Παράξενες φωτογραφίες που απεικονίζουν γυναίκες της Βικτωριανής εποχής να θηλάζουν

Παράξενες φωτογραφίες που απεικονίζουν γυναίκες της Βικτωριανής εποχής να θηλάζουν Facebook Twitter
0

Σύμφωνα με την Gwen Sharp, Επίκουρη Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας στο Κρατικό Κολέγιο της Νεβάδα, η χρήση παραμάνας δεν ήταν το ίδιο δημοφιλής στις Ηνωμένες Πολιτείες όπως ήταν στην Ευρώπη και έγινε ακόμα λιγότερο δημοφιλής στις αρχές του 1800.

Ο θηλασμός είχε αναδειχθεί σε πρωταρχικό κριτήριο της αξίας κάθε γυναίκας ως μητέρας. Ο ορισμός της θηλυκότητας επικεντρώθηκε στη μητρότητα και τον ξεχωριστό δεσμό που είχε η μητέρα με τα παιδιά της κατά τη διάρκεια της Βικτωριανής περιόδου.

Οι συγκεκριμένες εικόνες είναι νταγκεροτυπίες, η πρώτη μορφή φωτογραφίας που κυκλοφόρησε στο εμπόριο, και οι φωτογραφιζόμενες δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα άνετες. Οι γυναίκες με τα μωρά τους έπρεπε να μείνουν ακίνητες για περίπου 10 λεπτά ώστε να τραβηχτεί η φωτογραφία, πράγμα που σίγουρα ήταν μεγάλη πρόκληση από τη στιγμή που υπήρχαν και μικρά παιδιά στο πλάνο.

Παράξενες φωτογραφίες που απεικονίζουν γυναίκες της Βικτωριανής εποχής να θηλάζουν Facebook Twitter
Παράξενες φωτογραφίες που απεικονίζουν γυναίκες της Βικτωριανής εποχής να θηλάζουν Facebook Twitter
Παράξενες φωτογραφίες που απεικονίζουν γυναίκες της Βικτωριανής εποχής να θηλάζουν Facebook Twitter
Παράξενες φωτογραφίες που απεικονίζουν γυναίκες της Βικτωριανής εποχής να θηλάζουν Facebook Twitter
Παράξενες φωτογραφίες που απεικονίζουν γυναίκες της Βικτωριανής εποχής να θηλάζουν Facebook Twitter
Παράξενες φωτογραφίες που απεικονίζουν γυναίκες της Βικτωριανής εποχής να θηλάζουν Facebook Twitter
Παράξενες φωτογραφίες που απεικονίζουν γυναίκες της Βικτωριανής εποχής να θηλάζουν Facebook Twitter
Παράξενες φωτογραφίες που απεικονίζουν γυναίκες της Βικτωριανής εποχής να θηλάζουν Facebook Twitter
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Photography - A Queer History

Φωτογραφία / Η queer πλευρά της φωτογραφίας σε μια μνημειακή φωτογραφική έκδοση

Δύο Βρετανοί ιστορικοί τέχνης επιμελήθηκαν το «Photography – A Queer History», μια πολυεπίπεδη συλλογή αφιερωμένη στη φωτογραφία που προκαλεί τις κατεστημένες αντιλήψεις για τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα και την έκφραση φύλου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Φωτογραφία / Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Τα «πειρατικά» του πορτρέτα, τα στιγμιότυπα τεμπέλικης ανεμελιάς στις ετοιμόρροπες προβλήτες του West Side αποτελούν μαρτυρία μιας εποχής και μιας κοινότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα για τις ελληνικές επινοήσεις που λύνουν καθημερινά προβλήματα

Φωτογραφία / Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα αφιερωμένο στις λαϊκές ευρεσιτεχνίες

Μια πρωτότυπη συλλογή DIY κατασκευών από «ανώνυμους» designers, από διάφορα σημεία της Ελλάδας, που δίνουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα και ανάγκες, «πατέντες» με τις οποίες συνυπάρχουμε εδώ και χρόνια χωρίς απαραίτητα να το συνειδητοποιούμε.
M. HULOT
Ο κόσμος μας μέσα απο τα βραβεία του World Press Photo 2024

Φωτογραφία / Ο κόσμος μας μέσα από 28 βραβευμένες φωτογραφίες του World Press Photo 2024

Αντιπροσωπεύοντας τις πιο προβεβλημένες αλλά και παραγνωρισμένες ιστορίες, τα βραβευμένα έργα στρέφουν το βλέμμα σε μερικά από τα πιο σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα.
THE LIFO TEAM
Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ