Πήγαμε στους Future Islands

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
0

Φωτογραφίες: Θανάσης Καρατζάς

Γύρω στις 11 παρά το Gagarin είναι ασφυκτικά γεμάτο και πολύ σκοτεινό. O Freddie F. των Mechanimal τραγουδάει το τελευταίο τους τραγούδι, ευχαριστεί το κοινό που τον χειροκροτεί και ανακοινώνει πως ακολουθούν οι Future Islands. Ντυμένοι στα μαύρα, ένας ένας ανεβαίνουν στην σκηνή. Ο Samuel Herring χαιρετάει θερμά και αμέσως ξεκινούν να παίζουν. Από το πρώτο κιόλας τραγούδι εντυπωσιάζει με τις χορευτικές του κινήσεις. Χοροπηδάει, χτυπάει το στήθος του, πέφτει κάτω, σκουπίζει τον ιδρώτα. Δεν ξέρω πως γίνεται κάποιος να χορεύει έτσι και να μην είναι γελοίος, αλλά ο frontman των Future Islands το καταφέρνει. A dream of you, Before the Bridge, Fall From Grace, Spirt είναι μερικά από τα τραγούδια που ακούγονται ενώ κάποια στιγμή ανάμεσα στα χορευτικά του Herring συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν και τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος, που μοιάζουν ακίνητα δίπλα του. Τον πλαισιώνουν τέλεια. O ήχος τους και τα soul και metal φωνητικά σε συνδυασμό με την σκηνική τους παρουσία, κάνουν την εμφάνισή τους ξεχωριστή. Παίζουν το Seasons και αυτόματα σκέφτεσαι το περιβόητο video από το Late Show του David Letterman. Είναι η ίδια performance αλλά παράλληλα τόσο διαφορετική γιατί το κοινό χορεύει μαζί τους. Ένα ακόμα τραγούδι και η μουσική σταματάει λόγω τεχνικού προβλήματος. Ο Herring είναι άνετος, κάνει σαν μην συμβαίνει τίποτα, λέει πως έχει πλάκα που θα έχει λίγο χρόνο με το κοινό του να πούνε τα νέα τους. Όλοι γελάνε. «So are we gonna fuck it up? Let’s fuck it up!» και παίζουν το κομμάτι από εκεί που το είχαν αφήσει. Δύο, τρία τραγούδια ακόμη, χαιρετάνε, αποχωρούν από τη σκηνή. Το κοινό δεν σταματάει να τους χειροκροτεί. Πέντε λεπτά ακόμη και encore!

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

 

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ