Δύο πάρτι, δύο γυναίκες που έκαναν την Αθήνα να χορέψει

Ακούσαμε την καλύτερη μουσική στην πόλη από δυο γυναίκες αυτό το ΣΚ Facebook Twitter
Η HAAi είναι ένα πρόσωπο στον χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής που δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις, παρά τη σχετικά σύντομη πορεία της. Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου
0

ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ Η ΣΤΕΓΗ για την ποιότητα των events που διοργανώνει· θυμάμαι σαν χθες το πάρτι του Stegi Radio τον Φλεβάρη και τη συγκλονιστική εμφάνιση της industrial DJ Helena Hauff. Ακόμη, το Respublika rave στη Μαλακάσα, λίγο πριν από την καλοκαιρινή παύση ήταν ίσως το πιο προσεκτικά στημένο και άρτια εκτελεσμένο techno event των τελευταίων ετών.  

Έτσι και φέτος η σεζόν ξεκίνησε με ένα υπαίθριο, δωρεάν πάρτι για να υποδεχθούμε το φθινόπωρο και να προϊδεαστούμε για όσα έρχονται. Ο κόσμος κατέκλυσε την Πέμπτη 3/10 τους δρόμους γύρω από τη Στέγη, όπου, εκτός από δικούς μας κυρίως τραγουδιστές και DJs, άκουσε την Αυστραλή HAAi που έκλεισε τη βραδιά, παίζοντας από τις 22:30 ως τις 00:00.

Η HAAi συνδυάζει πετυχημένα ηλεκτρονικούς και πειραματικούς ήχους με τη house και το αποτέλεσμα είναι πάντα ζωντανό, ξεφεύγοντας από τετριμμένα μονοπάτια ή ταμπέλες.

Η HAAi είναι ένα πρόσωπο που δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις στον χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής, παρά τη σχετικά σύντομη πορεία της. Έγινε περισσότερο γνωστή από αναμεταδόσεις του BBC Radio κι εγώ την έμαθα από το φετινό Sonar στη Βαρκελώνη, όπου και έπαιξε υπέροχα στο main stage δίπλα στην εμβληματική Jennifer Cardini.

Ακούσαμε την καλύτερη μουσική στην πόλη από δυο γυναίκες αυτό το ΣΚ Facebook Twitter
Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

Συνδυάζει πετυχημένα ηλεκτρονικούς και πειραματικούς ήχους με τη house και το αποτέλεσμα είναι πάντα ζωντανό, ξεφεύγοντας από τετριμμένα μονοπάτια ή ταμπέλες.

Βγαίνοντας στη σκηνή μετά τους Joker (δεν είμαι σίγουρος, βέβαια, πόσο ταιριαστή ήταν η μετάβαση από το hip-hop σε electronic), η περφόρμανς της ήταν αντάξια μεγαλύτερου ονόματος. Στο γρήγορο set της έπαιξε πολλά γνώριμα beats και είχε μια ροή εύπεπτη, αλλά ποτέ βαρετή. Κορυφώθηκε περίπου μία ώρα μετά την έναρξη με ηλεκτρονικούς και trance ήχους και τελικά άρχισε να σβήσει σιγά σιγά κατά τις 12. Το set της εξέπεμπε τελικά ενέργεια και αισιοδοξία. Τόση ενέργεια και χορό είναι δύσκολο να βρεις μια συνηθισμένη Πέμπτη στην Αθήνα.

Όμως επειδή το event της Πέμπτης δεν μου ήταν αρκετό, αποφάσισα να πάω και στο COMA το Σάββατο 5/10 που διεξαγόταν στο Temple, για να ακούσω την πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα Grace Dahl στο πρώτο event της διοργάνωσης για τη σεζόν. 

Το κορυφαίο πάρτι ήταν μάλλον αυτό με τον Dubfire και τoν Luke Slater στο Oddity – κάτι στο vibe και στις groovy μελωδίες της Grace με τράβηξε τελικά περισσότερο εκεί. Το Temple έχει στεγάσει πάρα πολλά techno πάρτι τα τελευταία χρόνια, με κορυφαία, κατά τη γνώμη μου, αυτά που οργανώνει το COMA. Ως χώρος έχει γίνει γνωστός σε όλους που ακούμε αυτήν τη μουσική και για τα θετικά και για τα αρνητικά, στα οποία νομίζω πως δεν χρειάζεται ειδική αναφορά.

Ακούσαμε την καλύτερη μουσική στην πόλη από δυο γυναίκες αυτό το ΣΚ Facebook Twitter
Η Grace Dahl σίγουρα ικανοποίησε και με το παραπάνω. Οι ήχοι της είναι minimal, απλοί και groovy, παίζει καθαρή techno, σπάζοντάς την ανά διαστήματα με κάποια πιο funky κομμάτια.

Αυτό που έχει σημασία είναι πως η διάθεση του κόσμου ήταν κορυφαία, όλοι χόρευαν και η Grace Dahl σίγουρα ικανοποίησε και με το παραπάνω. Οι ήχοι της είναι minimal, απλοί και groovy, παίζει καθαρή techno, σπάζοντάς την ανά διαστήματα με κάποια πιο funky κομμάτια. Στο δυόμισι ωρών set της έχτισε, δεν φλυάρησε σε κανένα σημείο και ήταν σε άμεση επαφή με τον κόσμο (το μεγάλο πλεονέκτημα των μικρών κλαμπ).

Δεν θα με εξέπληττε αν στο μέλλον συνεργαζόταν με μεγάλες δισκογραφικές και έπαιζε b2b με μεγάλα ονόματα του χώρου. Εξάλλου, στη σχετικά μικρή της πορεία, στη βάση της, στην Ολλανδία, η δημοτικότητά της εκτινάχθηκε γρήγορα και χαρακτηριστικό της επιτυχίας της είναι σίγουρα το άνοιγμα τόσων και τόσων πάρτι μεγάλων διοργανωτών, όπως οι Awakenings και Intercell.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT
Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT
Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Daily / Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Τα δώδεκα επεισόδια της ομώνυμης σειράς βρίσκονται στο Ertflix, η παρακολούθηση της σειράς όμως υπονομεύεται συχνά από την συμβατική και στεγνή προσέγγιση, και η στημένη παρουσία της Χάρις Αλεξίου στο ρόλο της παρουσιάστριας-αφηγήτριας δεν βοηθάει.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πολυαγαπημένη μου Βίβιαν»: Στο φως η επιστολή που έγραψε ο Μάλκολμ ΜακΛάρεν στην Βίβιαν Γουέστγουντ λίγο πριν τον θάνατό του

Μουσική / Η επιστολή μεταμέλειας του Μάλκολμ ΜακΛάρεν προς τη Βίβιαν Γουέστγουντ, λίγο πριν τον θάνατό του

Τα αποκαλυπτήρια μιας επιστολής γεμάτης μετάνοια αλλά και πικρία, την οποία έγραψε –αλλά δεν έστειλε ποτέ– ο διαβόητος μάνατζερ των Sex Pistols προς την πρώην σύντροφο και συνοδοιπόρο του.
THE LIFO TEAM