Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram

Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
2

Ας είμαστε ειλικρινείς: η απόφαση του Instagram να αλλάξει το νοσταλγικό, κάπως vintage λoγότυπο του δεν άρεσε σε κανέναν. Κυρίως γιατί το νέο logo του κοινωνικού δικτύου φαίνεται ότι δεν εκφράζει κανέναν, γι' αυτό και οι αντιδράσεις από την πρώτη στιγμή δεν ήταν απλώς αρνητικές. Ήταν οργισμένες, ειρωνικές, γεμάτες χολή που εκτοξευόταν κυρίως προς τους art directors που σχεδίασαν το νέο σήμα κατατεθέν του Instagram. 

Και όταν τα ειρωνικά και οργισμένα σχόλια των χρηστών κόπασαν και όταν δεν έμενε κανένα άλλο χολερικό tweet να γίνει (σ.σ.: όπως αυτό που παρομοίαζε το σχέδιο και τα χρώματα του νέου λογότυπου με τα χρώματα και τα σχεδιαστικά ευρήματα γνωστής εταιρείας προφυλακτικών), τη σκυτάλη άρπαξαν οι καλλιτέχνες του διαδικτύου, η pop-art των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και με gif-άκια, memes, κολάζ, αλλά και σκηνοθετημένες φωτογραφίες τρόλαραν δεόντως την αλλαγή. 

Να, μία πρώτη συλλογή από τις αντιδράσεις τους: 

Και δεν είναι μόνο αυτό. Ήδη στο διαδίκτυο έχουν κυκλοφορήσει διάφορα τρικ για το πώς μπορεί κανείς να επαναφέρει το παλιό λογότυπο στη συσκευή του κινητού του, δυστυχώς, όμως, κάποια από αυτά "δούλεψαν" ως εναλλακτικές μόνο τις πρώτες μέρες... Πράγμα που σημαίνει ότι, μας αρέσει - δεν μας αρέσει το νέο logo, θα πρέπει να το συνηθίσουμε, εκτός κι αν το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης λάβει υπ' όψιν του τις διαμαρτυρίες των χρηστών. 

Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Gif-άκια, memes, κολάζ, αλλά και σκηνοθετημένες φωτογραφίες τρόλαραν δεόντως την αλλαγή.
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ένα σπίτι που λέει «ευχαριστώ»

Design / Ένα σπίτι που δίνει χαρά στον πεσιμιστή καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου

Στο διαμέρισμα του Νίκου Τσιαπάρα στη Θεσσαλονίκη συνυπάρχουν το αρ νουβό, το αρ ντεκό, η ποπ αρτ και το τρας με τους πίνακες του ιδιοκτήτη και τα πορτρέτα των τέως βασιλιάδων, έτσι, για το κιτς του πράγματος.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
“Ο κόσμος της φιλοξενίας είναι ένας κόσμος χωρίς σύνορα”: όλα όσα έγιναν στη δεύτερη διοργάνωση του HOTEL EXPERIENCE το διήμερο 18&19 Οκτωβρίου 2025 στη Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Design / Πώς το Hotel Experience μεταμόρφωσε την Τεχνόπολη σε ατμοσφαιρική ξενοδοχειακή εμπειρία

Με συμμετοχή 8000 επισκεπτών, 120 ομιλητών και 70 εταιρειών υλικών και κατασκευής, το Hotel Experience ανέδειξε την ελληνική φιλοξενία ως διεθνή συζήτηση, όπου η αρχιτεκτονική και η επενδυτική στρατηγική συνυπάρχουν στο ίδιο τραπέζι.
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι του Δημήτρη Πικιώνη από τη Μαδρίτη στην οδό Πειραιώς 

Design / Χάρη στον Δημήτρη Πικιώνη ο δρόμος προς την Ακρόπολη είναι ένα έργο τέχνης

Μια νέα έκθεση για τον Δημήτρη Πικιώνη στο Μουσείο Μπενάκη αποκαλύπτει τη σπουδαιότητα αυτού του εμπνευσμένου Έλληνα εικαστικού, αρχιτέκτονα, στοχαστή και όσα του οφείλουν η Αθήνα και οι σύγχρονοι Έλληνες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ

σχόλια

2 σχόλια
Προσωπικά δεν μου άρεσε ούτε το παλιό ούτε το καινούργιο. Το παλιό ήταν πολύ βαρετό έως μουντό, το δε καινούργιο είναι πολύ αδιάφορο.Δηλαδή αυτοί εκεί στο Instagram, πόσους art director πληρώνουν για να κάνουν ένα σηματάκι και δεν μπορούν να κάνουν κάτι της προκοπής;Όσο για αυτόν που παρομοίασε το νέο logo με μάρκα προφυλακτικών δεν έχει και πολύ άδικο. Υπάρχει πολύ τσόντα και πολύ 'μάτι' μέσα στο Instagram. Και φυσικά έχουν πρόσβαση σε αυτό και ανήλικα παιδάκια που τους αγοράζουν οι γονείς τους smartphone.