«To Νιώσιμο»: Η Ανισόπεδη Ντίσκο μόλις βρήκε ανταγωνιστή

«Νιώσιμο»: Η Ανισόπεδη Ντίσκο μόλις βρήκε ανταγωνιστή Facebook Twitter
O Pan Pan φτιάχνει ένα κομμάτι φουλ νοσταλγικό για όσα άτομα έχουν ζήσει τις εποχές που ο ήχος της hip hop μεσουρανούσε. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0


ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΝΑΝ old school ρυθμό που σε πάει στις ρίζες του hip hop, τότε που υπήρχαν b-boys και fly girls και με hi-hats που θυμίζουν τους S’ Xpress λίγο πριν το τέλος των ’80s, ο Pan Pan φτιάχνει ένα κομμάτι φουλ νοσταλγικό για όσα άτομα έχουν ζήσει τις εποχές που αυτός ο ήχος μεσουρανούσε, παρότι στους στίχους δεν το παραδέχεται («ποια νοσταλγία, εδώ μιλάμε για το μέλλον»).

Ο Pan Pan ραπάρει σαν MC και όχι σαν σύγχρονος ράπερ, και το κομμάτι του «Το Νιώσιμο» είναι σαν φόρος τιμής στα ’80s, αν κλείσεις τα μάτια σου μπορείς να δεις παιδιά στο δρόμο να κάνουν πάνω στον ρυθμό του break dance. Τον συνοδεύει με ραπ σε ένα λουπαρισμένο ρεφρέν το ραπ της Λαμπρινής Γκόλια, χορεύτριας, δασκάλας χορού, χορογράφου αλλά και performer και μουσικού.

Tο κομμάτι του Pan Pan είναι σαν φόρος τιμής στα ’80s, αν κλείσεις τα μάτια σου μπορείς να δεις παιδιά στο δρόμο να κάνουν πάνω στον ρυθμό του break dance.

Ως χορεύτρια η Λαμπρινή έχει συνεργαστεί με διάφορες ομάδες χορού, όπως με την Hellenic Dance Company, την Krama Dance Company, την Lidia Lithos DanceTheatre, την Aerites Dance Company,την Asomates Dynameis Dance Company, την Siamese-Cie, και την Dancetheater OKTANA, καθως και με ανεξάρτητα καλλιτεχνικά έργα σε Ελλάδα και εξωτετικό. Έχει συνεργάστει επίσης με τον ιδρυτή της τεχνικής Flying Low, David Zambrano.

Pan Pan, Λαμπρινή Γκόλια - Το Νιώσιμο

Ως καθηγήτρια χορού έχει διδάξει μπαλέτο, σύγχρονο και Graham σε ομάδες χορού, επαγγελματικές σχολές χορού και στούντιο σε όλο τον κόσμο. Οι πρόσφατες σπουδές της στη μουσική (2016-2019) την οδήγησαν στη προσωπική της μέθοδο διδασκαλίας, «Body Instrument».

Ως χορογράφος έχει δημιουργήσει το «Camouflage» το οποίο επιλέχθηκε στο Φεστιβάλ Deltebre Danza καθώς και σε διάφορα φεστιβάλ της Ελλάδας, το «Σύμπλεγμα της Μέδουσας» και το «Ενός Λεπτού Σιγή». Η τελευταία της δημιουργία είναι το έργο «Ορλάντο».

Η επιστροφή με το «Νιώσιμο» είναι εθιστική και αναμένεται να ανταγωνιστεί την «Ανισόπεδη Ντίσκο» στα ανοιξιάτικα πάρτι.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT
Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT
Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Daily / Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Τα δώδεκα επεισόδια της ομώνυμης σειράς βρίσκονται στο Ertflix, η παρακολούθηση της σειράς όμως υπονομεύεται συχνά από την συμβατική και στεγνή προσέγγιση, και η στημένη παρουσία της Χάρις Αλεξίου στο ρόλο της παρουσιάστριας-αφηγήτριας δεν βοηθάει.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ