studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται)

studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
0
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
«Θα μπορούσα να πω ότι σε γενικές γραμμές ξεχωρίζει η κόμικ αισθητική, τα γραμμικά στοιχεία, τα έντονα πλακάτα χρώματα και οι δικές μας δόσεις ενθουσιασμού.» Φωτό: Αλίνα Λέφα

Πωλούνται μέσα σε κουτιά που χρησιμοποιούν οι ψαράδες για να διατηρήσουν φρέσκια την ψαριά τους οι πετσέτες θαλάσσης της σειράς "Fresh but not edible" ( «Φρέσκο, αλλά όχι βρώσιμο») του σχεδιαστικού γραφείου studiomateriality και είναι ό,τι πιο φρέσκο έχουμε δει σχεδιαστικά φέτος το καλοκαίρι.

Tο studiomateriality είναι το σχεδιαστικό γραφείο του Μίλτου Κοντογιάννη και βρίσκεται σε έναν από τους πιο "ζωντανούς" δρόμους του Παγκρατίου, στην οδό Αρχελάου. Ο Μίλτος, ο οποίος έχει σπουδάσει Διακοσμητική και Καλές Τέχνες στην Αθήνα, σήμερα ασχολείται ως επί το πλείστον με σχεδιασμό προϊόντων, αλλά και σχεδιασμό εσωτερικών χώρων μέσα από τους οποίους διερευνά την εφαρμογή της τέχνης σε αντικείμενα. Το πάθος του με τα αντικείμενα και το ντιζάιν όμως ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία αφού όπως λέει ο ίδιος «σαν γνήσιο παιδί της δεκαετίας του '80, απέκτησα τα πρώτα μου ερεθίσματα γύρω από τον κόσμο του αντικειμένου μέσω των πρώτων μου παιχνιδιών. Τα Lego, τα Playmobil, αλλά και οι πλαστικές καρέκλες στη βεράντα της γιαγιάς, αποτέλεσαν για μένα έμπνευση».

Αν και το γραφείο του έχει κλείσει μόλις ένα χρόνο λειτουργίας, ωστόσο η σχεδιαστική αισθητική του studiomateriality είναι ήδη αναγνωρίσιμη. Πέρσι είχε ξεκινήσει με μια σειρά μεταξωτών μαντηλιών, φωτιστικών light boxes και καθρεφτών, χρησιμοποιώντας σε όλα την ψηφιακή εκτύπωση και την τεχνική laser cut. Φέτος, η σειρά με τις πετσέτες θαλάσσης φέρει κάτι από εκείνο το στυλ και την αισθητική. «Πρόκειται για μία μίξη πραγμάτων και αναφορών. Θα μπορούσα να πω ότι σε γενικές γραμμές ξεχωρίζει η κόμικ αισθητική, τα γραμμικά στοιχεία, τα έντονα πλακάτα χρώματα και οι δικές μας δόσεις ενθουσιασμού. Στόχος μας είναι η μετάβαση από τις σύνθετες οπτικές μορφές στη σχηματική απλοποίηση, δημιουργώντας απλές και funky εικόνες."

studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Ο Μίλτος Κοντογιάννης ασχολείται ως επί το πλείστον με σχεδιασμό προϊόντων αλλά και σχεδιασμό εσωτερικών χώρων μέσα από τους οποίους διερευνά την εφαρμογή της τέχνης σε αντικείμενα.

Ποιες είναι οι αναφορές του; Henri Matisse, Jeff Koons, Pop Art, Marcel Wanders, Keith Haring, Milton Glaser και η αισθητική του σουπερμάρκετ, μου λέει γελώντας.

Ο Μίλτος τελευταία συνεργάζεται και με την εταιρεία ρούχων Ηallelujah. «Η σχεδιάστρια Ελευθερία Δομένικου που ίδρυσε το brand ελληνικών ρούχων "Hallelujah" είναι φίλη μου. Όλα αυτά τα χρόνια, με την Ελευθερία κινούμαστε σε κοινά αισθητικά και δημιουργικά μονοπάτια. Σήμερα, βρήκαμε και την ευκαιρία να συνεργαστούμε πιο στενά. Οι δικές της απλές και μίνιμαλ γραμμές των ρούχων "παντρεύτηκαν" με τον δικό μου πλουραλισμό χρωμάτων και σχεδίων κι έτσι δημιουργήθηκαν τα ρούχα που μπορεί κανείς να βρει στο κατάστημα Hallelujah της Αρχελάου όπως και στο κατάστημα της Απόλλωνος».

studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Coffix. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Coffix. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Lightbox. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Lightbox. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Μαντήλι Fruits and Flies. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Μαντήλι Banana. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Mαντήλι Pineapple. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Η συνεργασία του Μίλτου με τη σχεδιάστρια Ελευθερία Δομένικου για τα ρούχα Ηallelujah.
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Η συνεργασία του Μίλτου με τη σχεδιάστρια Ελευθερία Δομένικου για τα ρούχα Ηallelujah.

Βρείτε το studiomateriality εδώ.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι αίθουσες του Μεγάρου Δουκίσσης Πλακεντίας στο φως

Αποκλειστικό / Οι αίθουσες του Μεγάρου Δουκίσσης Πλακεντίας στο φως

Mε την πρόσφατη παραχώρησή του από την ΕΤΑΔ στον δήμο Πεντέλης, το θρυλικό Καστέλο της Ροδοδάφνης παύει να είναι κτίριο-φάντασμα και μετατρέπεται σε πολυχώρο πολιτισμού, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
yf

Design / Potiropoulos+Partners: Πώς «γεννήθηκε» το νέο ερευνητικό κέντρο και ποια είναι η φιλοσοφία της καινοτομίας αυτής

Το διακεκριμένο αρχιτεκτονικό γραφείο παρουσίασε τη δική του in house Research+Design «ομάδα» με την ονομασία «p+R+D», κατά τα πρότυπα των διεθνών αρχιτεκτονικών γραφείων.
THE LIFO TEAM
Με έμπνευση από τις τέντες της Ασίας το φετινό περίπτερο Serpentine

Design / Με έμπνευση από τις τέντες της Ασίας: Αυτό είναι το περίπτερο Serpentine για το 2025

Η πρωτοποριακή αυτή ανάθεση, που ξεκίνησε το 2000 με τη Ζάχα Χαντίντ και παρουσίασε μέσα από τα pavilions μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς αρχιτεκτονικής, γιορτάζει τα 25 της χρόνια.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ωδή στην pure σεβεντίλα: Ένα σπίτι που μοιάζει με μικροοργανισμό.

Design / Ένα σπίτι στο Παλαιό Φάληρο που αποθεώνει τα απίθανα '70s

Το σπίτι του Γιώργου Κελέφη, εκδότη του περιοδικού ΟΖΟΝ, στο Παλαιό Φάληρο ‒σχεδιασμένο από τους σπουδαίους αρχιτέκτονες Δημήτρη και Σουζάνα Αντωνακάκη‒ μοιάζει με χρονοκάψουλα που σε μεταφέρει στη δεκαετία του ’70.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ώρα για Comicdom CΟΝ 2025 / Comicdom CΟΝ Athens 2025: Όλα όσα δεν πρέπει να χάσεις

Design / Comicdom CΟΝ Athens 2025: Όλα όσα δεν πρέπει να χάσεις

Το μεγαλύτερο φεστιβάλ κόμικς στην Ελλάδα επιστρέφει στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, από 16 έως 18 Μαΐου, φιλοξενώντας 180 Έλληνες και ξένους καταξιωμένους δημιουργούς. Δείτε όλα τα highlights του φετινού προγράμματος.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Χάρρυ Σάξον: «Η ιστορία δικαιώνει τους αδικημένους»

Graphic Novel / Χάρρυ Σάξον: «Οι τρανς άντρες υπάρχουμε κι ας το αγνοεί πολύς κόσμος»

Με αφορμή την παρουσίαση του queer κόμικ του «Ο Τηλέμαχος και το Δέρας» στο 9ο Comic Con, ο Χάρρυ Σάξον μιλά για την επιστροφή του μετά από απουσία 13 ετών, για το ταξίδι της φυλομετάβασής του, και για την παρουσία όλων και περισσότερων ΛΟΑΤΚΙ+ δημιουργών στον χώρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Design / Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της Ήρας Κατσαντώνη και του Αλέξανδρου Πάτση στο Μετς κι ανακαλύπτει έναν αναπάντεχο χώρο με μία «κρεμαστή» κουζίνα που δεσπόζει και γωνιές μυστικές που οδηγούν στη «Χώρα των Θαυμάτων».
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ξενοδοχείο Βύρων στην Αιόλου: ένα από τα παλαιότερα κτίρια της Αθήνας ξαναγεννιέται

Ξενοδοχείο Βύρων / Ένα από τα πιο παλιά κτίρια της Αιόλου ξαναγεννιέται

Η είδηση της αποκατάστασης του ξενοδοχείου Βύρων μάς πάει πίσω στον χρόνο, μεταξύ 1840 και 1860, τότε που η οδός Αιόλου άκμαζε εμπορικά και ήταν ο δρόμος με τα περισσότερα και τα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης. Η LiFO παρουσιάζει τα σχέδια της αποκατάστασης ενός από τα παλαιότερα σωζόμενα κτίρια της Αθήνας, η οποία θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ