Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
Το αποτέλεσμα του «Part Two: Run» είναι εξωπραγματικό, αλλά ταυτόχρονα απόλυτα αληθοφανές. Φωτ.: Alex Prager

Ο παραλογισμός και η γοητεία του αναπόφευκτου τέλους

0

Ηέκθεση «Part Two: Run» της φωτογράφου και σκηνοθέτριας Alex Prager αποτελεί μια αλληγορία που έχει τις ρίζες της στον διαχρονικό κύκλο θανάτου και αναγέννησης.

Το Run αφηγείται την ιστορία του αναπόφευκτου τέλους στον φυσικό κόσμο, από μια σουρεαλιστική οπτική. Η Prager σκαρφίζεται σουρεαλιστικά tableaux της καθημερινής ζωής, παραπέμποντας σε σκηνές ονειρικού, αστικού παραλογισμού όπως αυτές του René Magritte στο έργο του «Golconda».

Αντλώντας έμπνευση από τη χρυσή εποχή του Χόλιγουντ, το φιλμ νουάρ, το Cinemascope και το Technicolor, η φωτογράφος χρησιμοποιεί εννοιολογικές πρακτικές για να ερευνήσει τις υπαρξιακές κρίσεις που διαμορφώνουν τη σύγχρονη ζωή.

Το «Run» αφηγείται την ιστορία του αναπόφευκτου τέλους στον φυσικό κόσμο, από μια σουρεαλιστική οπτική.

Το αποτέλεσμα του Part Two: Run είναι εξωπραγματικό, αλλά ταυτόχρονα απόλυτα αληθοφανές: μια πραγματικότητα τόσο εντυπωσιακά παράξενη που είναι σαν, πράγματι, να συνέβη. 

Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
Sleep, 2022, Φωτ.: Alex Prager/ Alex Prager Studio and Lehmann Maupin, New York, Hong Kong, Seoul, and London
Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
Claire and Frances, 2022, Φωτ.: Alex Prager/ Alex Prager Studio and Lehmann Maupin, New York, Hong Kong, Seoul, and London
Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
Glory, 2022, Φωτ.: Alex Prager/ Alex Prager Studio and Lehmann Maupin, New York, Hong Kong, Seoul, and London
Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
The West, 2022, Φωτ.: Alex Prager/ Alex Prager Studio and Lehmann Maupin, New York, Hong Kong, Seoul, and London
Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
Cecily, 2022, Φωτ.: Alex Prager/ Alex Prager Studio and Lehmann Maupin, New York, Hong Kong, Seoul, and London
Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
Run, 2022, Φωτ.: Alex Prager/ Alex Prager Studio and Lehmann Maupin, New York, Hong Kong, Seoul, and London
Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
Mary Suspended Between Heaven and Earth, 2022, Φωτ.: Alex Prager/ Alex Prager Studio and Lehmann Maupin, New York, Hong Kong, Seoul, and London
Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
The General, 2022, Φωτ.: Alex Prager/ Alex Prager Studio and Lehmann Maupin, New York, Hong Kong, Seoul, and London
Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
Valley, 2022, Φωτ.: Alex Prager/ Alex Prager Studio and Lehmann Maupin, New York, Hong Kong, Seoul, and London
Το παράλογο πορτραίτο της καταστροφής Facebook Twitter
Eclipse, 2021, Φωτ.: Alex Prager/ Alex Prager Studio and Lehmann Maupin, New York, Hong Kong, Seoul, and London
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα για τις ελληνικές επινοήσεις που λύνουν καθημερινά προβλήματα

Φωτογραφία / Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα αφιερωμένο στις λαϊκές ευρεσιτεχνίες

Μια πρωτότυπη συλλογή DIY κατασκευών από «ανώνυμους» designers, από διάφορα σημεία της Ελλάδας, που δίνουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα και ανάγκες, «πατέντες» με τις οποίες συνυπάρχουμε εδώ και χρόνια χωρίς απαραίτητα να το συνειδητοποιούμε.
M. HULOT
Ο κόσμος μας μέσα απο τα βραβεία του World Press Photo 2024

Φωτογραφία / Ο κόσμος μας μέσα από 28 βραβευμένες φωτογραφίες του World Press Photo 2024

Αντιπροσωπεύοντας τις πιο προβεβλημένες αλλά και παραγνωρισμένες ιστορίες, τα βραβευμένα έργα στρέφουν το βλέμμα σε μερικά από τα πιο σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα.
THE LIFO TEAM
Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ