Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι

Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι Facebook Twitter
Φωτογραφία απο το backstage των γυρισμάτων για το περσινό του βίντεο-κλιπ με τους The See Ya Laters
0

Το Brevard είναι μια μικρή πόλη στην Βόρεια Καρολίνα. Είναι ιδανικό μέρος για διακοπές εάν αγαπάς την φύση. Οι καταρράκτες του δάσους που βρίσκεται στην περιοχή αποτέλεσαν το σκηνικό για τα γυρίσματα του Hunger Games. Το Brevard είναι γνωστό και για τους λευκούς σκίουρους που υπάρχουν στην περιοχή. Ένα φεστιβάλ που γίνεται κάθε χρόνο είναι αφιερωμένο σε αυτούς. Είναι επίσης μια καλή επιλογή για να ξεκοκαλίσεις την σύνταξη σου και να περάσεις τα τελευταία χρόνια της ζωής σου. Σε αυτή την μικρή πόλη σύμφωνα με την απογραφή του 2010 δεν μένουν πάνω από 8 χιλιάδες άνθρωποι.

Εδώ, σε αυτό το μικρό τουριστικό θέρετρο, γεννιέται ο Luke Pelletier το 1993. «Υπήρξα φαν του Καλοκαιρινού Έρωτα. Με έκανε να αισθάνομαι ακαταμάχητος κατά κάποιο τρόπο ανίκητος. Υπάρχει κάτι στην θολούρα των προσώπων που δεν θα ξαναδείς, κάτι το οποίο σε ενθαρρύνει να πεις αυτά που θέλεις να πεις. Βάζοντας μια ημερομηνία λήξης στις σχέσεις οι συζητήσεις γίνονται ουσιαστικότερες, το σεξ καλύτερο και οι αναμνήσεις πιο έντονες» λέει ο Pelletier για τα καλοκαίρια που περνούσε στο Brevard και τελικά τον διαμόρφωσαν.

Υπήρξα φαν του Καλοκαιρινού Έρωτα. Με έκανε να αισθάνομαι ακαταμάχητος κατά κάποιο τρόπο ανίκητος. Υπάρχει κάτι στην θολούρα των προσώπων που δεν θα ξαναδείς, κάτι το οποίο σε ενθαρρύνει να πεις αυτά που θέλεις να πεις. Βάζοντας μια ημερομηνία λήξης στις σχέσεις οι συζητήσεις γίνονται ουσιαστικότερες, το σεξ καλύτερο και οι αναμνήσεις πιο έντονες

Το skate και το πανκ θα αποτελέσουν τις πρώτες του μεγάλες αγάπες και επιρροές. Θα αποβληθεί από το σχολείο, θα αλητέψει στους δρόμους, θα συμμετάσχει σε μαραθώνια πάρτι, θα πάρει ναρκωτικά. Οι καταχρήσεις του θα είναι ευτυχώς μόνο μικρές παρενθέσεις πριν οδηγηθεί για τα καλά στην ζωγραφική και την μουσική. Θα σπουδάσει Καλές Τέχνες στο Σικάγο. Λίγο πριν μετακομίσει στο LA και κάνει την πρώτη του ατομική έκθεση, αποφασίζει να επιστρέψει για ακόμα ένα καλοκαίρι στο Brevard.

Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι Facebook Twitter
Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι Facebook Twitter

 «Ήθελα να αποδράσω από όλα τα προτζεκτ που είχα στο μυαλό μου και να επικεντρωθώ στην τέχνη. Ξόδεψα λιγότερο χρόνο από ότι ξοδεύω συνήθως σε στούντιο αλλά έγινε αρκετή δουλειά» λέει για τις μέρες που περνούσε εκείνη την εποχή στην γενέτειρα του παρέα με τον αδερφό και τους φίλους του. Δυο από αυτούς θα γίνουν μέλη των The See Ya Laters, της πρώτης του μπάντας και θα μετακομίσουν μαζί του στο LA. Μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τρεις δίσκους

Τόσο τα έργα που ζωγραφίζει όσο και οι στίχοι των κομματιών που γράφει έχουν έντονες επιρροές από την ζωή στο Brevard αλλά και από την ζωή του στο LA. Ο ίδιος μας καλεί να παρατηρήσουμε τα έργα του με δυο διαφορετικές ματιές. Εάν τα δούμε από απόσταση είναι σαν ένα μεγάλο θεματικό πάρκο, έτσι όπως μοιάζει περίπου η ζωή στις μεγαλουπόλεις. Εάν όμως πλησιάσουμε κοντά θα επικεντρωθούμε στις λεπτομέρειες, όπως γίνεται στην ζωή των μικρών επαρχιακών πόλεων.

 «Όταν μεγαλώνεις στο Brevard αρχίζεις με τον καιρό να συνειδητοποιείς ότι εκεί που κάθεσαι κάποιος έχει ερωτευτεί, λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω κάποιος έχει χωρίσει και κάποιος πίνει ένα ποτό στο μπαρ που έχει αφήσει αυτός που έφυγε πριν λίγα λεπτά» λέει σε μια συνέντευξη του, τονίζοντας την προσπάθεια του να βρει την ισορροπία ανάμεσα στα βιώματα του από την μικρή τουριστική πόλη που μεγάλωσε, και από τις μέρες που περνά σήμερα στο LA.

Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι Facebook Twitter

Αφήνοντας τα τελευταία δύο χρόνια πίσω του την νοσταλγία για το Brevard («Η νοσταλγία είναι ένας ολισθηρός κατήφορος») μπορείς να υποθέσεις ότι έχει βυθιστεί στις κραιπάλες της μεγαλούπολης. Είναι όμως έτσι;

 «Όταν έχω μια κακή μέρα είναι επειδή έχω ενοχές, επειδή δεν δούλεψα όσο σκληρά θα μπορούσα. Δεν έχω μια «πραγματική δουλειά». Έτσι είναι εύκολο να ξοδέψεις όλη σου την μέρα στο Facebook, στο πορνό και στο Netflix. Προσπαθώ να γράφω καθετί που έχω να κάνω κάθε μέρα.

Όχι επειδή θέλω να ξέρω πότε ακριβώς πρέπει να κάνω τι, αλλά γιατί είναι μια υπενθύμιση ότι πρέπει να ΚΑΝΩ κάτι. Η σκληρή δουλειά είναι σαν μασαζ σε όλο σου το σώμα. Κάνει τα κορίτσια γοητευτικότερα, τα ανέκδοτα πιο αστεία, την μπύρα πιο αναζωογονητική και τον χρόνο σου πιο απολαυστικό» λέει για το εργασιακό του ωράριο που ξεκινά στις 9 το πρωί και τελειώνει γύρω στις επτά το απόγευμα με πρόβες της μπάντας.

Στις 20 Αυγούστου η δεύτερη έκθεση του με τίτλο If It Floats θα πραγματοποιηθεί στο Λος Άντζελες. Τα έργα του σίγουρα θα κουβαλούν ισχυρές δόσεις σαρκαστικού χιούμορ. Το είδος του χιούμορ που τον οδήγησε ένα βράδυ σε ένα πάρτι να πει σε κάποιον που μόλις του είχαν συστήσει ότι δεν χρειάζεται το αριστερό του χέρι. Επέστρεψε μετά από λίγα λεπτά με ένα μαχαίρι με τον άτυχο άνδρα να τον κοιτάζει χλωμός. Χρειάστηκαν να περάσουν ώρες για να καταλάβει ότι του έκανε πλάκα. Είναι ο ίδιος άνθρωπος που μοιάζει να κουβαλά εμπειρία χρόνων δηλώνοντας ότι δεν πιστεύει στο απόλυτο κακό ή καλό αλλά προσπαθεί να κινηθεί στην γκρίζα ζώνη.

«Δούλεψε σκληρά. Να είσαι ευγενικός. Διασκέδασε» είναι το μαντρα που επαναλαμβάνει στον εαυτό του κάθε πρωί. Όχι και άσχημα για κάποιον που πριν λίγους μήνες έκλεισε τα 23

 

Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι Facebook Twitter

Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι Facebook Twitter
Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι Facebook Twitter
Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι Facebook Twitter

 

Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι Facebook Twitter

 

Ο 23χρονος Luke Pelletier βρίσκει τις αγάπες του καλοκαιριού πιο ειλικρινείς και πιο σέξι Facebook Twitter

Με πληροφορίες από τη Wikipedia και τη συνέντευξη του Luke Pelletier στο be-street.com 

 

Luke Pelletier

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Takis: Αρχαϊκός καλλιτέχνης, προφήτης, μάντης, μάγος. Σίγουρα μοναδικός

Εικαστικά / Takis: Αρχαϊκός καλλιτέχνης, προφήτης, μάντης, μάγος. Σίγουρα μοναδικός

Με μια μεγάλη έκθεση σε δύο μέρη, στην Αθήνα και στην Άνδρο, το Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή γιορτάζει τα εκατό χρόνια του Takis, μίας από τις σημαντικότερες σημαντικότερες προσωπικότητες της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας εικαστικής σκηνής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα τοιχογραφία με τη ζωή των σεξεργατριών σε έναν δρόμο του Μεταξουργείου

Εικαστικά / Μια νέα τοιχογραφία για την αόρατη ζωή των σεξεργατριών στην οδό Ιάσωνος

Η διεθνής εικαστικός Paulina Olowska δημιουργεί μια τοιχογραφία στον πεζόδρομο του Μεταξουργείου για τις γυναίκες και γειτόνισσές της με τις οποίες καλημερίζεται και πίνει καφέ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο ζωοπλάστης γλύπτης Ευριπίδης Βαβούρης (1911-1987) 

Εικαστικά / Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη

Ο δημιουργός του γνωστού αγάλματος της Κυψέλης υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ