studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται)

studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
0
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
«Θα μπορούσα να πω ότι σε γενικές γραμμές ξεχωρίζει η κόμικ αισθητική, τα γραμμικά στοιχεία, τα έντονα πλακάτα χρώματα και οι δικές μας δόσεις ενθουσιασμού.» Φωτό: Αλίνα Λέφα

Πωλούνται μέσα σε κουτιά που χρησιμοποιούν οι ψαράδες για να διατηρήσουν φρέσκια την ψαριά τους οι πετσέτες θαλάσσης της σειράς "Fresh but not edible" ( «Φρέσκο, αλλά όχι βρώσιμο») του σχεδιαστικού γραφείου studiomateriality και είναι ό,τι πιο φρέσκο έχουμε δει σχεδιαστικά φέτος το καλοκαίρι.

Tο studiomateriality είναι το σχεδιαστικό γραφείο του Μίλτου Κοντογιάννη και βρίσκεται σε έναν από τους πιο "ζωντανούς" δρόμους του Παγκρατίου, στην οδό Αρχελάου. Ο Μίλτος, ο οποίος έχει σπουδάσει Διακοσμητική και Καλές Τέχνες στην Αθήνα, σήμερα ασχολείται ως επί το πλείστον με σχεδιασμό προϊόντων, αλλά και σχεδιασμό εσωτερικών χώρων μέσα από τους οποίους διερευνά την εφαρμογή της τέχνης σε αντικείμενα. Το πάθος του με τα αντικείμενα και το ντιζάιν όμως ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία αφού όπως λέει ο ίδιος «σαν γνήσιο παιδί της δεκαετίας του '80, απέκτησα τα πρώτα μου ερεθίσματα γύρω από τον κόσμο του αντικειμένου μέσω των πρώτων μου παιχνιδιών. Τα Lego, τα Playmobil, αλλά και οι πλαστικές καρέκλες στη βεράντα της γιαγιάς, αποτέλεσαν για μένα έμπνευση».

Αν και το γραφείο του έχει κλείσει μόλις ένα χρόνο λειτουργίας, ωστόσο η σχεδιαστική αισθητική του studiomateriality είναι ήδη αναγνωρίσιμη. Πέρσι είχε ξεκινήσει με μια σειρά μεταξωτών μαντηλιών, φωτιστικών light boxes και καθρεφτών, χρησιμοποιώντας σε όλα την ψηφιακή εκτύπωση και την τεχνική laser cut. Φέτος, η σειρά με τις πετσέτες θαλάσσης φέρει κάτι από εκείνο το στυλ και την αισθητική. «Πρόκειται για μία μίξη πραγμάτων και αναφορών. Θα μπορούσα να πω ότι σε γενικές γραμμές ξεχωρίζει η κόμικ αισθητική, τα γραμμικά στοιχεία, τα έντονα πλακάτα χρώματα και οι δικές μας δόσεις ενθουσιασμού. Στόχος μας είναι η μετάβαση από τις σύνθετες οπτικές μορφές στη σχηματική απλοποίηση, δημιουργώντας απλές και funky εικόνες."

studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Ο Μίλτος Κοντογιάννης ασχολείται ως επί το πλείστον με σχεδιασμό προϊόντων αλλά και σχεδιασμό εσωτερικών χώρων μέσα από τους οποίους διερευνά την εφαρμογή της τέχνης σε αντικείμενα.

Ποιες είναι οι αναφορές του; Henri Matisse, Jeff Koons, Pop Art, Marcel Wanders, Keith Haring, Milton Glaser και η αισθητική του σουπερμάρκετ, μου λέει γελώντας.

Ο Μίλτος τελευταία συνεργάζεται και με την εταιρεία ρούχων Ηallelujah. «Η σχεδιάστρια Ελευθερία Δομένικου που ίδρυσε το brand ελληνικών ρούχων "Hallelujah" είναι φίλη μου. Όλα αυτά τα χρόνια, με την Ελευθερία κινούμαστε σε κοινά αισθητικά και δημιουργικά μονοπάτια. Σήμερα, βρήκαμε και την ευκαιρία να συνεργαστούμε πιο στενά. Οι δικές της απλές και μίνιμαλ γραμμές των ρούχων "παντρεύτηκαν" με τον δικό μου πλουραλισμό χρωμάτων και σχεδίων κι έτσι δημιουργήθηκαν τα ρούχα που μπορεί κανείς να βρει στο κατάστημα Hallelujah της Αρχελάου όπως και στο κατάστημα της Απόλλωνος».

studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Coffix. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Coffix. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Lightbox. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Lightbox. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Μαντήλι Fruits and Flies. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Μαντήλι Banana. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Mαντήλι Pineapple. Φωτό: Αλίνα Λέφα
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Η συνεργασία του Μίλτου με τη σχεδιάστρια Ελευθερία Δομένικου για τα ρούχα Ηallelujah.
studiomateriality: Ντιζάιν τόσο φρέσκο, που σπαρταράει (αλλά δεν τρώγεται) Facebook Twitter
Η συνεργασία του Μίλτου με τη σχεδιάστρια Ελευθερία Δομένικου για τα ρούχα Ηallelujah.

Βρείτε το studiomateriality εδώ.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Η αλλόκοτη, εντυπωσιακή κεραμική της Δάφνης Χριστοφόρου

Design / Η αλλόκοτη, εντυπωσιακή κεραμική της Δάφνης Χριστοφόρου

Συνδυάζοντας τον τρόπο που διακοσμούσαν τα αρχαία ελληνικά αγγεία με τεχνικές που χρησιμοποιούνται στις κινεζικές πορσελάνες και φέρνοντάς τα όλα αυτά στο σήμερα, η βραβευμένη Κύπρια εικονογράφος δημιουργεί κεραμικά έργα που δεν μοιάζουν με άλλα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ