Κίρστεν Ντανστ - Τζέσι Πλέμονς: Το πιο διακριτικό «ισχυρό ζεύγος» στο Χόλιγουντ

Κίρστεν Ντανστ και Τζέσι Πλέμονς: Η ιδιαίτερη περίπτωση του πιο διακριτικού «ισχυρού ζεύγους» στο Χόλιγουντ Facebook Twitter
Η ιστορία αγάπης της Ντανστ και του Πλέμονς γεννήθηκε στους διαδρόμους ενός αεροδρομίου το 2015. Φωτ.: Getty Images/ Ideal Image
0

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΥΠΝΙΖΟΥΝ τα πάθη μιας γενιάς όπως η Ζεντάγια και ο Τομ Χόλαντ, να μην κάνουν τόσα πρωτοσέλιδα όπως η Τζένιφερ Λόπεζ και ο Μπεν Άφλεκ ή να μην εκθαμβώνουν στο κόκκινο χαλί όπως η Αμάλ και ο Τζορτζ Κλούνεϊ, ελάχιστα όμως ζεύγη του Χόλιγουντ μπορούν να υπερηφανεύονται για την επιτυχία και το κύρος που έχουν κατακτήσει σε λιγότερο από μια δεκαετία, η 41χρονη Κίρστεν Ντανστ και ο 36χρονος Τζέσι Πλέμονς, δείχνοντας ότι είναι δυνατόν να διατηρούν χαμηλό προφίλ και συγχρόνως να έχουν μια επαγγελματική καριέρα τόσο ισχυρή όσο και η σχέση τους.

Η τελευταία κοινή τους εμφάνιση στην οθόνη αποτελεί απόδειξη γι' αυτό: η έντονα αμφιλεγόμενη ταινία Civil War που σπάει τα ταμεία στην Αμερική είναι ένα δυστοπικό δράμα όπου η Ντανστ υποδύεται μια φωτορεπόρτερ που γίνεται αυτόπτης μάρτυρας μια Αμερικής βυθισμένης σε έναν αιματηρό εμφύλιο πόλεμο, ενώ ο Πλέμονς υποδύεται έναν βίαιο στρατιώτη σ’ έναν μικρότερο αλλά τόσο ανατριχιαστικό ρόλο που ο ηθοποιός δεν ήθελε να τον αναλάβει μέχρι που του το ζήτησε η γυναίκα του.

Το Civil War είναι η τρίτη παραγωγή στην οποία συμπρωταγωνιστεί το ζευγάρι. Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς είχαν κερδίσει υποψηφιότητες για Emmy, για τις ερμηνείες τους στον δεύτερο κύκλο του τηλεοπτικού Fargo, ενώ έλαβαν επίσης και οι δύο υποψηφιότητες για Όσκαρ για το The Power of the Dog της Τζέιν Κάμπιον. Ενώ η Ντανστ εντάχθηκε στο σταρ σύστεμ του Χόλιγουντ σε πολύ νεαρή ηλικία, ο σύζυγός της ανέβηκε σταδιακά τα σκαλοπάτια της φήμης ως βασικός δευτεραγωνιστής που αποτελούσε σφραγίδα ποιότητας.

Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς κατάγονται από μικρές πόλεις, άρχισαν και οι δύο να εργάζονται από πολύ νωρίς και προσπάθησαν να συνδυάσουν ρόλους σε ταινίες blockbuster με ανεξάρτητες παραγωγές. Καθόλου τυπικοί σταρ, δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό να μετατρέψουν μια συνέντευξη τύπου σε καυστική κριτική για την κινηματογραφική Μέκκα.

Την τελευταία δεκαετία, ο Πλέμονς έχει δουλέψει σε επτά παραγωγές υποψήφιες για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, γεγονός που τον τοποθετεί σε μια πολύ κλειστή λέσχη ηθοποιών που περιλαμβάνει τον Μάρλον Μπράντο και την Κάθριν Χέμπορν. Η εμφύλια διαμάχη που έχει ξεσπάσει γύρω από τον «Εμφύλιο Πόλεμο» μπορεί να τους δυσκολέψει να εξασφαλίσουν εκ νέου υποψηφιότητες για βραβεία, αλλά οι κριτικοί είναι ομόφωνοι: οι ερμηνείες τους είναι από τις καλύτερες της ταινίας.

Κίρστεν Ντανστ και Τζέσι Πλέμονς: Η ιδιαίτερη περίπτωση του πιο διακριτικού «ισχυρού ζεύγους» στο Χόλιγουντ Facebook Twitter
Και οι δύο εγκυμοσύνες ανακοινώθηκαν στον Τύπο με πρωτότυπο τρόπο: η πρώτη ως μέρος μιας καμπάνιας του οίκου μόδας Rodarte, της οποίας η ηθοποιός είναι πρέσβειρα, και η δεύτερη σε ένα ρεπορτάζ για το περιοδικό W, όπου φωτογραφήθηκε από την Σοφία Κόπολα, πάλι με τη Rodarte.

Η ιστορία αγάπης της Ντανστ και του Πλέμονς γεννήθηκε στους διαδρόμους ενός αεροδρομίου το 2015, ενώ περίμεναν το αεροπλάνο που θα τους μετέφερε στο Κάλγκαρι του Καναδά για να ξεκινήσουν τα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου του Fargo. Ο Πλέμονς, ο οποίος έγινε παγκοσμίως γνωστός χάρη στη δουλειά του στη σειρά Breaking Bad, θυμάται ότι άκουσε τη μέλλουσα σύζυγό του να φωνάζει το όνομά του, ενώ ο ίδιος προσπαθούσε να χαλαρώσει τη νευρικότητά του για το πρότζεκτ χαζεύοντας περιοδικά σε ένα κατάστημα του αεροδρομίου. «Χωρίς να ανταλλάξουμε πολλές λέξεις, κοίταξα στα μάτια της και είδα τι όμορφο, γλυκό, ανοιχτό και φιλόξενο άτομο είναι. Συνέβη κυριολεκτικά μέσα σε μια στιγμή. Αμέσως τα νεύρα και το άγχος μου διαλύθηκαν και ήξερα ότι όλα θα πάνε καλά».

Αφού τελείωσαν τα γυρίσματα για το Fargo το φθινόπωρο εκείνης της χρονιάς, χώρισαν για μερικούς μήνες και στις αρχές της άνοιξης του 2016 άρχισαν να βγαίνουν μαζί. Το 2018 καλωσόρισαν το πρώτο τους παιδί, τον Ένις, και τρία χρόνια αργότερα, τον Τζέιμς. Και οι δύο εγκυμοσύνες ανακοινώθηκαν στον Τύπο με πρωτότυπο τρόπο: η πρώτη ως μέρος μιας καμπάνιας του οίκου μόδας Rodarte, της οποίας η ηθοποιός είναι πρέσβειρα, και η δεύτερη σε ένα ρεπορτάζ για το περιοδικό W, όπου φωτογραφήθηκε από την Σοφία Κόπολα, πάλι με τη Rodarte.

Τα παιδιά και στη συνέχεια η πανδημία καθυστέρησαν τα σχέδια του γάμου τους, αλλά τον Ιούλιο του 2022 είπαν τελικά το «ναι» ο ένας στον άλλον στην Τζαμάικα. Όταν δεν χρειάζεται να βρίσκονται στο Λος Άντζελες για δουλειά, το ζευγάρι περνάει τον περισσότερο χρόνο του σε μια μικρή πόλη του Τέξας, σ’ ένα οικογενειακό ράντσο περιτριγυρισμένο από άλογα, εκεί όπου μεγάλωσε ο Πλέμονς. Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς κατάγονται από μικρές πόλεις, άρχισαν και οι δύο να εργάζονται από πολύ νωρίς και προσπάθησαν να συνδυάσουν ρόλους σε ταινίες blockbuster με ανεξάρτητες παραγωγές. Καθόλου τυπικοί σταρ, δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό να μετατρέψουν μια συνέντευξη τύπου σε καυστική κριτική για την κινηματογραφική Μέκκα.

Η Ντανστ, για παράδειγμα, έχει μιλήσει για το πώς την πίεζαν να χάσει βάρος και να φτιάξει τα δόντια της για να αποκτήσει «το τέλειο χαμόγελο της Barbie». Έχει μιλήσει επίσης για τη μάχη της με την κατάθλιψη σε ηλικία 27 ετών, ενώ έχει παραπονεθεί πολλές φορές για τον ηλικιακό ρατσισμό που συνεχίζει να μαστίζει την κινηματογραφική βιομηχανία. Στα δύο χρόνια που μεσολάβησαν μεταξύ των γυρισμάτων του Civil War και του The Power of the Dog, η Ντανστ δεν πάτησε το πόδι της σε κινηματογραφικό πλατό επειδή, όπως λέει, της προσφέρονταν μόνο ρόλοι για «θλιμμένες μητέρες».

Ο Πλέμονς από τη μεριά του, για τον οποίον ο Μάρτιν Σκορσέζε έχει πει ότι «δεν υπάρχουν όρια στο μέλλον του» και τον οποίο θα δούμε προσεχώς στη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου «Ιστορίες Καλοσύνης», απορρίπτει αυτό που υποτίθεται ότι αγαπάει πάνω απ’ όλα κάθε σταρ: τη διαρκή προσοχή. Ο Τεξανός ηθοποιός προτιμά να περνάει τις μέρες του με την Ντανστ στη φάρμα τους και πηγαίνει στο Λος Άντζελες μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Όπως πρόσφατα δήλωσε ο ίδιος στο περιοδικό GQ: «Δεν έχω φιλοδοξίες να κατακτήσω το Χόλιγουντ. Ή τον κόσμο. Ή οτιδήποτε άλλο».

Με στοιχεία από El Pais

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζον Κασσαβέτης, εξέχων δημιουργός της αμερικανικής αβάν-γκαρντ

Οθόνες / Τζον Κασσαβέτης: «Το καλύτερο location στον κόσμο είναι το ανθρώπινο πρόσωπο»

Γεννήθηκε σαν σήμερα ο Ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης και ηθοποιός που έγραψε ιστορία στον κινηματογράφο με σπουδαίες ταινίες όπως οι «Μια γυναίκα εξομολογείται», «Νύχτα Πρεμιέρας», «Γκλόρια» και πολλές ακόμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Αθήνα

Οθόνες / Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Ελλάδα

Ένα 6χρονο κορίτσι «φωνάζει» το πιο δυνατό αντιπολεμικό μήνυμα, οι Έλληνες διασκευάζουν Ντίκενς (και το κάνουν πολύ καλά) και άλλες πέντε ταινίες που μπορείτε να δείτε από σήμερα στα σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Οθόνες / Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Το Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας επιστρέφει. Για δύο εβδομάδες θα δούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες σύχρονων δημιουργών, παράλληλα με αποκατεστημένες κλασικές που άφησαν εποχή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ