studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται)

studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
0
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
«Θα μπορούσα να πω ότι σε γενικές γραμμές ξεχωρίζει η κόμικ αισθητική, τα γραμμικά στοιχεία, τα έντονα πλακάτα χρώματα και οι δικές μας δόσεις ενθουσιασμού.» Φωτό: Αλίνα Λέφα

Πωλούνται μέσα σε κουτιά που χρησιμοποιούν οι ψαράδες για να διατηρήσουν φρέσκια την ψαριά τους οι πετσέτες θαλάσσης της σειράς "Fresh but not edible" ( «Φρέσκο, αλλά όχι βρώσιμο») του σχεδιαστικού γραφείου studiomateriality και είναι ό,τι πιο φρέσκο έχουμε δει σχεδιαστικά φέτος το καλοκαίρι.

Tο studiomateriality είναι το σχεδιαστικό γραφείο του Μίλτου Κοντογιάννη και βρίσκεται σε έναν από τους πιο "ζωντανούς" δρόμους του Παγκρατίου, στην οδό Αρχελάου. Ο Μίλτος, ο οποίος έχει σπουδάσει Διακοσμητική και Καλές Τέχνες στην Αθήνα, σήμερα ασχολείται ως επί το πλείστον με σχεδιασμό προϊόντων, αλλά και σχεδιασμό εσωτερικών χώρων μέσα από τους οποίους διερευνά την εφαρμογή της τέχνης σε αντικείμενα. Το πάθος του με τα αντικείμενα και το ντιζάιν όμως ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία αφού όπως λέει ο ίδιος «σαν γνήσιο παιδί της δεκαετίας του '80, απέκτησα τα πρώτα μου ερεθίσματα γύρω από τον κόσμο του αντικειμένου μέσω των πρώτων μου παιχνιδιών. Τα Lego, τα Playmobil, αλλά και οι πλαστικές καρέκλες στη βεράντα της γιαγιάς, αποτέλεσαν για μένα έμπνευση».

Αν και το γραφείο του έχει κλείσει μόλις ένα χρόνο λειτουργίας, ωστόσο η σχεδιαστική αισθητική του studiomateriality είναι ήδη αναγνωρίσιμη. Πέρσι είχε ξεκινήσει με μια σειρά μεταξωτών μαντηλιών, φωτιστικών light boxes και καθρεφτών, χρησιμοποιώντας σε όλα την ψηφιακή εκτύπωση και την τεχνική laser cut. Φέτος, η σειρά με τις πετσέτες θαλάσσης φέρει κάτι από εκείνο το στυλ και την αισθητική. «Πρόκειται για μία μίξη πραγμάτων και αναφορών. Θα μπορούσα να πω ότι σε γενικές γραμμές ξεχωρίζει η κόμικ αισθητική, τα γραμμικά στοιχεία, τα έντονα πλακάτα χρώματα και οι δικές μας δόσεις ενθουσιασμού. Στόχος μας είναι η μετάβαση από τις σύνθετες οπτικές μορφές στη σχηματική απλοποίηση, δημιουργώντας απλές και funky εικόνες."

studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Ο Μίλτος Κοντογιάννης ασχολείται ως επί το πλείστον με σχεδιασμό προϊόντων αλλά και σχεδιασμό εσωτερικών χώρων μέσα από τους οποίους διερευνά την εφαρμογή της τέχνης σε αντικείμενα.

Ποιες είναι οι αναφορές του; Henri Matisse, Jeff Koons, Pop Art, Marcel Wanders, Keith Haring, Milton Glaser και η αισθητική του σουπερμάρκετ, μου λέει γελώντας.

Ο Μίλτος τελευταία συνεργάζεται και με την εταιρεία ρούχων Ηallelujah. «Η σχεδιάστρια Ελευθερία Δομένικου που ίδρυσε το brand ελληνικών ρούχων "Hallelujah" είναι φίλη μου. Όλα αυτά τα χρόνια, με την Ελευθερία κινούμαστε σε κοινά αισθητικά και δημιουργικά μονοπάτια. Σήμερα, βρήκαμε και την ευκαιρία να συνεργαστούμε πιο στενά. Οι δικές της απλές και μίνιμαλ γραμμές των ρούχων "παντρεύτηκαν" με τον δικό μου πλουραλισμό χρωμάτων και σχεδίων κι έτσι δημιουργήθηκαν τα ρούχα που μπορεί κανείς να βρει στο κατάστημα Hallelujah της Αρχελάου όπως και στο κατάστημα της Απόλλωνος».

studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Coffix. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Coffix. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Lightbox. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Lightbox. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Μαντήλι Fruits and Flies. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Μαντήλι Banana. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Mαντήλι Pineapple. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Η συνεργασία του Μίλτου με τη σχεδιάστρια Ελευθερία Δομένικου για τα ρούχα Ηallelujah.
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Η συνεργασία του Μίλτου με τη σχεδιάστρια Ελευθερία Δομένικου για τα ρούχα Ηallelujah.

Βρείτε το studiomateriality εδώ.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ