Τα 10 κινηματογραφικά SOS του φθινοπώρου

Cinema Fall Preview Facebook Twitter
Τζούλια Ρόμπερτς και Άντριου Γκάρφιλντ στο «After the Hunt» του Λούκα Γκουαντανίνο.
0


ΤO «WEAPONS»
εκπυρσότησε με κρότο. Οι αντίπαλοι του Μπραντ Πιτ στο «F1» τρώνε ακόμη τη σκόνη του. Οι «Λίλο και Στιτς» αποδείχτηκαν πολύ σκληροί για να ξεχαστούν από τα παιδιά. Η Ντακότα και οι άνδρες της δίχασαν πολλές ρομαντικές ψυχές με το «Ταιριάζουμε;». Ο Κριστιάν Κλαβιέ παραμένει σταθερή μπουφόνικη αξία. Το «47» έκανε μια μικρή καλλιτεχνική έκπληξη ενώ, αντίθετα από την αδιαφορία που περικύκλωσε τον «Σούπερμαν» και το «Fantastic Four», τουλάχιστον οι «Τρελές Σφαίρες» και οι «Επικίνδυνες Αποστολές» προσπάθησαν να σταθούν στο ύψος του βαρύτιμου τίτλου τους, κατά τη διάρκεια του κινηματογραφικού καλοκαιριού που παραχωρεί τη θέση του σε ένα θερμό φθινόπωρο, με Χρυσό Φοίνικα, οικολογικό Λάνθιμο, ζοφερό Οικονομίδη, ένα θρίλερ με pov σκύλου, και φυσικά το απρόβλεπτο, και, απ' ό,τι φαίνεται, ιδιοφυώς ακατάστατο «One battle after another» του Πολ Τόμας Άντερσον με τον Λεονάρντο ντι Κάπριο που περιμένουμε να δούμε κι εμείς μετά τους εκστασιασμένους συναδέλφους από το εξωτερικό, περισσότερο από κάθε άλλη ταινία το επόμενο τρίμηνο!

ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑ

Χρυσός Φοίνικας στον Τζαφάρ Παναχί για ένα έργο μετα-πολιτικό και απέριττα δραματικό. Από «ένα απλό ατύχημα», ένας πρώην κρατούμενος για τα φρονήματά του πέφτει πάνω στον βασανιστή του, έρχεται σε επαφή με ομοιοπαθούντες και όλοι μαζί αντιμετωπίζουν το δίλημμα της μεταχείρισης εν είδει αντιποίνων ή της συγχώρεσης από ανωτερότητα. Πόσο ώριμη είναι η κρίση ανθρώπων που υπέστησαν τα πάνδεινα όταν η μνήμη του τραύματος δεν έχει ακόμη σβήσει, και ποιος ορίζει τον δικαστή σε μια περίπτωση που σηκώνει συζήτηση και αφήνει περιθώριο λάθους; Ο Παναχί κρατά την υπόθεση προσγειωμένη και πάντα ενδιαφέρουσα, προσθέτοντας το στοιχείο του θρίλερ στην κλασική πάλη της ενστικτώδους εκδίκησης με τον πολιτισμό των λογικών επιχειρημάτων. (16/10)

Cinema Fall Preview Facebook Twitter
Χρυσός Φοίνικας στον Τζαφάρ Παναχί για ένα έργο μετα-πολιτικό και απέριττα δραματικό.

ΒΟΥΓΟΝΙΑ

Ο σεναριογράφος του «Menu» και του «Regime» διασκευάζει την κορεατική σάτιρα επιστημονικής φαντασίας «Save the Green Planet» και ο Γιώργος Λάνθιμος βρίσκει την ευκαιρία να «ανησυχήσει» δημιουργικά με μια πυκνή ίντριγκα, fucked up και ενδιαφέρουσα όπως την χαρακτήρισε ο ίδιος, που χειροκροτήθηκε στο πρόσφατο Φεστιβάλ Βενετίας και σφράγισε περαιτέρω την αλχημιστική συνεργασία του με την Έμα Στόουν. Η δις βραβευμένη με Όσκαρ υποδύεται το στέλεχος φαρμακευτικής εταιρείας που απάγεται από τον συνωμοσιολόγο μελισσοκόμο Τζέσι Πλέμονς, και αναγκάζεται να ομολογήσει ότι ανήκει στο αρχιερατείο του αστερισμού της Ανδρομέδας, αν θέλει να σωθεί από το υπόγειο του απομονωμένου σπιτιού του, ακόμη κι αν ισχυρίζεται πως δεν έχει καμία σχέση με ερπετοειδή και εξωγήινα όντα! Ή μήπως όχι; Bloody fun, με περιβαλλοντικές ευαισθησίες! (6/11)

SPRINGSTEEN: DELIVER ME FROM NOWHERE

Το «σάντουιτς» άλμπουμ του Μπρους Σπρίνγκστιν, που έπεται του ηλεκτρικού «River» και προηγείται, επίσης κατά δυο χρόνια, του αστρονομικά επιτυχημένου «Born in the USA», είναι μια ηθελημένα εσωστρεφής, ποιητική στροφή του Αμερικανού καλλιτέχνη στον στοχασμό, προλεταριακό θεματικά και lofi ηχητικά, που δύσκολα επαναλαμβάνεται και δικαίως κατέχει περίοπτη θέση, όχι μόνο στην καριέρα του αλλά και στην παγκόσμια δισκογραφία. Η ηχογράφηση του «Nebraska» κατά βάση στην κρεβατοκάμαρά του αποτελεί το θεμέλιο του βιογραφικού «Springsteen: Deliver me from nowhere», το οποίο σκηνοθέτησε ο Σκοτ Κούπερ, που χάρισε στον Τζεφ Μπρίτζες το μοναδικό του Όσκαρ και τώρα δίνει ελπίδες και στον Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ του «The Bear» – παρά τις όποιες αντιρρήσεις για την ταινία, όλοι συμφωνούν πως είναι καταπληκτικός. (23/11)

ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΦΛΕΒΑ

Πέντε χρόνια μετά την «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς», ο Γιάννης Οικονομίδης επανέρχεται με τη «Σπασμένη φλέβα», περιγράφοντας την υπόθεση ως εξής: «Ο Θωμάς Αλεξόπουλος, ένας μεσήλικας επιχειρηματίας, τα ’χει κάνει όλα μαντάρα! Όταν η κόντρα του με τον τοκογλύφο της περιοχής πάρει απρόβλεπτες διαστάσεις, ο Αλεξόπουλος θα βγει στους δρόμους αναζητώντας απεγνωσμένα βοήθεια. Ο χρόνος που έχει στη διάθεσή του για να σώσει το πολύτιμο σπίτι του είναι λίγος και η πίεση της κατάστασης ασφυκτική. Τα πάντα εναντίον του, δύσκολοι καιροί... Λίγο πριν από τον γκρεμό, ένα απλό σχέδιο της τελευταίας στιγμής φαίνεται να είναι η μοναδική σωτήρια λύση στο φλέγον πρόβλημα του επιχειρηματία». Πρωταγωνιστούν ο Βασίλης Μπισμπίκης και η Μαρία Κεχαγιόγλου, ενώ ο Λεξ συνθέτει και τραγουδά το δηλωτικό θέμα της ταινίας. (27/11)

AFTER THE HUNT

Η αρχοντική, όσο και ψυχρή παρουσία της Τζούλια Ρόμπερτς στο επίκεντρο μιας σειράς δραματικών γεγονότων που αναστατώνουν την ακαδημαϊκή ηρεμία καθηγητών και φοιτητών Ηθικής και Φιλοσοφίας στο Γέιλ ισορροπεί την καβγατζίδικη ένταση του Λούκα Γκουαντανίνο: το «After the Hunt» εκτυλίσσεται στο απόγειο του ΜeΤoo στη σκεπτόμενη Αμερική και κρατά όλους τους πρωταγωνιστές ομήρους σε ένα αδιέξοδο επιχειρημάτων και ευθυνών, αποδίδοντας αδυναμίες και λάθος χειρισμούς προς πάσα κατεύθυνση, ειδικά στο θύμα της υπόθεσης, το οποίο υποδύεται η Άγιο Εντέμπιρι. Η ταινία φτιάχτηκε για να εγείρει συζητήσεις και διαφωνίες, σαν μια διεισδυτική και άνιση μαρτυρία των οξυμένων πνευμάτων μιας μπερδεμένης εποχής. (16/10)

THE SMASHING MACHINE

Κάπου ανάμεσα στον «Παλαιστή» και τη «Φάλαινα», η ιστορία ενός θηριώδους πρωταθλητή των μεικτών πολεμικών τεχνών και ταυτόχρονα η μεταμόρφωση του Ντουέιν Τζόνσον, από τον χαμογελαστό Βράχο που γνωρίζουμε υπερβολικά καλά σε έναν πολυλογά κατσέρ με επίπεδη μύτη, σγουρά κοντά κοκκινοκάστανα μαλλιά, λιγότερο βάρος και στιβαρή σωματοδομή, το «Smashing Machine» είναι το τμηματικό πορτρέτο του στοχοπροσηλωμένου όσο και προβληματικού μαχητή των ρινγκ Μαρκ Κερ, μια αληθινή ιστορία γυρισμένη με παραδόξως συγκρατημένο στυλ από τον Μπένι Σάφντι, ο οποίος τιμήθηκε με το Βραβείο Σκηνοθεσίας στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας. Ο The Rock ήδη συζητιέται για την πεντάδα του Όσκαρ ερμηνείας, και μάλιστα μετά από ένα σερί ασήμαντων ρόλων (και πάλι έρχεται στον νου μας το πρόσφατο παράδειγμα του Μπρένταν Φρέιζερ, μείον την εμπορικότητα), δηλώνοντας ευγνωμοσύνη για την ευκαιρία που του δόθηκε να δείξει τι αξίζει. (2/10)

KISS OF THE SPIDER WOMAN

Ο Μανουέλ Πουίχ έγραψε το μυθιστόρημα «Το φιλί της γυναίκας αράχνης» το 1976. Ο Έκτορ Μπαμπένκο το μετέφερε στον κινηματογράφο το 1985, χαρίζοντας το Όσκαρ Α΄ Ανδρικού Ρόλου στον Γουίλιαμ Χερτ, o οποίος υποδύθηκε τον ρόλο του γκέι Μολίνα, που διηγείται το αγαπημένο του μιούζικαλ στον πολιτικό συγκρατούμενό του Βαλεντίν. Η θεατρική διασκευή του 1993 σάρωσε στα Tony και φέτος το μιούζικαλ γίνεται ταινία, με τα τραγούδια των Κάντερ και Εμπ (συν τρία καινούργια), με πρωταγωνιστές τον Τονάτιου, τον Ντιέγκο Λούνα και την Τζένιφερ Λόπεζ ως Μάρτα, την ντίβα που εμπνέει τις μουσικοχορευτικές αποδράσεις από τη ζοφερή πραγματικότητα. Ο Μπιλ Κόντον φιλοδοξεί να καναλιζάρει την τεχνική του Μπομπ Φόσι στο «Καμπαρέ». (16/10)

Cinema Fall Preview Facebook Twitter
Η Τζένιφερ Λόπεζ υποδύεται τη Μάρτα, την ντίβα που εμπνέει τις μουσικοχορευτικές αποδράσεις από τη ζοφερή πραγματικότητα.

GOOD BOY

Μετά το «Presence» του Στίβεν Σόντερμπεργκ, όπου παρακολουθούμε ένα horror δωματίου με τα μάτια ενός φαντάσματος, έρχεται το σαφώς πιο πρωτότυπο «Good Boy»: ό,τι συμβαίνει σε μια στοιχειωμένη αγροικία καταγράφεται από την οπτική ενός σκύλου, που προσπαθεί να προστατεύσει το απερίσκεπτο αφεντικό του από το πνεύμα του κακού. Ο Μπεν Λέονμπεργκ όχι μόνο απέσπασε εγκωμιαστικές κριτικές στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο αλλά χρησιμοποίησε τον δικό του σκύλο, τον Ίντι, στον ρόλο του πρωταγωνιστή, χωρίς ψηφιακά παραγεμίσματα και τεχνητούς διαλόγους για να ενισχύσουν την ερμηνεία του! (9/10)

SIRAT

Ο Όλιβερ Λαξ παρατηρεί τον απελπισμένο πατέρα και τους ταξιδευτές της ερήμου έτσι όπως είναι τραχείς, λακωνικοί και ολιγαρκείς, καμένοι από τον ήλιο και τα drugs, και κάποιοι από αυτούς, κυριολεκτικά διαμελισμένοι, σε μια rave τραγωδία που βραβεύτηκε στις Κάννες.

Στη μακρά διαδρομή υπάρχουν ανθρώπινη επαφή, σκόρπια χαρά, στιγμές νηφαλιότητας και έντασης, η ιδρωμένη καθημερινότητα ενός εποχούμενου κοινόβιου με δύο αταίριαστες προσθήκες (τον μπαμπά, τον γιο και το προβληματικό για τέτοιες περιοχές βανάκι τους), συνδυασμένη με μια απόκοσμη, αόριστη αίσθηση πως όλα κινούνται σε ένα μετα-αποκαλυπτικό τοπίο. Το «Σιράτ» είναι μια κινηματογραφική κινούμενη άμμος, μια πρωτότυπη προσέγγιση του τέλους του κόσμου στην άνυδρη απομόνωση, που δεν θα μπορούσε να μη συνοδεύεται από ψυχεδελική ανακούφιση μέσα στην ατελέσφορη αγωνία: εκκωφαντική και αιφνίδια, εκπλήσσει τον θεατή όσο και τους πρωταγωνιστές! (20/11)

Cinema Fall Preview Facebook Twitter
Το Sirat είναι μια rave τραγωδία που βραβεύτηκε στις Κάννες.

ΑΝΕΜΩΝΗ

Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις όχι μόνο επιστρέφει οκτώ χρόνια μετά την αναγγελία της οριστικής αν και ευτυχώς όχι αμετάκλητης απόφασής του να αποσυρθεί από το σινεμά αλλά συγγράφει το σενάριο του δράματος «Ανεμώνη» που σκηνοθετεί ο γιος του Ρόναν Ντέι Λιούις. Την ατμόσφαιρα έχει ήδη ζεστάνει το τρέιλερ, με τον κάτοχο τριών Όσκαρ να ανταλλάσσει απειλές με τον Σον Μπιν και το μυστήριο να κυριαρχεί πίσω από μυστικά και ψέματα μιας οικογένειας. (23/10)

WIM WENDERS ΣΤΗ ΣΤΕΓΗ

Με αφορμή τα 80 χρόνια από τη γέννηση του σπουδαίου Ευρωπαίου δημιουργού της γενιάς του, η Στέγη παρουσιάζει ένα τριήμερο κινηματογραφικό αφιέρωμα με ταινίες του από το 1970 έως και σήμερα, και μια συζήτηση μαζί του στην Κεντρική Σκηνή. (14-16/11)

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Highest 2 Lowlest: Ο Σπάικ Λι μεταφέρει το πνεύμα του Κουροσάβα στη Νέα Υόρκη του σήμερα

Daily / Highest 2 Lowlest: Ο Σπάικ Λι φέρνει τον Κουροσάβα στη σημερινή Νέα Υόρκη

Η νέα ταινία του «μαέστρου» από το Μπρούκλιν, διαθέσιμη εδώ και λίγες μέρες στο Apple TV+, αποτελεί ένα συναρπαστικό ριμέικ του αστυνομικού θρίλερ «High and Low» του Ιάπωνα σκηνοθέτη, έξι δεκαετίες μετά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ