδευμένοι στις συμβάσεις της εποχής, γίνονται έρμαια της γλώσσας, χάνουν την ειλικρίνειά τους και μπλέκουν σε «αναποφάσιστους» έρωτες που ακροβατούν ανάμεσα στο πάθος και την ευπρέπεια και στο τέλος στέκουν μπροστά στα αισθήματά τους, σαν μπροστά σε ένα κενό.

Βασίλης Παπαβασιλείου: «Ζούμε στην εποχή του απόλυτου θορύβου των γνωμών» Facebook Twitter
Όταν τον ρώτησα, φεύγοντας, να μου πει ειλικρινά τι πιστεύει πως έχει να πει ο Μαριβό, το 2020, μου απάντησε σχεδόν αυστηρά: «τα πάντα!».
Βασίλης Παπαβασιλείου: «Ζούμε στην εποχή του απόλυτου θορύβου των γνωμών» Facebook Twitter
Όταν τον ρώτησα, φεύγοντας, να μου πει ειλικρινά τι πιστεύει πως έχει να πει ο Μαριβό, το 2020, μου απάντησε σχεδόν αυστηρά: «τα πάντα!».


Η «Δεύτερη έκπληξη του έρωτα» του Μαριβό είναι συμπαραγωγή του ΚΘΒΕ με το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν και θα παρουσιαστεί στο Βασιλικό Θέατρο, σε πανελλήνια πρώτη, το Σάββατο 31 Οκτωβρίου.

Μετάφραση - σκηνοθεσία: Βασίλης Παπαβασιλείου

Σκηνικά - κοστούμια: Άγγελος Μέντης

Δραματουργία - μουσική επιμέλεια - συνεργάτης σκηνοθέτης: Νικολέτα Φιλόσογλου

Επιμέλεια κίνησης: Δημήτρης Σωτηρίου

Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ

Παίζουν: Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου, Γιώργος Καύκας, Θέμης Πάνου, Ταξιάρχης Χάνος, Zωή Μυλωνά, Γιώργος Κολοβός

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λυδία Κονιόρδου: «Αν από το αρχαίο δράμα δεν έμαθα ότι κάθε πολίτης οφείλει να ασχολείται με τα κοινά, δεν έχω μάθει τίποτα»

Θέατρο / Λυδία Κονιόρδου: «Αν από το αρχαίο δράμα δεν έμαθα ότι κάθε πολίτης οφείλει να ασχολείται με τα κοινά, δεν έχω μάθει τίποτα»

Ένα τηλεφώνημα για μερικές δηλώσεις κατέληξε σε μια εκ βαθέων συνέντευξη περί θεάτρου, αρχαίου και σύγχρονου δράματος, τέχνης και πολιτικής με την κορυφαία σύγχρονη Ελληνίδα τραγωδό λίγο πριν από την πρεμιέρα των «Περσών» του Εθνικού Θεάτρου στην Επίδαυρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιωργής Τσουρής: Ο νικητής του φετινού Βραβείου Χορν ετοιμάζει πολύ ωραία πράγματα

Θέατρο / Γιωργής Τσουρής: Ο νικητής του φετινού Βραβείου Χορν ετοιμάζει πολύ ωραία πράγματα

Ο Κύπριος ηθοποιός, συγγραφέας, σκηνοθέτης και μουσικός, που τιμήθηκε με το σημαντικό θεατρικό βραβείο για την παράσταση «170 Τετραγωνικά», είναι ένας γνήσιος θεατράνθρωπος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ο Αναστάσης Ροϊλός θα μετακόμιζε στην Ιαπωνία, αλλά προέκυψαν οι «Άγριες Μέλισσες»

Θέατρο / Ο Αναστάσης Ροϊλός θα μετακόμιζε στην Ιαπωνία, αλλά προέκυψαν οι «Άγριες Μέλισσες»

Ένας από τους πιο αγαπημένους νέους ηθοποιούς μιλά για τον ρόλο του «Νικηφόρου» και τη σαρωτική επιτυχία του σίριαλ «Άγριες Μέλισσες», λέει «όχι» στο εμπορικό θέατρο και θυμάται τα παιδικά του χρόνια.
ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΠΑΡΙΔΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ