Rødhad στο Oddity: Ένας DJ σε σύγχυση

Rødhad ο δυστοπικός Facebook Twitter
O Rødhad παραμένει πιστός σε πιο αυθεντικούς ήχους δίχως φλυαρίες, προσφέροντας minimal, υπνωτιστική και συχνά μελαγχολική τέκνο.
0

«DYSTOPIAN» HTAN TO παρατσούκλι του στο Instagram, φόρος τιμής στα πετυχημένα ομώνυμα πάρτι στο Βερολίνο που τον καθιέρωσαν στο κοινό. Με μια πορεία τουλάχιστον δεκαπέντε ετών, πλέον τον ακολουθεί το προσωνύμιο «wsnwg», το label του από το 2018, που έχει συνεργασίες με μερικούς από τους καλύτερους ανερχόμενους techno stage DJs στο Βερολίνο, όπως ο Fadhi Mohem, o Rene Wise και η JakoJako.

Ενώ η techno εξελίσσεται και συνδυάζεται όλο και περισσότερο με την trance ή άλλα συγγενικά είδη μουσικής, ο Rødhad παραμένει πιστός σε πιο αυθεντικούς ήχους δίχως φλυαρίες, προσφέροντας minimal, υπνωτιστική και συχνά μελαγχολική τέκνο σε ένα fanbase όχι (πλέον) τόσο πολυπληθές αλλά πιστό. Η τελευταία του κυκλοφορία «fabric presents Rødhad» μαζί με αρκετούς ακόμη καλλιτέχνες αξίζει και με το παραπάνω να μπει σε κάθε playlist.  

Σε αυτό το σημείο θα έλεγα πως οι μελωδίες ήταν μαγευτικές και υπνωτιστικές, αλλά δεν ήταν. Το σετ του το βρήκα ok, ενώ, αν το συγκρίνω με αυτό που είχε παίξει ενάμιση χρόνο πριν, έμοιαζε πολύ πιο αδιάφορο.

Το Σάββατο 12/10 επέστρεψε στο Oddity και στην Ελλάδα μετά από περίπου ενάμιση χρόνο και ύστερα από ένα συγκλονιστικό, για όσους είχαν παρευρεθεί, extended set. Το ίδιο το Oddity έκανε μια μικρή ανακαίνιση.

RØdhad ο δυστοπικός Facebook Twitter
Το μαγαζί γεμίζει, όλοι ανυπομονούμε να υποδεχθούμε τον γελαστό «Βίκινγκ» και ο Rødhad βγαίνει λίγο μετά τις τρεις το πρωί και ξεκινάει πολύ δυναμικά, προσφέροντας ήδη από νωρίς το πρώτο χαμόγελο. Φωτ.: alexpersavas

Τα φώτα, με διαφορά το δυνατότερο σημείο του μαγαζιού, βελτιώθηκαν κι άλλο, καθώς προστέθηκε ένα φωτορυθμικό στο booth με πολύ όμορφα lasers, και μου φάνηκε πως ο ήχος ακούγεται δυνατότερα στο πίσω μέρος του μαγαζιού. Ξέχασα, ωστόσο, τις ωτοασπίδες μου και μου φάνηκαν πολλές φορές ενοχλητικές οι υψηλές συχνότητες, σαν βουητό, ενώ αξίζει να αναφερθεί κάτι που έχουν πει κι άλλοι, η ανάγκη για ανακαίνιση / αντικατάσταση της τουαλέτας των ανδρών.

Το μαγαζί γεμίζει, όλοι ανυπομονούμε να υποδεχθούμε τον γελαστό «Βίκινγκ» και ο Rødhad βγαίνει λίγο μετά τις τρεις το πρωί και ξεκινάει πολύ δυναμικά, προσφέροντας ήδη από νωρίς το πρώτο χαμόγελο. Η μεγαλύτερή του ικανότητα ως DJ, εξάλλου, είναι ο τρόπος που διαχειρίζεται την ενέργεια στο σετ του. Χτίζει πάντα σταδιακά και κορυφώνεται μόνο τις σωστές στιγμές, αποφεύγοντας να φανεί βαρετός και παράταιρος.

Σε αυτό το σημείο θα έλεγα πως οι μελωδίες ήταν μαγευτικές και υπνωτιστικές, αλλά δεν ήταν. Το σετ του το βρήκα ok, ενώ, αν το συγκρίνω με αυτό που είχε παίξει ενάμιση χρόνο πριν, έμοιαζε πολύ πιο αδιάφορο. Ήταν σαν να μην μπορούσε να αποφασίσει αν ήθελε να παίξει ανεβαστικά ή μελαγχολικά και συχνά επέλεγε κομμάτια αρκετά χαρούμενα που, κατά τη γνώμη μου, δεν ταίριαζαν με το ύφος και την πορεία του σετ.

Για να είμαι, ωστόσο, αντικειμενικός, όλο το μαγαζί χόρευε και έμοιαζε να απολαμβάνει πολύ τη μουσική του, οπότε ίσως κάτι εγώ δεν κατάλαβα. Ασφαλώς και κάθε σετ δεν μπορεί να είναι ίδιο με το προηγούμενο, αλίμονο, ωστόσο απογοητεύτηκα κάπως και λίγο πριν τελειώσει, κατά τις έξι παρά, έφυγα. Παρ' όλα αυτά είναι ένας DJ με θαυμαστή πορεία, που αξίζει να ακούσει κανείς με την πρώτη ευκαιρία, αν είναι στα ακούσματά του.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

SANDWELL DISTRICT INTERVIEW

Μουσική / Οι Sandwell District φτιάχνουν τέκνο σαν να προσεύχονται

O Regis και ο Function, δύο από τους πρωτεργάτες του πρότζεκτ που εξελίχθηκε σε διεθνές underground δίκτυο, με αφορμή την εμφάνισή τους στην Αθήνα μιλούν στη LiFO για την επανένωσή τους, την τέκνο σήμερα και τον καινούργιο τους δίσκο.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ