Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists

Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter
0
Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter

Οι καλλιτέχνες David Shilinglaw και Malarko Hernandez δουλεύουν συχνά μαζί στους δρόμους του Λονδίνου το οποίο αποτελεί τη βάση τους, αλλά και για έργα που παρουσιάζουν σε γκαλερί όλου του κόσμου. Εδώ και λίγες μέρες βρίσκονται στην Αθήνα, όπου ετοιμάζουν πυρετωδώς μια σειρά από site specific εγκαταστάσεις και έργα, τα οποία θα παρουσιάσουν στα εγκαίνια του πρότζεκτ You Win Some You Lose Some την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου στην γκαλερί @Sarri.

Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter
Οι καλλιτέχνες David Shilinglaw και Malarko Hernandez επί το έργο... Φωτό: Αντωνάκης Χριστοδούλου

Ο εικαστικός Αντωνάκης Χριστοδούλου που επιμελείται το πρότζεκτ μου περιγράφει πόσο ενθουσιασμένοι αλλά και "πνιγμένοι" από την έμπνευση που τους παρέχει η πόλη νιώθουν οι δύο Λονδρέζοι καλλιτέχνες κατά την παραμονή τους εδώ. Μάλιστα, έχουν εστιάσει σε σκουπίδια και άλλα αντικείμενα που ανακαλύπτουν στους δρόμους της Αθήνας, καθώς επιχειρούν να "προσεγγίσουν το συνηθισμένο και να το μετατρέψουν σε αξιοσημείωτο". Μίλησα μαζί τους λίγες ώρες πριν τα εγκαίνια και μου απάντησαν στις ερωτήσεις μου με ιδιαίτερα χιουμοριστική διάθεση.

Η Αθήνα φαίνεται μια πόλη γεμάτη παράδοξα, ελευθερία μαζί με καταπίεση. Λαμβάνουμε τα vibes της ακόμα και από τα πιο απλά πράγματα, όπως το σχήμα και η υφή των σκουπιδιών.

Τι θυμάστε από την ημέρα που γνωριστήκατε;

[David Shilinglaw] Έβαφα έναν τοίχο το καλοκαίρι του 2013 και ο Mark μου έφερε μια παγωμένη μπίρα.

[Malarko Hernandez] Ναι, θυμάμαι βρισκόμουν σε μια έκθεση, πήγα να πάρω δωρεάν ποτά, εκείνος ζωγράφιζε κάτω από ντάλα ήλιο και ζέστη και μου έδωσε τη σκαλωσιά του για να πάω κι εγώ να βάψω σε μια ταράτσα. Γαμάτος!

Τι γουστάρετε περισσότερο όταν δουλεύετε μαζί; Πρόκειται για κανονική συνεργασία ή είστε περισσότερο δυο διακριτές μονάδες που προσπαθούν να βρεθούν κάπου στη μέση;

[DS] Η φάση αλλάζει, εξελίσσεται, εξαρτάται από τον χώρο και τις περιστάσεις. Αυτά που κάνουμε είναι διαφορετικά αλλά έχουν το ένα θέση δίπλα στο άλλο, ενώ κάποια άλλα είναι πιο συνεργατικά. Είναι ωραίο να ζωγραφίζεις μαζί με άλλους, ακόμα κι αν απλά κάνεις το δικό σου κομμάτι. Είναι σαν να έχεις έναν συνάδελφο σε καλλιτεχνικό στούντιο - ο δρόμος είναι εξάλλου ένα άλλου είδους στούντιο.

[MH] Μου αρέσουν και τα κοινά μας και οι διαφορές μας, οι σκοτεινές μας αναφορές και οι παλαβοί συνδυασμοί μας. Είναι σαν αγώνας μποξ η ζωγραφική, πολλή ενέργεια, πολύ πέρα δώθε, και στο τέλος θέλω απλά να τον διαλύσω.

Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter

Τι θαυμάζετε και τι μισείτε ο ένας στον άλλο;

[DS] Θαυμάζω τις ικανότητες του Mark στο σκαρφάλωμα και το χάρισμα του μπλα-μπλα που διαθέτει. Φροντίζει πάντα να διασκεδάζει όσο μπορεί περισσότερο, χωρίς να χάνει την ουσία και το κριτικό βλέμμα του καλλιτέχνη, είτε βρίσκεται σε κάποια γκαλερί είτε στον δρόμο. 

[MH] Ο David είναι σαν μια τεράστια σαλάτα γεμάτη με απίστευτες γνώσεις και άχρηστες πληροφορίες, πράγμα που μπορεί να είναι φανταστικό. Απλά μην τον αφήσεις να πιει πάνω από 2 καφέδες. 

"You Win some you lose some": Τι κερδίζετε και τι χάνετε με την ενασχόλησή σας με την τέχνη και πιο συγκεκριμένα με τη street art;

[MH] Κάθε φορά που βγαίνεις έξω για να ζωγραφίσεις, χάνεις άλλο ένα μικρό κομμάτι της ικανότητάς σου να νιώθεις λογικός και φυσιολογικός και καθιστάς τον εαυτό σου στην ουσία άνεργο σε οποιαδήποτε άλλη πρακτική. Είναι τέλειο αυτό γιατί έτσι κερδίζεις την ελευθερία του να κάνεις αυτό ακριβώς που γουστάρεις. Όλοι την έχουν αλλά με αυτό τον τρόπο το αισθάνεσαι πραγματικά όταν γίνεται μέρος της δουλειάς σου.

[DS] Δεν υπάρχει κάτι να χάσεις με το να είσαι καλλιτέχνης, ενώ κερδίζεις ακόμα περισσότερα βγάζοντας την τέχνη σου στον δρόμο. Όσα περισσότερα ρίσκα παίρνεις, τόσες ευκαιρίες έχεις να ανακαλύψεις κάτι. Εγώ βλέπω τη δουλειά στον δρόμο ως μια συνεργασία με το ίδιο φυσικό περιβάλλον.

Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter
Φωτό: Αντωνάκης Χριστοδούλου
Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter
Φωτό: Αντωνάκης Χριστοδούλου

Η δουλειά που θα παρουσιάσετε στην Αθήνα εμπνέεται από τις έννοιες του παιχνιδιού και της ήττας. Ποιες ήταν οι μεγαλύτερές αποτυχίες στις ζωές σας και πώς καταφέρατε να τις αντιμτωπίσετε;

[DS] Όλοι μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Δεν διαχωρίζω την επιτυχία από την αποτυχία, είναι όλα μέρος μιας κοινής διαδικασίας.

[MH] Συμφωνώ. Οι αποτυχίες είναι σημαντικό κομμάτι στη ζωή, χωρίς αυτές οποιαδήποτε επιτυχία δεν θα ήταν τόσο γλυκιά. Πάντα έλεγα ότι δεν μπορείς μονίμως να κερδίζεις, και γιατί άλλωστε να επιδιώκεις κάτι τέτοιο;

  

Πρόκειται για ένα site specific καλλιτεχνικό κόσνεπτ, που δημιουργείτε αποκλειστικά για το αθηναϊκό κοινό. Πόσο καιρό βρίσκεστε στην Αθήνα; Νιώθετε οικεία με την πόλη ώστε να δουλέψετε εδώ;

[DS] Κινούμαστε σε μια σχετικά μικρή περιοχή γύρω από την γκαλερί και είμαστε αρκετά απασχολημένοι ως τώρα ετοιμάζοντας την έκθεση. Ωστόσο νιώσαμε αμέσως σαν στο σπίτι μας, ο κόσμος είναι φιλικός και χαιρόμαστε καθημερινά με απλά πράγματα. Υπάρχουν τόσα πολλά που μας εμπνέουν εδώ, βρομιά και ομορφιά δίπλα δίπλα. Είναι η πρώτη μας φορά στην Αθήνα.

[MH] Φαίνεται μια πόλη γεμάτη παράδοξα, ελευθερία μαζί με καταπίεση. Την αγαπώ, είναι τέλεια ως τώρα και λαμβάνουμε τα vibes της ακόμα και από τα πιο απλά πράγματα, όπως το σχήμα και η υφή των σκουπιδιών.

Τι σας έχει εμπνεύσει περισσότερο όσο καιρό βρίσκεστε εδώ;

[DS] Το χοιρινό και η φέτα. Τα άδεια δοχεία για λάδι. Καλό και κακό γράφιτι, σκύλοι και γάτες. Η μπίρα Fix.

[ΜΗ] Πολύς γύρος χοιρινός.

 

Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter

 

Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter

 

Ένα από τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε στην τέχνη σας είναι τα σκουπίδια του δρόμου. Η Αθήνα είναι βρόμικη πόλη συγκριτικά με όσες έχετε επισκεφθεί παλιότερα;

[DS] Από την εμπειρία μου, κάθε πόλη έχει μια βρόμικη πλευρά και καθαρά, όμορφα σημεία. Εκεί που μένουμε υπάρχουν μερικές πολύ βρόμικες γωνιές αλλά συχνά πρέπει να σκάψεις σε αυτές για να ανακαλύψεις κρυμμένους θησαυρούς. 

[MH] Μη σκάψεις πολύ όμως σε εκείνους τους κάδους των στενών, πραγματικά ζέχνουν.

 

Είναι σαν αγώνας μποξ η ζωγραφική, πολλή ενέργεια, πολύ πέρα δώθε, και στο τέλος θέλω απλά να τον διαλύσω.

 

Από ποια άποψη είναι διαφορετική η street art στο Λονδίνο και την Αθήνα;

[MH] Γεωγραφικά είναι πολύ διαφορετική.

[DS] Από ότι φαίνεται όμως, υπάρχουν περισσότερα γκράφιτι στην Αθήνα, ή ίσως είναι απλά πιο συγκεντρωμένα. Έχεις πολύ πράγμα να χαζέψεις και να ανακαλύψεις.

 

Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter

 

David, σε ενδιαφέρουν η ιστορία και η μυθολογία, προσπαθείς να εισάγεις στοιχεία τους στην τέχνη σου και να τα κάνεις να δείχνουν πιο μοντέρνα. Πιστεύεις ότι οι νέοι ενδιαφέρονται να γνωρίσουν το παρελθόν;

[DS] Στεκόμαστε πάνω στους ώμους γιγάντων. Είμαστε μηχανές και το καύσιμό μας είναι το παρελθόν. Η μυθολογία βρίσκεται παντού σήμερα, με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να συγκρίνω πράγματα, να χρησιμοποιώ αρχαία στοιχεία για να ταυτοποιήσω σύγχρονα. Όλα συνδέονται. "Βάρα τους ζωνταντούς με τα κόκαλα των νεκρών".

 

David, γεννήθηκες στη Μέση Ανατολή. Έλαβες στοιχεία από την κουλτούρα και τα καλλιτεχνικά κινήματα εκεί; Έχεις επίσης δουλέψει και ταξιδέψει στην Άπω Ανατολή, την Κωνσταντινούπολη, τη Νότια Αφρική. Τι σου έχει μείνει πιο έντονα από τόσο διαφορετικούς πολιτισμούς, ανθρώπους και νοοτροπίες;

[DS] Λαμβάνω πολιτιστικές επιρροές από κάθε μέρος στο οποίο πηγαίνω. Μια εμπειρία που θα μου μείνει αξέχαστη είναι να βάφω δίπλα σε έναν τοίχο που ζωγραφίστηκε πρόσφατα από τον Keith Haring στο Άμστερνταμ.

 

Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter

 

Malarko, μεγάλωσες στο νότιο Λονδίνο. Το Λονδίνο θεωρείται η γεννέτειρα πολλών καλλιτεχνικών ρευμάτων και φυσικά η πόλη από την οποία ξεκινά η ποπ κουλτούρα. Τι σε επηρέασε περισσότερο στην εφηβεία;

[MH] Το σκέιτ και τα εξώφυλλα των δίσκων. Δεν ενδιαφερόμουν ιδιαίτερα τότε για την παραδοσιακή τέχνη, ήμουν τυφλός από το πάθος μου για το σκέιτ.

 

Malarko, μπορούμε να πούμε ότι η τέχνη σου είναι συμβολική και η εξήγησή της είναι μερικές φορές περίπλοκη. Σου αρέσει να παρακολουθείς τις αντιδράσεις του κοινού καθώς προσπαθούν να προσεγγίσουν τη δουλειά σου;

[MH] Φυσικά, και μάλιστα βρίσκω τις αντιδράσεις των παιδιών πιο ενδιαφέρουσες, επειδή είναι ειλικρινείς και μη στρατευμέμνες. Ανεξάρτητα από το δικό μου κίνητρο, τα παιδιά φτάνουν στην καρδιά της κάθε δημιουργίας.

 

Τα σκουπίδια της Αθήνας εμπνέουν δυο Άγγλους street artists Facebook Twitter

 

Info

You Win Some You Lose Some

Gallery @Sarri (Σαρρή 12, Ψυρρή)

20/11-21/12

Ώρες λειτουργίας: Τετ.-Κυρ. 12:00-17:00

Εγκαίνια: 20/11, 20:00-23:00

 

 

0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ειρήνη Παναγοπούλου

Εικαστικά / Ειρήνη Παναγοπούλου: Η μεγάλη Ελληνίδα συλλέκτρια Τέχνης μιλά στη LIFO

Η γνωστή συλλέκτρια μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στην τέχνη μέσα από τη συγκρότηση της μεγάλης και σπάνιας συλλογής της, μέρος της οποίας θα δούμε με αφορμή την έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Εικαστικά / Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Η γεννημένη στο Ελσίνκι καλλιτέχνιδα που κέρδισε το βραβείο Young Artist της φετινής Art Athina μιλάει για το έργο της που βασίζεται στην αίσθηση του κατεπείγοντος, στη χειρωνακτική εργασία και στη σχέση της με τη γλώσσα. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα «χρονικό της αναισθησίας» με έργα υψηλής δόνησης 

Εικαστικά / Κωνσταντίνος Λαδιανός: «Πού πήγε όλη αυτή η επιδεξιότητα των χεριών που είχαν οι παλιότεροι»

Η παράδοση, η αγιολογική γραμματεία και η λαϊκή μυθολογία συνυπάρχουν στον κόσμο του ταλαντούχου καλλιτέχνη, εμπλέκοντας το προσωπικό βίωμα με καθηλωτικές αλληγορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Εικαστικά / Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Με το έργο του στον εξωτερικό χώρο του μουσείου ο Michael Rakowitz συνομιλεί με τα έργα της κλασικής αρχαιότητας και υπενθυμίζει τα μάταια ταξίδια ανθρώπων και πολιτιστικών αγαθών που «ξεσπιτώνονται».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Εικαστικά / Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Με πυρήνα της συλλογής του Λόντερ ένα από τα διασημότερα έργα του Κλιμτ, που εκτιμάται ότι η πώλησή του θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια δολάρια, η βραδιά της δημοπρασίας στον οίκο Sotheby’s φιλοδοξεί να προσελκύσει ξανά τους μεγάλους συλλέκτες. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σεπτέμβρης της Art Athina 2025

Εικαστικά / Art Athina 2025: Το τώρα και το μετά της σύγχρονης τέχνης

Ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, ψηφιακή τέχνη: Το ανάγλυφο του παγκόσμιου εικαστικού χάρτη έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από την ελληνική και ξένη παραγωγή, και αναδεικνύεται στην ετήσια φουάρ που πραγματοποιείται ξανά στο Ζάππειο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Εικαστικά / Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Με τo «Δωμάτιο Απόδρασης», μια εγκατάσταση ερευνητική και παιγνιώδη, βασισμένη στην ιδέα της φιλοσοφίας και την παραίσθηση του ψηφιακού κόσμου, θα μας εκπροσωπήσει στην 61η Μπιενάλε Βενετίας ο καταξιωμένος εικαστικός και αρχιτέκτονας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ