KAWS: Η πρώτη έκθεση του πολυσυζητημένου Αμερικανού καλλιτέχνη στο Λονδίνο

Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στην γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS, COMPANION (EXPANDED), 2020, γλυπτό επαυξημένης πραγματικότητας στη Serpentine North Gallery. Courtesy of KAWS and Acute Art.
0

Ο πολυσυζητημένος Αμερικανός καλλιτέχνης που είναι γνωστός ως KAWS παρουσιάζει την πρώτη του μεγάλη ατομική έκθεση στο Λονδίνο με τίτλο «New Fiction» στην γκαλερί Serpentine μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2022.

Τα νέα του έργα παρουσιάζονται τόσο σε φυσική μορφή όσο και σε επαυξημένη πραγματικότητα (AR), ενώ κυκλοφορεί μια ψηφιακή έκδοση της έκθεσης στην οποία αναπτύχθηκε μια πλήρης εικονική αναπαράσταση της γκαλερί ώστε οι χρήστες να μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τα έργα τέχνης του KAWS από οπουδήποτε στον κόσμο. Είναι η πρώτη φορά που σε ένα τέτοιου είδους παιχνίδι δημιουργήθηκε μια πραγματική γκαλερί τέχνης.

Αν δεν βρίσκεστε στο Λονδίνο μπορείτε να ζήσετε τη «Νέα Μυθοπλασία» μέσω μιας εφαρμογής που αναπτύχθηκε από την πλατφόρμα παραγωγής τέχνης VR & AR Acute Art. Όλοι οι πίνακες και τα γλυπτά της έκθεσης, καθώς και μια μινιατούρα ολόκληρης της έκθεσης, είναι διαθέσιμα ως έργα AR στην εφαρμογή Acute Art και μπορούν να προβληθούν από οποιονδήποτε, οπουδήποτε. Η ιδέα είναι να προσφέρει η εφαρμογή μια γέφυρα μεταξύ εικονικού και φυσικού κόσμου και μια εικονική λεπτομερή περιήγηση στην έκθεση.

Ο KAWS είναι ένας πραγματικά παγκόσμιος καλλιτέχνης με μαζική απήχηση στο κοινό. Η τέχνη του ξεπερνά τα είδη και αψηφά όλες τις παραδοσιακές ιεραρχίες.

Πάντα άρεσε στον KAWS να εξερευνά τα νέα μέσα. Τώρα όλη αυτή η εξερεύνηση συγκεντρώνεται σε μια σύνθετη έκθεση που λαμβάνει χώρα σε παράλληλες πραγματικότητες.

Ο KAWS είναι ένας πραγματικά παγκόσμιος καλλιτέχνης με μαζική απήχηση στο κοινό. Η τέχνη του ξεπερνά τα είδη και αψηφά όλες τις παραδοσιακές ιεραρχίες. Αυτό το έργο θα προσεγγίσει ένα μεγαλύτερο και πιο διαφορετικό κοινό από οποιαδήποτε άλλη έκθεση έχει γίνει στην Serpentine και σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου στην τέχνη, που υπάρχει σε παράλληλους κόσμους και αγγίζει ταυτόχρονα το τοπικό και το παγκόσμιο κοινό.

Ο Ηans Ulrich Obrist, καλλιτεχνικός διευθυντής της Serpentine, δηλώνει ενθουσιασμένος γιατί αυτή η καινοτόμος έκθεση γεφυρώνει την τέχνη και την ποπ κουλτούρα και το πολυδιάστατο έργο του καλλιτέχνη γίνεται προσβάσιμο μέσω εικονικών και φυσικών πυλών, ενώ παράλληλα καταδεικνύει τις αξιοσημείωτες συνέργειες μεταξύ gaming, χώρου και αισθητηριακής εμπειρίας.

Η ψηφιακή έκθεση λειτουργεί παράλληλα με τη φυσική και το ψηφιακό παιχνίδι.

Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στη γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS: New Fiction στο Fortnite. © Epic Games
Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στη γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS, Seeing, 2022, γλυπτό επαυξημένης πραγματικότητας στη Serpentine North Gallery. Courtesy of KAWS and Acute Art.
ΘΕΛΕΙ ΦΩΤΟ Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στη γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS: New Fiction στη γκαλερί Serpentine. Mirror (2018), Sleepless (2018), Getting the call (2018) And What Party (2020). Φωτο: © Jonty Wilde (courtesy KAWS).
Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στη γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS: New Fiction στο Fortnite. © Epic Games
Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στη γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS, COMPANION (EXPANDED), 2020, γλυπτό επαυξημένης πραγματικότητας στη Serpentine North Gallery. Courtesy of KAWS and Acute Art.
Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kaws: Είναι τέχνη, χάος ή απλώς σύμπτωμα της εποχής τα έργα του πιο δημοφιλούς καλλιτέχνη στον κόσμο;

Εικαστικά / Kaws: Είναι τέχνη, χάος ή απλώς σύμπτωμα της εποχής τα έργα του πιο δημοφιλούς καλλιτέχνη στον κόσμο;

Αλλά και αυτή δεν είναι μια επιτυχία της τέχνης να μπορεί να συνδεθεί με κάποιον που τη βλέπει και να θέλει να την αποκτήσει με όποιο τρόπο μπορεί; Δηλαδή αν είχατε ένα κουνελάκι του Τζεφ Κουνς γιατί θα ήσασταν καλύτεροι;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
«Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Εικαστικά / «Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Αμφισβητώντας τις παραδοσιακές απεικονίσεις του ερωτισμού, η Ελένη Μπαγάκη, η Σοφία Μιτσώλα και η Janice Nowinski προσφέρουν τρεις διαφορετικές οπτικές για το τι σημαίνει να βλέπεις –και να σε βλέπουν– με τους δικούς σου όρους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αρτεμίσια και το πρωτο-φεμινιστικό κεντρί της

Εικαστικά / Η Αρτεμίσια Τζεντιλέσκι ήταν πολύ περισσότερο από μια εκδικήτρια ηρωίδα της ζωγραφικής

Μια νέα έκθεση στο Παρίσι επιχειρεί να αναδείξει το έργο της γενναίας καλλιτέχνιδας της μπαρόκ ζωγραφικής του 17ου αιώνα, με την πρώιμη φεμινιστική προσέγγιση, μέσα από μια φρέσκια οπτική, φωτίζοντας πτυχές πέρα από τη μυθολογία της προσωπικής της τραγωδίας και παρουσιάζοντας έργα της για πρώτη φορά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Εικαστικά / Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Η έκθεση «Διαδρομές στην τέχνη. Έργα από τη Συλλογή της Τράπεζας της Ελλάδος» στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων ξεδιπλώνει 150 χρόνια εικαστικής δημιουργίας μέσα από 99 έργα εμβληματικών και σύγχρονων δημιουργών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ