Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram

Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
2

Ας είμαστε ειλικρινείς: η απόφαση του Instagram να αλλάξει το νοσταλγικό, κάπως vintage λoγότυπο του δεν άρεσε σε κανέναν. Κυρίως γιατί το νέο logo του κοινωνικού δικτύου φαίνεται ότι δεν εκφράζει κανέναν, γι' αυτό και οι αντιδράσεις από την πρώτη στιγμή δεν ήταν απλώς αρνητικές. Ήταν οργισμένες, ειρωνικές, γεμάτες χολή που εκτοξευόταν κυρίως προς τους art directors που σχεδίασαν το νέο σήμα κατατεθέν του Instagram. 

Και όταν τα ειρωνικά και οργισμένα σχόλια των χρηστών κόπασαν και όταν δεν έμενε κανένα άλλο χολερικό tweet να γίνει (σ.σ.: όπως αυτό που παρομοίαζε το σχέδιο και τα χρώματα του νέου λογότυπου με τα χρώματα και τα σχεδιαστικά ευρήματα γνωστής εταιρείας προφυλακτικών), τη σκυτάλη άρπαξαν οι καλλιτέχνες του διαδικτύου, η pop-art των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και με gif-άκια, memes, κολάζ, αλλά και σκηνοθετημένες φωτογραφίες τρόλαραν δεόντως την αλλαγή. 

Να, μία πρώτη συλλογή από τις αντιδράσεις τους: 

Και δεν είναι μόνο αυτό. Ήδη στο διαδίκτυο έχουν κυκλοφορήσει διάφορα τρικ για το πώς μπορεί κανείς να επαναφέρει το παλιό λογότυπο στη συσκευή του κινητού του, δυστυχώς, όμως, κάποια από αυτά "δούλεψαν" ως εναλλακτικές μόνο τις πρώτες μέρες... Πράγμα που σημαίνει ότι, μας αρέσει - δεν μας αρέσει το νέο logo, θα πρέπει να το συνηθίσουμε, εκτός κι αν το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης λάβει υπ' όψιν του τις διαμαρτυρίες των χρηστών. 

Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Gif-άκια, memes, κολάζ, αλλά και σκηνοθετημένες φωτογραφίες τρόλαραν δεόντως την αλλαγή.
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

yf

Design / Potiropoulos+Partners: Πώς «γεννήθηκε» το νέο ερευνητικό κέντρο και ποια είναι η φιλοσοφία της καινοτομίας αυτής

Το διακεκριμένο αρχιτεκτονικό γραφείο παρουσίασε τη δική του in house Research+Design «ομάδα» με την ονομασία «p+R+D», κατά τα πρότυπα των διεθνών αρχιτεκτονικών γραφείων.
THE LIFO TEAM
Με έμπνευση από τις τέντες της Ασίας το φετινό περίπτερο Serpentine

Design / Με έμπνευση από τις τέντες της Ασίας: Αυτό είναι το περίπτερο Serpentine για το 2025

Η πρωτοποριακή αυτή ανάθεση, που ξεκίνησε το 2000 με τη Ζάχα Χαντίντ και παρουσίασε μέσα από τα pavilions μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς αρχιτεκτονικής, γιορτάζει τα 25 της χρόνια.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ώρα για Comicdom CΟΝ 2025 / Comicdom CΟΝ Athens 2025: Όλα όσα δεν πρέπει να χάσεις

Design / Comicdom CΟΝ Athens 2025: Όλα όσα δεν πρέπει να χάσεις

Το μεγαλύτερο φεστιβάλ κόμικς στην Ελλάδα επιστρέφει στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, από 16 έως 18 Μαΐου, φιλοξενώντας 180 Έλληνες και ξένους καταξιωμένους δημιουργούς. Δείτε όλα τα highlights του φετινού προγράμματος.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Χάρρυ Σάξον: «Η ιστορία δικαιώνει τους αδικημένους»

Graphic Novel / Χάρρυ Σάξον: «Οι τρανς άντρες υπάρχουμε κι ας το αγνοεί πολύς κόσμος»

Με αφορμή την παρουσίαση του queer κόμικ του «Ο Τηλέμαχος και το Δέρας» στο 9ο Comic Con, ο Χάρρυ Σάξον μιλά για την επιστροφή του μετά από απουσία 13 ετών, για το ταξίδι της φυλομετάβασής του, και για την παρουσία όλων και περισσότερων ΛΟΑΤΚΙ+ δημιουργών στον χώρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Design / Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της Ήρας Κατσαντώνη και του Αλέξανδρου Πάτση στο Μετς κι ανακαλύπτει έναν αναπάντεχο χώρο με μία «κρεμαστή» κουζίνα που δεσπόζει και γωνιές μυστικές που οδηγούν στη «Χώρα των Θαυμάτων».
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ξενοδοχείο Βύρων στην Αιόλου: ένα από τα παλαιότερα κτίρια της Αθήνας ξαναγεννιέται

Ξενοδοχείο Βύρων / Ένα από τα πιο παλιά κτίρια της Αιόλου ξαναγεννιέται

Η είδηση της αποκατάστασης του ξενοδοχείου Βύρων μάς πάει πίσω στον χρόνο, μεταξύ 1840 και 1860, τότε που η οδός Αιόλου άκμαζε εμπορικά και ήταν ο δρόμος με τα περισσότερα και τα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης. Η LiFO παρουσιάζει τα σχέδια της αποκατάστασης ενός από τα παλαιότερα σωζόμενα κτίρια της Αθήνας, η οποία θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Προσωπικά δεν μου άρεσε ούτε το παλιό ούτε το καινούργιο. Το παλιό ήταν πολύ βαρετό έως μουντό, το δε καινούργιο είναι πολύ αδιάφορο.Δηλαδή αυτοί εκεί στο Instagram, πόσους art director πληρώνουν για να κάνουν ένα σηματάκι και δεν μπορούν να κάνουν κάτι της προκοπής;Όσο για αυτόν που παρομοίασε το νέο logo με μάρκα προφυλακτικών δεν έχει και πολύ άδικο. Υπάρχει πολύ τσόντα και πολύ 'μάτι' μέσα στο Instagram. Και φυσικά έχουν πρόσβαση σε αυτό και ανήλικα παιδάκια που τους αγοράζουν οι γονείς τους smartphone.