...aka Felizol, Sportex, Veslemes

...aka Felizol, Sportex, Veslemes Facebook Twitter
0

H μουσική σου είναι το ιδανικό soundtrack για ποια ταινία;

Ίσως το Return To Oz (‘80s sequel του Τhe Wizard Of Oz)...

Μπορείς να μας πεις μερικά πράγματα για τα sideproject σου και τη δουλειά που ετοιμάζεις με τους Mary And The Boy;

Sideproject είναι ο Steamcut, που αφορά καθαρές φόρμες της techno και της house. Βασικό μουσικό project μου είναι ο Felizol, πιο ακουστικό και μελωδικό, pop κατά κάποιο τρόπο. Υπάρχουν και οι electropop Sportex (μαζί με τους The Boy, Dr Hector) που δεν έχουν δισκογραφήσει ακόμα. Mε τους Mary And The Boy ενώσαμε τις δυνάμεις μας σε ένα δίσκο που λέγεται Timemachine και θα κυκλοφορήσει το Δεκέμβρη από την Inner Ear. Είναι ένας απόλυτα pop δίσκος που αναφέρεται γενναία στη μουσική των τελευταίων 100 χρόνων. Το master έγινε από τον Cristian Vogel, με τον οποίο στο μέλλον αναμένονται και άλλες συνεργασίες.

Ανάμεσα σε άλλα έχεις κυκλοφορήσει με την Gigolo. πώς έχει προκύψει αυτή η συνεργασία και τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε από εσένα στο μέλλον;

Έστειλα σχεδόν τυχαία ένα demo και μετά από ένα χρόνο ο DJ Hell ζήτησε ένα κομμάτι που κυκλοφόρησε. Το Φεβρουάριο θα κυκλοφορήσει ο δίσκος του Felizol Birthdays από την Puzzlemusic. Θα χαρακτήριζα το περιεχόμενό του «Love Songs For Biscuits And Tea, Treehouse, Fairytalectro, Hardware vs Software Pop». Ακόμα συμμετοχές σε συλλογές, κάποια 12” και 7” vinyl από διαφορετικά label και κάπου του χρόνου ο full lenght δίσκος του Steamcut Even the Bees Dance To This φυσικά από την Νtrop.

Τελικά το ψηφιακό είναι όντως ψυχρό; Τι συστατικά «ζεσταίνουν» έναν ήχο;

Το θέμα είναι τι σου κάνει την κάθε στιγμή. Μπορεί κάποιες στιγμές να θες να είσαι ψυχρός. Πρακτικά τώρα, οι παίκτες μουσικών οργάνων, καμιά φορά τα αναλογικά synths, κυρίως όμως τη διαφορά την κάνουν τα εξασκημένα και τρυφερά αυτιά.

Τρία ιερά τέρατα της μουσικής για εσένα;

Ο Eric Satie απ’ το Παρίσι, Ο Omar S από το Detroit και ο The Boy απ’ την Αθήνα.

Το minimal έχει πεθάνει, έχει πέσει σε κώμα ή καλά κρατεί;

Οι μουσικοκριτικοί βαριούνται εύκολα, το ίδιο και οι label-άρχες. Δεν ξέρω τι σημαίνει minimal, o Villalobos πάντως έβγαλε στην αρχή της χρονιάς το Fizheuer Zieheuer που διαρκεί 45 λεπτά και θα το ζήλευε μέχρι και ο Debussy.

Ποια είναι η μεγαλύτερη μουσική και ποια η μεγαλύτερη κινηματογραφική σου φιλοδοξία;

Μουσικά θέλω να δισκογραφώ σε τακτική βάση τα πράγματα που μου πάνε, άσχετα από τα trend της εποχής. Τώρα να σου πω ότι δεν θέλω να αλλάξω το παγκόσμιο σινεμά, ψέμα θα είναι. Θέλω να αλλάξω το παγκόσμιο σινεμά!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ