Μια βραδιά με drag show και την οικογένεια Φλωρινιώτη

I WAS THERE Facebook Twitter
Το «ιερό δίδυμο», ο Γιάννης και η Αννούλα Φλωρινιώτη, η cult οικογένεια που τα σόου της δεν ήταν της γενιάς κανενός από το κοινό. Φωτ.: Γιώτα Καραγιαννίδη
0

Ένα τρελό, τρελό καρναβάλι

Red Jasper Cabaret Theatre

Τελευταία, για κάποιον λόγο περίμενα με ανυπομονησία μόνο τα «not to be missed events» που παίζουν σε αυτή την πόλη, έχω καιρό να τσεκάρω πού κρύβονται τα πιο μικρά πάρτι, αυτά που πας χωρίς μεγάλες προσδοκίες, όλο και κάποιον γνωστό θα βρεις και την επόμενη μέρα καταλήγετε να στέλνετε μηνύματα γράφοντας «τι ζήσαμε;».

Το περασμένο Σάββατο, λοιπόν, δυο φίλοι θα πήγαιναν στο Red Jasper Cabaret Theatre, σε έναν μαζεμένο χώρο και σε ένα πάρτι με τίτλο «Ένα τρελό, τρελό καρναβάλι». Είπα ότι θα ακολουθήσω για την παρέα, περιμένοντας να περάσουμε απλά καλά. Πού να φανταστώ ότι θα ουρλιάζαμε.

Όλο αυτό εξελίχθηκε σε ένα δίωρο πάρτι στο οποίο κουνήθηκαν οι πάντες απενοχοποιημένα ‒ άλλωστε μέχρι τις δύο είμαστε όλοι indie, που λέει και μια φίλη.

Αυτιά ξωτικού, ένα βελούδινο φόρεμα με (γατίσια μάλλον) ουρά, Κραουνάκης, διασκευασμένη Βίσση και ιστορίες από το περίφημο καρναβάλι της Πάτρας. Η Mariannah Grindr και η ΦΙλοθέη, οι δυο drag queens-οικοδέσποινες του πάρτι κράτησαν το πρώτο μέρος της βραδιάς και όσο περνούσε η ώρα και χαλάρωναν τόσο καλύτερο ήταν και το μεταξύ τους flow, τόσο πιο διασκεδαστικό το κείμενό τους.

Mariannah Grindr ΦΙλοθέη Facebook Twitter
Η Mariannah Grindr και η ΦΙλοθέη, οι δυο drag queens-οικοδέσποινες του πάρτι κράτησαν το πρώτο μέρος της βραδιάς.

Μετά το διάλειμμα θα εμφανιζόταν το «ιερό δίδυμο», ο Γιάννης και η Αννούλα Φλωρινιώτη, η cult οικογένεια που τα σόου της δεν ήταν της γενιάς κανενός από το κοινό. Και εκεί που νόμιζα ότι θα εμφανιστούν και θα πουν τρία, το πολύ πέντε τραγούδια, όλο αυτό εξελίχθηκε σε ένα δίωρο πάρτι στο οποίο κουνήθηκαν οι πάντες απενοχοποιημένα ‒ άλλωστε μέχρι τις δύο είμαστε όλοι indie, που λέει και μια φίλη.

Μετά από αυτό, έχω κάνει follow Mariannah και Φιλοθέη, περιμένοντας το επόμενό τους χτύπημα.

Red Jasper Cabaret Theatre, Κεφαλληνίας 18, Αθήνα, τηλ.: 21 0882 2551
Facebook: Red Jasper Cabaret Theatre
Instagram: @redjaspertheatre

— Ζωή Παρασίδη

Μια συναυλία σε ένα κρυφό εργοστάσιο παπουτσιών

Τρία νέα σχήματα παρουσίασαν την δουλειά τους σε έναν απρόσμενο χώρο.

patari records Facebook Twitter
Είναι πραγματικά μυστική η τοποθεσία των συναυλιών που παρακολούθησα αυτό το Σάββατο, όχι αστεία.

Είναι πραγματικά μυστική η τοποθεσία των συναυλιών που παρακολούθησα αυτό το Σάββατο, όχι αστεία. O χώρος μπορεί να αντέξει συγκεκριμένο αριθμό ατόμων και τα παιδιά από την Patari Records που διοργανώνουν αυτό το event είναι αυστηρά. Δηλώνεις ενδιαφέρον μέσω social media και σου στέλνουν τη διεύθυνση.

Και η αλήθεια είναι ότι όταν φτάσεις –αν δεν τρέχεις να προλάβεις επειδή άργησες μέχρι να το βρεις, όπως συνέβη στην περίπτωσή μου‒, αντικρίζεις μπροστά σου ένα εντυπωσιακό κτίριο, πρώην εργοστάσιο παπουτσιών σε μια περιοχή εκτός κέντρου, με διάφορες πολυκατοικίες να το περιτριγυρίζουν. Τα δύο επίπεδα που χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες της συναυλίας την ημέρα λειτουργούν ως προβάδικο συγκροτημάτων.

Πάντως, όλως περιέργως δεν έχουν πρόβλημα με τους γείτονες λόγω της έντασης της μουσικής. Η άψογη για την περίσταση ποιότητα του ήχου φαίνεται όταν αρχίζουν να παίζουν τα σχήματα. Οι headliners–ας τους πούμε έτσι‒ της βραδιάς ήταν οι Giorgio and the Hiddentears, ο τραγουδοποιός Γιώργος Ζαβός και η φολκ/ροκ μπάντα που δημιούργησε με λίγη βοήθεια από τους φίλους του. Τους λέω έτσι επειδή ο περισσότερος κόσμος φάνηκε να ήρθε γι’ αυτούς.

Πριν είχαμε δει τους Aquatic Ensemble, το side project του Tili και του Mάρκου από τους Acid Baby Jesus σε ένα ηλεκτρονικό set με krautrock και new age ήχους. Τελευταίοι ανεβαίνουν στη σκηνή οι Kasēti Zakar, το αυτοσχεδιαστικό ντουέτο του ντράμερ Ντάνιελ Παλαιοδήμου και του Άγγελου Κράλλη (Chicken), που ακροβατεί μεταξύ τζαζ και tropical ρυθμών. Η βραδιά κλείνει χαλαρά λίγο μετά τα μεσάνυχτα, με τον κόσμο να αράζει κουβεντιάζοντας στο υπαίθριο του εγκαταλελειμμένου εργοστασίου και κάτι κλαρίνα να ακούγονται στο βάθος από μια εκδήλωση σε κοντινή πλατεία.

patarirecords.com
Facebook: Patari Records
Instagram: @patari_records
Bandcamp: Patari Records

— Μαρία Παππά

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ