Σ' ένα live σε στριπτιτζάδικο της Συγγρού

Στη συναυλία αλλυλεγγύης στο Εθνικό και σ' ένα live σε στριπτιτζάδικο της Συγγρού Facebook Twitter
Η Μαρίνα Σάττι πλαισιωμένη από δύο από τις fonés, το πολυφωνικό σύνολο που τη συνοδεύει από το 2016. Φωτ.: Εβίτα Σκουρλέτη/ LIFO
0

Συναυλία αλληλεγγύης

Εθνικό Θέατρο, κτίριο Τσίλερ, Παρασκευή 10/2

Σε μια χαοτική Αθήνα γεμάτη εκδηλώσεις που δεν ήξερες πού να πρωτοπάς, την Παρασκευή κυριαρχούσε η μεγάλη συναυλία που έγινε στο Εθνικό Θέατρο έξω από το κτίριο Τσίλερ. Η Αγίου Κωνσταντίνου ήταν κλειστή και το πιο συνετό πράγμα ήταν να κατέβεις προς τα εκεί χωρίς αμάξι ‒ για όσους έκαναν το λάθος να το πάρουν η κίνηση ήταν ανυπόφορη, όπως και το κρύο, αλλά αυτά δεν πτόησαν το πλήθος που συγκεντρώθηκε.

Η Αγίου Κωνσταντίνου ήταν κλειστή και το πιο συνετό πράγμα ήταν να κατέβεις προς τα εκεί χωρίς αμάξι ‒ για όσους έκαναν το λάθος να το πάρουν η κίνηση ήταν ανυπόφορη, όπως και το κρύο, αλλά αυτά δεν πτόησαν το πλήθος που συγκεντρώθηκε.

Κατά τις 21:30 που έφτασα ολοένα και περισσότερος κόσμος κατηφόριζε προς τα εκεί. Στην πλειοψηφία τους ήταν νεαρά παιδιά και όχι μόνο ηθοποιοί, δεδομένου ότι επρόκειτο για μια διοργάνωση του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.

Αρκετά συνθήματα ακουγόντουσαν όπως «για καθε Λιγνάδη, ένα βαθύ πηγάδι», «δέκα, εκατό, χιλιάδες καταλήψεις ενάντια σε έναν κόσμο οργανωμένης σήψης», «μας θέλει μαθητές το ίδιο το σύστημα που τρέφει βιάστες» κ.ά.

Από τα πηγαδάκια που άκουγα παραδίπλα μου οι περισσότεροι δεν ήξεραν ή δεν έβλεπαν όσους ανέβαιναν στη σκηνή· αυτό δημιουργούσε ένα πλήθος ερωτήσεων μεταξύ αγνώστων τύπου who is who, ενώ σχεδόν όλοι περίμεναν με αγωνία την εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι, η οποία βγήκε τελικά μετά τις 11:30, πλαισιωμένη από δύο από τις fonés, το πολυφωνικό σύνολο που τη συνοδεύει από το 2016.

I Was There Facebook Twitter
Ο Γιώργος Παπαγεωργίου. Φωτ.: Εβίτα Σκουρλέτη/ LIFO

Δυστυχώς, ήταν τη στιγμή που αποφάσισα να φύγω, με αποτέλεσμα να δω από μακριά. Οι μουσικοί και οι ερμηνευτές, που ήταν πάρα πολλοί, ανέβαιναν για 2-3 τραγούδια, άλλοι με κιθάρα (ηλεκτρική ή ακουστική), άλλοι με μικρά συνθεσάιζερ, κλαρίνα και τρομπέτες. ο Φοίβος Δεληβοριάς είχε ήδη παίξει όταν έφτασα, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψαν οι δίδυμες Σκαδιαρέσες, ‒η μία εμφανίστηκε με πατερίτσες‒ και ο Γιώργος Παπαγεωργίου που παίζει στον «Γλυκάνισο», όπως σχολίαζαν οι διπλανοί μου. Συγκινητική ήταν η εμφάνιση της Πηνελόπης Αναστασοπούλου.

Ήταν μια κρύα βραδιά, αλλά η στήριξη του κόσμου την έκανε την πιο ζεστή αυτού του χειμώνα. 

Irene - Time 2 Love

Alcatraz, Σάββατο 11/2

I Was There Facebook Twitter
Αποδεικνύεται μια αρκετά ιδιαίτερη συναυλία, γεμάτη αρκετή λάμψη και εκτυφλωτικά νέον φώτα.

Σάββατο απόγευμα, 6 ακριβώς, στο Alcatraz, το στριπτιτζάδικο που βρίσκεται στη λεωφόρο Συγγρού, δίπλα ακριβώς στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. Έχουμε μαζευτεί εκεί για ένα πρωτότυπο show, με το οποίο παρουσίασε το ντεμπούτο άλμπουμ της η Irene, με τίτλο «Time 2 Love».

Αποδεικνύεται μια αρκετά ιδιαίτερη συναυλία, γεμάτη αρκετή λάμψη και εκτυφλωτικά νέον φώτα. Και πώς να μην είναι! Ο χώρος, η μεγαλύτερη ερωτική σκηνή της Αθήνας, όπως τον διαφημίζουν, είναι πραγματικά απίθανος. Φαντάζει το ιδανικότερο μέρος για συναυλίες και δεν θυμίζει καθόλου strip club ‒ μόνο οι μεταλλικές μπάρες στο κέντρο της σκηνής το προδίδουν.

Εντυπωσιακή, ντυμένη με στρας, δεν μπορείς να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω της έτσι όπως τραγουδά τα αισθαντικά R&B κομμάτια της.

Ο Kill Emil ανοίγει το πρόγραμμα με χιπ-χοπ ρυθμούς που προετοιμάζουν την ατμόσφαιρα μέχρι να ανέβει στη σκηνή η Ειρήνη Παργινού. Εντυπωσιακή, ντυμένη με στρας, δεν μπορείς να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω της έτσι όπως τραγουδά τα αισθαντικά R&B κομμάτια της.

I Was There Facebook Twitter
Τη συνοδεύουν δύο χορεύτριες και ένα πλήθος καλεσμένων.

Τη συνοδεύουν δύο χορεύτριες και ένα πλήθος καλεσμένων: ο RSN, που είναι υπεύθυνος για την παραγωγή του άλμπουμ, ο MC Yinka, που ερμηνεύει μαζί της το «Light it up», o Μr Collage, που έχει έρθει από τη Θεσσαλονίκη μόνο για το live, o El Pap Chico των Word of Mouth και ο BNC (Bruises N Cuts), με τον οποίο είχε συνεργαστεί στο άλμπουμ του «The Bonnie And Clyde Syndrome».

Το άλμπουμ γράφτηκε μετά από μια τοξική σχέση, όπως μας πληροφορεί η Ειρήνη, αλλά αυτό δεν έχει τόση σημασία εκείνη τη στιγμή, που μοιάζει περισσότερο σαν την ώρα της αγάπης.

Alcatraz, Λεωφ. Συγγρού 101

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ