ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ: Στο live των Parov Stelar στο Βοτανικό

ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ: Στο live των Parov Stelar στο Βοτανικό Facebook Twitter
0

Η ουρά του κόσμου έξω από το «Βοτανικό» απλώνεται μέχρι την Γεωπονική. Ένα «σεληνιασμένο» πλήθος όλων των ηλικιών κάτω από την πανσέληνο του Μαΐου στέκεται υπομονετικά, «ευρωπαϊκά», χωρίς φωνές. Οι οδηγοί κοιτούν έκπληκτοι το πλήθος της Ιεράς Οδού. «MTV, κηδεία, Μύκονος, Audi, σημειώσεις, βδομαδούλα διακοπές». Οι συζητήσεις του κόσμου μπλέκονται με την φωνή της Πάολα που ακούγεται από τα ανοιχτά παράθυρα των αυτοκινήτων.

Μετά από μια ώρα στην ουρά περνάμε την πόρτα του «Βοτανικού» και μια Swing διασκευή του «Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω» έχει κάνει τον κόσμο να μερακλώσει. Σφυρίγματα, κούνημα γοφών, νταλκάς. Το νέο πιο μοντέρνο πρόσωπο του Βοτανικού δεν υπάρχει περίπτωση να κρύψει το παρελθόν του έστω για τα μάτια του κόσμου. Και γιατί να το κάνει; Ο  Marcus Füreder με την μπάντα του που είχα δει πρώτη φορά στο μισογεμάτο Fuzz πριν μερικά χρόνια έχει γίνει πια ο «Stelaras μας» (σ.σ Μου το είχε πει ο Β ότι τους προσφωνούν έτσι στο Facebook και δεν τον πίστευα). Εμφανίζεται εδώ, που ακόμα γλιστράει το πάτωμα από τα γαρύφαλλα και τους τόνους ουίσκι.

Το ξύλινο πάτωμα του «Βοτανικού» τρίζει λίγο μετά της έντεκα όταν κάνουν την εμφάνιση τους στην σκηνή. Τα χέρια είναι όλα ψηλά σαν να παρακολουθείς στο youtube το άνοιγμα της σεζόν στα κλαμπ της Ibiza (σ.σ Έφτασε η εποχή που οι αναμνήσεις μας είναι και ψηφιακές;). Ο κόσμος επιτέλους χορεύει λυσσασμένα. Το κέφι είναι περισσότερο πανηγυριώτικο παρά συναυλιακό. Και αυτό δεν είναι κακό. Αν σκεφτείς πόση πόζα έχουμε φάει σε συναυλίες με κόσμο που δεν διασκεδάζει αλλά «πρέπει να είναι στο live  για να είναι» τότε αυτό το κοινό(που αποκλείεται οι περισσότεροι να μην ξέρουν απέξω την δισκογραφία της Νατάσας Θεοδωρίδου) παίρνει δέκα. Η σχέση καλλιτέχνη και κοινού σε όλες τις συναυλίες είναι μια σχέση αμφίδρομη. Δεν καταθέτεις μόνο το ποσό στο ταμείο. Πρέπει να καταθέσεις στο live και ένα κομμάτι του εαυτού σου. Όσο περισσότεροι το κάνουν τόσο το καλύτερο.

Αν  έχει δει live τους Parov Stelar πριν γίνουν γνωστοί από τις ραδιοφωνικές τους επιτυχίες στην χώρα μας θα νόμιζες ότι βλέπεις μια άλλη μπάντα. Και οι ιαχές «Γεια σου ρε Stelara» που ακούγονται δίπλα σου δεν αφήνουν περιθώριο για «κάτι διαφορετικό πιο ήρεμο». Υπάρχει διάθεση μόνο για πάρτι και η μπάντα τα δίνει όλα. Μετά από ένα δίωρο και τρεις επανεμφανίσεις στην σκηνή, με τα ποδοβολητά του κόσμου να σε κάνουν να νομίζεις ότι θα ανοίξει το πάτωμα και θα προσγειωθείς σε ένα αφράτο στρώμα λαϊκής καψούρας, με χειροκροτήματα και γέλια κατευθυνόμαστε προς την έξοδο.

Περπατάμε μέσα στο χορτάτο από χορό πλήθος και το παντελόνι μου είναι βρεγμένο με μπύρα που κάποιος έριξε κατά λάθος πάνω μου. Το τελευταίο μέρος που θα περίμενα να με λούσουν με μπύρα στην Αθήνα είναι ο «Βοτανικός» αλλά ποτέ μην λες ποτέ.

[Από το blog ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ]

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM
Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Σαν Σήμερα / Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Edith Piaf: «Το σπουργιτάκι» που ξεκίνησε από τους δρόμους του Παρισιού και δοξάστηκε όσο λίγοι. Αυτή είναι η ζωή της, το τέλος που της επιφύλασσε η Καθολική εκκλησία και ένα απόσπασμα από μία συνέντευξή της.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΟΛΟΒΟΥ
«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ