Δείτε πρώτοι το βίντεο με το κομμάτι από την «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη

0

Για τις ανάγκες της νέας ταινίας του Γιάννη Οικονομίδη «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς», ο Μπάμπης Παπαδόπουλος διασκεύασε το παραδοσιακό κομμάτι που ανοίγει τις παραστάσεις του Θεάτρου Σκιών του Καραγκιόζη. Ο Μπάμπης Παπαδόπουλος, που στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με τον σκηνοθέτη γράφοντας την μουσική για την ταινία «Το Μικρό Ψάρι» και τη θεατρική παράσταση «Στέλλα Κοιμήσου», αναφέρει για τη νέα αυτή συνεργασία:

«Η ιδέα ήταν του Γιάννη, μου πρότεινε να το φτιάξω όπως νομίζω και ιδού το αποτέλεσμα. Αυτό το χασαποσέρβικο είναι η πιο χαρακτηριστική μελωδία από την μουσική των παραστάσεων του Καραγκιόζη που συνειρμικά μάς φέρνει στο μυαλό ό, τι αντιπροσωπεύουν αυτές οι φιγούρες. Αν, όπως λέγεται, συμβολίζει τον διαχρονικό Έλληνα με όλα τα στοιχεία που τον χαρακτηρίζουν, τότε το κομμάτι αυτό υποστηρίζει μουσικά τους κωμικοτραγικούς χαρακτήρες και το περιβάλλον τους που παρουσιάζει σ' αυτή την ταινία του ο Γιάννης Οικονομίδης, αλλά και σε όλες τις προηγούμενες. Είναι ένα πολίτικο χασάπικο, σύμφωνα με τους μουσικολόγους και τους ερευνητές, που ανήκει στην ανώνυμη λαϊκή μουσική παράδοση».

«Έψαχνα ένα κομμάτι, για τους τίτλους τέλους, που θα μπορούσε να συμπυκνώσει το ύφος και το νόημα της ταινίας» λέει ο Γιάννης Οικονομίδης, εξηγώντας την επιλογή του χασαποσέρβικου του Καραγκιόζη.

Δείτε πρώτοι το βίντεο με το κομμάτι από την «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

«Έψαχνα ένα κομμάτι, για τους τίτλους τέλους, που θα μπορούσε να συμπυκνώσει το ύφος και το νόημα της ταινίας» λέει ο Γιάννης Οικονομίδης, εξηγώντας την επιλογή του συγκεκριμένου κομματιού. «Και τότε μου ήρθε μια παλιά ιδέα. Μια σύγχρονη, punk-rock-jazz διασκευή του γνωστού σε όλους μας μουσικού θέματος του Καραγκιόζη. Κι αυτόματα σχεδόν ακολούθησε στο μυαλό μου το όνομα του Μπάμπη Παπαδόπουλου.

Ο Μπάμπης είναι ένας σπουδαίος μουσικοσυνθέτης και φοβερός βιρτουόζος της κιθάρας. Έχουμε ξανασυνεργαστεί μαζί, είμαστε φίλοι και κουβαλάει αυτά που εγώ ψάχνω σε έναν καλλιτέχνη. Αλήθεια, ψυχή, νεύρο, χιούμορ! Οπότε το πράμα ήρθε από μόνο του και πιστεύω το αποτέλεσμα μας δικαίωσε και με το παραπάνω».

Info

Το «Το Ροκ του Καραγκιόζη» κυκλοφορεί σε digital single και είναι διαθέσιμο σε Spotify, i-Tunes, Google Play, Deezer, Tidal και πολλές άλλες ψηφιακές πλατφόρμες.

Το clip έχει σκηνοθετήσει ο Μιχάλης Μηνακούλης και η παραγωγή του έγινε από τους Αργοναύτες Α.Ε.

Η διασκευή του κομματιού και ενορχήστρωση είναι του Μπάμπη Παπαδόπουλου, ο οποίος παίζει και κιθάρες, στα ντραμς και τα κρουστά είναι ο Χρήστος Γερμενόγλου, στο κοντραμπάσο ο Πέτρος Δαμιανίδης.

Τεχνικός Ήχου - Μίξη - Μάστερ: Τίτος Καργιωτάκης

Στούντιο ηχογράφησης: Royal Alzheimer Hall, 2019

Η ταινία θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στις αρχές του 2020. 

Δείτε πρώτοι το βίντεο με το κομμάτι από την «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
Δείτε πρώτοι το βίντεο με το κομμάτι από την «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
Δείτε πρώτοι το βίντεο με το κομμάτι από την «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
Δείτε πρώτοι το βίντεο με το κομμάτι από την «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
Δείτε πρώτοι το βίντεο με το κομμάτι από την «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

  

Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς

Facebook

www.puzzlemusik.com

soundcloud.com/puzzlemusik

www.youtube.com/channel

babispapadopoulos.gr 

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ