Σ' ένα live σε στριπτιτζάδικο της Συγγρού

Στη συναυλία αλλυλεγγύης στο Εθνικό και σ' ένα live σε στριπτιτζάδικο της Συγγρού Facebook Twitter
Η Μαρίνα Σάττι πλαισιωμένη από δύο από τις fonés, το πολυφωνικό σύνολο που τη συνοδεύει από το 2016. Φωτ.: Εβίτα Σκουρλέτη/ LIFO
0

Συναυλία αλληλεγγύης

Εθνικό Θέατρο, κτίριο Τσίλερ, Παρασκευή 10/2

Σε μια χαοτική Αθήνα γεμάτη εκδηλώσεις που δεν ήξερες πού να πρωτοπάς, την Παρασκευή κυριαρχούσε η μεγάλη συναυλία που έγινε στο Εθνικό Θέατρο έξω από το κτίριο Τσίλερ. Η Αγίου Κωνσταντίνου ήταν κλειστή και το πιο συνετό πράγμα ήταν να κατέβεις προς τα εκεί χωρίς αμάξι ‒ για όσους έκαναν το λάθος να το πάρουν η κίνηση ήταν ανυπόφορη, όπως και το κρύο, αλλά αυτά δεν πτόησαν το πλήθος που συγκεντρώθηκε.

Η Αγίου Κωνσταντίνου ήταν κλειστή και το πιο συνετό πράγμα ήταν να κατέβεις προς τα εκεί χωρίς αμάξι ‒ για όσους έκαναν το λάθος να το πάρουν η κίνηση ήταν ανυπόφορη, όπως και το κρύο, αλλά αυτά δεν πτόησαν το πλήθος που συγκεντρώθηκε.

Κατά τις 21:30 που έφτασα ολοένα και περισσότερος κόσμος κατηφόριζε προς τα εκεί. Στην πλειοψηφία τους ήταν νεαρά παιδιά και όχι μόνο ηθοποιοί, δεδομένου ότι επρόκειτο για μια διοργάνωση του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.

Αρκετά συνθήματα ακουγόντουσαν όπως «για καθε Λιγνάδη, ένα βαθύ πηγάδι», «δέκα, εκατό, χιλιάδες καταλήψεις ενάντια σε έναν κόσμο οργανωμένης σήψης», «μας θέλει μαθητές το ίδιο το σύστημα που τρέφει βιάστες» κ.ά.

Από τα πηγαδάκια που άκουγα παραδίπλα μου οι περισσότεροι δεν ήξεραν ή δεν έβλεπαν όσους ανέβαιναν στη σκηνή· αυτό δημιουργούσε ένα πλήθος ερωτήσεων μεταξύ αγνώστων τύπου who is who, ενώ σχεδόν όλοι περίμεναν με αγωνία την εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι, η οποία βγήκε τελικά μετά τις 11:30, πλαισιωμένη από δύο από τις fonés, το πολυφωνικό σύνολο που τη συνοδεύει από το 2016.

I Was There Facebook Twitter
Ο Γιώργος Παπαγεωργίου. Φωτ.: Εβίτα Σκουρλέτη/ LIFO

Δυστυχώς, ήταν τη στιγμή που αποφάσισα να φύγω, με αποτέλεσμα να δω από μακριά. Οι μουσικοί και οι ερμηνευτές, που ήταν πάρα πολλοί, ανέβαιναν για 2-3 τραγούδια, άλλοι με κιθάρα (ηλεκτρική ή ακουστική), άλλοι με μικρά συνθεσάιζερ, κλαρίνα και τρομπέτες. ο Φοίβος Δεληβοριάς είχε ήδη παίξει όταν έφτασα, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψαν οι δίδυμες Σκαδιαρέσες, ‒η μία εμφανίστηκε με πατερίτσες‒ και ο Γιώργος Παπαγεωργίου που παίζει στον «Γλυκάνισο», όπως σχολίαζαν οι διπλανοί μου. Συγκινητική ήταν η εμφάνιση της Πηνελόπης Αναστασοπούλου.

Ήταν μια κρύα βραδιά, αλλά η στήριξη του κόσμου την έκανε την πιο ζεστή αυτού του χειμώνα. 

Irene - Time 2 Love

Alcatraz, Σάββατο 11/2

I Was There Facebook Twitter
Αποδεικνύεται μια αρκετά ιδιαίτερη συναυλία, γεμάτη αρκετή λάμψη και εκτυφλωτικά νέον φώτα.

Σάββατο απόγευμα, 6 ακριβώς, στο Alcatraz, το στριπτιτζάδικο που βρίσκεται στη λεωφόρο Συγγρού, δίπλα ακριβώς στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. Έχουμε μαζευτεί εκεί για ένα πρωτότυπο show, με το οποίο παρουσίασε το ντεμπούτο άλμπουμ της η Irene, με τίτλο «Time 2 Love».

Αποδεικνύεται μια αρκετά ιδιαίτερη συναυλία, γεμάτη αρκετή λάμψη και εκτυφλωτικά νέον φώτα. Και πώς να μην είναι! Ο χώρος, η μεγαλύτερη ερωτική σκηνή της Αθήνας, όπως τον διαφημίζουν, είναι πραγματικά απίθανος. Φαντάζει το ιδανικότερο μέρος για συναυλίες και δεν θυμίζει καθόλου strip club ‒ μόνο οι μεταλλικές μπάρες στο κέντρο της σκηνής το προδίδουν.

Εντυπωσιακή, ντυμένη με στρας, δεν μπορείς να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω της έτσι όπως τραγουδά τα αισθαντικά R&B κομμάτια της.

Ο Kill Emil ανοίγει το πρόγραμμα με χιπ-χοπ ρυθμούς που προετοιμάζουν την ατμόσφαιρα μέχρι να ανέβει στη σκηνή η Ειρήνη Παργινού. Εντυπωσιακή, ντυμένη με στρας, δεν μπορείς να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω της έτσι όπως τραγουδά τα αισθαντικά R&B κομμάτια της.

I Was There Facebook Twitter
Τη συνοδεύουν δύο χορεύτριες και ένα πλήθος καλεσμένων.

Τη συνοδεύουν δύο χορεύτριες και ένα πλήθος καλεσμένων: ο RSN, που είναι υπεύθυνος για την παραγωγή του άλμπουμ, ο MC Yinka, που ερμηνεύει μαζί της το «Light it up», o Μr Collage, που έχει έρθει από τη Θεσσαλονίκη μόνο για το live, o El Pap Chico των Word of Mouth και ο BNC (Bruises N Cuts), με τον οποίο είχε συνεργαστεί στο άλμπουμ του «The Bonnie And Clyde Syndrome».

Το άλμπουμ γράφτηκε μετά από μια τοξική σχέση, όπως μας πληροφορεί η Ειρήνη, αλλά αυτό δεν έχει τόση σημασία εκείνη τη στιγμή, που μοιάζει περισσότερο σαν την ώρα της αγάπης.

Alcatraz, Λεωφ. Συγγρού 101

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Μουσική / Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Σαν σήμερα πεθαίνει ο «φτωχός και μόνος κάου-μπόυ», που την εποχή της επικράτησης του πολιτικού τραγουδιού στη χώρα μας πρότεινε την επανασύνδεση με τον Αττίκ και τον Κώστα Γιαννίδη, αλλά και την αμερικανική τζαζ, country και σουίνγκ μουσική.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Βασίλης Λούρας: «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Μουσική / «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Το ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας» που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Λούρας -και θα κυκλοφορήσει σύντομα στους κινηματογράφους από το Cinobo- είναι μια συναρπαστική ταινία για την Κάλλας που αποκαθιστά την αλήθεια για τα χρόνια της στην Ελλάδα αλλά και για τη θυελλώδη σχέση της με τη χώρα που η μεγάλη ντίβα θεωρούσε πατρίδα.
M. HULOT
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Μουσική / «Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Η Michelle Gurevich γράφει μουσική για την ψυχή και τις εμπειρίες της, με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και αφοπλιστικής ειλικρίνειας. Μιλά στη LiFO λίγο πριν από την εμφάνισή της στο Fuzz.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Πώς είναι άραγε να γράφεις το κορυφαίο σου έργο στα 25 σου χρόνια; Πόση αγωνία αισθάνεται ένας συνθέτης που καταλαβαίνει ότι όλοι προσδοκούν από εκείνον το επόμενο μεγάλο έργο; Πού κρύβεται η ακαταμάχητη δύναμη του Κοντσέρτου για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ; Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά ένα από τα διασημότερα έργα για πιάνο και ορχήστρα, την ομορφιά του και την ιστορία του.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μπάρι Άνταμσον: «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα τελευταία κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Μουσική / «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Λίγο πριν προσγειωθεί στην Αθήνα για ένα χορταστικό συναυλιακό διήμερο, ο πολυτάλαντος Μπάρι Άνταμσον μιλά για τη σκηνή του Mad-chester, για το ροκ εν ρολ που όσο «γερνάει» τόσο δυναμώνει, για τη γνωριμία του με τον Λιντς και τον εθισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη Saturday Night Satan

Μουσική / «Όσο υπάρχει κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες, θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε κι εμείς»

Mε μια γυναικεία φωνή να ηγείται, αντλώντας έμπνευση από τον horror κινηματογράφο και με επιρροές από τα ’70s και ’80s, οι Saturday Night Satan φέρνουν νέο αέρα στην εγχώρια metal σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ O Tsolimon βλέπει όνειρα με γιαπωνέζικα καρτούν

Μουσική / Ο Tsolimon έγραψε ένα άλμπουμ κλαίγοντας και οδηγώντας

Στον πρώτο του προσωπικό δίσκο, ο νεαρός τραγουδοποιός που λατρεύει τον Λεξ και τα Pokemon συνδυάζει την ηλεκτρονική μπαλάντα με το ραπ και το ζεϊμπέκικο. Όταν έστειλε το «Καλό» στον Κραουνάκη, εκείνος του απάντησε πως πρέπει να το τραγουδήσει η Στανίση - τελικά, το είπε ο ίδιος και η Δεσποινίς Τρίχρωμη.
M. HULOT