Στο πρώτο hip hop pizza πάρτι στην Ελλάδα και σε μια σπιντάτη παράσταση στην Πειραματική

Tο πρώτο hip hop pizza πάρτι στην Ελλάδα και μια κεφάτη παράσταση στην Πειραματική Σκηνή Facebook Twitter
Στο Δε Φάιναλ Θολούθιον, με κεντρικό στοιχείο το εύρημα του rewind στη ζωή μας, «που περνά σαν ταινία μπροστά στα μάτια μας» σε μια δύσκολη στιγμή, οι συγγραφείς αναλογίζονται τι πήγε λάθος και αναρωτιούνται αν όντως θα μπορούσε κάτι να διορθωθεί. Φωτ.: Θεόφιλος Τσίμας
0

Δε Φάιναλ Θολούθιον

Εθνικό Θέατρο - Πειραματική Σκηνή

Είναι πραγματικά ευχάριστο να βλέπεις την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου να επιστρέφει στις ένδοξες μέρες που γνώρισε επί Ανέστη Αζά και Πρόδρομου Τσινικόρη και να επιτελεί αυτόν ακριβώς τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε: καλλιτεχνικές ζυμώσεις, δημιουργικά ρίσκα, πειραματισμός, φρέσκες, τολμηρές, καινοτόμες ιδέες.

Υπό την καλλιτεχνική επίβλεψη του Γιώργου Κουτλή (θα ακολουθήσουν η Κατερίνα Γιαννοπούλου και η Ελένη Ευθυμίου τις δύο προσεχείς σεζόν) η Πειραματική προτείνει φέτος πέντε νέα έργα και μια σειρά άλλων δράσεων, όπως τα θεατρικά αναλόγια που παρουσιάζονται αυτές τις μέρες, εστιάζοντας σε δημιουργούς νεοεμφανιζόμενους που αναζητούν τη φωνή τους και σίγουρα κάτι έχουν να μας πουν.

Το Δε Φάιναλ Θολούθιον, που αντλεί υλικό από τα κείμενα των Κωστάκη Ανάν και Suyako (aka Βασίλη Μαγουλιώτη), δεν στερείται πρωτοτυπίας, παρόλο που ακουμπά καταστάσεις γνώριμες σε όλους.

Ακόμα κι αν η «δραματουργία της κρίσης» έχει πολυφορεθεί τα τελευταία χρόνια, με αρκετές παραστάσεις βασισμένες σε σύγχρονα κείμενα, από δραματικά έως εντελώς σατιρικά, να αφορούν τα δεινά και τα αδιέξοδα των νέων που μεγάλωσαν, ενηλικιώθηκαν και βγήκαν στην αγορά εργασίας μέσα στα χρόνια της κρίσης, το Δε Φάιναλ Θολούθιον, που αντλεί υλικό από τα κείμενα των Κωστάκη Ανάν και Suyako (aka Βασίλη Μαγουλιώτη), δεν στερείται πρωτοτυπίας, παρόλο που ακουμπά καταστάσεις γνώριμες σε όλους.

I Was There Facebook Twitter
Το Δε Φάιναλ Θολούθιον αφορά τα δεινά και τα αδιέξοδα των νέων που μεγάλωσαν, ενηλικιώθηκαν και βγήκαν στην αγορά εργασίας μέσα στα χρόνια της κρίσης. Φωτ.: Θεόφιλος Τσίμας

Με κεντρικό στοιχείο το εύρημα του rewind στη ζωή μας, «που περνά σαν ταινία μπροστά στα μάτια μας» σε μια δύσκολη στιγμή, οι συγγραφείς αναλογίζονται τι πήγε λάθος και αναρωτιούνται αν όντως θα μπορούσε κάτι να διορθωθεί, οι επτά νεαροί ηθοποιοί (Αλέξανδρος Γιαγκούσης, Ερατώ Καραθανάση, Τάσος Ροδοβίτης, Γκαλ Ρομπίσα, Γιάννης Σαμψαλάκης, Αφροδίτη Σόβολου, Κωνσταντίνος Τριαντακωνσταντής) αλωνίζουν αεικίνητοι στη σκηνή, εναλλάσσοντας πρόσωπα και καταστάσεις, και ο σκηνοθέτης Σωτήρης Ρουμελιώτης στήνει μια κεφάτη, ευχάριστη και με ρυθμό παράσταση που κυλάει σαν νεράκι. Και όλο αυτό που γίνεται στην Πειραματική Σκηνή είναι η καλύτερη απάντηση σε κάθε προσπάθεια απαξίωσης.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση «Δε Φάιναλ Θολούθιον» εδώ 

(σ.σ. αυτές τις μέρες το Εθνικό Θέατρο τελεί υπό κατάληψη εξαιτίας της υποβάθμισης των καλλιτεχνικών σπουδών)

— Αλέξανδρος Διακοσάββας

Brown Sugar Pizza πάρτι

Bronco, Πέμπτη 2/2

I Was There Facebook Twitter
Στο Bronco κάθε Πέμπτη βράδυ στήνεται μια πολύ ξεχωριστή φάση με μουσικές που απαιτούν booze και δίνουν motivation για να κουνηθείς.

Ω, ναι, αυτό είναι το πρώτο hip hop pizza πάρτι στην Ελλάδα. Στο Κολωνάκι, σε μία από τις ανηφόρες της οδού Πλουτάρχου, όπου βρίσκεται σκαρφαλωμένο το Bronco. Εκεί κάθε Πέμπτη βράδυ στήνεται μια πολύ ξεχωριστή φάση με μουσικές που απαιτούν booze και δίνουν motivation για να κουνηθείς.

Οι ηλικίες των θαμώνων μικρές, όλοι τους γύρω στα είκοσι με είκοσι-δύο. Είναι γύρω στις δώδεκα, γίνεται το αδιαχώρητο και ο DJ δίνει beats που ταρακουνάνε, Snoop Dog, Drake, Eminem, Asap Rocky. Ο κόσμος χορεύει non-stop. Η ελληνική trap και οι πίτσες που ακολουθούν λίγο αργότερα προκαλούν πανζουρλισμό: όμορφες, νεανικές φάτσες με ιδιαίτερα outfits, αρπάζουν από ένα κομμάτι πίτσα και το συνοδεύουν με τα σφηνάκια που βγαίνουν πάνω σε σανίδες του σερφ.

Αυτά τα πάρτι με την πολύ ιδιαίτερη ατμόσφαιρα ξεφαντώματος και την απίθανη αισθητική τα διοργανώνει ο Kid Young, ο οποίος, παίζοντας χρόνια μουσική στα κλαμπ, αποφάσισε το 2017 να διοργανώσει τα δικά του events με τη βοήθεια των φίλων του.

Αυτά τα πάρτι με την πολύ ιδιαίτερη ατμόσφαιρα ξεφαντώματος και την απίθανη αισθητική τα διοργανώνει ο Kid Young, ο οποίος, παίζοντας χρόνια μουσική στα κλαμπ, αποφάσισε το 2017 να διοργανώσει τα δικά του events με τη βοήθεια των φίλων του. «Θέλαμε να διασκεδάζουμε με τον τρόπο μας, αυτός ήταν και ο λόγος που ξεκινήσαμε τα πάρτι», λέει.

I Was There Facebook Twitter
Αυτά τα πάρτι με την πολύ ιδιαίτερη ατμόσφαιρα ξεφαντώματος και την απίθανη αισθητική τα διοργανώνει ο Kid Young.

«Τις Πέμπτες κάνουμε πάρτι που ταιριάζουν στα μέτρα μας. Προσωπικά, λατρεύω τη μουσική και το φαγητό και αποφάσισα να τα συνδυάσω. Αυτά τα πάρτι έχουν μέσα τους τη μουσική κουλτούρα με την οποία μεγαλώσαμε, μαζί με το nightlife που γνωρίσαμε παίζοντας σε πολλά κλαμπ της πόλης. Είδαμε ότι αυτό που θέλαμε να βιώσουμε ως εμπειρία έλειπε και το δημιουργήσαμε μόνοι μας». Τα events στο Bronco είναι μοναδικά, όπως και η συνθήκη του να χορεύεις και να μοιράζεσαι το φαγητό σου, ειδικά την πίτσα σου, με αγνώστους. Όλα αυτά σε φέρνουν πιο κοντά στον διπλανό σου, κάνεις γνωριμίες, διασκεδάζεις. Το δύσκολο είναι να αποχωρήσεις, γιατί τα πάρτι μαζεύουν τόσο κόσμο, που η έξοδος από το μαγαζί θέλει λίγη υπομονή….

Bronco, Πλουτάρχου 10, Αθήνα

Instagram: @brownsugarpizza

TikTok: @brownsugarpizza

— Μίνα Καλογερά

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαν πλοίο που ναυάγησε, σα νούφαρο που μάδησε

Κριτική Θεάτρου / Σαν πλοίο που ναυάγησε, σαν νούφαρο που μάδησε

Επιχειρώντας να αποδώσει τη «φαινομενικά ασύνδετη μορφή ενός ονείρου που υπακούει στη δική του λογική», όπως αναφέρει ο Στρίνμπεργκ στο «Ονειρόδραμα», η Γεωργία Μαυραγάνη επέλεξε να μιλήσει για το ίδιο το θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
42' με τον Βασίλη Βηλαρά

Θέατρο / Βασίλης Βηλαράς: «Το θέατρο είναι ένα ομοφοβικό και χοντροφοβικό επάγγελμα»

Στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου και στον «Καταποντισμό» ο ηθοποιός και σκηνοθέτης φέρνει στο φως μαρτυρίες από την γκέι Ελλάδα της Μεταπολίτευσης μέσα από επιστολές που στάλθηκαν στο περιοδικό ΑΜΦΙ, το πρώτο μέσο που άρθρωσε δημόσια λόγο στην Ελλάδα για την εμπειρία των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Θέατρο / Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Βασισμένος σε διηγήματα της Βίβιαν Στεργίου, μέσα από αποσπασματικές αφηγήσεις χαρακτηριστικών συμπεριφορών ντόπιων, τουριστών και expats, ο σκηνοθέτης Γιάννης Παναγόπουλος διερευνά τη μεταβατική φάση από τα ’90s μέχρι το 2020, μιλώντας για την πραγματικότητα της γενιά του -των millennials- στην παράσταση που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», μάγισσες και μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας

Θέατρο / «Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», οι μάγισσες και οι μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας σε μια παράσταση

Με έμπνευση από τη θεσσαλική λαογραφία και σε σύγχρονη σκηνική φόρμα, ο Κωνσταντίνος Ντέλλας σκηνοθετεί μια παράσταση για τις αόρατες γυναίκες της παράδοσης, αποκαλύπτοντας την κοινωνική απομόνωση, τον παραγκωνισμό τους, ακόμα και την απόκρυψη του γυναικείου σώματος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Θέατρο / Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Μια ηθοποιός με λεπτές ποιότητες, εξαιρετικές συνεργασίες, επιμονή και πάθος μιλά για την επιλογή της να δώσει προτεραιότητα στην οικογένειά της σε πολλές φάσεις της καριέρας της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Θέατρο / Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Ο τρόμος στο θέατρο και τον κινηματογράφο, η περίοδος γύρω από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και ο γερμανικός εξπρεσιονισμός, οι εικαστικές τέχνες, τα αμερικανικά μιούζικαλ και οι μεταμορφώσεις χωράνε στο «Lapis Lazuli» που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
M. HULOT