Τα μάτια μας έχουν "ανάλυση" 576 megapixel

Τα μάτια μας έχουν "ανάλυση" 576 megapixel Facebook Twitter
2
Τα μάτια μας έχουν "ανάλυση" 576 megapixel Facebook Twitter
Στο στόμα μας υπάρχουν περισσότερα βακτήρια απ' όσοι άνθρωποι υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη γη

Το βρετανικό δημιουργικό γραφείο Pâté δημιούργησε μια συλλογή από τέλειες αφίσες που απεικονίζουν διασκεδαστικά διάφορες ενδιαφέρουσες μικρολεπτομέρειες για το ανθρώπινο σώμα και την λειτουργία του, για την καινούρια διαφημιστική καμπάνια του Discovery Channel Medical Center.


Κάθε πληροφορία παρουσιάζεται έξυπνα τόσο με κείμενο όσο και με εικονογράφηση, που συνδέονται μεταξύ τους κάνοντας το αποτέλεσμα ακόμα πιο ιδιαίτερο: Στο trivia που κάνει λόγο για τα βακτήρια(Στο στόμα μας υπάρχουν περισσότερα βακτήρια απ' όσοι άνθρωποι υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη γη) βλέπουμε ένα διάπλατα ανοιχτό στόμα όπου οι αμυγδαλές μοιάζουν με τον πλανήτη μας.


Δείτε παρακάτω ολόκληρη την σειρά, και μετρήστε πόσες απ' αυτές τις πληροφορίες γνωρίζατε ήδη!

Τα μάτια μας έχουν "ανάλυση" 576 megapixel Facebook Twitter
Τα μάτια μας έχουν "ανάλυση" 576 megapixel
Τα μάτια μας έχουν "ανάλυση" 576 megapixel Facebook Twitter
Το φτέρνισμά μας "ταξιδεύει" με περισσότερο από 160 χιλιόμετρα την ώρα
Τα μάτια μας έχουν "ανάλυση" 576 megapixel Facebook Twitter
Το μυαλό μας παράγει αρκετή ενέργεια για να ανάψει μία λάμπα
Τα μάτια μας έχουν "ανάλυση" 576 megapixel Facebook Twitter
Οι πατούσες μας παράγουν μισό περίπου λίτρο ιδρώτα ημερησίως
Τα μάτια μας έχουν "ανάλυση" 576 megapixel Facebook Twitter
Ο χτύπος της καρδιάς μας μιμείται τη μουσική που ακούμε
Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

2 σχόλια