Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!» Facebook Twitter
Είμαστε όλοι Αμερικανοί, δεν διακρινόμαστε σε διαφορετικά είδη πολιτών.
0



ΕKTOΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΡΟΛΟ
, ως φωτορεπόρτερ Λι, στον ήδη πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Κίρστεν Ντανστ έχει κλέψει την παράσταση σε συνεντεύξεις που έδωσε τις τελευταίες εβδομάδες, με δηλώσεις για το περίφημο φιλί, στα 11 της χρόνια, με τον Μπραντ Πιτ στη «Συνέντευξη με έναν βρικόλακα» («ρωτήστε τον Μπραντ πώς ένιωσε όταν με φίλησε»), τη συμπεριφορά του Χόλιγουντ («μου προσέφεραν τα περισσότερα χρήματα για τις ταινίες που με ενδιέφεραν λιγότερο»), την οικογένεια του Γούντι Άλεν («η μητέρα μου δεν θα επέτρεπε ποτέ να με παραλάβει σοφέρ για να παίξω με την Ντίλαν Φάροου στο σπίτι της»), την απόρριψη του «American Beauty» («δεν πήγα καν στη συνάντηση, δεν ένιωθα άνετα με το σεξουαλικό κομμάτι του σεναρίου»), και βέβαια μια παρενόχληση, όταν ήταν 16 ετών, χωρίς να κατονομάσει τον ένοχο («ένας σκηνοθέτης, που δεν εργάζεται πλέον, με κάλεσε στο γραφείο του για να συζητήσουμε για το κάστινγκ, με ρώτησε στην ψύχρα κάτι τελείως ανάρμοστο, που με έφερε σε εξαιρετικά δύσκολη θέση, και αποχώρησα από τη διαδικασία επιλογής χωρίς να δώσω εξηγήσεις»). 

Στη σύντομη συνάντησή μας, προσπέρασε τον πολιτικό τόνο της ταινίας, αλλά δεν απέφυγε να υπερθεματίσει για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, και μίλησε για τη δημοσιογραφία αιχμής στις μέρες μας, το τι θεωρεί πρόκληση στη δουλειά της, αλλά και για το τελευταίο σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου! 

Τα μεγάλα ρίσκα φέρνουν ανάλογες ανταμοιβές. Είναι πολύ αναζωογονητικό να συμμετέχουμε σε μια ακριβή παραγωγή που δεν συμπεριφέρεται στους θεατές σαν να είναι ανίδεοι. 

— Στην ταινία, ο σύζυγός σας, ο Τζέσι Πλέμονς, στον σύντομο ρόλο που υποδύεται, απευθύνει σε σας και στη δημοσιογραφική ομάδα σας μια κρίσιμη ερώτηση: «Τι είδους Αμερικανοί είστε;». Τι θα απαντούσατε σε προσωπικό επίπεδο;
Με τίποτα δεν θα ήθελα να απαντήσω ως Κίρστεν κάτι τέτοιο. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να βγάλω τη σκηνή από το πλαίσιό της. Έτσι όπως υποβάλλεται η ερώτηση, είναι τόσο ρατσιστική, που δεν μπορώ να προσθέσω κάτι άλλο. Προκαλεί μεγάλη ενόχληση ο ωμός τρόπος που ο οπλισμένος άνδρας ρωτά τους αιχμαλώτους του, πράγμα που, αν το σκεφτώ καλύτερα, συνοψίζει το πνεύμα της ταινίας, δηλαδή την τρομακτική κατάσταση του διχασμού που μπορεί να δημιουργήσει ο εμφύλιος πόλεμος. Διότι είμαστε όλοι Αμερικανοί, δεν διακρινόμαστε σε διαφορετικά είδη πολιτών.

Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!» Facebook Twitter
Δεν το πίστευα πως βγήκε από το μυαλό του Άλεξ (Γκάρλαντ), με σόκαρε, με καθήλωσε, με φόβισε, με λίγα λόγια ένιωσα πως παρακολουθώ την ταινία από την ανάγνωση και μόνο, χωρίς να χρειάζομαι να συμπληρώσω τα κενά στο γύρισμα!

— Κίρστεν, είπατε πως όταν διαβάσατε το σενάριο του Άλεξ Γκάρλαντ, δεν μπορούσατε να το αφήσετε μέχρι την τελευταία σελίδα, και ήταν το καλύτερο από όλα όσα έχουν πέσει στα χέρια σας. Σε σχέση με τη μεγάλη πείρα που έχετε αποκτήσει και σε σύγκριση με υπέροχα, φαντάζομαι, scripts που έχετε διαβάσει, τι το ξεχωριστό είχε ο «Εμφύλιος Πόλεμος»;
Είχε τόση αγωνία! Δεν το πίστευα πως βγήκε από το μυαλό του Άλεξ, με σόκαρε, με καθήλωσε, με φόβισε, με λίγα λόγια ένιωσα πως παρακολουθώ την ταινία από την ανάγνωση και μόνο, χωρίς να χρειάζομαι να συμπληρώσω τα κενά στο γύρισμα! Πρώτον και κύριον, ο Άλεξ είναι συγγραφέας, συνεπώς, αυτό που διάβασα ήταν ένα εξαιρετικό βιβλίο. Και πιστέψτε με, έχουν δει τα μάτια μου πολύ ιδιαίτερα αναγνώσματα, από την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού» του Τσάρλι Κάουφμαν, μέχρι το σενάριο της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου, στην οποία παίζει ο άνδρας μου. 

— Εννοείτε τις «Ιστορίες Καλοσύνης» («Kinds of Kindness»)…
Ακριβώς! Ήταν ό,τι πιο weird έχω διαβάσει στη ζωή μου! (γελάει)

— Αν γνωρίζατε τον σεναριογράφο, τον Ευθύμη Φιλίππου, θα διαπιστώνατε πως το ιδιοφυές μυαλό του βαδίζει σε μυστηριώδεις ατραπούς.
Σωστά, είναι κι αυτός Έλληνας. Ήταν σαν να ξεφυλλίζω μυθιστόρημα!

— O «Εμφύλιος Πόλεμος» μιλά επίσης για τους πολεμικούς ανταποκριτές. Πιστεύετε πως η δημοσιογραφία των χαρακωμάτων βρίσκεται σε δεινή θέση;
Ναι, είναι σίγουρο πως οι απεσταλμένοι εντύπων και δικτύων στα μέτωπα ρισκάρουν τη ζωή τους, γι’ αυτό και ήταν πολύ αναζωογονητικό να πρωταγωνιστούμε σε μια ιστορία όπου οι ήρωες είναι δημοσιογράφοι. Ο Άλεξ Γκάρλαντ έχει μπολιάσει τον «Εμφύλιο Πόλεμο» με την αγάπη και το πάθος του για τη δημοσιογραφία − ο πατέρας του ήταν πολιτικός σκιτσογράφος και έχει μεγαλώσει με δημοσιογράφους ως μέντορες. 

Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!» Facebook Twitter
Kirsten Dunst, Wagner Moura και Cailee Spaeny σε σκηνή της ταινίας. Φωτ.: MURRAY CLOSE/A24

— Δηλώσατε πρόσφατα πως ο Τραμπ δεν πρέπει να ξαναεκλεγεί, και πως χρειαζόμαστε γυναίκες αρχηγούς. Γιατί το λέτε αυτό;
Κοιτάξτε γύρω σας, τσεκάρετε τα δεδομένα, δείτε τις περιπτώσεις της Νέας Ζηλανδίας και της Γερμανίας. Λιγότεροι straight γηραιοί άνδρες στη εξουσία, αυτό εννοώ. (χαμογελάει)

— Πώς κρίνετε την κίνηση της Α24 να δώσει το πράσινο φως σε μια μάλλον δαπανηρή παραγωγή για τα δεδομένα ενός ανεξάρτητου studio, σε μια εποχή όπου κυριαρχούν τα blockbusters, τα sequels και τα reboots;
Τα μεγάλα ρίσκα φέρνουν ανάλογες ανταμοιβές. Είναι πολύ αναζωογονητικό να συμμετέχουμε σε μια ακριβή παραγωγή που δεν συμπεριφέρεται στους θεατές σαν να είναι ανίδεοι. 

— Νιώθετε πιο «ζωντανή» παίζοντας έναν ρόλο, όπως περίπου ένας δημοσιογράφος σε μια επικίνδυνη αποστολή;
Νομίζω πως ναι, θα μπορούσα να το πω, αλλά οι ατάκες μιας ταινίας συνήθως δεν μεταφέρονται στη ζωή, δεν εφαρμόζονται με τον ίδιο τρόπο. 

— Από τους ρόλους που έχετε υποδυθεί, είναι η Λι από τον «Εμφύλιο Πόλεμο» μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχετε αναλάβει, ας πούμε μέσα στην τριάδα αυτών που θεωρείτε challenging;
Ξέρετε κάτι, δεν θεωρώ προκλήσεις αυτούς τους ρόλους, τους βλέπω σαν απελευθέρωση. Την καταβρίσκω! Για μένα, το πιο δύσκολο είναι να υποκρίνομαι πως ερωτεύομαι, σε μια ρομαντική κωμωδία, για παράδειγμα. Εκεί πρέπει να ενεργήσω με συγκεκριμένες κινήσεις και τότε (χτυπά τα δάχτυλά της) διαισθάνομαι την πρόκληση. Όταν είμαι ελεύθερη, όπως στο σετ της ταινίας, δεν προσπαθώ καθόλου, το αντίθετο, δεν νιώθω το challenge γύρω μου. Και αισθάνομαι ζωντανή! 

Η ταινία «Εμφύλιος Πόλεμος» βγαίνει στις αίθουσες στις 18 Απριλίου.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ