ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ: Στο live των Parov Stelar στο Βοτανικό

ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ: Στο live των Parov Stelar στο Βοτανικό Facebook Twitter
0

Η ουρά του κόσμου έξω από το «Βοτανικό» απλώνεται μέχρι την Γεωπονική. Ένα «σεληνιασμένο» πλήθος όλων των ηλικιών κάτω από την πανσέληνο του Μαΐου στέκεται υπομονετικά, «ευρωπαϊκά», χωρίς φωνές. Οι οδηγοί κοιτούν έκπληκτοι το πλήθος της Ιεράς Οδού. «MTV, κηδεία, Μύκονος, Audi, σημειώσεις, βδομαδούλα διακοπές». Οι συζητήσεις του κόσμου μπλέκονται με την φωνή της Πάολα που ακούγεται από τα ανοιχτά παράθυρα των αυτοκινήτων.

Μετά από μια ώρα στην ουρά περνάμε την πόρτα του «Βοτανικού» και μια Swing διασκευή του «Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω» έχει κάνει τον κόσμο να μερακλώσει. Σφυρίγματα, κούνημα γοφών, νταλκάς. Το νέο πιο μοντέρνο πρόσωπο του Βοτανικού δεν υπάρχει περίπτωση να κρύψει το παρελθόν του έστω για τα μάτια του κόσμου. Και γιατί να το κάνει; Ο  Marcus Füreder με την μπάντα του που είχα δει πρώτη φορά στο μισογεμάτο Fuzz πριν μερικά χρόνια έχει γίνει πια ο «Stelaras μας» (σ.σ Μου το είχε πει ο Β ότι τους προσφωνούν έτσι στο Facebook και δεν τον πίστευα). Εμφανίζεται εδώ, που ακόμα γλιστράει το πάτωμα από τα γαρύφαλλα και τους τόνους ουίσκι.

Το ξύλινο πάτωμα του «Βοτανικού» τρίζει λίγο μετά της έντεκα όταν κάνουν την εμφάνιση τους στην σκηνή. Τα χέρια είναι όλα ψηλά σαν να παρακολουθείς στο youtube το άνοιγμα της σεζόν στα κλαμπ της Ibiza (σ.σ Έφτασε η εποχή που οι αναμνήσεις μας είναι και ψηφιακές;). Ο κόσμος επιτέλους χορεύει λυσσασμένα. Το κέφι είναι περισσότερο πανηγυριώτικο παρά συναυλιακό. Και αυτό δεν είναι κακό. Αν σκεφτείς πόση πόζα έχουμε φάει σε συναυλίες με κόσμο που δεν διασκεδάζει αλλά «πρέπει να είναι στο live  για να είναι» τότε αυτό το κοινό(που αποκλείεται οι περισσότεροι να μην ξέρουν απέξω την δισκογραφία της Νατάσας Θεοδωρίδου) παίρνει δέκα. Η σχέση καλλιτέχνη και κοινού σε όλες τις συναυλίες είναι μια σχέση αμφίδρομη. Δεν καταθέτεις μόνο το ποσό στο ταμείο. Πρέπει να καταθέσεις στο live και ένα κομμάτι του εαυτού σου. Όσο περισσότεροι το κάνουν τόσο το καλύτερο.

Αν  έχει δει live τους Parov Stelar πριν γίνουν γνωστοί από τις ραδιοφωνικές τους επιτυχίες στην χώρα μας θα νόμιζες ότι βλέπεις μια άλλη μπάντα. Και οι ιαχές «Γεια σου ρε Stelara» που ακούγονται δίπλα σου δεν αφήνουν περιθώριο για «κάτι διαφορετικό πιο ήρεμο». Υπάρχει διάθεση μόνο για πάρτι και η μπάντα τα δίνει όλα. Μετά από ένα δίωρο και τρεις επανεμφανίσεις στην σκηνή, με τα ποδοβολητά του κόσμου να σε κάνουν να νομίζεις ότι θα ανοίξει το πάτωμα και θα προσγειωθείς σε ένα αφράτο στρώμα λαϊκής καψούρας, με χειροκροτήματα και γέλια κατευθυνόμαστε προς την έξοδο.

Περπατάμε μέσα στο χορτάτο από χορό πλήθος και το παντελόνι μου είναι βρεγμένο με μπύρα που κάποιος έριξε κατά λάθος πάνω μου. Το τελευταίο μέρος που θα περίμενα να με λούσουν με μπύρα στην Αθήνα είναι ο «Βοτανικός» αλλά ποτέ μην λες ποτέ.

[Από το blog ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ]

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Voltnoi & Quetempo (STEGI.RADIO), Άκης Χοντάσης Επιμέλεια Μουσικού Προγράμματος «Μια ανοιχτή πρόσκληση σε μια μουσική και ιστορική περιπλάνηση»

Plāsmata 3 / Voltnoi & Quetempo, Άκης Χοντάσης: «Μια ανοιχτή πρόσκληση σε μια μουσική και ιστορική περιπλάνηση»

Το STEGI.RADIO γίνεται για τρεις εβδομάδες το σημείο συνάντησης στα Plāsmata 3 στο Πεδίον του Άρεως, με αμέτρητες ώρες μουσικής απ' όλο τον πλανήτη και συζητήσεις που αφηγούνται ιστορίες του κόσμου.
M. HULOT
H τριλογία του Bloody Hawk κλείνει με τον καλύτερο τρόπο

Μουσική / «Φθηνά Tricks 3»: H τριλογία του Bloody Hawk κλείνει με τον καλύτερο τρόπο

Με το «Φθηνά Tricks 3» ολοκληρώνεται η τριλογία του Έλληνα ράπερ, με τη θεαματικότερη ίσως άνοδο που έχει δει η ελληνική σκηνή – ένα άλμπουμ που δεν αφήνει πολλά περιθώρια σε όποιον ακούει ραπ να ισχυριστεί πως δεν του αρέσει.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΡΑΚΑΣΗΣ
Tso: η βυζαντινή μουσική, το τραπ και η σύγχρονη electronica όπως δεν τα έχεις ξανακούσει

Μουσική / Tso: «Δεν με έχωσε η μάνα μου κάπου, ούτε ήταν διάσημη η γιαγιά μου»

Από τη συνεργασία του με τη Μαρίνα Σάττι κατάλαβε πως, για να πας μπροστά, πρέπει να σπάσεις κανόνες. Δεν αποδέχεται την ταμπέλα της queer ποπ για τη μουσική του ενώ προσπάθησε να κάνει τραπ που να είναι respectful προς τις γυναίκες. Ο Tso είναι, σαφώς, μια κατηγορία από μόνος του, δημιουργώντας ένα χαρμάνι με στοιχεία που δύσκολα θα τολμούσε να συνδυάσει κάποιος άλλος. Το πρώτο του single, «ZOMETSO», δίνει μια γεύση από όσα θα ακολουθήσουν.
M. HULOT
Subset Festival, η συναρπαστική σκηνή της σύγχρονης μουσικής δημιουργίας 

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Subset Festival: Η συναρπαστική μουσική του μέλλοντος είναι ήδη εδώ

Το φεστιβάλ νέας μουσικής παρουσιάζει καταξιωμένους καλλιτέχνες της διεθνούς σκηνής που συνομιλούν με τα νέα μέσα, αποκαλύπτοντας τις άπειρες δυνατότητες της σύγχρονης δημιουργίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ηρώδειο: Όπερα, θέατρο και πολλή μουσική

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Ηρώδειο: Όπερα, θέατρο και πολλή μουσική

«Τουραντότ» και «Ριγολέττο» από την Εθνική Λυρική Σκηνή, συναυλίες των Raining Pleasure και Stranglers, καθώς και οι κορυφαίοι Max Richter και Youssou N’Dour, είναι μερικές μόνο από τις πολυαναμενόμενες εκδηλώσεις που θα παρουσιαστούν στο ρωμαϊκό ωδείο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PinkPantheress: H απόλυτη ποπ σταρ της Gen Z

Μουσική / PinkPantheress: Από το παιδικό της δωμάτιο στo παγκόσμιo Billboard

Η καριέρα της γεννήθηκε μέσα από τα social media, αλλά είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μουσική της, μια lo-fi μείξη bedroom pop, drum ‘n’ bass και UK garage, δεν μπαίνει σε κανένα κουτάκι, είτε ηχητικό είτε αισθητικό.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Παύλος Παυλίδης: «Δεν ξέρω αν τελικά θα σώσει τον κόσμο η ομορφιά, θέλω όμως να την εμπιστευτώ»

Μουσική / Παύλος Παυλίδης: «Δεν ξέρω αν τελικά θα σώσει τον κόσμο η ομορφιά, θέλω όμως να την εμπιστευτώ»

Με αφορμή την εμφάνισή του στο φετινό Release Athens, ο δημοφιλής τραγουδοποιός μιλά στη LiFΟ για το νέο του άλμπουμ «Μπρανκαλεόνε», για την ποίηση, την τραπ και τον ΛΕΞ, τις ευκαιρίες που δίνει στους ανθρώπους, καθώς και για την ωμή, απρόκλητη βία που τον οδήγησε να γράψει το τραγούδι «Ένα αλλιώτικο παιδάκι» για τον Ζακ Κωστόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ