Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
0

 

                                                                               [Απο τον Βαγγέλη Μακρή]

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter

 

 


"Κάνε αυτό που πραγματικά θέλεις, γιατί δεν υπάρχει πολυς χρόνος"

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Ένα αυτοπορτραίτο του Παύλου Φυσάκη που έκανε φέτος στην Παλαιστίνη στην Λαύρα του Αγίου Σάββα.

 

 

Το 2006 κάνατε ένα ταξίδι διάρκειας δυο ετών στα 4 γεωγραφικά άκρα της Ευρώπης: Γαύδος – νοτιότερο σημείο (Ελλάδα), Finnmark – βορειότερο σημείο (Νορβηγία), Ουράλια – ανατολικότερο σημείο (Ρωσία) και Sintra – δυτικότερο σημείο (Πορτογαλία). Ποιες είναι οι πιο δυνατές εικόνες από αυτό το ταξίδι που έχουν αποτυπωθεί στην μνήμη σας;

 

Φεβρουάριο στην Παλαιόχωρα αποκλεισμένος με καταρρακτώδη βροχή να πίνω ρακή με τον καπετάν Παύλο. Στο Χάμερφεστ της Νορβηγίας, στον Αρκτικό Κύκλο, να οδηγώ για ώρες μέσα στο χιονισμένο τοπίο και να ακούω στο ράδιο ξαφνικά το PrettyVacantτων SexPistols. Στη Βορκούτα, Ρωσία, να περπατάω με τον Δημήτρη πάλι μέσα στα χιόνια και καθώς περνάει ένα φορτηγό να μας κάνει μέσα στις λάσπες.

 

Στην Σίντρα της Πορτογαλίας, να ρωτάω τη Μαρία Ζοάο τί σημαίνει “sodade” για αυτήν, και να μου λέει ότι είναι τo συναίσθημα της μοναξιάς που γεννιέται καθώς κοιτάζεις τον απέραντο ωκεανό ελπίζοντας ότι κάποιος θα σε επισκεφτεί.

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Αθάνατο Νερό-Ικαρία

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Αθάνατο Νερό-Ικαρία

 

 

 

Σκοπός του ταξιδιού σας στα 4 γεωγραφικά άκρα της Ευρώπης ήταν η αναζήτηση ταυτότητας της. Το 1997 η πρώτη σας προσωπική δουλειά «Κούκλες» αφορούσε τις τρανσέξουαλς που εμφανίζονται στο καμπαρέ της Αθήνας και το 1999 κάνατε την σειρά «Ταυτότητες» με πορτρέτα ασθενών του ψυχιατρείου της Αθήνας. Κοινός άξονας και στις τρεις σειρές είναι κόσμοι αν όχι των άκρων σίγουρα μακριά από το γνωστό και το συνηθισμένο. Γιατί σας απασχολούν τόσο πολύ αυτοί οι κόσμοι;

 

Από μικρός είχα την τάση να δοκιμάζω τα όριά μου, να έλκομαι από το περιθώριο. Μέσα σε αυτήν την αναζήτηση σημασίας και ταυτότητας, άρχισα να χρησιμοποιώ την κάμερα για να γνωρίσω τόπους και ανθρώπους κάπως διαφορετικούς, συχνά «οριακούς». Με απασχολούσε πάντα η έννοια του συνόρου, γεωγραφικού και μη. Φωτογραφίζω ανθρώπους και τόπους που βρίσκονται σε καταστάσεις μεταβατικές, ρευστές, ή περιθωριακές, που δύσκολα κατηγοριοποιούνται. Πού ανήκουμε; Ποιό είναι το νόημα των ορίων και πόσο συμπαγή είναι αυτά;

 

Πώς ορίζουμε την ταυτότητά μας; Πώς και πόσο μας ορίζουν οι άλλοι; Με ενδιαφέρει η σημασία και η ηθική των ορίων και των κριτηρίων που θέτουμε, η ανάγκη μας για αυτά, ο τρόπος που επιδρούν στη ζωή μας. Στο τέλος νομίζω πως ακόμα ψάχνω για να ορίσω την δική μου ταυτότητα.

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Αθάνατο Νερό-Ικαρία

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Αθάνατο Νερό-Ικαρία

 

 

 

Μόνο όταν κάποιος φτάσει τα όρια του μπορεί να ανακαλύψει την πραγματική του ταυτότητα;

 

Δεν πιστεύω ότι είναι απαραίτητο αυτό για όλους, όμως σύμφωνα με την δική μου εμπειρία, όταν «πιάσεις πάτο» βλέπεις τον εαυτό σου κατάματα, χάνεται το περιτύλιγμα, και είναι πιο εύκολο να δεις τι αποδέχεσαι και τί θέλεις να αλλάξεις.

 

Είσαι στη ζώνη του λυκόφωτος. Φωτογραφικά έχει ενδιαφέρον αυτός ο κόσμος των οριακών καταστάσεων, πλέον όμως βρίσκω εξίσου ενδιαφέρων και τον κόσμο των καθημερινών και φαινομενικά βαρετών πραγμάτων, εκεί όπου εκ πρώτης όψεως, δεν συμβαίνει τίποτα.

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Dolls

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Dolls

 

 

 

Μάθατε κάτι καινούριο για τον εαυτό σας μέσα από το ταξίδι σας στα άκρα της Ευρώπης;

 

Πάντα μαθαίνεις κάτι. Είναι ο χρόνος που περνάει, οι άνθρωποι που συναντάς, οι καινούργιες σκέψεις που κάνεις. Μέσα από το «ταξίδι» του LandEnds έμαθα ότι δεν θέλω να είμαι άλλο μόνος μου.

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Dolls

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Dolls

 

 

 

Σε μια παλιότερη συνέντευξη σας έχετε πει ότι «Ο φωτογράφος επιλέγει με τι θα ασχοληθεί, και αυτό που κάνει θα πρέπει να τον αφορά». Αναρωτιόμουν εάν αυτό ισχύει και για τις συνεργασίες που είχατε με μεγάλες εφημερίδες. Μπορεί ένας φωτογράφος πάντα να επιλέγει όταν δουλεύει σε εφημερίδες και περιοδικά;

 

Αυτό αφορά περισσότερο την προσωπική δουλειά. Στον τύπο, δεν είναι εύκολο και δεν γίνεται πάντα. Όμως οι συμβιβασμοί που κάνεις θα πρέπει να είναι τέτοιοι που να μην σε απομακρύνουν από τις αρχές σου. Αυτό θα έλεγα ξεκινάει από το ποιά έντυπα επιλέγεις για να συνεργαστείς.

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Dolls

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Family

 

 

 

Στις περισσότερες φωτογραφίες σας από τα μέρη που έχετε επισκεφτεί οι άνθρωποι φαίνονται μικροί. Σαν να τους «καταπίνει»  η φύση. Στην Ικαρία επιλέξατε να φωτογραφίσετε τους ανθρώπους από πολύ κοντά. Υπήρξε κάποιος συγκεκριμένος λόγος που κάνατε κάτι τέτοιο;

 

Στα πρότζεκτ που περιγράφεις τα πορτραίτα και οι εικόνες τοπίου ήθελα να μην διαχωρίζονται εύκολα και να δημιουργείται ένας προβληματισμός για το πότε μια φωτογραφία είναι πορτραίτο και πότε τοπίο. Οι άνθρωποι στο κέντρο της εικόνας που κοιτάζουν ευθεία στο φακό, μικροί και ως μέρος ενός μεγαλύτερου συνόλου, είναι οι τοποτηρητές, οι μάρτυρες ή φρουροί αυτού του τόπου.

 

Δείχνουν να μην είναι διατεθειμένοι να μετακινηθούν. Το πρότζεκτ της Ικαρίας, που έχει γίνει για το Κ της Καθημερινής, ήταν μια αποστολή όπου άκουγα ιστορίες γερόντων. Αισθανόμουν πολύ κοντά τους και αυτό ήθελα να το μεταφέρω. Κάθε πρότζεκτ είναι διαφορετικό και μου παίρνει καιρό να βρω την προσέγγιση που θέλω κάθε φορά.

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Family

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Family

 

 

 

Μια από φωτογραφίες σας που μου αρέσει περισσότερο είναι αυτή με το αγκαλιασμένο ζευγάρι μέσα σε ένα χωράφι στην Ικαρία. Έχετε κάποια ανάμνηση από αυτούς τους ανθρώπους;

 

Είναι ο κύριος Σταμάτης, 100 χρονών, και η «πιτσιρίκα» του όπως την έλεγε, που με το παλιό αμερικάνικο αμάξι τους πηγαίνουμε για ψάρια και κρασί και νιώθω σαν να είμαστε όλοι συνομήλικοι.

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Family

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Family

 

 

 

Έχετε αισθανθεί ποτέ την ανάγκη να φωτογραφίσετε χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένο θέμα στο μυαλό σας;

 

 

Όχι.

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Nea Helvetia- Ελευσίνα

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Nea Helvetia- Ελευσίνα

 

 

 

Υπήρξε κάποιος μαθητής σας στη μονάδα απεξάρτησης 18Ανω του ΨΝΑ που να διακρίνατε ένα ιδιαίτερο ταλέντο στη φωτογραφία;

 

 

Δεν διαχωρίζω τους μαθητές μου από το 18ΑΝΩ και στα υπόλοιπα μαθήματα που κάνω. Έχουν υπάρξει αρκετοί που είχαν ταλέντο και που με έχουν επηρεάσει κι εμένα ως φωτογράφο. Κάποιοι από αυτούς είναι πλέον επαγγελματίες και αποδεικνύουν ότι ο ρατσισμός και ο κοινωνικός αποκλεισμός είναι κολλήματα που υπάρχουν μόνο μέσα σε άρρωστα μυαλά.

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Nea Helvetia- Ελευσίνα

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Nea Helvetia- Ελευσίνα

 

 

Η πρώτη σας επαφή με την φωτογραφία ήταν το 1981 στο σεισμό της Αθήνας όταν βγήκατε με μια Kodak instamatic να καλύψετε το γεγονός. Ήσασταν 12 ετών. Τα projects που έχετε στο μυαλό σας σήμερα μήπως είναι μια συνέχεια αυτής της πρώτης επαφής με την φωτογραφία;

 

 

Ναι, σαφώς και ήταν σημαντική αυτή η πρώτη φορά. Την KodakInstamatic δεν την έχω πια. Πολλά έχουν αλλάξει από τότε, και κάθε πρότζεκτ είναι διαφορετικό, όμως ακόμα και τώρα, κουβαλάω το ίδιο άγχος και την ίδια αμφιβολία, όπως τις πρώτες φορές που φωτογράφιζα. Τα χρόνια και η εμπειρία δεν το αλλάζουν αυτό. 

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Nea Helvetia- Ελευσίνα

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Nea Helvetia- Ελευσίνα

 

 

 

Ποια είναι η γνώμη σας για το instagram;

 

Με τρομάζει η αμεσότητα και η ευκολία που δημιουργείται με την ψηφιακή φωτογραφία γενικά. Ζούμε στην εποχή που η φωτογραφία είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που ήταν στην αναλογική της εποχή. Νομίζω ότι το Instagram θα αλλάξει και την αισθητική της εικόνας. Όλα αυτά δεν είναι κακά, απλά είναι καινούργια, διαφορετικά. Ο Σαρκόφσκι έλεγε ότι το πιο δύσκολο πράγμα στη φωτογραφία είναι ότι είναι εύκολη.

 

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

 

Ποιο είναι το σημαντικότερο κέρδος και ποια η μεγαλύτερη απώλεια που είχατε τα χρόνια που ασχολείστε με την φωτογραφία;

 

Το μεγαλύτερο κέρδος μου είναι να μπορώ να «βλέπω» τον κόσμο γύρω μου, να τον παρατηρώ, να τον αναλύω και να τον στοχάζομαι και ότι βρήκα έναν τρόπο να μπορώ να βγάζω πράγματα από μέσα μου. Δεν σκέφτομαι την απώλεια...

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

 

 

Υπήρξε κάποια στιγμή στην καριέρα σας που κατεβάσατε την μηχανή επειδή το θέμα που θα φωτογραφίζατε παραβίαζε κάποια από τις αρχές σας;

 

Όχι γιατί για μένα δεν είναι το θέμα που παραβιάζει αρχές, αλλά ο τρόπος προσέγγισης ενός θέματος. 

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

 

 

Πότε αισθάνεστε ικανοποιημένος με μια φωτογραφία σας;

 

Όταν μπορεί και επικοινωνεί τον λόγο για τον οποίο έγινε.

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

Τι θα λέγατε σήμερα σε εκείνο το 12χρονο παιδί που ξεκίνησε να φωτογραφίζει με μια Kodak το σεισμό της Αθήνας αν το είχατε μπροστά σας;

Κάνε αυτό που πραγματικά θέλεις, γιατί δεν υπάρχει πολύς χρόνος...

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

 

Ο Παύλος Φυσάκης μιλάει για τα projects του στο LIFO.gr Facebook Twitter
Land Ends

 

*Περισσότερα για τον Παύλο Φυσάκη και την δουλειά του εδώ

 

Φωτογραφία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Juergen Teller: «Παίρνω το χιούμορ πολύ στα σοβαρά»

Φωτογραφία / Juergen Teller: «Παίρνω το χιούμορ πολύ στα σοβαρά»

Παρακολουθώντας τη συζήτηση μεταξύ του φωτογράφου Juergen Teller και της καλλιτεχνικής διευθύντριας της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση, Αφροδίτης Παναγιωτάκου, στο πλαίσιο της έκθεσης «you are invited» στο Onassis Ready, μας αποκαλύφθηκε πού συναντιέται ο Πάπας Φραγκίσκος με τον O.J. Simpson και η Linda Evangelista με τον Καραβάτζιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Φωτογραφία / Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, είδωλο των ’90s, πρότυπο των ’00s, ένας τύπος που φορά γυαλιστερά σορτσάκια σε φλούο χρώματα, σύζυγος και πατέρας, ντροπαλός ονειροπόλος ή Γερμανός παραμυθάς της εικόνας; Με αφορμή την έκθεσή του που ξεκινά σήμερα στο Onassis Ready ανατρέχουμε στο έργο ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους της εποχής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Χους εις τέφραν, εις ύδωρ. Στα νερά του Γάγγη κλείνει ο κύκλος

Φωτογραφία / Άλλη μια μέρα στον Γάγγη που καίνε νεκρούς

Μια φωτογραφική περιπλάνηση στο Βαρανάσι και στον κόσμο του, με τελικό προορισμό τον Γάγγη, όπου η καύση νεκρών, παρότι ενέχει το στοιχείο του μεταφυσικού, μοιάζει με μία ακόμα καθημερινή δραστηριότητα.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ
Pissing Women: H φωτογραφική σειρά των ‘90s επιστρέφει τριάντα χρόνια μετά

Φωτογραφία / Pissing Women: H φωτογραφική σειρά των ‘90s επιστρέφει τριάντα χρόνια μετά

Οι φωτογραφίες της Sophy Rickett με τις νεαρές γυναίκες που το 1995 ουρούσαν δημοσίως στις ζώνες εξουσίας του Λονδίνου φορώντας εταιρική ενδυμασία, εκτίθενται αυτές τις μέρες στην βρετανική μητρόπολη.
THE LIFO TEAM
Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Φωτογραφία / Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Με αφορμή την έκθεση που φιλοξενείται στο Nationalmuseum της Στοκχόλμης και τη μεγάλη ρετροσπεκτίβα που ετοιμάζεται να παρουσιαστεί στο Liljevalchs, ανατρέχουμε στην καλλιτεχνική φιλοσοφία του κορυφαίου Ευρωπαίου φωτογράφου, η οποία συνοψίζεται σε μία φράση: Νιώσε – δεν χρειάζεται να προσπαθείς ιδιαίτερα.
THE LIFO TEAM
Juergen Teller, ο φωτογράφος που αποθέωσε την ατέλεια 

Φωτογραφία / Juergen Teller, ο φωτογράφος που αποδόμησε το glamour έρχεται στην Αθήνα

Στις εικόνες του ξεδιπλώνει με θάρρος, ωμότητα και χιούμορ την ανθρώπινη ιστορία. Διέλυσε τη γυαλιστερή όψη των περιοδικών και έβαλε, μέσω αυτών, σε κάθε σπίτι τις αντιθέσεις ενός ολόκληρου κόσμου. Σύντομα θα εγκαινιάσει το Onassis Ready με την έκθεση «you are invited».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Φωτογραφία / Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Μέσα σε μια ξεχασμένη στοά της Πανεπιστημίου, ένα από τα παλαιότερα φωτογραφεία της Αθήνας φυλά φιλμ και αρνητικά που κρύβουν μισό αιώνα ζωής της πόλης – από πολιτικές πορείες και εγκλήματα μέχρι καθημερινές στιγμές που έχουν χαθεί για πάντα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Φωτογραφία / Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Σήμερα, η Meiselas θεωρείται ότι άνοιξε τον δρόμο όχι μόνο για τους πολιτικά δεσμευμένους φωτογράφους που καταγράφουν προσεκτικά, προβληματίζονται και πλαισιώνουν το έργο τους, αλλά και για τους φωτογράφους που επίμονα εργάζονται σε συνεργασία με τα θέματά τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Φωτογραφία / «Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία επανεκδίδεται αυτό τον μήνα το φωτογραφικό λεύκωμα της Adrienne Salinger με πορτρέτα εφήβων στα υπνοδωμάτιά τους, σε μια εποχή πριν τα smartphones και τα social media.
THE LIFO TEAM
Nelly's: Η μεγαλύτερη αναδρομική έκθεση για τη σπουδαιότερη Ελληνίδα φωτογράφο

Φωτογραφία / Nelly's: Η κορυφαία Ελληνίδα φωτογράφος

Πεθαίνει σαν σήμερα η γυναίκα που είναι μέχρι τις μέρες μας η πιο γνωστή Ελληνίδα φωτογράφος. Ποια ήταν η Έλλη Σουγιουλτζόγλου; Και πώς έφτασε να φωτογραφίζει διάσημες χορεύτριες στην Ακρόπολη; Η Αλίκη Τσίργιαλου, υπεύθυνη των φωτογραφικών αρχείων του Μουσείου Μπενάκη μας εξηγεί.
M. HULOT
«Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Φωτογραφία / «Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Ο φωτορεπόρτερ Αχμέντ αλ-Αρίνι περιγράφει τις συνθήκες που οδήγησαν στην φωτογραφία που έχει κάνει το γύρο του κόσμου ως σύμβολο της ανθρωπιστικής καταστροφής που μαστίζει τη Λωρίδα.
THE LIFO TEAM
Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Φωτογραφία / Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Ο Αθηναίος φωτογράφος που έχει καταγράψει την ξέφρενη –αλλά και τρυφερή– νυχτερινή ζωή του Βερολίνου μπορεί να άργησε να βρει τον δρόμο του, αλλά μέσα από τη φωτογραφία νιώθει ότι τελικά η διαδρομή του απέκτησε ένα νόημα.
M. HULOT