Ρεσιτάλ Κωνσταντή Σφέτσα – Νέλλης Σεμιτέκολο

Ρεσιτάλ Κωνσταντή Σφέτσα – Νέλλης Σεμιτέκολο Facebook Twitter
0

Δύο σπουδαίοι καλλιτέχνες ερμηνεύουν μουσική δωματίου του διάσημου ρώσου μεταμοντερνιστή Άλφρεντ Σνίτκε: τη μελαγχολική Πρώτη σονάτα (1978) και τη Musica nostalgica. Γεφυρώνουν ένα ώριμο έργο του Προκόφιεφ και μια σόλο σουίτα του Μπρίττεν αναδεικνύοντας, όχι και τόσο απροσδόκητες, συνάφειες ανάμεσα σε μεγάλους συνθέτες του 20ού αιώνα.

- Άλφρεντ Σνίτκε: Musica nostalgica, για βιολοντσέλο και πιάνο
- Σεργκέι Προκόφιεφ: Σονάτα για βιολοντσέλο και πιάνο σε ντο μείζονα, έργο 119
- Benjamin Britten: Σουίτα για σόλο βιολοντσέλο, αρ. 1, έργο 72
- Άλφρεντ Σνίτκε: Σονάτα για βιολοντσέλο και πιάνο, αρ. 1

Κωνσταντής Σφέτσας βιολοντσέλο
Νέλλη Σεμιτέκολο πιάνο

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Private Recordings»: Στο δωμάτιο του Μίκη

Μουσική / Σε πρόβα με τον Μίκη, ενώ το σταθερό κουδουνίζει μάταια

Τέσσερα χρόνια μετά τον θάνατο του μεγάλου Έλληνα συνθέτη, το διπλό άλμπουμ «Private Recordings» φέρνει στο φως ανέκδοτες ηχογραφήσεις του ίδιου του Μίκη Θεοδωράκη, που ξαναζωντανεύουν το αξεπέραστο μουσικό του αποτύπωμα.
ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΤΡΟΥΒΑΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Μουσική / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT