Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές

Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
0

Πριν λίγο καιρό εκδόθηκε ένα βιβλίο για τα 400 χρόνια από το θάνατο του Σαίξπηρ. To βιβλίο περιλαμβάνει αφίσες από τα πιο αγαπημένα θεατρικά έργα του σπουδαίου δραματουργού που παίζονται εδώ και κάποιες δεκαετίες σε 56 διαφορετικές χώρες από την Ιαπωνία μέχρι τη Κολομβία. Φιλοξενούμε δέκα από τις καλύτερες:

Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αυτή η υπέροχη αφίσα είναι από μία παραγωγή του 1865 του Μάκμπεθ για το Drury Lane Theatre του Λονδίνου (το σημερινό θέατρο Royal). Credit: Drury Lane Theatre, UK, 1865. D: Thomas Way /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Μινιμαλιστική πολωνική αφίσα από μία παραγωγή του Άμλετ (2002).Credit: Dom Kultury, 2002. D: Monika Starowicz (Dydo Poster collection) /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Βασιλιάς Ληρ, Πολωνία, 1991. Στην αφίσα του πολωνικού θεάτρου Teatr Nowy η κορώνα από στάχυα που φοράει ο βασιλίας μοιάζει σαν προέκταση των μαλλιών του και τον τυφλώνει. Credit: Teatr Nowy W Poznaniu,1991. D: Wieslaw Walkuski, (Dydo Poster collection) /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Ελάχιστα θεατρικά έχουν τόσα πολλά αστεία σχετικά με κέρατα και απατημένους σύζυγους όσο το Οι γυναίκες του Ουίνσδορ. Η συγκεκριμένη αφίσα είναι από μία παραγωγή του θεάτρου Millington Drake στην Uruguay. Credit: Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αυτό το απλό, τολμηρό σκίτσο από το γερμανικό Imagine Theatre αναπαριστά μία από τις πιο διάσημες σκηνές του Αντώνιος και Κλεοπάτρα. Credit: Imagine Theatre, DE, 2013. D: Lex Drewinski//Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αφίσα από το community college του Portland, στο Oregon για την παράσταση: Πολύ κακό για το τίποτα. Credit: Portland Community College, US, 2014. AD: Cece Cutsforth, D/P: Anthony Catalan /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αυτή η πολύχρωμη αφίσα της Δωδέκατης Νύχτας αποτυπώνει το τρελλό κέφι της Σαιξπηρικής κωμωδίας. Είναι παραγωγή του βουλγαρικού Army Theatre. Credit: Bulgarian Army Theatre, BG, N/A. D: Asen Stateishinski/ Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Μία ψυχεδελική αφίσα για το Όνειρο Θερινής Νυκτός από το Serbian National Theatre. Credit: Serbian Νational Theatre, RS, 1982. AD: Stevo Zigon, D: Radule Boskovic/Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αφίσα από το Tokyo's Ryogoku Theater για την Κωμωδία των Παρεξηγήσεων. Credit: Tokyo Ryogoku Theater X, JP, 2011. AD/D: Ayako Nagai/ Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αφίσα για την πιο αιματοβαμένη τραγωδία του Σαίξπηρ ο Τίτος Ανδρόνικος από το πολωνικό θέατρο Rekwizytornia. Credit: Teatr Rekwizytornia PL, 2006. D: Tomasz Boguslawski (Dydo Poster Collection)/Princeton Architectural Press
Design
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Babel»: Το νέο αριστουργηματικό graphic novel του Soloúp

Προδημοσίευση / «Babel»: Το νέο graphic novel του Soloúp

Μια συναρπαστική εικονογραφημένη ιστορία που συνδέει με χιούμορ και συγκίνηση τις αφηγήσεις του παππού του και της παρέας του με τα βιώματα των ανθρακωρύχων κάθε εθνικότητας, γλώσσας και θρησκείας στις στοές του Βελγίου.
M. HULOT
Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Design / Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Είκοσι δύο δημιουργοί από τον χώρο του design και των τεχνών εμπνέονται από οκτώ αρχειακά κομμάτια της διάσημης επιπλοποιίας, αναδιατυπώνοντας την έννοια του κλασικού επίπλου στην εποχή μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πύλες της

Αποκλειστικές φωτογραφίες / Η παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πόρτες της

Η LiFO μπήκε στο ιστορικό Βαλλιάνειο Μέγαρο το οποίο, μετά την ολοκλήρωση των αναγκαίων εργασιών αποκατάστασης και συντήρησης, θα υποδεχθεί ξανά το κοινό στις αρχές του 2026.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Ένα σπίτι που λέει «ευχαριστώ»

Design / Ένα σπίτι που δίνει χαρά στον πεσιμιστή καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου

Στο διαμέρισμα του Νίκου Τσιαπάρα στη Θεσσαλονίκη συνυπάρχουν το αρ νουβό, το αρ ντεκό, η ποπ αρτ και το τρας με τους πίνακες του ιδιοκτήτη και τα πορτρέτα των τέως βασιλιάδων, έτσι, για το κιτς του πράγματος.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ