Φωτιά τώρα στου Ρέντη

KAWS: Η πρώτη έκθεση του πολυσυζητημένου Αμερικανού καλλιτέχνη στο Λονδίνο

Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στην γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS, COMPANION (EXPANDED), 2020, γλυπτό επαυξημένης πραγματικότητας στη Serpentine North Gallery. Courtesy of KAWS and Acute Art.
0

Ο πολυσυζητημένος Αμερικανός καλλιτέχνης που είναι γνωστός ως KAWS παρουσιάζει την πρώτη του μεγάλη ατομική έκθεση στο Λονδίνο με τίτλο «New Fiction» στην γκαλερί Serpentine μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2022.

Τα νέα του έργα παρουσιάζονται τόσο σε φυσική μορφή όσο και σε επαυξημένη πραγματικότητα (AR), ενώ κυκλοφορεί μια ψηφιακή έκδοση της έκθεσης στην οποία αναπτύχθηκε μια πλήρης εικονική αναπαράσταση της γκαλερί ώστε οι χρήστες να μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τα έργα τέχνης του KAWS από οπουδήποτε στον κόσμο. Είναι η πρώτη φορά που σε ένα τέτοιου είδους παιχνίδι δημιουργήθηκε μια πραγματική γκαλερί τέχνης.

Αν δεν βρίσκεστε στο Λονδίνο μπορείτε να ζήσετε τη «Νέα Μυθοπλασία» μέσω μιας εφαρμογής που αναπτύχθηκε από την πλατφόρμα παραγωγής τέχνης VR & AR Acute Art. Όλοι οι πίνακες και τα γλυπτά της έκθεσης, καθώς και μια μινιατούρα ολόκληρης της έκθεσης, είναι διαθέσιμα ως έργα AR στην εφαρμογή Acute Art και μπορούν να προβληθούν από οποιονδήποτε, οπουδήποτε. Η ιδέα είναι να προσφέρει η εφαρμογή μια γέφυρα μεταξύ εικονικού και φυσικού κόσμου και μια εικονική λεπτομερή περιήγηση στην έκθεση.

Ο KAWS είναι ένας πραγματικά παγκόσμιος καλλιτέχνης με μαζική απήχηση στο κοινό. Η τέχνη του ξεπερνά τα είδη και αψηφά όλες τις παραδοσιακές ιεραρχίες.

Πάντα άρεσε στον KAWS να εξερευνά τα νέα μέσα. Τώρα όλη αυτή η εξερεύνηση συγκεντρώνεται σε μια σύνθετη έκθεση που λαμβάνει χώρα σε παράλληλες πραγματικότητες.

Ο KAWS είναι ένας πραγματικά παγκόσμιος καλλιτέχνης με μαζική απήχηση στο κοινό. Η τέχνη του ξεπερνά τα είδη και αψηφά όλες τις παραδοσιακές ιεραρχίες. Αυτό το έργο θα προσεγγίσει ένα μεγαλύτερο και πιο διαφορετικό κοινό από οποιαδήποτε άλλη έκθεση έχει γίνει στην Serpentine και σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου στην τέχνη, που υπάρχει σε παράλληλους κόσμους και αγγίζει ταυτόχρονα το τοπικό και το παγκόσμιο κοινό.

Ο Ηans Ulrich Obrist, καλλιτεχνικός διευθυντής της Serpentine, δηλώνει ενθουσιασμένος γιατί αυτή η καινοτόμος έκθεση γεφυρώνει την τέχνη και την ποπ κουλτούρα και το πολυδιάστατο έργο του καλλιτέχνη γίνεται προσβάσιμο μέσω εικονικών και φυσικών πυλών, ενώ παράλληλα καταδεικνύει τις αξιοσημείωτες συνέργειες μεταξύ gaming, χώρου και αισθητηριακής εμπειρίας.

Η ψηφιακή έκθεση λειτουργεί παράλληλα με τη φυσική και το ψηφιακό παιχνίδι.

Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στη γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS: New Fiction στο Fortnite. © Epic Games
Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στη γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS, Seeing, 2022, γλυπτό επαυξημένης πραγματικότητας στη Serpentine North Gallery. Courtesy of KAWS and Acute Art.
ΘΕΛΕΙ ΦΩΤΟ Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στη γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS: New Fiction στη γκαλερί Serpentine. Mirror (2018), Sleepless (2018), Getting the call (2018) And What Party (2020). Φωτο: © Jonty Wilde (courtesy KAWS).
Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στη γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS: New Fiction στο Fortnite. © Epic Games
Η «Νέα Μυθοπλασία» του KAWS για πρώτη φορά στο Λονδίνο με ένα παιχνίδι μέσα στη γκαλερί Serpentine Facebook Twitter
KAWS, COMPANION (EXPANDED), 2020, γλυπτό επαυξημένης πραγματικότητας στη Serpentine North Gallery. Courtesy of KAWS and Acute Art.
Εικαστικά
0

Φωτιά τώρα στου Ρέντη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kaws: Είναι τέχνη, χάος ή απλώς σύμπτωμα της εποχής τα έργα του πιο δημοφιλούς καλλιτέχνη στον κόσμο;

Εικαστικά / Kaws: Είναι τέχνη, χάος ή απλώς σύμπτωμα της εποχής τα έργα του πιο δημοφιλούς καλλιτέχνη στον κόσμο;

Αλλά και αυτή δεν είναι μια επιτυχία της τέχνης να μπορεί να συνδεθεί με κάποιον που τη βλέπει και να θέλει να την αποκτήσει με όποιο τρόπο μπορεί; Δηλαδή αν είχατε ένα κουνελάκι του Τζεφ Κουνς γιατί θα ήσασταν καλύτεροι;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης πέταξε τον Πλάτωνα σε ένα escape room για την Μπιενάλε

Εικαστικά / Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Με τo «Δωμάτιο Απόδρασης», μια εγκατάσταση ερευνητική και παιγνιώδη, βασισμένη στην ιδέα της φιλοσοφίας και την παραίσθηση του ψηφιακού κόσμου, θα μας εκπροσωπήσει στην 61η Μπιενάλε Βενετίας ο καταξιωμένος εικαστικός και αρχιτέκτονας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο συναρπαστικός εξπρεσιονισμός του Ζορζ Ρουό 

Εικαστικά / Ζορζ Ρουό: Ο μεγάλος λησμονημένος του εξπρεσιονισμού

Ο Γάλλος ζωγράφος και χαράκτης συνδέθηκε με τα κινήματα της μοντέρνας τέχνης στις αρχές του 20ού αιώνα αλλά ξεχάστηκε μετά τον θάνατό του. Μια έκθεση με σημαντικά του έργα τον επαναφέρει στο προσκήνιο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«ΤΕΧΝΗ – ΔΙΑΓΩΝΙΟΣ»: Η διαρκής συμβολή των δύο ομάδων στην ανεπανάληπτη πολιτισμική κίνηση της Θεσσαλονίκης

Εικαστικά / «Διαγώνιος» και «Τέχνη»: Πρόσφεραν παιδεία στη Θεσσαλονίκη. Τώρα συναντιούνται ξανά σε μια έκθεση

Η «Διαγώνιος» του Ντίνου Χριστιανόπουλου και η Καλλιτεχνική Εταιρεία «Τέχνη» επιστρέφουν στο προσκήνιο μέσα από ένα αφιέρωμα στο Τελλόγλειο Ίδρυμα, που αναδεικνύει δύο ιστορικές ομάδες της πνευματικής ζωής της Θεσσαλονίκης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «λίστα Τραμπ» και τα «απαράδεκτα έργα τέχνης» οδηγούν σε μια άλλη Αμερική

Εικαστικά / Tο μένος του Τραμπ για το Smithsonian: Λογοκρισία, ρατσισμός, λίστες με «απαράδεκτα» έργα

Με στόχο το μεγαλύτερο συγκρότημα μουσείων και ερευνητικών κέντρων στον κόσμο, ο Τραμπ επιχειρεί να ασκήσει έλεγχο και λογοκρισία σε έργα τέχνης και στο περιεχόμενο εκθέσεων, κατηγορώντας το Smithsonian ως «woke» και απειλώντας με περικοπές της χρηματοδότησής του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Εικαστικά / Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Μια από τις πιο εξέχουσες συλλέκτριες στην Ευρώπη, η οποία έχει αφήσει το αποτύπωμά της και στην Ύδρα, αποφάσισε να πουλήσει τη συλλογή σουρεαλιστικής και μεταπολεμικής τέχνης που στεγάζει στο σπίτι της στο Λονδίνο -τη μεγαλύτερη αυτού του είδους- σε μια δημοπρασία-ορόσημο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χάρις Επαμεινώνδα: Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις

Εικαστικά / Χάρις Επαμεινώνδα: «Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις»

Η βραβευμένη με Αργυρό Λέοντα Κύπρια εικαστικός συνθέτει έναν κόσμο θραυσμάτων, αποκομμάτων της εσωτερικότητας, με ελλειπτικές εικόνες, τον οποίο μας προκαλεί να ανακατασκευάσουμε μέσα από τη σταδιακή του αποκάλυψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Εικαστικά / Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Οι δύο καλλιτέχνες με καταγωγή από Κύπρο και Ελλάδα αντίστοιχα, παρουσιάζουν νέα έργα τους σε μια από τις σημαντικότερες εικαστικές διοργανώσεις της Βρετανίας που φιλοξενεί 30 καλλιτέχνες και συλλογικότητες, με αναθέσεις και θεματικές που έχουν να κάνουν με τη γεωγραφία και τις αξίες που διαπερνούν την πόλη αυτή: καταγωγή και μνήμη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μια έκθεση για την πολύχρωμη, πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Εικαστικά / Μια έκθεση για την πολύχρωμη και πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Ο Τόνι Μιλάκης καταγράφει μια πόλη που η πραγματικότητα προσφέρει τις καλύτερες ζωγραφικές λύσεις, που ακόμη και το πιο ευφάνταστο μυαλό ενός καλλιτέχνη δεν μπορεί να τις επινοήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Ο Ζαν Φρανσουά Μιλέ και η ατέρμονη γοητεία της φύσης και των εργατών της γης

Εικαστικά / Ζαν Φρανσουά Μιλέ: ο ζωγράφος που ο Βαν Γκογκ αποκαλούσε «πρωτοπόρο»

«Όσο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο νομίζω ότι ο Μιλέ πίστευε σε κάτι ανώτερο» έγραφε ο Βαν Γκογκ για τον «ζωγράφο των χωρικών» αλλά και έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του γαλλικού ρεαλισμού. Η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου τον τιμά με μια μεγάλη έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το Μοναστήρι του Καρόλου: Το μουσείο του «κομμωτή των σταρ»

Εικαστικά / Κάρολος: O «κομμωτής των σταρ» έχει πλέον δικό του μουσείο στα Χανιά

Το «Μοναστήρι του Καρόλου», ένα ενετικό κτίσμα του 1583 και κατοικία του αυτοδίδακτου δημιουργού από το 1991, έχει μετατραπεί σε ένα μοναδικό καταφύγιο όπου συνυπάρχουν η ιστορία της κομμωτικής, έργα Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών μαζί με μνήμες της Μαρίας Κάλλας, της Μπριζίτ Μπαρντό αλλά και της Μαντάμ Ορτάνς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

Εικαστικά / Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

«Τα έργα του αποθεώνουν την ικανότητα του έρωτα να μας αποσπά από την ιδέα του θανάτου». Και έχουμε την ευκαιρία να τα δούμε στην αναδρομική έκθεση του Ιδρύματος Γουλανδρή στην Άνδρο, και στην Αθήνα. Όλα σχεδόν, εκτός από το πιο γνωστό του, το οποίο οι επιμελητές απέρριψαν ως «κραυγαλέο»...
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το Fondation Louis Vuitton υποδέχεται 270 έργα του Gerhard Richter σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση

Εικαστικά / Gerhard Richter: «Τώρα που δεν απέμειναν ιερείς ή φιλόσοφοι, οι καλλιτέχνες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στον κόσμο»

270 έργα ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ζωγράφους θα εκτεθούν το φθινόπωρο στο Fondation Louis Vuitton σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ