Τα 10 πρόσωπα που ξεχώρισαν στο 81ο Φεστιβάλ Βενετίας

Τα 10 πρόσωπα που ξεχώρισαν στο 81ο Φεστιβάλ Βενετίας Facebook Twitter
Lady Gaga, Μπραντ και Τζορτζ, Πέδρο και Αντζελίνα ήταν μερικά από τα πρόσωπα που ξεχώρισαν στο φετινό φεστιβάλ.
0

Πέδρο

Επιτέλους, μια κορυφαία τιμή στον μέγιστο Πέδρο Αλμοδόβαρ, και μετά τα 2 Όσκαρ, τα BAFTA, τα Γκόγια, εκεί όπου οι ταινίες του έχουν συγκεντρώσει 117 υποψηφιότητες, τις Σφαίρες αλλά και τα βραβεία καριέρας, ο Χρυσός Λέων για το The room next door είναι πρωτιά σε ένα από τα τρία major ευρωπαϊκά φεστιβάλ λίγο πριν κλείσει τα 75 του χρόνια – «δεν είμαι ακόμη 75, μη λέτε ψέματα», είπε χαριτολογώντας σε δημοσιογράφο που βιάστηκε να τον γεράσει. Η προσφορά του στον κινηματογράφο είναι δεδομένη και ανυπολόγιστης αξίας, αλλά στη Βενετία απέδειξε πως κάνει μια αρχή με το πρώτο του αγγλόφωνο δράμα μεγάλου μήκους, αν και, όπως τόνισε στην ομιλία του, παραλαμβάνοντας συγκινημένος το βραβείο, το πνεύμα παραμένει ισπανικό.

Η Ιταλίδα

Στην τρίτη της ταινία, η Μάουρα Ντελπέρο ανέτρεψε τα προγνωστικά και ενώ όλοι περίμεναν πως η Ντέα Γκουλουμπεγκασβίλι με το δυνατό, αυστηρό April θα έπαιζε ως σοβαρό φαβορί σε ένα από τα δύο κορυφαία βραβεία, η Ιταλίδα κέρδισε το μεγάλο βραβείο της επιτροπής με μια τοιχογραφία της αγροτικής ζωής στην Ιταλία κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου μέσα από την καθημερινότητα μιας οικογένειας σε ένα γραφικό χωριό των Άλπεων, το Vermiglio του τίτλου. Κατά συνθήκη, μια ιταλική ταινία πάντα κάτι κερδίζει στη Βενετία, αλλά αυτή το άξιζε.

Ο Πιτ με τον Τζορτζ Κλούνι ήταν κυριολεκτικά τα παλιόπαιδα του φεστιβάλ, αφού αψηφούν τον χρόνο –ειδικά ο πρώτος– και υπενθυμίζουν ετησίως πως συνδιαλέγονται με τα παιδιά που κρύβουν μέσα τους.

Νικόλ

Τα 10 πρόσωπα που ξεχώρισαν στο 81ο Φεστιβάλ Βενετίας Facebook Twitter
Η Νικόλ Κίντμαν μας έχει συνηθίσει σε τολμηρές ερμηνείες και το φετιχιστικό της ρεσιτάλ στο Babygirl έκανε κεφάλια να γυρίσουν

Από τα Μάτια ερμητικά κλειστά μέχρι το Dogville, η Νικόλ Κίντμαν μας έχει συνηθίσει σε τολμηρές ερμηνείες και το φετιχιστικό της ρεσιτάλ στο Babygirl (μια σταρ με Όσκαρ στα τέσσερα να δέχεται εντολές από έναν δόκιμο στην εταιρεία της, που έχει τα μισά της χρόνια) έκανε κεφάλια να γυρίσουν και δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο, ειδικά όταν πρόεδρος της κριτικής επιτροπής είναι η Ιζαμπέλ Ιπέρ, βασίλισσα όχι μόνο του πάγου αλλά και του πόνου – η πρωταγωνίστρια του Elle ίσως ήθελε και κάτι παραπάνω, αν και μάλλον καλύφθηκε απ’ ό,τι είδε, εξού και το βραβείο. Εν τη απουσία της συγκίνησε τη βραδιά των βραβείων, καθώς δεν ήταν παρούσα εξαιτίας του θανάτου της μητέρας της, και η σκηνοθέτις της Χαλίνα Ράιν μοιράστηκε με το κοινό το ευχαριστήριο μήνυμά της για το Coppa Volpi καλύτερης γυναικείας ερμηνείας.

Μπρέιντι “The Brutalist” Κορμπέτ

Το Brutalist ήταν από την πρώτη του προβολή φαβορί για ένα μεγάλο βραβείο, αν και αυτό της σκηνοθεσίας μερικές φορές συνοψίζει το σκεπτικό ενός ικανού κινηματογραφιστή με ευδιάκριτο στυλ, που η ταινία του έφερε αντιρρήσεις στην κριτική επιτροπή. Παραλαμβάνοντας το βραβείο του, ο Αμερικανός ηθοποιός και σκηνοθέτης έβγαλε χαρτί για να μην ξεχάσει τίποτε, και σε ρυθμό αντιστρόφως ανάλογο της μακρόσυρτης ταινίας του ευχαρίστησε τους πάντες και κατέληξε, όπως αναμενόταν, στην πάλη του σινεμά χωρίς σύνορα κόντρα στις δυνάμεις που απειλούν να το καταπιούν.

Αντζελίνα

Σε μια χρονιά με αφίξεις πασίγνωστων σταρ σε καθημερινή βάση, από την Gaga και την Κέιτ Μπλάνσετ και την Νικόλ Κίντμαν έως τις νέες μούσες του Αλμοδόβαρ, την Τίλντα Σουίντον και την Τζουλιάν Μουρ, η Αντζελίνα Τζολί απασχόλησε λίγο περισσότερο τα media στην πρώτη της εμφάνιση μετά από χρόνια με τη Maria του Πάμπλο Λαραΐν (αμέσως μετά πετάχτηκε στο Τορόντο για να παρουσιάσει το πολεμικό δράμα που σκηνοθέτησε η ίδια), επειδή έλειπε χρόνια από το προσκήνιο και επανήλθε ενσαρκώνοντας μια γυναίκα που ακόμα ενδιαφέρει, μίλησε με δέος για τον μύθο, για τις ομοιότητες και τις διαφορές, για την όπερα (αν και ισχυρίστηκε ότι τραγούδησε η ίδια τις άριες, την Κάλλας ακούγαμε εμείς) και συγκέντρωσε τα βλέμματα σαν να κατέφθανε στο Φεστιβάλ μια ντίβα από τα παλιά, αν και ακόμη δεν έχει κλείσει τα πενήντα της χρόνια. 

The Brats

Τα 10 πρόσωπα που ξεχώρισαν στο 81ο Φεστιβάλ Βενετίας Facebook Twitter
Στο Wolfs ταίριαξαν απόλυτα σε μια απολύτως αμερικανική νουάρ κωμωδία και μαζί μοιάζουν με τους τέλειους Αμερικανούς στην Ευρώπη, τη χαρά κάθε μεγάλου Φεστιβάλ που τους φιλοξενεί

Προφανώς ο Μπραντ Πιτ έφθασε από άλλο κανάλι για να μην τρακάρει το πολυτελές ταχύπλοο Riva με εκείνο που μετέφερε την Τζολί στο αεροδρόμιο, καθώς οι πρεμιέρες του Maria και του Wolfs έγιναν μέσα στο ίδιο διήμερο. Ο Πιτ με τον Τζορτζ Κλούνι ήταν κυριολεκτικά τα παλιόπαιδα του φεστιβάλ, αφού αψηφούν τον χρόνο –ειδικά ο πρώτος– και υπενθυμίζουν ετησίως πως συνδιαλέγονται με τα παιδιά που κρύβουν μέσα τους. Στο Wolfs ταίριαξαν απόλυτα σε μια απολύτως αμερικανική νουάρ κωμωδία και μαζί μοιάζουν με τους τέλειους Αμερικανούς στην Ευρώπη, τη χαρά κάθε μεγάλου Φεστιβάλ που τους φιλοξενεί, αποπνέοντας μια καλοραμμένη αύρα νοσταλγίας για ένα ακριβοθώρητο είδος ηθοποιών που πλέον σπανίζει.

The Sexy Boys

825
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Εκτός από τους καθιερωμένους και τους περιζήτητους, τρεις νέοι ηθοποιοί έκαναν το break και ξεχώρισαν δίπλα σε πολύ γνωστότερους συμπρωταγωνιστές τους. Ως αδιάφορο αντικείμενο του πόθου στο Queer, ο Ντρου Στάρκι (Love, Simon, Outer Banks) κράτησε γερή και λιτή αντίσταση απέναντι στην ιδρωμένη λαχτάρα του Ντάνιελ Κρεγκ, και μάλιστα σε δηλώσεις του τόνισε πόσο αναστατώνουν οι σκηνές σεξ το αμερικανικό κοινό. Ο Βρετανός Λούις Πάρτιτζ έγινε γνωστός από το εφηβικό «Enola Holmes» και ως Σιντ Βίσιους στη μίνι σειρά «Pistol», αλλά με το διπλής ανάγνωσης πορτρέτο του εφήβου που πλησιάζει ερωτικά την Κέιτ Μπλάνσετ στην επίσης περιορισμένων επεισοδίων σειρά του Αλφόνσο Κουαρόν «Disclaimer» και την επομένη πνίγεται, προσπαθώντας να σώσει τον 5χρονο γιο της, γίνεται αυτόματα ορατός στον ευρύτερο χώρο – και όχι μόνο στα μάτια της αγαπημένης του Ολίβια Ροντρίγκο. Τέλος, ο επίσης Άγγλος Χάρις Ντίκινσον επιβεβαιώνει πως η παρουσία του στο βραβευμένο με Χρυσό Φοίνικα Τρίγωνο της θλίψης δεν ήταν τυχαία, και ως στιβαρός νεαρός αφέντης της Κίντμαν στο Babygirl γίνεται ένας ενδιαφέρον jeune premier για τον σκεπτόμενο θεατή.  

Λούκα

Αν οι Κάννες έχουν αποφασίσει πως ο Ιταλός του γούστου τους είναι ο Πάολο Σορεντίνο, τότε ο Λούκα Γκουαντανίνο, μετά τα Suspiria, Bigger Splash, Bones and All, και παρά λίγο το Challengers, που αποσύρθηκε αναγκαστικά πέρσι λόγω της απεργίας, είναι γνήσιο και ορκισμένο τέκνο της Βενετίας και του Αλμπέρτο Μπαρμπέρα, ο οποίος όχι μόνο τον επέλεξε για το επίσημο διαγωνιστικό με το Queer, που στην επίσημη προβολή δέχθηκε τα δακρυσμένα συγχαρητήρια του Πέδρο Αλμοδόβαρ, αλλά υποδέχθηκε και δυο δικές του συμμετοχές στο πόστο του παραγωγού, το April, και πάλι στο επίσημο διαγωνιστικό, και το άνισο Diciannove στο παράλληλο τμήμα Orizzonti, του προστατευόμενού και παλιού συνεργάτη του Τζιοβάνι Τορτορίτσι. 

Τα 10 πρόσωπα που ξεχώρισαν στο 81ο Φεστιβάλ Βενετίας Facebook Twitter
O Λούκα Γκουαντανίνο με τους πρωταγωνιστές του Ντάνιελ Γκρέγκ και Ντρου Στάρκι. Φωτ.: Matt Winkelmeyer/Getty Images/Ideal Image

Ο 007 Queer;

Την εξυπνότερη απάντηση στις συνεντεύξεις τύπου έδωσε ο Λούκα Γκουαντανίνο, βγάζοντας από τη δύσκολη θέση τον πρωταγωνιστή του στο Queer, Ντάνιελ Κρεγκ, όταν ένας δημοσιογράφος τον ρώτησε για την πιθανότητα ενός γκέι James Bond: «Ας φερθούμε ως ενήλικοι, εντάξει, άλλωστε δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζει κανείς τις πραγματικές του επιθυμίες, σημασία έχει ότι εκτελεί τέλεια τις αποστολές του». Ο ανακουφισμένος, για πολλούς λόγους, Κρεγκ κέρδισε κατά ριπάς το δύσκολο στοίχημα της ενσάρκωσης του alter ego του Γουίλιαμ Μπάροουζ, και αν προσπεράστηκε από την κριτική επιτροπή του φεστιβάλ, η οποία προτίμησε τον Βενσάν Λεντόν για τον Ήσυχο γιο, συζητείται έντονα για τον μακρύ δρόμο των φετινών βραβείων, και δικαίως.

Gaga

Lady Gaga Facebook Twitter
Η Lady Gaga φόρεσε Dior Haute Couture

Το πολυαναμενόμενο sequel του Τζόκερ δεν απέσπασε τις κριτικές που αναλογούν σε μια ταινία που το πρώτο της μέρος κέρδισε τον Χρυσό Λέοντα και 2 Όσκαρ. Ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής της υπόθεσης παραμένει ο Χοακίν Φίνιξ, που, ερωτηθείς σχετικά, προσπέρασε βιαστικά το ακανθώδες θέμα της ανεξήγητης φυγής του από το πλατό της ταινίας του Τοντ Χέινς, και η Lady Gaga ήξερε τη θέση της, μένοντας διακριτικά στο πλάι και αφήνοντας τις ερωτήσεις να κατευθυνθούν κυρίως στον σταρ και τον σκηνοθέτη Τοντ Φίλιπς. Ωστόσο η Στέφανι, όπως την αποκαλούσαν στη συνέντευξη τύπου οι συνάδελφοί της, δεν ξεχνά ποια είναι και, αγκαζέ με τον δικό της Πολάνσκι, τον Μάικλ, τον σύζυγό της, και, ελλείψει Σαλαμέ και Στάιλς, ως λαίδη Gaga τους σάρωσε όλους στο κόκκινο χαλί με το καπέλο-κεραία με βέλο-σινεμασκόπ μάσκα-αστακός, φιλοτεχνημένο το 2001 φυσικά από τον μετρ Φίλιπ Τρίσι, κομμάτι της προσωπικής συλλογής της Ντάφνι Γκίνες.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Joker - Folie À Deux: Ένα μουσικοχορευτικό σίκουελ που θα ανακουφίσει και θα απογοητεύσει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Joker - Folie À Deux: Ένα μουσικοχορευτικό σίκουελ που θα ανακουφίσει και θα απογοητεύσει

Κάποιοι θα περιμένουν τη συνέχεια που δεν αρνήθηκε κανείς από τους συντελεστές κατηγορηματικά στην κοινή συνέντευξη τύπου στο Φεστιβάλ Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί έχει κολλήσει η Νικόλ Κίντμαν στο ρόλο της Θλιμμένης Συζύγου;

Οθόνες / Γιατί έχει κολλήσει η Νικόλ Κίντμαν στον ρόλο της θλιμμένης συζύγου;

Στο μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας, η ηθοποιός μοιάζει να υποδύεται αποκλειστικά όμορφες γυναίκες που υπάγονται σε υψηλές φορολογικές κλίμακες, τις βαρύνουν όμως τα κασμιρένια μαντήλια και το ταραγμένο παρελθόν τους.
THE LIFO TEAM
The Room Next Door: Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ κινηματογραφεί την πολιτική επιλογή της ευθανασίας σαν ελεγειακό αποχαιρετισμό

Ανταπόκριση από τη Βενετία / The Room Next Door: Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ κινηματογραφεί έναν ελεγειακό αποχαιρετισμό

Η πρώτη αγγλόφωνη μεγάλου μήκους ταινία του Ισπανού auteur προσφέρει δυο αξιοσημείωτους γυναικείους ρόλους σε δυο σπουδαίες ηθοποιούς: την Τίλντα Σουίντον και την Τζούλιαν Μουρ — SPOILER ALERT
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO.

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα. Τι παίζει στα σινεμά από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ