Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια»

Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Κάθε πιάτο έχει τα δικά του ψεγάδια και αυτά είναι που το καθιστούν όμορφο, τουλάχιστον για εμάς. Εξού και το Flaw, που σημαίνει «ψεγάδι».
0

Το Flaw Project, μια σειρά μοντέρνων, διακοσμητικών κεραμικών πιάτων, είναι το δημιούργημα δύο αδελφών από τη Δράμα, της Στέλλας και της Ελευθερίας Ιωσηφίδου. Αν και σπούδασαν Φιλοσοφία και Παιδαγωγικά (η Στέλλα), Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία (η Ελευθερία), ανέκαθεν αγαπούσαν το DIY, τη ζωγραφική και οποιαδήποτε μορφή καλλιτεχνικής έκφρασης. Με βάση την κλίση της καθεμιάς έγινε και ο καταμερισμός των εργασιών στο Flaw: η Ελευθερία δημιουργεί το πιάτο και η Στέλλα το ζωγραφίζει.

— Πώς και σας ήρθε η ιδέα για το Flaw Project;

Πριν δημιουργήσουμε το Flaw, ξεκινήσαμε φτιάχνοντας μερικά πήλινα πιατάκια για εμάς τις ίδιες, ώστε να διαμορφώσουμε τον προσωπικό μας χώρο, εμπνευσμένες από τα διακοσμητικά πιάτα που πάντοτε χαζεύαμε στο σπίτι της γιαγιάς μας. Η τριβή με το αντικείμενο και η χαρά που μας πρόσφερε το παιχνίδι με τα υλικά μάς οδήγησε στη δημιουργία αυτού του πρότζεκτ, διότι καταλάβαμε ότι μελλοντικά θέλουμε να ασχοληθούμε αποκλειστικά με αυτό.

Ζώντας σε μια εποχή που η εικόνα του εαυτού μας, των αγαπημένων μας αλλά και της γύρω πραγματικότητας περνάει από διάφορα φίλτρα ώστε να είναι τέλεια, πιστεύουμε πως ήρθε η ώρα να δούμε πώς οι ατέλειες και τα ψεγάδια μπορούν να είναι μέρος μιας ακόμα ελκυστικότερης αισθητικής.


— Γιατί του δώσατε αυτή την ονομασία;

Ο πηλός είναι ένα ιδιαίτερο υλικό, το οποίο παίρνει σχήμα και μορφή στα δικά μας χέρια. Δημιουργούμε κάτι από το μηδέν και αυτό σημαίνει αυτομάτως ότι το αντικείμενο δεν μπορεί να είναι τέλειο με την κυριολεκτική έννοια της λέξης. Κάθε πιάτο, λοιπόν, έχει τα δικά του ψεγάδια και αυτά είναι που το καθιστούν όμορφο, τουλάχιστον για εμάς. Εξού και το Flaw, που σημαίνει «ψεγάδι».

Ζώντας σε μια εποχή που η εικόνα του εαυτού μας, των αγαπημένων μας αλλά και της γύρω πραγματικότητας περνάει από διάφορα φίλτρα ώστε να είναι τέλεια, πιστεύουμε πως ήρθε η ώρα να δούμε πώς οι ατέλειες και τα ψεγάδια μπορούν να είναι μέρος μιας ακόμα ελκυστικότερης αισθητικής.

Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Οι αδερφές Στέλλα και Ελευθερία Ιωσηφίδου.


— Τι είδους σχέδια έχουν τα πιάτα σας.

Με ένα γρήγορο scroll down στον λογαριασμό μας στο Ιnstagram μπορεί κανείς εύκολα να παρατηρήσει ότι στα περισσότερα σχέδιά μας απεικονίζονται γυναικείες μορφές. Για παράδειγμα, υπάρχει η μητέρα, οι φίλες, η «γιογκίνι» αλλά και μεμονωμένα πρόσωπα γυναικών. Αναμφισβήτητα, όμως, η γυναικεία μορφή που δεσπόζει στα σχέδια του Flaw είναι αυτή της Φρίντα Κάλο. Πρόκειται για μια υπέροχη και δυναμική γυναίκα, σύμβολο του φεμινισμού. Είναι μια καλλιτέχνις που θαυμάζουμε απεριόριστα για πολλούς λόγους, μεταξύ άλλων και επειδή χρησιμοποίησε ως μέσο έκφρασης όχι μόνο την τέχνη της αλλά και το ίδιο της το σώμα.


— Πώς προκύπτουν οι ιδέες;

Ζωγραφίζουμε πράγματα που αρέσουν σ' εμάς τις ίδιες: φυτά, κάποιο πρόσωπο που μας εμπνέει, κάποια σκηνή από ένα αγαπημένο βιβλίο ή ιδέες που μας δίνουν οι φίλοι μας.

Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Αναμφισβήτητα η γυναικεία μορφή που δεσπόζει στα σχέδια του Flaw είναι αυτή της Φρίντα Κάλο.
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter


@flaw_project

 

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR