Μια έκθεση στο ΚΠΙΣΝ και στο Lincoln Center της Νέας Υόρκης αναζητά τα σημερινά «Πρόσωπα του Ήρωα»

Οι καθηγητές του Parsons School of Design στη Νέα Υόρκη μιλούν στη Lifo για τα πρόσωπα του ήρωα σήμερα Facebook Twitter
Lincoln Center, Νέα Υόρκη
0



Ο ANTIKTYΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ανέδειξε ακόμα περισσότερο την αναγκαιότητα της ύπαρξης προσβάσιμων δημόσιων χώρων που αναβαθμίζουν την αστική ζωή και ανταποκρίνονται στις δημιουργικές ανάγκες των πολιτών. Με αυτό το σκεπτικό το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και το Lincoln Center for the Performing Arts αποφάσισαν την πραγματοποίηση έκθεσης με τίτλο «Πρόσωπα του Ήρωα», που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι στην Αθήνα και τη Νέα Υόρκη και αποτελεί την εναρκτήρια διοργάνωση της πρωτοβουλίας Stavros Niarchos Foundation-Lincoln Center Agora Initiative.

Στην έκθεση θα υπάρχουν έργα φοιτητών από την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα και το Parsons School of Design στη Νέα Υόρκη που διερευνούν την έννοια και την πορεία του «ήρωα» και του «ηρωισμού» στην ιστορία –ένα θέμα που έχει αποκτήσει νέα σημασία στον καιρό του Covid-19–, θα παρουσιαστούν δωρεάν σε εξωτερικούς δημόσιους χώρους των δύο οργανισμών στις αρχές Ιουλίου, στις «Δίδυμες Αγορές» στο ΚΠΙΣΝ και στο Lincoln Center. Μια κριτική επιτροπή αποτελούμενη από επαγγελματίες του χώρου της τέχνης και εκπροσώπους του ΚΠΙΣΝ, του Lincoln Center και των δύο σχολών, θα επιλέξει τα 20 έργα –10 από κάθε πόλη– που θα εκτεθούν.

Τα δύο ιδρύματα θα προσφέρουν σε καλλιτέχνες και στοχαστές τον κατάλληλο χώρο προκειμένου να δημιουργήσουν νέα έργα, ανταποκρινόμενοι στις τρέχουσες εξελίξεις, να ανταλλάξουν ιδέες, καθώς και να πειραματιστούν και να διερευνήσουν την έννοια των παράλληλων εκδηλώσεων, ενεργοποιώντας έναν διατλαντικό διάλογο.

Μιλώντας στo LIFO.gr για το τι προσδοκούν σήμερα να δουν από τους νέους καλλιτέχνες, η Jordana Leigh, Διευθύντρια Καλλιτεχνικού Προγραμματισμού του Lincoln Center for the Performing Arts, σημειώνει ότι «η ιδέα του ηρωισμού έχει αποκτήσει νέα σημασία με την πάροδο του χρόνου, ειδικά για πολλούς νέους ανθρώπους τα τελευταία χρόνια. Στη Νέα Υόρκη αλλά και σε όλο τον κόσμο, οι νέοι άνθρωποι έχουν δει ήρωες εν δράσει με τα ίδια τους τα μάτια – από γνωστές προσωπικότητες μέχρι συγγενείς, φίλους ή και αγνώστους που προσφέρουν βοήθεια». 

Jordana Leigh
Jordana Leigh

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, οι εμβληματικές εγκαταστάσεις, έκτασης 65 στρεμμάτων, του Lincoln Center στο Μανχάταν θα υποδεχτούν το κοινό σε «επανενεργοποιημένους» εξωτερικούς χώρους που θα αξιοποιηθούν ως αρχαία «αγορά»: ένας δημόσιος χώρος για όλους στο επίκεντρο της αστικής ζωής. «Είμαι ενθουσιασμένη που θα δω φοιτητές από δύο καταπληκτικές σχολές τέχνης –την Parsons School of Design και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα– να παίρνουν την παραδοσιακή οπτική του ηρωισμού και να την ερμηνεύουν σε κάτι μοναδικά δικό τους. Ελπίζω να αισθανθούν ελεύθεροι να αντλήσουν έμπνευση από τις προσωπικές τους εμπειρίες και να προκαλέσουν τη σκέψη μας με νέους τρόπους» τονίζει η Jordana Leigh.

Στη Νέα Υόρκη η έκθεση, που είναι αφιερωμένη στη σύγχρονη αντίληψη για το πρόσωπο του ήρωα και τον τρόπο που αντιμετωπίζουν το θέμα οι νέοι καλλιτέχνες, θα είναι μέρος του Restart Stages, ενός υπαίθριου κέντρου παραστατικών τεχνών που δημιουργείται στον χώρο του Lincoln Center και εγκαινιάστηκε στις 7 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Υγείας. 

Lydia Matthews
Lydia Matthews

Όπως λέει στο LIFO.gr η Lydia Matthews, καθηγήτρια Οπτικού Πολιτισμού και Διευθύντρια του Curatorial Design Research Lab στο Parsons School of Design, «πρόκειται για μια φανταστική ευκαιρία για νέους καλλιτέχνες, όχι μόνο για να αποκτήσουν δημόσια προβολή σε δύο ζωντανά μητροπολιτικά κέντρα πολιτισμού, σε μία σημαντική στιγμή της καριέρας τους, αλλά και για να χρησιμοποιήσουν την αφορμή αυτή για να προβληματιστούν για πολλά από τα πιο σοβαρά ζητήματα της εποχής μας. Στις ΗΠΑ, αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, οι άνθρωποι γιορτάζουν τα 200 χρόνια από σπουδαίες πολιτικές νίκες, όπως η απελευθέρωση της Ελλάδας από τους Οθωμανούς το 1821 και η ανεξαρτησία του Μεξικού, της Κεντρικής Αμερικής και του Περού την ίδια χρονιά. Η πανδημία, που πλήττει ολόκληρο τον πλανήτη και το κίνημα Black Lives Matter έχουν αναδείξει την παρούσα χρονική στιγμή σε ιδιαίτερα κρίσιμη για να αναλογιστεί κάποιος τι συνιστά "ηρωισμό" στην προσωπική ζωή και την κοινωνιολογική φαντασία των ανθρώπων».

Το τι σημαίνει σήμερα ήρωας επανεξετάζεται και ειδικά στις ΗΠΑ, με μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν όχι μόνο σε επίπεδο αμφισβήτησης προσωπικοτήτων αλλά και ανάδειξης νέων, και αυτό δεν θα μπορούσε να μην απασχολεί την καλλιτεχνική κοινότητα διεθνώς.  

«Τους τελευταίους μήνες γίναμε μάρτυρες της απόσυρσης από τον δημόσιο χώρο ενός πλήθους αγαλμάτων διάσημων ανθρώπων οι οποίοι θεωρούνταν ήρωες, αλλά κατηγορήθηκαν για αδικήματα» λέει η Lydia Matthews. «Ταυτόχρονα, άλλες μορφές που μέχρι τώρα αγνοούνταν από την Ιστορία επιτέλους βγαίνουν από την αφάνεια και αναγνωρίζονται. Επίσης, εικόνες και ιστορίες συνηθισμένων ανθρώπων που κάνουν εξαιρετικά πράγματα για τις κοινότητές τους γίνονται ευρέως γνωστές και εξυμνούνται με νέους τρόπους. Ακόμα και άλλες μορφές ζωής, όπως η χλωρίδα και η πανίδα, που με ηρωικό τρόπο ανοίγουν τον δρόμο για ένα λαμπρότερο μέλλον στον πλανήτη, όλοι και όλα συμβάλλουν στον επαναπροσδιορισμό της έννοιας του «ήρωα».

Η κ. Matthews πιστεύει πως εξαιτίας της κοινωνικής απομόνωσης που έφερε η πανδημία αυτά τα ερωτήματα ενισχύονται ακόμη περισσότερο, καθώς πολλοί από τους ανθρώπους στην καλλιτεχνική κοινότητα χρειάστηκε να ορίσουν εκ νέου και ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ζουν, εργάζονται και φροντίζουν. Μάλιστα, δεν κρύβει την ανυπομονησία της για τις εικαστικές προτάσεις του «ηρωισμού» που θα δημιουργήσουν οι φοιτητές στη Νέα Υόρκη και την Αθήνα, βλέποντάς τις σαν μια ευκαιρία να διεκδικήσουν τι μπορεί να σημαίνει ο ηρωισμός για την αφύπνιση της κάθε πόλης, λειτουργώντας ως καταλύτης και ως φόρουμ για διαπολιτισμικό και διαγενεακό διάλογο.

«Στο Parsons συμμετέχουμε ενεργά στον διάλογο σχετικά με αυτά που μας εμπνέουν και μας καθοδηγούν ως καλλιτέχνες και ως πολίτες και σχετικά με το ποιων ανθρώπων η γνώση και οι ιδέες, ατομικές ή συλλογικές, είχαν υποτιμηθεί στο παρελθόν εξαιτίας άδικων κοινωνικών και εκπαιδευτικών συστημάτων. Οι νέοι καλλιτέχνες αποτελούν μέρος αυτού του ζωντανού διαλόγου και αναγνωρίζουν ότι η κατανόηση της παγκόσμιας ιστορίας χρειάζεται κριτική επανεκτίμηση και μία νέα πολυτομεακή προσέγγιση. Ελπίζουμε αυτή η ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής να ενθαρρύνει τους ανερχόμενους καλλιτέχνες να διεκδικήσουν τον σημαντικό ρόλο που παίζουν στην αναδιαμόρφωση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τη σχέση ανάμεσα στο συλλογικό μας παρελθόν, παρόν και μέλλον» καταλήγει η Lydia Matthews.

Kazazis
Γιώργος Καζάζης

Τα δύο ιδρύματα θα προσφέρουν σε καλλιτέχνες και στοχαστές τον κατάλληλο χώρο προκειμένου να δημιουργήσουν νέα έργα, ανταποκρινόμενοι στις τρέχουσες εξελίξεις, να ανταλλάξουν ιδέες, καθώς και να πειραματιστούν και να διερευνήσουν την έννοια των παράλληλων εκδηλώσεων, ενεργοποιώντας έναν διατλαντικό διάλογο.

Τι μπορεί να προσδοκά κάποιος από τους νέους καλλιτέχνες σήμερα; «Προσδοκώ μέσα από την αμφισβήτηση, να γεννηθεί ένας δίκαιος ήρωας, που νιώθει και πενθεί, όσο αντέχει. Γιατί, ο ηρωισμός δεν είναι ιδιότητα. Είναι αποτέλεσμα επίπονης και υπομονετικής διαδικασίας αποφάσεων και πράξεων, συνυφασμένων με το εγώ μας. Ας κρατήσουμε αυτό ως μαγιά για κάτι μεγαλύτερο, διαχρονικότερο και λιγότερο φθαρτό από εμάς. Ας το δωρίσουμε ως αποτέλεσμα μιας σοφότερης διεργασίας» λέει ο Γιώργος Καζάζης, εικαστικός και καθηγητής της ΑΣΚΤ που εμπλέκεται στο πρόγραμμα. 

«Είμαι βέβαιος ότι αν δουν οι νέοι καλλιτέχνες τον ηρωισμό ως εναρκτήριο λάκτισμα και όχι ως διηγηματικό γεγονός, τότε στην ουσία το κέρδος είναι η έμπνευση προς μια καλλιτεχνική μετάπλαση, σε έναν καινοτόμο εικαστικό προσδιορισμό, μιας σύγχρονης έννοιας του ηρωισμού, ταυτόσημης με τον δημιουργό, τον τόπο, τον χρόνο και την προσωπική ηθική».

Gavriela
Γαβριέλλα Τριανταφύλλη

Πόσο θα απασχολήσει τους νέους καλλιτέχνες που προέρχονται από δυο μητροπόλεις η ιστορία και η σύνδεσή της με τα σύγχρονα κοινωνικοπολιτικά θέματα; Και τι σημαίνει ειδικά στην τρέχουσα περίοδο με τις εξαιρετικά περιορισμένες δυνατότητες παρουσίασης έργων η παρουσίαση και η νοηματοδότηση σε έναν δημόσιο χώρο;

«Η θεματική των "Προσώπων του Ήρωα" στη συγκεκριμένη περίπτωση φιλοδοξούμε ότι θα έχει ως αποτέλεσμα μια τελείως διαφορετική οπτική: εδώ δεν επιδιώκουμε να καταγράψουμε την πορεία του ηρωικού προτύπου από την αρχαιότητα έως τις μέρες μας, αλλά να δώσουμε ένα έναυσμα σε νέους καλλιτέχνες να δημιουργήσουν και να ανταποκριθούν στο ερέθισμα που θέτει το θέμα των "Προσώπων του Ήρωα", ταυτόχρονα με ομότεχνούς τους στο εξωτερικό» επισημαίνει η Γαβριέλλα Τριανταφύλλη, Διευθύντρια Προγραμματισμού & Παραγωγής του ΚΠΙΣΝ.

«Τόσο το εύρος των σπουδών των δύο σχολών όσο και η δυνατότητα υποβολής έργων σε μικτές τεχνοτροπίες θεωρούμε ότι θα δώσει ένα εύφορο έδαφος ανάπτυξης ιδεών και αναμένουμε με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των έργων που θα υποβληθούν από τις δύο πόλεις. Η έκθεση αποτελεί ένα προοίμιο μιας ευρύτερης κατεύθυνσης δράσεων, όπου σε συγκεκριμένες περιπτώσεις η επαφή μας με την καλλιτεχνική κοινότητα θα επιδιώξουμε να είναι άμεση και αδιαμεσολάβητη».

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χάρις Επαμεινώνδα: Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις

Εικαστικά / Χάρις Επαμεινώνδα: «Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις»

Η βραβευμένη με Αργυρό Λέοντα Κύπρια εικαστικός συνθέτει έναν κόσμο θραυσμάτων, αποκομμάτων της εσωτερικότητας, με ελλειπτικές εικόνες, τον οποίο μας προκαλεί να ανακατασκευάσουμε μέσα από τη σταδιακή του αποκάλυψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Εικαστικά / Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Οι δύο καλλιτέχνες με καταγωγή από Κύπρο και Ελλάδα αντίστοιχα, παρουσιάζουν νέα έργα τους σε μια από τις σημαντικότερες εικαστικές διοργανώσεις της Βρετανίας που φιλοξενεί 30 καλλιτέχνες και συλλογικότητες, με αναθέσεις και θεματικές που έχουν να κάνουν με τη γεωγραφία και τις αξίες που διαπερνούν την πόλη αυτή: καταγωγή και μνήμη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μια έκθεση για την πολύχρωμη, πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Εικαστικά / Μια έκθεση για την πολύχρωμη και πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Ο Τόνι Μιλάκης καταγράφει μια πόλη που η πραγματικότητα προσφέρει τις καλύτερες ζωγραφικές λύσεις, που ακόμη και το πιο ευφάνταστο μυαλό ενός καλλιτέχνη δεν μπορεί να τις επινοήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Ο Ζαν Φρανσουά Μιλέ και η ατέρμονη γοητεία της φύσης και των εργατών της γης

Εικαστικά / Ζαν Φρανσουά Μιλέ: ο ζωγράφος που ο Βαν Γκογκ αποκαλούσε «πρωτοπόρο»

«Όσο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο νομίζω ότι ο Μιλέ πίστευε σε κάτι ανώτερο» έγραφε ο Βαν Γκογκ για τον «ζωγράφο των χωρικών» αλλά και έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του γαλλικού ρεαλισμού. Η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου τον τιμά με μια μεγάλη έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το Μοναστήρι του Καρόλου: Το μουσείο του «κομμωτή των σταρ»

Εικαστικά / Κάρολος: O «κομμωτής των σταρ» έχει πλέον δικό του μουσείο στα Χανιά

Το «Μοναστήρι του Καρόλου», ένα ενετικό κτίσμα του 1583 και κατοικία του αυτοδίδακτου δημιουργού από το 1991, έχει μετατραπεί σε ένα μοναδικό καταφύγιο όπου συνυπάρχουν η ιστορία της κομμωτικής, έργα Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών μαζί με μνήμες της Μαρίας Κάλλας, της Μπριζίτ Μπαρντό αλλά και της Μαντάμ Ορτάνς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

Εικαστικά / Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

«Τα έργα του αποθεώνουν την ικανότητα του έρωτα να μας αποσπά από την ιδέα του θανάτου». Και έχουμε την ευκαιρία να τα δούμε στην αναδρομική έκθεση του Ιδρύματος Γουλανδρή στην Άνδρο, και στην Αθήνα. Όλα σχεδόν, εκτός από το πιο γνωστό του, το οποίο οι επιμελητές απέρριψαν ως «κραυγαλέο»...
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το Fondation Louis Vuitton υποδέχεται 270 έργα του Gerhard Richter σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση

Εικαστικά / Gerhard Richter: «Τώρα που δεν απέμειναν ιερείς ή φιλόσοφοι, οι καλλιτέχνες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στον κόσμο»

270 έργα ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ζωγράφους θα εκτεθούν το φθινόπωρο στο Fondation Louis Vuitton σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια αθέατη ως τώρα πλευρά της Φρίντα Κάλο στη Θεσσαλονίκη

Εικαστικά / Μια αθέατη ως τώρα πλευρά της Φρίντα Κάλο στη Θεσσαλονίκη

Μια διεθνής έκθεση με 241 φωτογραφίες, που μέχρι πρόσφατα δεν είχαν δει το φως δημοσιότητας και αποκαλύπτουν άγνωστες πτυχές της ζωής της πιο διάσημης ζωγράφου του 20ού αιώνα, κάνει στάση το φθινόπωρο στη συμπρωτεύουσα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Έκθεση αφισών στην Ύδρα μιας Ελλάδας ανόθευτης και ταπεινής

Εικαστικά / Πώς διαφήμιζε η Ελλάδα τον εαυτό της στο εξωτερικό από το ’30 έως το ’60;

Μια σειρά αφισών του ΕΟΤ, σε μια έκθεση που φιλοξενείται στην οικία Λαζάρου Κουντουριώτη, αποκαλύπτει τις πρώτες απόπειρες και τα αρχικά βήματα του ελληνικού τουρισμού, με την υπογραφή σημαντικών Ελλήνων καλλιτεχνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Τρανός: «Η τέχνη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό» 

Εικαστικά / Νίκος Τρανός: «Η τέχνη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό» 

Έχει βοσκήσει πρόβατα, έχει πουλήσει κουλούρια και έχει δουλέψει στην οικοδομή, μέχρι που αποφάσισε ότι το μόνο που ήθελε να γίνει είναι καλλιτέχνης. Τελικά, εξελίχθηκε σε έναν από τους κορυφαίους και διεθνώς αναγνωρισμένους Έλληνες δημιουργούς. Ο πρώην πρύτανης της ΑΣΚΤ είναι άνθρωπος από σπάνια πάστα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Οι πρώτοι ομοφυλόφιλοι» και η γέννηση μιας νέας ταυτότητας

Εικαστικά / «Οι πρώτοι ομοφυλόφιλοι» και η γέννηση μιας νέας ταυτότητας

Μια μεγάλη έκθεση στο Σικάγο εξετάζει την γκέι ταυτότητα ως ιστορικό φαινόμενο μέσα από 300 έργα που δημιουργήθηκαν κυρίως στην περίοδο μεταξύ του 1869, όταν δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά η λέξη «ομοφυλόφιλος», και του 1939
THE LIFO TEAM
Η Χίλμα αφ Κλιντ έβρισκε γαλήνη ζωγραφίζοντας λουλούδια

Εικαστικά / Η Χίλμα αφ Κλιντ έβρισκε γαλήνη ζωγραφίζοντας λουλούδια

Σε μια σειρά έργων που παρουσιάζει το θαύμα της ανθοφορίας των λουλουδιών και των φυτών, μια από τις πιο αξιοσέβαστες καλλιτέχνιδες της Σουηδίας στρέφεται σε έναν κόσμο ομορφιάς, γαλήνης και ισορροπίας για να αποκαλύψει αλήθειες για την ανθρώπινη κατάσταση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το «Πλέγμα των Κυκλάδων» και μια έκθεση που μας ταξιδεύει στις διαχρονικές του συνδέσεις

Εικαστικά / Το «Πλέγμα των Κυκλάδων» και μια έκθεση για τις διαχρονικές του συνδέσεις

Μπορεί η σύγχρονη τέχνη να συνομιλήσει δημιουργικά με την αρχαία πολιτιστική κληρονομιά; Στην ΕΦΑ Κυκλάδων πίστεψαν στο «στοίχημα» και έτσι προέκυψε μια έκθεση με ξεχωριστό ενδιαφέρον στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe

Εικαστικά / «Νήματα επιλογής»: Μια αθηναϊκή έκθεση δένει φωνές και γενιές

Μια ομαδική έκθεση στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών, με έργα των Περικλή Βυζάντιου, Robert McCabe και Jean Tinguely, μεταξύ άλλων, φέρνει σε διάλογο Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες διαφορετικών αναφορών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο «Ένοικος» του Παντελή Μάκκα: Μια γιορταστική βιντεοεγκατάσταση

Εικαστικά / Ο «Ένοικος» του Παντελή Μάκκα: Μια γιορταστική βιντεοεγκατάσταση

Μια ρετροσπεκτίβα δεκαπέντε χρόνων η οποία αποτελείται από έναν καταιγισμό εικόνων που δημιούργησε με την κάμερά του ο γνωστός video artist για μια σειρά σημαντικών παραστάσεων, οι οποίες παρουσιάζονται αποδεσμευμένες από τη θεατρική τους υπόσταση.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ